denk dat Koos het ook uit zijn duim haalt eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook voor de 1e keer, trouwens leven ze niet gescheiden , maar zijn ze nog goede vrienden? en hebben samen een bedrijf, op haar FB zag ik ook berichtjes wanneer haar kinderen jarig waren, dit jaar vier je het bij papa , en helaas net even anders dan bij andere gezinnen, maar we houden van je
Tis BB héquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:59 schreef espri het volgende:
Ze kunnen ook om en om doen, wel zo eerlijk.
Denk het wel, Alice vertelde dat ze dit al besproken had met randy en wat die zou doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis BB hé
Waarom moet het eerlijk ..
dylano had het never nooit gedaan
Nou niet dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:54 schreef lojanda het volgende: Ik denk dat ze allemaal het hebben weggegeven behalve Tyron.
Van mij mag het nog veel valser hoor, beetje kijkgenotquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis BB hé
Klopt, dit is gisteren besproken en karen zei te willen wisselen de rest wilde niet dat hun duo partners wisselde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het wel, Alice vertelde dat ze dit al besproken had met randy en wat die zou doen
Dit is tactisch. Jimmy wil dat Dilano straks aan tafel zit om eventueel de nominatie beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis BB hé
Tom wil gewoon die rekensom opdracht winnen.quote:
Had hij niet voor Ty moeten kiezen. Danny merkt nu wel dat Glenn ook wat harder in het spel staat.quote:
Ik zat alleen met Jimmy Tyron Sabeau en Alice in mijn hoofd. Ik vergat Glenn en Karenquote:
Too little too latequote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
jimmy nu doemscenario's in zijn hoofd
hij zou het afschuwelijk vinden om met tom op de bank te komen
hij heeft geen spijt van het weggeven van de power
maar nu wel doemscenario's..
Oke dat stukje uit de wall halen gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:08 schreef -river- het volgende:
Ro zei tegen Sabo dat ze het niet moest doen, Ran zei tegen Alice dat ze het niet moest doen. Toen moest Ran van Alice allemaal lekkere dingen voor hemzelf uit de wall halen en deed hij en deelde het met Alice en Ro.
Als BB alleen nog maar gaat draaien om wrijvingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat ze maar strijden, aan de andere kant dit geeft ook weer wrijving
Ja en karen gelijk maar ik zit er dan ook op he. Jimmy zei toen jij wordt gelijk eraf gehaald. Zou ze nu ook bezig zijn op jimmy dat hij haar vergatquote:
Hoe meer gegun, hoe beter wat mij betreft. Dat zet de boel lekker op scherp als ze kleur moeten bekennen.quote:
Er zullen er vast 3 op zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en karen gelijk maar ik zit er dan ook op he. Jimmy zei toen jij wordt gelijk eraf gehaald
Hij haalde er cola uit en bonbons en deelde de cola met Ro en Alice wilde niet maar hij goot het in haar mond, nou ja meer over haar net gewassen shirtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat stukje uit de wall halen gemist.
Wie moet er nog kleur bekennen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe meer gegun, hoe beter wat mij betreft. Dat zet de boel lekker op scherp als ze kleur moeten bekennen.
Een homogene groep is niet wat ze willen zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als BB alleen nog maar gaat draaien om wrijving
Dan kijk ik volgend jaar niet meer
Laat ze maar eens lange proeven doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke keer dat er iets gegund moet worden, zorgt dit voor gekonkel en wrevel.
Dat is wat BB wil zien toch?
Vorig jaar was het meer een gameshow
IK zie liever de gameshow dan dat geroddel en gekronkel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke keer dat er iets gegund moet worden, zorgt dit voor gekonkel en wrevel.
Dat is wat BB wil zien toch?
Vorig jaar was het meer een gameshow
hoe en waarom kreeg hij de blik?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Snap die blik wel
Gewoon dom van Jimmy
Voorlopig is Karen nog wel safe hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier maken Ashley en Karen een fout. Karen is veel kwetsbaarder op de bank dan Ashley.
Ze gaat er teveel vanuit dat ze Karen zullen safen.
Blijkbaar keek Tom op een bepaalde manierquote:
Ik wist wel dat er een bijbedoeling aan vast zat, nu geeft hij het eerlijk toe.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:14 schreef lojanda het volgende:
Ach wat Jimmy betreft die wint het echt nog wel een keer van Dilano.. gooi er nog maar een rekensommetje in
We zijn morgen weer terugquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze maar eens lange proeven doen
Ipv het vakantiekamp
Tis allemaal lafjes
Net niet of bij lange na niet
Zet haar op de bank bij Glenn Ash Alice of Tom en ze is wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig is Karen nog wel safe hoor.
Absoluut.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zet haar op de bank bij Glenn Ash Alice of Tom en ze is weg
Iedereen, elke week opnieuw. In het bijzonder Dilano richting Jimmy en Sabeau, Ashley richting Jimmy, Glenn en Danny, Tom richting Jimmy en Karen, Sabeau richting Dilano en Ronahi, Tyron richting Randy en Ronahi, etc. etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie moet er nog kleur bekennen ?
En dat is toch prima? Hij gunt het Dilano om nu iets te krijgen omdat hij zelf alles heeft wat hij nodig heeft en heeft al een persoonlijk voorwerp gehad. Hij weet dat Dilano heel graag iets wil van thuis.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een bijbedoeling aan vast zat, nu geeft hij het eerlijk toe.
Als Ashley er niet opstaat zullen haar fans wel voor Karen gaan. Karen beseft niet dat ze misschien de finale wel gaat halen maar dat ze het niet gaat halen aan de hand van Ashley.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier maken Ashley en Karen een fout. Karen is veel kwetsbaarder op de bank dan Ashley.
Ze gaat er teveel vanuit dat ze Karen zullen safen.
wat een gezeik elke keer over "Tom kijkt op een bepaalde manier" Of "Tom keek niet op een bepaalde manier" Ze zijn daar zelf ook wel heel erg bezig om elke beweging van Tom en elke blik van Tom te analyseren en te interpreteren op een manier die hun het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Tom op een bepaalde manier
Geen idee wanneer
Na de bekendmaking
Kan ook nog zijn dat Jimmy het zich in beeld
dan snap ik je opmerking nog niet, dat het gewoon dom is van jimquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Tom op een bepaalde manier
Geen idee wanneer
Na de bekendmaking
Kan ook nog zijn dat Jimmy het zich in beeld
Dilano wil niets.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is toch prima? Hij gunt het Dilano om nu iets te krijgen omdat hij zelf alles heeft wat hij nodig heeft en heeft al een persoonlijk voorwerp gehad. Hij weet dat Dilano heel graag iets wil van thuis.
Dom om dylano powerfull te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan snap ik je opmerking nog niet, dat het gewoon dom is van jim
al zou ik hem ook bepaalde blikken gunnen
Ben dat gezeik op een man ook beu.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een gezeik elke keer over "Tom kijkt op een bepaalde manier" Of "Tom keek niet op een bepaalde manier" Ze zijn daar zelf ook wel heel erg bezig om elke beweging van Tom en elke blik van Tom te analyseren en te interpreteren op een manier die hun het beste uitkomt.
Jimmy denkt van wel en dan is het toch mooi dat hij dat Dilano gunt?quote:
Hij gunt het Dilano en dat is mooi maar ik denk ook niet dat het verstandig is. Vraag me ook af dat als er nog een moment komt dat hij hetzelfde zal doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom om dylano powerfull te maken
Gadsie ik wil geen van twee in de finale..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:17 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ashley er niet opstaat zullen haar fans wel voor Karen gaan. Karen beseft niet dat ze misschien de finale wel gaat halen maar dat ze het niet gaat halen aan de hand van Ashley.
en je mag het voelen en ownen !quote:
Maar Jimmy heeft zijn kansen gespreid en Dylano is niet helemaal gek. Die ziet ook dat hij aan het wandelen is bij de andere kant.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy Jimmy Jimmy…….Tom ziet hoe dilano echt is !
Heb ik al 1e regel geschrevenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er nou weer met Dilano?
En @:Koos1958 dat Bart vreemdgaat heb je dat gehoord of niet?
Als je dat gaat denken zit je daar niet goed....Je wist dat het driemaanden ging duren. Nu zit het in je hoofd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik al 1e regel geschreven
Gehoord maar was allemaal negatieve gedachten van haar toen ze die huilbuien had. Ook dat ze zijn stem niet meer wist. Niet dat hij echt vreemd gegaan was. Gewoon negatief denken van haar
Dag erna was het weg. Maar waar het omging dat ik voorbeeld van haar uitspraken gebruikte omdat ze Alice veroordeelde dat die huilde en spijt had en wist waar ze aan begon en ze zelf ook zulke momenten hadquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je dat gaat denken zit je daar niet goed....Je wist dat het driemaanden ging duren. Nu zit het in je hoofd.
Walgelijk.....of ze is zich heel goed bewust wat ze doet.....hem als een klein kind behandelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer vragen aan tom gaat het goed.pfff
Ashley zat er op dat moment doorheen. Ze was net terug uit de draaideur en ging aan alles twijfelen en dat sprak ze uit. Ze was toen helemaal in tranen en zei toen wat als Bart het niet meer trekt alleen en er genoeg van heeft en dan vreemdgaat. Dat had ze er allemaal niet voor over. Ze twijfelde overal over.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je dat gaat denken zit je daar niet goed....Je wist dat het driemaanden ging duren. Nu zit het in je hoofd.
ja sorry 3 schermen open kon niets meer terug vinden was me eigen even zoek in forum over 3 tabbladen hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik al 1e regel geschreven
Gehoord maar was allemaal negatieve gedachten van haar toen ze die huilbuien had. Ook dat ze zijn stem niet meer wist. Niet dat hij echt vreemd gegaan was. Gewoon negatief denken van haar
Eens!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze maar eens lange proeven doen
Ipv het vakantiekamp
Tis allemaal lafjes
Net niet of bij lange na niet
Ja niet zo gek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Jim
Ik ga even kletsen met Tom
Omdat ik daar een blik van kreeg
Hoezo zegt Ash
Je hoeft het niet uit te leggen
Snap die blik wel
Gewoon dom van Jimmy
alleen balletje, badges gemaakt van pizza dozen hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:31 schreef KangaP het volgende:
Getver..’.ze hebben een ping pong tafel gemaakt , en bezitten ook de accessoires .
Maakt en geeft een ergerlijk geluid.
We gaan dit nu tot vervelends toe moeten aanhoren.
Nee, Ashley heeft ooit eens uitgesproken dat ze daar bang voor was in een paniekerige bui, als in een irrationele gedachte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
En @:Koos1958 dat Bart vreemdgaat heb je dat gehoord of niet?
zeg ik vroeg gewoon iets na,niets meer en minder als jij dit niet gepost had was er niets meer over gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, Ashley heeft ooit eens uitgesproken dat ze daar bang voor was in een paniekerige bui, als in een irrationele gedachte.
Als Bart al zou vreemdgaan is dat iets tussen Ashley en hem en niet iets dat hier besproken zou moeten worden, of iets over zou moeten worden gesuggereerd. Bart is geen deelnemer aan BB.
Maar dat spel is geweest en komt geen 2e keer. Dat is dom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat is toch prima? Hij gunt het Dilano om nu iets te krijgen omdat hij zelf alles heeft wat hij nodig heeft en heeft al een persoonlijk voorwerp gehad. Hij weet dat Dilano heel graag iets wil van thuis.
Ik suggereerde niet, alleen dat ze het zelf zei op de streams. En niet dat het zo was.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, Ashley heeft ooit eens uitgesproken dat ze daar bang voor was in een paniekerige bui, als in een irrationele gedachte.
Als Bart al zou vreemdgaan is dat iets tussen Ashley en hem en niet iets dat hier besproken zou moeten worden, of iets over zou moeten worden gesuggereerd. Bart is geen deelnemer aan BB.
Dat lijkt me beter voor hun ook, net als dat Ariana voor de groep vertelde dat ze stotterde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Tom heeft het duidelijk niet makkelijk op dit moment. Hij houdt zich groot maar ik denk dat hij het gewoon voor de groep beter serieus even kan benoemen hoe het in zijn hoofd allemaal gaat. Hij kan toch beter uitleggen dat hij ADHD en een lichte vorm van autisme heeft. Waarschijnlijk begrijpen sommige dan hoe hij reageert soms. Hij heeft tegen Ashley een tijdje geleden dit verteld en begrijp niet waarom hij het tegen de rest niet verteld??
Ik Snap je Koos...Ashley kan zich niet meer indenken hoe het was maar voor Alice is het toch vrij logisch dat ze bevestiging wil.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dag erna was het weg. Maar waar het omging dat ik voorbeeld van haar uitspraken gebruikte omdat ze Alice veroordeelde dat die huilde en spijt had en wist waar ze aan begon en ze zelf ook zulke momenten had
Er komt echt nog wel een ander spel.. dit was ook niet het eerste spel waar ze het konden gunnen aan hun partner.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar dat spel is geweest en komt geen 2e keer. Dat is dom.
Vooral ook voor Tom zelf..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter voor hun ook, net als dat Ariana voor de groep vertelde dat ze stotterde.
Ze hebben het op dit moment allemaal moeilijk. Tom zelf geeft steeds aan dat het goed met hem gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Tom heeft het duidelijk niet makkelijk op dit moment. Hij houdt zich groot maar ik denk dat hij het gewoon voor de groep beter serieus even kan benoemen hoe het in zijn hoofd allemaal gaat. Hij kan toch beter uitleggen dat hij ADHD en een lichte vorm van autisme heeft. Waarschijnlijk begrijpen sommige dan hoe hij reageert soms. Hij heeft tegen Ashley een tijdje geleden dit verteld en begrijp niet waarom hij het tegen de rest niet verteld??
Ik heb het toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik suggereerde niet, alleen dat ze het zelf zei op de streams. En niet dat het zo was.
Tom wil niet anders behandeld worden. Hij wil niet als "anders" gezien worden. Hij zit in een interne struggle op het moment. Heeft gepraat over heel persoonlijke dingen en ervaringen met Jimmy. Hij weet niet hoe de buitenwereld hierop zal reageren.quote:
Hij staat best wel hoog in de polls dus denk het niet als hij er op komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:51 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Tom genomineerd worden en zaterdag vertrekken,nog zeikerds genoeg over dan
Naar haar een van de andere.'schatten' denk. Half uur terug was ze.buiten met glennquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:52 schreef lonneberga het volgende:
Randy alleen aan het bakken ,waar is "schat" dan?
Ze is niet van de blauwe knoopquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:52 schreef lonneberga het volgende:
Randy alleen aan het bakken ,waar is "schat" dan?
Nu niet met jij-bak aan gaan komen hè? Vraag dat lekker na in een DM als het je zoveel interesseert: dingen worden heel snel verdraaid en gaan snel hun eigen leven leiden. Is gewoon niet tof voor iemand die niet aan BB meedoet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zeg ik vroeg gewoon iets na,niets meer en minder als jij dit niet gepost had was er niets meer over gezegd
Tom gaat op 13 april pas naar huis!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:51 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Tom genomineerd worden en zaterdag vertrekken,nog zeikerds genoeg over dan
Dat zal best, maar niet als winnaar...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom gaat op 13 april pas naar huis!
Ik hoop als winnaar. Eindelijk iemand die het echt verdiend.
Kan Tom niet gewoon thuis missen zijn kindje , zich zorgen maken of alles goed gaat thuis.. waarom word zijn humeur/gedrag gelijk op adhd en autisme weggeschreven??quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Jimmy is ook niet te vertrouwen. Die smeichelt met beide kampen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Toch knap van ashley en karen dat ze vanmorgen nog zeiden dat ze jimmy niet vertrouwden en nu gezellig kletsen, en zo hoort het ook
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zeg ik vroeg gewoon iets na,niets meer en minder als jij dit niet gepost had was er niets meer over gezegd
Gaan jjullie even 'jij bakken" in de SCquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nu niet met jij-bak aan gaan komen hè? Vraag dat lekker na in een DM als het je zoveel interesseert: dingen worden heel snel verdraaid en gaan snel hun eigen leven leiden. Is gewoon niet tof voor iemand die niet aan BB meedoet.
Kan Tom niet gewoon thuis missen zijn kindje , zich zorgen maken of alles goed gaat thuis.. waarom word zijn humeur/gedrag gelijk op adhd en autisme weggeschreven??quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Ik ben geen ashley fan..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik Snap je Koos...Ashley kan zich niet meer indenken hoe het was maar voor Alice is het toch vrij logisch dat ze bevestiging wil.
Als Ashley nog die bevestiging wil terwijl ze een compleet gezin heeft en de risico veel grotere gevolgen heeft zit het niet goed.
Integendeel. Ik denk juist dat ze de dark horse van het gezelschap is en als derde hond zo met het been kan weglopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zet haar op de bank bij Glenn Ash Alice of Tom en ze is weg
Er worden hier wel meer dingen besproken van deelnemers ( vaderschap, relatie etc)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet toen Karen op de bank zat of wel ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Integendeel. Ik denk juist dat ze de dark horse van het gezelschap is en als derde hond zo met het been kan weglopen.
Morgen is vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet toen Karen op de bank zat of wel ?
Is ook niet slim om bij haar op de bank te zitten en haar op de bank te zetten want dan ben je fucked.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
Jimmy denkt dat Ash er voorlopig wel vanaf is
Ze komt niet zomaar weer op de bank
Lievelingetjes van de Febo. Iedere dag de hele dag zowat in beeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef lonneberga het volgende:
Waarom toch steeds die 2 nagemaakten in beeld?
Maar hij had hem niet verkeerd, hij wist hem elke keer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan je zo lang blijven kletsen over een som die je verkeerd had
Ze hopen nog steeds dat hun liefde ooit echt zal uitstralen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef lonneberga het volgende:
Waarom toch steeds die 2 nagemaakten in beeld?
Mssn gelooft hij het zelfquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
Dilano die alles doet voor een ander.![]()
Hij blijft, ondanks die verrekte pijn in zijn schouder, staan waar hij moet staan. Hij laat Jimmy bewust eerder lopen met een som,ook al weet hij hem al..
Wat een held hé
ja gek hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Ireth het volgende:
Danny ook last van een weigerende slotje...
Uiteraard! Hadden we anders verwachtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
dilano zag hem ook heul snel zegt ie tegen sabo
Gister zei Alice dat je ook nog iets moet indrukken blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Ireth het volgende:
Danny ook last van een weigerende slotje...
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uiteraard! Hadden we anders verwacht
Tis in het zonnetje best lekker, en helemaal als je uit de wind kan zitten denk ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
glenn en danny zitten in de korte broek buiten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:38 schreef Ireth het volgende:
Jim vanmorgen de power aan Dilano gegeven, ik kom toch niet meer bij als hij de power gewoon weer terug pakt met een som
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef B00STER het volgende:
Zet je voor het eerst sinds zondag de stream aan... fluisteren ze, dus geluid even flink omhoog. Gaat er een @%#& luchtalarm af. Godsamme, ik zit nog tegen het plafond.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef B00STER het volgende:
Zet je voor het eerst sinds zondag de stream aan... fluisteren ze, dus geluid even flink omhoog. Gaat er een @%#& luchtalarm af. Godsamme, ik zit nog tegen het plafond.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
dilano ;ja ik heb deze 2 vrij snel (zoiets mompelt hij)
di: mijn probleem is , ik kan het wel maar dan komt die druk erop , die namen
Ja, viel me ook op....heel sportief.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
Die druk hebben ze allebij last van. Overigens gaat Ty er heel goed mee om. Tom is nu ook wel sportief maar ik ben benieuwd hoe het gaat als hij weer verliest.
ik krijg de hardware versnelling niet uit in deze browser.. krijg zwarte foto's danquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand geen screen? meer maken hahahg
ja kreeg ik ook maar is bij mijn wel opgelost nuquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik krijg de hardware versnelling niet uit in deze browser.. krijg zwarte foto's dan
Ik zit ook op 1..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:03 schreef rinardo het volgende:
ik zie geen som op stream 1 niemand screenshot?
nee helaas niet nuquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:03 schreef rinardo het volgende:
ik zie geen som op stream 1 niemand screenshot?
ze viel wel slechtquote:
Oepsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi is met haar gezicht tegen de kast gevallen
auch
Pff beste smakkerdquote:
kan goed schaven hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gelukkig met haar knie op het kleedje
had het over alice hier hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Adrenalineshot, de echte pijn komt altijd later.
Ty ziet Ro en Do als echte vrienden en randy ookquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:11 schreef marky het volgende:
Volgens mij is Ty echt een beetje gek op Ro. Niet op een romantische manier maar meer als een echt maatje.
Ik zie er ook geen duwen in, renden langs elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie er met de beste wil van de wereld geen duwen in. Check de voeten van Ronahi en vergelijk dat met de stand van de armen van Sabeau..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |