quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Hahaha ja!quote:
Sowieso eenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja!
(Ik moest even zoeken wie het is want ik ben oud maar dat is die youtubert van het nieuws van de afgelopen dagen zag ik.)
Hoop zelf dat Donnie mee mag.![]()
Het is leuk om ergens in te geloven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:44 schreef Thrts het volgende:
Oke ik geloof dat het goed/leuk zal zijn, maar heb wel het idee dat Joost zijn kring het altijd heel erg ophyped, wat ook goed is hoor, maar wellicht minder betrouwbaar?
Die Acid is in elk geval een goede zet naar 12 Belgische punten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso eenvoor Acid.
Voor het uitspreken bij die Reuzegom zaak, hypen van Joost, en ook video's maken over wielrennen.
Donnie zal vast wel mee gaan.
Dit zeker eenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso eenvoor Acid.
Voor het uitspreken bij die Reuzegom zaak, hypen van Joost, en ook video's maken over wielrennen.
Donnie zal vast wel mee gaan.
Deze gast vond blijkbaar dat Joost al gewonnen had nog voor hij het nummer had gehoord, dus dat zegt inderdaad niet zoveelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:44 schreef Thrts het volgende:
Oke ik geloof dat het goed/leuk zal zijn, maar heb wel het idee dat Joost zijn kring het altijd heel erg ophyped, wat ook goed is hoor, maar wellicht minder betrouwbaar?
Hij heeft een nummer gemaakt met Joost en is een vriend van hem uit Joost z'n Youtube-dagen. Hij zal zeker wel campagne gaan voeren en de 12 televote-punten uit België lijken me zo goed als zeker. Maar volgens mij heeft hij er verder niet zoveel verstand van hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Acid is in elk geval een goede zet naar 12 Belgische punten.
Maar wat is zijn positie in het hele verhaal dan? Is dat naast YouTuber ook een zanger of rapper?
Het begint om 16.45 en het duurt tien minuten ofzo, waarvan drie voor het liedje. Dus veel meer dan een beetje slap kletsen tussen Arjen en Joost, en heel misschien wat korte beelden van de concurrentie zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Waar ik ook een beetje om vrees is dat bij Lubach de concurrenten worden besproken met Diederik Smit ofzo. Die Diederik heeft heerlijk droge humor maar met het esf weet ik niet of dat gaat werken
Dat scheelt weer. Geen flauwe grappen die niet aankomenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het begint om 16.45 en het duurt tien minuten ofzo, waarvan drie voor het liedje. Dus veel meer dan een beetje slap kletsen tussen Arjen en Joost, en heel misschien wat korte beelden van de concurrentie zal het niet zijn.
Klinkt niet als een feestliedje, dus denk van welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik zie deze rondgaan op twitterz, komt dit uit een ander nummer?
Ja, Albino.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het lied Albino van Joost heeft onder andere deze woorden in de tekst zie ik:quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat scoorde toen toch ook echt te laag he, mede dankzij die outfitquote:
Even iets lekker hysterisch mee geknutseld, Esther ft Huppeling Joost.quote:
Wat een puinhoop was die hele act toenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat scoorde toen toch ook echt te laag he, mede dankzij die outfit
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Even iets lekker hysterisch mee geknutseld, Esther ft Huppeling Joost.
[ x ]
Puur uit nieuwsgierigheid: wanneer lekte het bij 'ons' uit dan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat AvroTros de zaakjes goed op orde heeft de laatste jaren. Het was toch stiekem ook wel genieten van al die keren dat het al ver vantevoren uitlekte
Het lied zelf volgens mij nooit, maar wel alles eromheen, of dat het al om middernacht ergens in N-Zeeland en Australie te luisteren viel geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:24 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid: wanneer lekte het bij 'ons' uit dan?
Oh dat is wel een beetje jammer idd, twee tegelijk. Maar ergens maakt het ook geen bal uit want dan kijken ze daarna naar de officiële youtube van de ander.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:31 schreef Momo het volgende:
Zwitserland morgen presentatie nummer om 11:00 en Cyprus om 17:00 (al is dat nummer al gelekt in principe).
Cyprus ongeveer zelfde tijd als ons dus.
Of Anouk die het nummer zingt achter een webcam als uploadquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beetje jammer idd, twee tegelijk. Maar ergens maakt het ook geen bal uit want dan kijken ze daarna naar de officiële youtube van de ander.
We zijn wat dat betreft wel vooruitgegaan he, dat het nu (als het goed is) weer meteen op het officiële Eurovisionkanaal komt zoals de laatste jaren ipv de tijden van Waylon enzo waar AvroTros zelf een lelijke blauwe live video ging uploaden met een uit beeld rennende Daniel Dekker enzo.![]()
Ergens denk ik dat de normale fans (niet de schreeuwers op twitter) meer nieuwsgierig zijn naar Joost dan het tienerbopje van Cyprus. Maar zoals Greys al zei, het maakt werkelijk geen barst uit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:31 schreef Momo het volgende:
Zwitserland morgen presentatie nummer om 11:00 en Cyprus om 17:00 (al is dat nummer al gelekt in principe).
Cyprus ongeveer zelfde tijd als ons dus.
Er komt alleen een videoclip bij Lubach, 14 en 15 maart gaat hij optreden in 013 en komt er waarschijnlijk een live versie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop wel dat die het meteen 'live' zingt morgen bij Lubach (of later op de avond ergens anders) en niet dat we weer weken moeten afwachten wat er in een live versie van over blijft.
Ik vond dat eigenlijk in al z'n simpelheid echt heel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Anouk die het nummer zingt achter een webcam als upload![]()
Ik vind dit juist echt heel goed en mooiquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Anouk die het nummer zingt achter een webcam als upload![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk in al z'n simpelheid echt heel erg indrukwekkend.
Als extra upload, niet als de uploadquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:29 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik vind dit juist echt heel goed en mooi
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op 3FM werd het net beschreven als een mix van Friesenjung en 2 Unlimited, en er zou een stukje Duits in zitten. Ik verheug me nu al op de verontwaardiging van Aran
ALS dit waar is, dan is dat precies waar ik op hoopte!quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op 3FM werd het net beschreven als een mix van Friesenjung en 2 Unlimited, en er zou een stukje Duits in zitten. Ik verheug me nu al op de verontwaardiging van Aran
2 Unlimited is best goede muziekquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ze kennen mensen die het hebben gehoordquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?
Ik heb als 8 jarige nog heel vaak deze aan gehad (ik had de CD Smurfenhouse):quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:51 schreef Momo het volgende:
Dit was ooit de eerste single die ik heb gekocht
Dit klinkt nu al briljant!quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef GeorgeM het volgende:
Tim Klein heeft het gisteren gehoord en zegt net bij 538 dat we ons moeten voorbereiden op iets bizars. Dat hij in het Nederlands zingt, maar ook in het Duits.
Het zit tussen dj Paul Elstak en Scooter in.
Via via hadden ze dat gehoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?
Nee maar het is wel urgent volgens Cornaldquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het een 'mooi lied' is?
Misschien expres?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:13 schreef Em31 het volgende:
Waar is godsnaam is de AVROTROS zelf?de filmpjes worden steeds gepost door Joost en Eurovision. Niet eens meer een beetje hype ook de dag van te voren?
Nog minder delen dan ze al deden? Die preview filmpjes van een clip enzo was nog wat, ik had niet gedacht dat ze nog minder wilden delen maar goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien expres?
Ik vind het juist wel goed dat AvroTros zich er een beetje buiten houden.en op instagram hebben ze die persfilmpjes enzo wel gewoon in hun stories gepost. Veel meer dan dat was er ook niet.
Ome Cornald heeft net wel onze tweet van Joost Klein Papadag zelf geretweet.
Geen idee, wil Joost misschien niet dat er een clip preview komt of hij wil dat gewoon zélf delen. Het is tenslotte wel een online-man enzo!quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog minder delen dan ze al deden? Die preview filmpjes van een clip enzo was nog wat, ik had niet gedacht dat ze nog minder wilden delen maar goed.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef NailQueen het volgende:
Joost klein wordt de afsluiter van de tweede halve finale.
U las het hier ook als eerste.
Denk de radio dj’s en nog een handjevol misschien?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef Em31 het volgende:
Omg wat wordt dit
(en waarom hebben zij het allemaal al gehoord)
Hej Bart!quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:39 schreef Jason22 het volgende:
Als ik de commentaren hier mag geloven over de commentaren van mensen die het 'via via' gehoord hebben, stel ik een ding vast:
prima nummer!
Straks is het gewoon niet goed, kan ook nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
Tim weer: er zitten een paar bijzondere verwijzingen in. Naar Papa Outé van Stromae en The New Kids.
Hij zei weer dat het bizar is en een deel Duits.
Volgens mij gaat het in ieder geval álle kanten opquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks is het gewoon niet goed, kan ook nog
Nou ja, de halve wereld heeft het ondertussen gehoord blijkbaar, en we zijn nog steeds 21e bij de bookmakers. Dus het zal inderdaad wel geen Cha Cha Cha 2.0 zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks is het gewoon niet goed, kan ook nog
Nederlanders kunnen niet wedden, dus het zal nog niet bekend zijn bij buitenlandse volgers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, de halve wereld heeft het ondertussen gehoord blijkbaar, en we zijn nog steeds 21e bij de bookmakers. Dus het zal inderdaad wel geen Cha Cha Cha 2.0 zijn
Het zou erg mooi zijn als het niet uitlekt voor het brede publiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen niet wedden, dus het zal nog niet bekend zijn bij buitenlandse volgers.
Precies en ik zie nu alweer voor me hoe half NL straks weer gaat huilen - nadat ze al jaren huilen over STUUR TOCH EENS UPTEMPO - dat dit weer té uptempo is en ze liever Rolf Sanchez of Numidia hadden gehad.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:45 schreef Fred_B het volgende:
Maar liever met een leuk liedje ten onder dan met radiovriendelijke meuk 11e worden
Nouja dat wel ja, als ze nu weer met meer van hetzelfde aan waren gekomen had ik 10x erger gevonden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:45 schreef Fred_B het volgende:
Maar liever met een leuk liedje ten onder dan met radiovriendelijke meuk 11e worden
“Lasha Tumbai”, het Fries voor slagroom kloppen!quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
Iemand op Twitter zegt dat die paar mensen op de radio het misschien verkeerd gehoord hebben en het Fries is ipv Duits. Zou leuk zijn als dat zo is.
Nederlanders vinden alles wat out of the box is al bizar. Maar als we Numidia hadden gestuurd was het een mooi lied geweestquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:01 schreef summer52 het volgende:
Maar een nummer bizar noemen is dat positief?
Als we die hadden gestuurd en er had een stuk Berbers in het nummer gezeten dan hadden we ook weer een hele online ophef en stel boze Nederlanders gehad.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederlanders vinden alles wat out of the box is al bizar. Maar als we Numidia hadden gestuurd was het een mooi lied geweest
Ja dat is ook zo. Ik ga vanavond alles kijken, Boulevard, Shownieuws, Vandaag Inside. Oh dat wordt genietenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederlanders vinden alles wat out of the box is al bizar. Maar als we Numidia hadden gestuurd was het een mooi lied geweest
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, de halve wereld heeft het ondertussen gehoord blijkbaar, en we zijn nog steeds 21e bij de bookmakers. Dus het zal inderdaad wel geen Cha Cha Cha 2.0 zijn
Dan moet @Fred_B vanuit België maar bergen geld erop zettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef GeorgeM het volgende:
Tim Klein heeft het gisteren gehoord en zegt net bij 538 dat we ons moeten voorbereiden op iets bizars. Dat hij in het Nederlands zingt, maar ook in het Duits.
Het zit tussen dj Paul Elstak en Scooter in.
Nee, maar bijvoorbeeld met Duncan gonsde het al wel van de geruchten dat er iets bijzonders aan zat te komen. Mensen houden het dan toch niet voor zichzelf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.
Respect to the man in the ice cream van.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.De rest van de omschrijven die ik lees maken we heel nieuwsgierig.
Ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.De rest van de omschrijven die ik lees maken we heel nieuwsgierig.
Ik heb daar gelukkig geen last van. Gezien de paar nummers die ik van hem gehoord heb ben ik er gewoon al vrij zeker van dat het niet mijn ding gaat zijn, daarmee is wel lekker alle spanning meteen weg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit een beetje tussen hoop en vrees in. Ik ben er bang voor dat het totaal m'n ding niet gaat zijn.
Is er iets wel jouw ding dit jaar?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit een beetje tussen hoop en vrees in. Ik ben er bang voor dat het totaal m'n ding niet gaat zijn.
16:55 als het goed is toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat de muziekvideo gauw na de bekendmaking op het Eurovisionkanaal komt
Mijn ding gaat het ook niet zijn denk ik, maar ik vind het wel spannend wat het is en hoe erop gereageerd wordt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen last van. Gezien de paar nummers die ik van hem gehoord heb ben ik er gewoon al vrij zeker van dat het niet mijn ding gaat zijn, daarmee is wel lekker alle spanning meteen weg.
Kan dan ook alleen maar meevallen als hij onverwacht ineens wel met iets komt wat ik leuk vind.
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
Voor het eerst heb ik het met meneer Sjors je van 20 over het Songfestival![]()
Hij wil zelfs met vrienden gaan kijken vanmiddag![]()
Is opeens een heel andere beleving
Ja dat heeft echt puur te maken met die televote only semis. Dat mogen ze wat mij betreft heel snel weer terugdraaienquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Momo het volgende:
Veel landen gaan trouwen dit jaar wel voor een sensory overload qua muziek en staging. We zijn niet de enige.
Wat ik zo hoor van Sjorsjina en meneer Sjors jr zoemt het heel erg rond in de jongeren-scenequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugd
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterstequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRÍJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterste
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darlingquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt puur te maken met die televote only semis. Dat mogen ze wat mij betreft heel snel weer terugdraaien
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, België, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en België wel televote potentie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darling
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugd
TOTALLY AND UTTERLY INNN YOUR FEEEEEEESquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRÍJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.![]()
Reacties van Nederlanders zeg maar, niet de fans.
Ik vind so far vier nummers echt leuk, dus dit jaar blijkt tot nu toe een uitdaging te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is er iets wel jouw ding dit jaar?
Ik ook niet, vooral dat sturen naar de artiest zelf vind ik altijd zulk vreemd gedrag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?
En dan heb je in Nederland ook nog natuurlijk de onderbuikposter waar het een hobby is om zoiets als songfestival per definitie kut te vinden, clichés eruit te gooien dat Oost-Europa altijd wint bijvoorbeeld. Beetje figuren als Johan Derksen napraten, zuur doen over nieuwe ontwikkelingen, vroeger was alles beter etc.
Altijd bizar om te zien hoeveel mensen aan het wachten zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Is dit dan ook een still uit de clip? Lijkt bij de andere videos p het ESF kanaal wel zo te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Dat is dan vooral in de zin dat het echte juryliedjes zijn. Normaal gesproken gaan inzendingen als Italië, Litouwen en Kroatië ook wel meedoen voor de jury top 10. En dan moeten jury-lievelingetjes Zweden en Australië nog komen, en ook landen als Griekenland en Georgië gaan waarschijnlijk nog wel iets goeds sturen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, België, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en België wel televote potentie.
Één minuut klok denk ik. Maar goed, ik ga op TV het volgen.quote:
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Hij zingt zelf prima in elk geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
Prachtig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zingt zelf prima in elk geval.
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemonsquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
who the fuck is nou weer Annefleur Schipper?
Hij is er al een aantal jaar ook bij op het esf en maakte in 2021 een ESF podcast samen met onze bff Ruben (die vertelde ons dat ie vroeger ook op Fok! zat).quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?
Of heb ik nu de verkeerde Lammert?
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemons
Ze zit wel vaker bij Sophie. Ik word er altijd vrolijk van en hoor haar liever dan een zure Frits Huffnagel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zij zit er altijd en weet best wat over Eurovisie. Leuk mens vind ik het.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zo dat is wel héél knap idd, een lied mislukt noemen nog voordat het uit is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het nummer is nog niet eens uit en de Gerda's zijn al aan het zeiken. Heerlijk.
[ x ]
Die heeft z’n five minutes of fame ook weer gehad om z’n eigen liedje (oh nee sorry, dat van de zoon van de overleden neef) te promoten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:51 schreef NailQueen het volgende:
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was was voor Arcade
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Dat zeker, ik vind het alleen jammer dat er nu relatief veel van dat soort inzendingen zijn, wat dat betreft timen we het wel een beetje ongelukkig. Maar wellicht is Europapa straks het liedje dat al die andere vrolijke uptempo's wegblaast.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingen![]()
Hoewel, 12 points to the Aahh…
Ze heeft die ene tweet die jij postte verwijderd zie ik over dat 'mislukte lied van Joost' maar gaat nu toch nog wel even door. Ze had het denk ik over dat oudere lied van hem over z'n ouders? Maar ze liet het lijken alsof het over die van vandaag ging. Sowieso vreemd om een lied van je familie te promoten door een ander af te zeiken, Heleen. Ah well, Gerda's gonna Gerda!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Oh pfff.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is er al een aantal jaar ook bij op het esf en maakte in 2021 een ESF podcast samen met onze bff Ruben (die vertelde ons dat ie vroeger ook op Fok! zat).
Beter dan een Carlo Boszhart of Gerard Joling in ieder geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Live op insta nuquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.instagram.com/joostklein/live/18321357811193115
Ik zit mobiel![]()
Gerda heeft al eieren voor d'r geld gekozenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Ook wel grappig hoe hij steeds opzettelijk met een overdreven Nederlands accent praat. In z'n interview met Wiwi was z'n Engels gewoon prima.quote:
Misschien dat hij toch de internet Gerda's een beetje tegemoet wil komen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe hij steeds opzettelijk met een overdreven Nederlands accent praat. In z'n interview met Wiwi was z'n Engels gewoon prima.
In mijn trainingspak!quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:29 schreef NailQueen het volgende:
Ohwee als hij gewoon met een gevoelige ballad aankomt. Dan is het niet te best
Doe Kroatië maar als tweede dan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Wordt ook het eerste nummer dat ik van dit jaar ga horen
AI of ESF-deelnemer?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
Over een kwartier begint de uitzending van Lubach op NPO1!
Jup, het mot maar weer!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
Tja, daar zitten we dan maar weer eens met z'n allen.
Hier zit je dan vanmiddagquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
Tja, daar zitten we dan maar weer eens met z'n allen.
Maar zoals bij elke wedstrijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit je dan vanmiddag
Het is spannend en toch ook fijn
Het begint twee minuten eerder volgens mijn TV!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:38 schreef Arizona het volgende:
Nog gezellig even 7 minuten reclame door zien te komen!
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
There's no going back
My anxiety attacks
Ik ben tot nu toe nog alleen thuis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef Rebel- het volgende:
Mijn partner zojuist: "Ik ga even een rondje wandelen."
Ik: "DOEIIIIII."
Tv aan op standje 10 en genieten maar.
Ik op een top 3 plek!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op algemene woede en teleurstelling.
Dit is wel stukken spannender!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:48 schreef PinkLow het volgende:
Tis net oud en nieuw! Met zo'n aftelklokkie
Kan zo in een Bol.com reclamespotje oid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind dat blauwe pak vreselijk...
Sorry hoor!
Ik ook hoor!quote:
gewoon laten lopenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:50 schreef grazz het volgende:
en natuurlijk moet ik plassen, maar daar hebben we geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |