abonnement Unibet Coolblue
pi_212617245


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside






Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
pi_212617269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:24 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Inderdaad!
Lekker over voetbalgerelateerde zaken lullen en als er ff een ander onderwerp voorbij komt ook geen probleem. Zoals VI vroeger ook was. Enige mindere vind ik het gekleurde gezever van Jansen.

Gijp zit totaal niet meer op zijn plaatst bij VI, Derksen neemt een standpunt in en blijft dat - ondanks veranderde inzichten - eindeloos herhalen en vind dat dan 'sterk' en Genee vind het allemaal wel best. Het is matig geworden.
pi_212617273
Vanavond gaat Gordon zingen playbacken (denk ik) :muziek:

[ Bericht 35% gewijzigd door Dutch_view op 28-02-2024 10:38:18 ]
pi_212617516
Dat Gordon bereid is te komen vind ik wel een verrassing, je zou denken dat hij daar de ballen niet voor had, een dag nadat er gezegd is dat hij geestesziek is, een patient.

Past wel bij zijn ziektebeeld eigenlijk.

Wat Gijp er nog doet... tja. Poep en pies.
-nee-
pi_212617926
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.

Tenzij je een boer bent, dan hoef je niet met oplossingen te komen, dan mag je steden en snelwegen slopen en dan heb je gewoon gelijk.
pi_212617965

De spijker op de kop! Maar dat zal onze populist zelf niet inzien...
  woensdag 28 februari 2024 @ 11:46:01 #7
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212618000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.

Tenzij je een boer bent, dan hoef je niet met oplossingen te komen, dan mag je steden en snelwegen slopen en dan heb je gewoon gelijk.
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin. Gijp diskwalificeert zichzelf weer eens volkomen. Ook nog zeggen ‘het past niet bij ons programma’. Kortom: als het in hun kraam te pas komt dan is het prima, maar zodra meneer Gijp potentieel iets aan zijn leventje zou moeten aanpassen dan blijft hij liever thuis. Nou, doe dat dan.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:33:10 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212619071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond gaat Gordon zingen playbacken (denk ik) :muziek:
Die komt vast niet opdagen. :D
... and a new day will dawn for those who stand long,
and the forests will echo with laughter.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:43:17 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212619148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef NY_Giant het volgende:

De spijker op de kop! Maar dat zal onze populist zelf niet inzien...
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:44:44 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212619160
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Marsenal het volgende:


Wat Gijp er nog doet... tja. Poep en pies.
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:48:57 #11
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212619195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.
Inderdaad, massaal stemmen op populisten en partijen zonder enige bestuurlijke ervaring en dan verbaasd zijn dat het geen regering oplevert. En dat is allemaal de schuld van Frans Timmermans!
Rini dankjewel.
pi_212619341
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!
Denk je dat je voor dubbele rodel ook homo moet zijn?!?! Hahahahshsjhshaha
-nee-
pi_212620174
Duider Angela:

https://www.ad.nl/show/wa(...)e-kaarsrel~a5068a41/

quote:
Wat er allemaal gebeurde in Vandaag Inside: het was de ongemakkelijkste aflevering sinds ‘De Kaarsrel

Wat er dinsdag bij Gijp, Derksen en Genee gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver, schrijft Angela de Jong.

Dat de mannen van Vandaag Inside nieuwe gasten een dag later evalueren op tv is niks nieuws. Het is juist een van de dingen waar ze prat op gaan: niks is bij hen geheim, alles doen ze voor het oog van de kijker.

Maar wat er dinsdagavond allemaal gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver. Het resulteerde in de ongemakkelijkste aflevering van VI sinds ‘De Kaarsrel’ en ik weet eigenlijk nog steeds niet naar welk ongeluk ik precies heb zitten kijken.

Het begon er al mee dat er twee activisten van Extinction Rebellion aan de bar zaten. Sieger Sloot en Hannah Prins bij VI? Dat is als Kees van der Staaij op de Gay Pride. Of Caroline van der Plas in een getailleerd mantelpakje van Chanel op de catwalk van de Parijse modeweek. Dat klópt gewoon niet. Dit moesten de gasten zelf ook schoorvoetend toegeven. Hij had ooit wel een paar afleveringen van de talkshow gezien, merkte hij op. Zij had van het programma gehóórd, voegde ze er minzaam aan toe.

Achteraf was dat een cruciaal moment. Denk ik. Want ik moet het ook maar doen met wat ik zag gebeuren vanaf mijn hoekbank. René van der Gijp heeft een broertje dood aan types die neerkijken op het publiek van VI. En in dat ‘gehoord’ van Hannah Prins klonk dedain. Alsof ze voor de goede zaak, het klimaat dus, afdaalde naar het domme plebs in de modder.

Het duurde even, maar jawel, tijdens het zoveelste saaie Khalid & Sophie-achtige gereutel barstte hij uit. Wat hij met die twee gasten van Extinction Rebellion moest. Dat ze niet pasten in hun programma. Dat hij beter thuis had kunnen blijven. Dat zij weg moesten.

Was het netjes van Gijp? Nee. Had ik medelijden met de gasten? Nee, want dit is VI, daar kun je alles verwachten. En daarbij vind ik die types van Extinction Rebellion bloedje irritant. Maar tegelijk vroeg ik me wel af: als je gasten alleen maar kunt en wilt beledigen, waarom nodig je ze dan uit? Dat heeft VI niet nodig.

Hiermee was het ongemak nog niet klaar. Als Gijp getergd is, volgt er immers altijd meer. Vaak eindigt het in ruzie met Johan en hangt het voortbestaan van VI weer weken aan een zijden draadje. Maar dit keer besloot René dat het nationale geleuter over ‘het filmpje’ van Matthijs van Nieuwkerk lang genoeg had geduurd en verklapte hij wat Eus hem achter de schermen zou hebben verteld.

Dat drie of vier oud-redacteuren van DWDD zo verschrikkelijk vernederd zijn door de presentator dat ze acht jaar lang compromitterend materiaal hebben verzameld tijdens repetities. Ook hebben ze appjes van hem naar vrouwen. Dat houden ze achter de hand, voor het geval Matthijs er ooit nog over piekert terug te keren op tv.

Zo. Weten we dat ook weer. Maar of stamgast Eus en de betreffende oud-redacteuren daar zo blij mee zijn, vraag ik me af.

Terwijl de eindleader liep, was nog net te zien hoe Gijp boos de studio uit stierde. Dat werd vuurwerk in de kleedkamer. Ik durf het bijna niet te vragen, maar: is er misschien een filmpje van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212620634
Ach verassing, toch geen Gordon vanavond :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)inside-wilfred-genee
pi_212620715
Ach Eus.
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212621229
Weer met kromme tenen naar Gijp gekeken gisteravond _O- Johan is op dat vlak toch een stuk sterker, die geeft zijn mening maar geeft ook ruimte voor een weerwoord
pi_212621918
Ik kon de aflevering vandaag pas terug kijken. Kan altijd pas achteraf kijken, meestal een uur later wel maar gisteravond hadden ze er een stoorzendertje opgezet, dwz elke 10 secondes versprong het beeld een minuut verder. Nou nou, misschien werd er even onderhandeld of die aflevering wel mocht blijven staan.

De ophef vond ik allemaal wel meevallen en Angela de Jong duidde de aanloop van de ergernis van Gijp m.i. aardig goed. Hij heeft een pesthekel aan elitaire snoevers, dus de opmerking "wel eens gehoord van dit programma" sloeg helemaal verkeerd. Vandaar zijn aanval "wat doen jullie hier dan?"

En Johan Derksen met zijn...er zijn belangrijkere zaken..tssssk

Jort Kelder had groot gelijk.
  woensdag 28 februari 2024 @ 19:04:11 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212622989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
Duider Angela:

https://www.ad.nl/show/wa(...)e-kaarsrel~a5068a41/
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit voegt ook helemaal niks toe eh. Wat een dom mens is het ook. :D
... and a new day will dawn for those who stand long,
and the forests will echo with laughter.
pi_212623037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ach verassing, toch geen Gordon vanavond :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)inside-wilfred-genee
Die gaat alleen bij vereninznreetshows zitten.
pi_212623163
Wat een laffe zak. Ga daar gewoon zitten. paat net als Joling daar gewoon. paar ordinaire grappen en hij was in armen gesloten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212623345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef RipCity het volgende:
Wat een laffe zak. Ga daar gewoon zitten. paat net als Joling daar gewoon. paar ordinaire grappen en hij was in armen gesloten.
Het is een emotioneel mens. 8-)
pi_212624081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.

Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
pi_212624112
Dubbel
pi_212624187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.

Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.
standaarddrinker
pi_212624188
Overigens is Gijp in die podcast ook strontvervelend. Continu van onderwerp switchen, lult structureel door mensen heen, gaat op zijn telefoon zitten kijken. Deed ook heel autistisch toen Van der Sar binnenkwam, echt raar en respectloos gedrag. Jammer, want met de handrem erop over voetbal (en tv) vind ik hem sterk.
pi_212624265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.
Ook weer waar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Firuze60 het volgende:


En Johan Derksen met zijn...er zijn belangrijkere zaken..tssssk
.
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin.
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
pi_212624617
quote:
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
Klimaat gaat IEDEREEN aan. Heeft geen moer met blindstaren te maken. Het gaat eerder om hoe los je het op en zoek je, net als Jort Kelder zei, aanvaardbare oplossingen die ook nog betaalbaar zijn in een kapitalistische wereld.

Dat kapitaal enorm slecht verdeeld is, is duidelijk.
pi_212624824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef ISVV het volgende:
Overigens is Gijp in die podcast ook strontvervelend. Continu van onderwerp switchen, lult structureel door mensen heen, gaat op zijn telefoon zitten kijken. Deed ook heel autistisch toen Van der Sar binnenkwam, echt raar en respectloos gedrag. Jammer, want met de handrem erop over voetbal (en tv) vind ik hem sterk.
Gevolg van een narcistische opvoeding en het succes van het programma denk ik. Gijp voelt zich toch een beetje mr. Bigstar..
pi_212625086
Gijp wilde ook niet zo'n show als dat ze nu hebben maar het betaald zo lekker.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:00:58 #30
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212625234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.

Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
Waarom zijn het wappies dan? Omdat het niet in jouw kwam te pas komt? Een wappie is iemand die dingen beweert die niet waar zijn. Wat zij beweren is ongemakkelijke waarheid. Waarheid waar mensen bang voor zijn, of waarbij mensen bang zijn voor de gevolgen. En dan zetten ze het maar liever weg als drammen of links gelul.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:04:40 #31
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212625301
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ook weer waar.
[..]
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?
[..]
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:09:06 #32
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212625392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.
maar we geven wel 30 miljard uit aan een fictieve stisktofcrisis waar de europese maffia likkebaardend naar zit te loeren en angstvallig pogingen doet dit budget over te hevelen naar de lagere ambtenaren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_212625570
Het zijn wel allemaal aparte mannen die podcast. Allemaal miljoenen verdienen en dan broodjes duur vinden, en de naam van de bakker noemen omdat ze dan gratis broodjes krijgen tsjongejonge.
standaarddrinker
pi_212625893
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212625935
Optyfen met je koekoek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212625938
Wat moeten die 2 nobuddies aan de bar.

Grap :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212625954
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:37 schreef RipCity het volgende:
Wat moeten die 2 nobuddies aan de bar.
Mislukte grap van Genee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212625993
Wanneer weer eens Iwan Knipping en Tom van Duren aan de bar? Belchinezen alles
standaarddrinker
pi_212626091


Nobuddie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212626111
Staaijgod _O_
pi_212626151
Johan :D
pi_212626229
OPHEF
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212626233
Dit wordt weer een rel _O-
leven zoals het leven is
pi_212626243
Olcay is een prima gast.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:55:05 #45
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212626261
Struggles in Hilversum
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_212626284
Ojee vrouwenrechten ophef
pi_212626312
Merel heeft zo'n kwaaie kop altijd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:58:02 #48
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_212626317
Johan :N
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_212626332
Wilfred krijgt even opdracht van de regie om te zorgen dat het geen rel wordt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:58:44 #50
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_212626336
Nu de beelden van Johan van 20 jaar geleden graag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')