quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterstequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRÍJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterste
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darlingquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt puur te maken met die televote only semis. Dat mogen ze wat mij betreft heel snel weer terugdraaien
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, België, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en België wel televote potentie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darling
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugd
TOTALLY AND UTTERLY INNN YOUR FEEEEEEESquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRÍJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.![]()
Reacties van Nederlanders zeg maar, niet de fans.
Ik vind so far vier nummers echt leuk, dus dit jaar blijkt tot nu toe een uitdaging te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is er iets wel jouw ding dit jaar?
Ik ook niet, vooral dat sturen naar de artiest zelf vind ik altijd zulk vreemd gedrag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?
En dan heb je in Nederland ook nog natuurlijk de onderbuikposter waar het een hobby is om zoiets als songfestival per definitie kut te vinden, clichés eruit te gooien dat Oost-Europa altijd wint bijvoorbeeld. Beetje figuren als Johan Derksen napraten, zuur doen over nieuwe ontwikkelingen, vroeger was alles beter etc.
Altijd bizar om te zien hoeveel mensen aan het wachten zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Is dit dan ook een still uit de clip? Lijkt bij de andere videos p het ESF kanaal wel zo te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Dat is dan vooral in de zin dat het echte juryliedjes zijn. Normaal gesproken gaan inzendingen als Italië, Litouwen en Kroatië ook wel meedoen voor de jury top 10. En dan moeten jury-lievelingetjes Zweden en Australië nog komen, en ook landen als Griekenland en Georgië gaan waarschijnlijk nog wel iets goeds sturen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, België, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en België wel televote potentie.
Één minuut klok denk ik. Maar goed, ik ga op TV het volgen.quote:
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |