Ze liep met haar hele ene kant in die deur.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ik heb die gif nou al 100x teruggekeken. Qua duwen kom ik er niet echt uit (bewust of onbewust) maar ik vraag me met name af waarom Ro zo gewond is aan haar knie en niet aan haar hoofd. Ze klapt met haar hoofd letterlijk de kastdeur open, maar valt met haar knie op een tapijt?
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ik heb die gif nou al 100x teruggekeken. Qua duwen kom ik er niet echt uit (bewust of onbewust) maar ik vraag me met name af waarom Ro zo gewond is aan haar knie en niet aan haar hoofd. Ze klapt met haar hoofd letterlijk de kastdeur open, maar valt met haar knie op een tapijt?
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:20 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau voelt zich zoooooo slecht, terwijl ze 2x de kans heeft gehad Ro power te geven...geen woorden maar daden
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ging met een beste snelheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.
dat is een goeie smak tegen haar hoofd, misschien komt de bult later nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/kimpne
[ afbeelding ]
Dat is 'de' levensles van hun bb reis daarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ze heeft toch al meerdere malen voor zichzelf gekozen? ze heeft een brief van opa, ze heeft een luxe ontbijt gehad, en ze heeft gister luxe gedineerd. op dit punt is het gewoon pure egoïsmequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezen
Dat "brandt" gewoon je vel wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze strijden tegen elkaar en daarbij heeft Sabeau gewoon 2x gewonnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft toch al meerdere malen voor zichzelf gekozen? ze heeft een brief van opa, ze heeft een luxe ontbijt gehad, en ze heeft gister luxe gedineerd. op dit punt is het gewoon pure egoïsme
klopt, en dat zegt ook iets over Glenn...verschil is dat glenn niet gaat jammeren dat hij het Danny ook gunt. hij blijft gewoon stilquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ze strijden tegen elkaar en daarbij heeft Sabeau gewoon 2x gewonnen.
Glenn gunt het Danny toch ook niet?
Nee man, straks kan ik niet poepen manquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Randy weer over zijn rugpijn, sorbo moet er weer ff op gaan staan...
Ashley wel gelijk, paramol innemen bij brufen, dan werkt het idd beter.
En zijn darmen zijn het enige wat nog dagelijkse beweging krijgt...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee man, straks kan ik niet poepen man
Ik snap niet hoequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:33 schreef Ireth het volgende:
Ro hoopt niet dat ze haar val op tv tonen...
Heel sm staat er al mee vol
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:37 schreef Hunter het volgende:
Hebben ze het nou nog steeds over dat spel met Karen en Alice?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:38 schreef espri het volgende:
Misschien stond het de eerste keer er niet goed op dat ze jankte.
In de uitzending zal ongetwijfeld ook nog wel een "janken-in-de-dbk-moment" komen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:38 schreef espri het volgende:
Misschien stond het de eerste keer er niet goed op dat ze jankte.
Tuurlijk, ze zit al langer daar dan dat ze hem kende en hij zit al in de kroeg met de volgende joh. (Jaja geintje rustig maar)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de uitzending zal ongetwijfeld ook nog wel een "janken-in-de-dbk-moment" komen...
Eehhmm... dat hadden Karen en Ashley haar ook al gelijk gezegd hoor... (waarna ze even later Alice de oorlog verklaarden, maar ze hebben het wél gezegd...)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:41 schreef marky het volgende:
Eindelijk mensen die het Alice duidelijk maken dat het niet haar fout is. Karen had het zelf moeten drukken.
Wat mij betreft zaterdag even na 21.00 uur, een taxi naar Groningen...quote:
Misschien is ze met haar knie op de hoek gevallen en vloerbedekking kan natuurlijk behoorlijk schavenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ze is nog jong…. Staat net in het leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Hunter het volgende:
Ze heeft zich nog nooit zo schuldig gevoeld
In het cafe wreef Karen het er nog even in. Dat was gewoon een k streekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... dat hadden Karen en Ashley haar ook al gelijk gezegd hoor... (waarna ze even later Alice de oorlog verklaarden, maar ze hebben het wél gezegd...)
Ja maar toen waren Ashley en Karen sl op oorlogspad naar Alice toe... maar net na het kiezen hebben karen en Ashley ook al gezegd dat Alice zich niet schuldig moest voelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
In het cafe wreef Karen het er nog even in. Dat was gewoon een k streek
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Als die RohKut een paar dagen haar oprakelsmoel zou houden, zou een stuk relaxter zijn voor iedereen
Nee dat weet ik maar het verschil is dat Ty en Ro het wel menen. Karen stak gister gewoon alsnog een dolk in de rug. Dus dat gesprek eerder op die dag is meteen geneutraliseerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar toen waren Ashley en Karen sl op oorlogspad naar Alice toe... maar net na het kiezen hebben karen en Ashley ook al gezegd dat Alice zich niet schuldig moest voelen.
Achteraf gezien meenden ze er dus geen klote van,maar Ronahi wasecht niet de eerste die het heeft gezegd..
"MAND!"quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:48 schreef espri het volgende:
Nu eigenlijk kort maar krachtig zeggen “ SORBO, SCHMOEL.
Maar we hadden het niet over wel of niet menen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het verschil is dat Ty en Ro het wel menen. Karen stak gister gewoon alsnog een dolk in de rug. Dus dat gesprek eerder op die dag is meteen geneutraliseerd.
Die waren er dus al geweest.quote:Eindelijk mensen die het Alice duidelijk maken dat het niet haar fout is.
Ook een manier om je medebewoners uit te schakelen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Rendie wordt evn deskundig de vernieling in geholpen, op zijn rug gaan staan trappelen doet het leuk in de film, maar is in het echt pislink
Ja maar dat gesprek heeft Karen gister in dat café om zeep geholpen en laten weten dat ze dat toch echt niet had moeten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar we hadden het niet over wel of niet menen.
[..]
Die waren er dus al geweest.
Prima strategiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook een manier om je medebewoners uit te schakelen...
Maar hij gedraagt zich als iemand van zestigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef BB-King het volgende:
Sabeau noemt Randy ouwe.
Die is ook nog maar 29.
Ze weegt niet veel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:55 schreef Harry het volgende:
Niks gevaarlijker, dan iemand die zich voordoet als fysiotherapeut. Die kan makkelijk iets vernielen!
Nou ja, dat is wat overdreven, maar een pseudo-peut vind ik nogal kwalijk. Dat!
Zo lijkt het wel.quote:
Ze moeten ook even bijkomen van de vermoeienissenquote:
meestal 2 dagen laterquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:57 schreef kiki2024 het volgende:
wanneer krijgen we de knoppen in de uitzending te zien?
Ja heel erg. En dat deed karen ook over tom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef marky het volgende:
Jimmie, Dilano en Karen zijn behoorlijk aan het stoken.
Daar bleef het niet bij. Madam Sabeau had ook een paar persoonlijke wijsheden op fysiotherapeutisch vlak.quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Hunter het volgende:
Randy ligt alweer raar
Zo gek, dat hij steeds van zijn rug heeft ...
Volgens mij kan je beter rechtop gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel goed
Die onnatuurlijke houdingen
Ze zitten er voor de ervaringquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef Donna1000 het volgende:
Ik gun het jou, ik gun het hun, ik gun het haar, ik gun het hem, tjeeeetje, als ik daar zat gunde ik niemand iets, ik zou daar alleen zitten om mezelf de hoofdprijs te gunnen, daarom ga je toch BB in?
Of gewoon in beweging blijven oefeningen doen..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter rechtop gaan zitten.
Omdat karen denk heel vreemd doet. Karen weet hoop wel dat de kijkers zien wat we allemaal hier doen hé. Ja karen dat zien we heel erg goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
nu keek ze ook niet haar kant op pfff
En voor hun eigen proces / ontwikkelingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten er voor de ervaring( een deel van hem blijft dat roepen )
En wat ik zie is niet in haar voordeel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat karen denk heel vreemd doet. Karen weet hoop wel dat de kijkers zien wat we allemaal hier doen hé. Ja karen dat zien we heel erg goed.
Nogmaals dat blijft ze herhalen al sinds gistermiddag zodat wij het maar horen. En weer met ashley en karen roddelen over Alice en ashley heeft het in de dbk gezegd van als je drukt dan druk je.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:01 schreef Harry het volgende:
Karen: ik ben niet degene, die als iemand anders zijn hand erop heeft.... blablabla......
ja denk dat vrij veel van het gestook en dat Ash schuld krijgt door haar komtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat iemand toch tegenvallen. Met Tom deed ze al zo vervelend en nu hier weer mee. Ze stookt en roddelt nog meer dan ronahi op dit moment.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:04 schreef kiki2024 het volgende:
ze gaan maar door en door en door, hier komt nog ruzie van
de wannabiekwien woont in Schagenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mij betreft zaterdag even na 21.00 uur, een taxi naar Groningen...
Ja en vooral achter haar rug blijven slecht praten. Bedenk me echt dat ze net zo erg zijn die twee.quote:
Zal eens tijd worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:04 schreef kiki2024 het volgende:
ze gaan maar door en door en door, hier komt nog ruzie van
Waarom spreken ze haar dan niet er op aan.. In plaatst van dit geroddel en gelul..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en vooral achter haar rug blijven slecht praten. Bedenk me echt dat ze net zo erg zijn die twee.
het spel heeft ook een sociaal vlak, en nu komen er scheurtjes voor Alicequote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:07 schreef Snensie het volgende:
Nou ze kunnen niet echt tegen hun verlies.Het was gewoon een spel en Alice heeft de buit. Basta
Ze moeten gewoon een target hebben om zichzelf goed te voelen. Die 2 vrouwen zijn allebei in de 30 en dan zo kletsen over iemand van 19 die een fout maakt en daar spijt van heeft. Ze halen er alles bij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:06 schreef kiki2024 het volgende:
Randy staat in zijn eentje pannenkoeken te bakken, het stapelt op...wat gebeurd hier allemaal. aldus Ashley over Alice
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Ashley en Karen hun intenties zijn goed.
Ze willen dat mensen elkaar meer gunnen in het huis.
De wereld zou een betere plek zijn als zo meer mensen dachten.
really?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Prima dat ze dat vinden en gelijk hebben ze misschien, maar gooi het dan in de groepquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Bij elke vraag van bb steekt ashley haar hand op en zegt ik ik ikquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Dat weet ik en ik vond het gejank van Alice ook overdreven maar kom op, dat was gisteren. Wat blijven ze nou zeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het spel heeft ook een sociaal vlak, en nu komen er scheurtjes voor Alice
geen idee..ze gaan over alles door daarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik vond het gejank van Alice ook overdreven maar kom op, dat was gisteren. Wat blijven ze nou zeuren.
Een hem (niet in beeld).... Daarna hadden ze het over Jimmy.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:10 schreef kiki2024 het volgende:
wie kwam er nou binnen? tegen hem niks meer zeggen zegt karin
Dilano denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Een hem (niet in beeld).... Daarna hadden ze het over Jimmy.
Zou een slechte zet zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
Bij groepje blauw is het nu veel beter qua negativiteit sinds doriana weg is. Zou mooi zijn als karen of ashley weg zou zijn
Tom is geen target meer zozeer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tom gezellig praten met ronahi over een taart van zijn zoon. Hij mag wel oppassen anders lullen ze zo weer over hem.
ik erger me niet perse aan Ashley, ja ze is dominant maar dat pikken ze toch zelf als groep, als het je niet bevalt zeg er iets van zou ik zeggen ...zonder Ashley saaie boelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou een slechte zet zijn.
Die maken het programma.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik erger me niet perse aan Ashley, ja ze is dominant maar dat pikken ze toch zelf als groep, als het je niet bevalt zeg er iets van zou ik zeggen ...zonder Ashley saaie boel
Die vallen dood als team blauw weg zou zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou een slechte zet zijn.
Die maken het programma.
Eens ik kan er niet tegen dat er steeds een target uitgekozen wordt. Door ronahi met Tom. En tyron met ashley. En nu weer karen en ashley bij Alice.En vooral achter iemand zijn rug om elke keer. Snap ook niet dat ashley in de dbk over Alice mag praten wat haar niet bevalt. Klikken bij de meester lijkt het wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Van mij mag het wel weer 1 groep zijn
Zonder dat achterbakse elke keer
Gewoon normaal doen
Dit is wat BB zelf heeft veroorzaakt. Al lijkt het wel dat Ash en Karen alleen nog elkaar vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Gewoon normaal doen
Ty heeft Ashley losgelaten. Ze konden zowaar gister samen op de bank zitten en normaal praten. Volgens mij heeft Ro Tom ook losgelaten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens ik kan er niet tegen dat er steeds een target uitgekozen wordt. Door ronahi met Tom. En tyron met ashley. En nu weer karen en ashley bij Alice.En vooral achter iemand zijn rug om elke keer. Snap ook niet dat ashley in de dbk over Alice mag praten wat haar niet bevalt. Klikken bij de meester lijkt het wel.
Ben ik het niet volledig mee eensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu al medelijden met Tom als zaterdag dat vliegtuig komt met Tom en Ashley.
Daar wil je toch niet meer mee geassocieerd worden.
Heel benieuwd hoe het het gedrag van Ash gaat beïnvloeden.
Ja en denk ook gesprek met dbk want ze zit er behoorlijk doorheenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
misschien heeft ze het telefoontje met haar vriend
of ze is naar de tandartsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Of even uithuilen en klagen hoe anderen haar behandelen, je weet het niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Moet ze lekker naar Schagen gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley tranen met tuiten in dbk over gister en familie
Maar dat is dus ook Jimmy.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:36 schreef marky het volgende:
Ash en Karen halen echt het slechtste bij Jimmy naar boven.
dat gaat over saboquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
En karen waarom is mij nog niets gevraagd. En weer naar groene kamer want ashley vroeg iets En jimmy krijgt er een appelflauwte van. En weer over Alice dat het toch niet kan zijn dat mensen denken dat ze een zielig meisje is. Ik noem dit dus hetze voeren. Jimmy zegt zijn wel jonge meisjes he. Oh en nu over ronahi en sabeau dat die het erover hebben dat ze het elkaar gunnen. Jimmy net zei je nog zijn meisjes van 10 en jij bent 41 de dubbele leeftijd van hun
Ja er zitten best veel passieve mensen in deze editie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik erger me niet perse aan Ashley, ja ze is dominant maar dat pikken ze toch zelf als groep, als het je niet bevalt zeg er iets van zou ik zeggen ...zonder Ashley saaie boel
Jimmy is gedaald tot het niveau van Asslie en Kaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:39 schreef schizolientje het volgende:
Jimmy is zelf één en al theater en een echte relnicht! En ik heb niets tegen nichten
100ste keer dat ze dat zegt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley zegt: ik verschiet van Alice. bepaalde beslissingen die genomen zijn
En weer over Alice dat het toch niet kan zijn dat mensen denken dat ze een zielig meisje is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eerst over Alice. En gelijk daarna over sabeau.
Dat is ook zo en is ook niet handig maar dat beseft Alice zich heel goed. En ik geloof wel dat ze er spijt van heeft. Maar om als 33 jarige er zo lang over door blijven gaan en iemand zo onderuit haalt en niets tegen die persoon zelf zegt daar verschiet ik vanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
wat Jimmy nu zegt ben ik wel mee eens. hij zegt : hoeveel wil je hebben ? je hebt iets van thuis, je hebt lekker ontbeten, je hebt lekker gedineerd. wat wil je nog meer
klopt, maar ze had het ook over glenn en sabeauquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is ook zo en is ook niet handig maar dat beseft Alice zich heel goed. En ik geloof wel dat ze er spijt van heeft. Maar om als 33 jarige er zo lang over door blijven gaan en iemand zo onderuit haalt en niets tegen die persoon zelf zegt daar verschiet ik van
Er moet een balans zijn. Als Blauw er niet was dan had Ashley geen moer te doen. Feitelijk doet ze niet veel. Ze klaagt momenteel alleen maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja er zitten best veel passieve mensen in deze editie.
Willen kijkers echt dat bewoners overblijven die enkel kaarten/sporten en bankhangen?
Mij niet gezien hoor.
Snap echt wel dat mensen zich kunnen ergeren aan Ashley en Karen,
Maar vrees dat het dodelijk saai wordt zonder hun aanwezigheid en energie.
Ze brengen dingen in beweging.
En nu hebben ze een dingetje met Alice maar dat zal binnenkort ook wel weer goed komen.
Hij bepaalt toch niet de moraal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
wat Jimmy nu zegt ben ik wel mee eens. hij zegt : hoeveel wil je hebben ? je hebt iets van thuis, je hebt lekker ontbeten, je hebt lekker gedineerd. wat wil je nog meer
Er komen steeds meer minder fraaie kanten van dit meisje naar boven.quote:
eensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komen steeds meer minder fraaie kanten van dit meisje naar boven.
In overleg met randy zelf die wilde het niet krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komen steeds meer minder fraaie kanten van dit meisje naar boven.
Van mij mogen Tyron en Ronahi ook nog een tijdje blijven dus ben niet volledig anti-blauw.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:45 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet een balans zijn. Als Blauw er niet was dan had Ashley geen moer te doen. Feitelijk doet ze niet veel. Ze klaagt momenteel alleen maar.
Er is een afspraak tussen hem en Dilano. Dat Dilano hem van de bank kan houden als hij daar perongelijk over mag beslissen. Dus hoe nobel is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee, het is gewoon zijn mening..en die deel ik.
Loopt daar een beetje rond met een superioriteitsgevoel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:54 schreef Donna1000 het volgende:
Tyron vind ik eigenlijk niets aan, wat een sagerijn is het eigenlijk, zie hem zelden lachen
Tja, we kunnen er natuurlijk een klooster van maken met allemaal heiligen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
Eerlijk
Gewoon normaal doen
Ik zie het wel een beetje het zelfde. Ik denk dat als Ty en Ro alleen komen te staan er een beweging van Glenn en Alice mogelijk is meer die kant uit zonder misschien echt een kant te kiezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van mij mogen Tyron en Ronahi ook nog een tijdje blijven dus ben niet volledig anti-blauw.
Randy zijn rol vind ik inmiddels wel een beetje uitgespeeld.
Zie hem liever deze week ook met Dilano en Sabeau op die bank belanden.
Danny is wel een aardige kerel maar vind ik ook niet meer zoveel toevoegen.
De rest zie ik allemaal liever blijven voor dit moment.
Je hart luchten, tja het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens ik kan er niet tegen dat er steeds een target uitgekozen wordt. Door ronahi met Tom. En tyron met ashley. En nu weer karen en ashley bij Alice.En vooral achter iemand zijn rug om elke keer. Snap ook niet dat ashley in de dbk over Alice mag praten wat haar niet bevalt. Klikken bij de meester lijkt het wel.
Ja zit buitenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is hij nog niet gesignaleerd?
[ afbeelding ]
Omg de slager van Utopiaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is hij nog niet gesignaleerd?
[ afbeelding ]
En wie bepaalt dat?quote:
Shou dat is schatje voor Belgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:16 schreef Snensie het volgende:
Wat zeggen Ro en Sabeau nou telkens tegen elkaar? Sjuw of zoiets
Geheel en al afhankelijk van de schoolquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Randy ook al discalculie.Gelukkig worden kinderen er op getest tegenwoordig. Bij onze dochter moesten we het 33 jaar geleden allemaal zelf laten testen
Ah weer iets geleerdquote:
Verbaast me niks. Het niveau van het onderwijs en onderwijzers is in Nederland al jaren ondermaats.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:07 schreef juul. het volgende:
Ash: " ze hebben mij op school het rekenen niet goed geleerd"
en wanneer zat Ashly op school? Vorige eeuwquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Het niveau van het onderwijs en onderwijzers is in Nederland al jaren ondermaats.
Ze werkt in de salesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gezinsinkomen is 10000 euro per maand hoor ik dat nu goed. En ashley heeft een eigen bedrijf. Ze werkt toch 20 uur per week of zo vertelde ze pas nog.
Dat met die lippen gaat bij jouw favorietje iets gemakkelijkerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Geef die Tom eens een glaasje viriool, of naai in ieder geval zijn lippen op elkaar.
Wat heerlijk dat je altijd een ander de schuld kan geven>quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:07 schreef juul. het volgende:
Ash: " ze hebben mij op school het rekenen niet goed geleerd"
Als het net zoiets is al wat @FreshFruit in de SC gepost heeft dan wordt het lachenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:25 schreef Ireth het volgende:
Als het idd iets met karaoke zal zijn ga ik hier op mute
Danny hoort bij Glenn en hij en randy wilde het niet op die manier hebben. Net zoals tom dat niet wilde en ronahi ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef kiki2024 het volgende:
Alice en sabeau de egoisten. danny en randy nog niks gehad deze week
In ieder geval na 1980.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en wanneer zat Ashly op school? Vorige eeuw
tis een en al hypocrisie daar...de week ging om gunnen en misgunnenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Danny hoort bij Glenn en hij en randy wilde het niet op die manier hebben. Net zoals tom dat niet wilde en ronahi ook niet
Dan zijn toch Glenn en Alice de egoisten???quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef kiki2024 het volgende:
Gaat niet zonder bankschroef.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat met die lippen gaat bij jouw favorietje iets gemakkelijker
Klopt en randy en Alice hebben het overlegd gister en ook Danny en glenn hebben dat gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
tis een en al hypocrisie daar...de week ging om gunnen en misgunnen
Glenn, alice en sabeau.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:32 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dan zijn toch Glenn en Alice de egoisten???
Maar die mogen toch gewoon mee doen.... Dylano is toch maar een uurtje power geweest en die heeft toch ook nog niks gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar een beetje gunnen zou ze sieren. jimmy en karin/Ashley hebben dat ook gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die mogen toch gewoon mee doen.... Dylano is toch maar een uurtje power geweest en die heeft toch ook nog niks gehad.
Je moet een beetje geluk hebben en soms lukt heten soms niet.
Ach, als ze die deur maar voor 13 april weer open hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:34 schreef zodeju het volgende:
Whaaa, Ashley zit vast in de draaideur....stond alweer er in en Glenn nog niet....ging toen fout.![]()
Danny kan ook niet tellen, kijkt naar de som en rent als eerste naar dat cijferslot, en blijkt dan het fout te hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef kiki2024 het volgende:
Kan toch ook gewoon gesloten blijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als ze die deur maar voor 13 april weer open hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |