Ze liep met haar hele ene kant in die deur.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ik heb die gif nou al 100x teruggekeken. Qua duwen kom ik er niet echt uit (bewust of onbewust) maar ik vraag me met name af waarom Ro zo gewond is aan haar knie en niet aan haar hoofd. Ze klapt met haar hoofd letterlijk de kastdeur open, maar valt met haar knie op een tapijt?
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ik heb die gif nou al 100x teruggekeken. Qua duwen kom ik er niet echt uit (bewust of onbewust) maar ik vraag me met name af waarom Ro zo gewond is aan haar knie en niet aan haar hoofd. Ze klapt met haar hoofd letterlijk de kastdeur open, maar valt met haar knie op een tapijt?
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:20 schreef kiki2024 het volgende:
sabeau voelt zich zoooooo slecht, terwijl ze 2x de kans heeft gehad Ro power te geven...geen woorden maar daden
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ging met een beste snelheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.
dat is een goeie smak tegen haar hoofd, misschien komt de bult later nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/kimpne
[ afbeelding ]
Dat is 'de' levensles van hun bb reis daarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ze heeft toch al meerdere malen voor zichzelf gekozen? ze heeft een brief van opa, ze heeft een luxe ontbijt gehad, en ze heeft gister luxe gedineerd. op dit punt is het gewoon pure egoïsmequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon besproken. Voor jezelf kiezen
Dat "brandt" gewoon je vel wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar kun je een laagje vel mee afschuren als je over tapijt 'glijdt' een stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze strijden tegen elkaar en daarbij heeft Sabeau gewoon 2x gewonnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft toch al meerdere malen voor zichzelf gekozen? ze heeft een brief van opa, ze heeft een luxe ontbijt gehad, en ze heeft gister luxe gedineerd. op dit punt is het gewoon pure egoïsme
klopt, en dat zegt ook iets over Glenn...verschil is dat glenn niet gaat jammeren dat hij het Danny ook gunt. hij blijft gewoon stilquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ze strijden tegen elkaar en daarbij heeft Sabeau gewoon 2x gewonnen.
Glenn gunt het Danny toch ook niet?
Nee man, straks kan ik niet poepen manquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Randy weer over zijn rugpijn, sorbo moet er weer ff op gaan staan...
Ashley wel gelijk, paramol innemen bij brufen, dan werkt het idd beter.
En zijn darmen zijn het enige wat nog dagelijkse beweging krijgt...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee man, straks kan ik niet poepen man
Ik snap niet hoequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:33 schreef Ireth het volgende:
Ro hoopt niet dat ze haar val op tv tonen...
Heel sm staat er al mee vol
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:37 schreef Hunter het volgende:
Hebben ze het nou nog steeds over dat spel met Karen en Alice?
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:38 schreef espri het volgende:
Misschien stond het de eerste keer er niet goed op dat ze jankte.
In de uitzending zal ongetwijfeld ook nog wel een "janken-in-de-dbk-moment" komen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:38 schreef espri het volgende:
Misschien stond het de eerste keer er niet goed op dat ze jankte.
Tuurlijk, ze zit al langer daar dan dat ze hem kende en hij zit al in de kroeg met de volgende joh. (Jaja geintje rustig maar)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de uitzending zal ongetwijfeld ook nog wel een "janken-in-de-dbk-moment" komen...
Eehhmm... dat hadden Karen en Ashley haar ook al gelijk gezegd hoor... (waarna ze even later Alice de oorlog verklaarden, maar ze hebben het wél gezegd...)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:41 schreef marky het volgende:
Eindelijk mensen die het Alice duidelijk maken dat het niet haar fout is. Karen had het zelf moeten drukken.
Wat mij betreft zaterdag even na 21.00 uur, een taxi naar Groningen...quote:
Misschien is ze met haar knie op de hoek gevallen en vloerbedekking kan natuurlijk behoorlijk schavenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:21 schreef B00STER het volgende:
Ze is nog jong…. Staat net in het leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Hunter het volgende:
Ze heeft zich nog nooit zo schuldig gevoeld
In het cafe wreef Karen het er nog even in. Dat was gewoon een k streekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... dat hadden Karen en Ashley haar ook al gelijk gezegd hoor... (waarna ze even later Alice de oorlog verklaarden, maar ze hebben het wél gezegd...)
Ja maar toen waren Ashley en Karen sl op oorlogspad naar Alice toe... maar net na het kiezen hebben karen en Ashley ook al gezegd dat Alice zich niet schuldig moest voelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
In het cafe wreef Karen het er nog even in. Dat was gewoon een k streek
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Als die RohKut een paar dagen haar oprakelsmoel zou houden, zou een stuk relaxter zijn voor iedereen
Nee dat weet ik maar het verschil is dat Ty en Ro het wel menen. Karen stak gister gewoon alsnog een dolk in de rug. Dus dat gesprek eerder op die dag is meteen geneutraliseerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar toen waren Ashley en Karen sl op oorlogspad naar Alice toe... maar net na het kiezen hebben karen en Ashley ook al gezegd dat Alice zich niet schuldig moest voelen.
Achteraf gezien meenden ze er dus geen klote van,maar Ronahi wasecht niet de eerste die het heeft gezegd..
"MAND!"quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:48 schreef espri het volgende:
Nu eigenlijk kort maar krachtig zeggen “ SORBO, SCHMOEL.
Maar we hadden het niet over wel of niet menen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het verschil is dat Ty en Ro het wel menen. Karen stak gister gewoon alsnog een dolk in de rug. Dus dat gesprek eerder op die dag is meteen geneutraliseerd.
Die waren er dus al geweest.quote:Eindelijk mensen die het Alice duidelijk maken dat het niet haar fout is.
Ook een manier om je medebewoners uit te schakelen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Rendie wordt evn deskundig de vernieling in geholpen, op zijn rug gaan staan trappelen doet het leuk in de film, maar is in het echt pislink
Ja maar dat gesprek heeft Karen gister in dat café om zeep geholpen en laten weten dat ze dat toch echt niet had moeten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar we hadden het niet over wel of niet menen.
[..]
Die waren er dus al geweest.
Prima strategiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook een manier om je medebewoners uit te schakelen...
Maar hij gedraagt zich als iemand van zestigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef BB-King het volgende:
Sabeau noemt Randy ouwe.
Die is ook nog maar 29.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |