Mod Edit, laat dit nu eens met je eeuwige gezuig. Heeft ook helemaal niets met de streams te maken. Daarbij heb je zelf al een paar keer verteld wie je was.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:52 schreef Mercedes. het volgende:
Oh ja, voor iedereen, *********had me een paar dagen geleden ontmaskerd. Lol. Ik had het al eerder aangegeven wie ik was in mijn vorige forum verleden. Wat een snitch. En door. Dit moest ik even kwijt.
Ook zonder As gaat BB gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
ashley vraagt aan karan hoe het ging nadat zij was weggegaan.
Beetje lastig te verstaan
ahhh bb zegt er wat van
Ik dacht dat Alice op roze lag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer te achterhalen wie waar nu slaapt.
Blauw
Ashley en Karen
Saboo en Ronahi
Alice en Randy
Rose
Danny en Glenn
Tom en Tyron
Jimmy en Dilano
Goed?
Karan gaat gewoon verder waar ze gisteravond gebleven isquote:
Ze begint echt irritant te worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karan gaat gewoon verder waar ze gisteravond gebleven is
Iemand die zelf niks kan toegeven
En bij wie het altijd aan een ander ligt
Ik vind haar steeds minder sympathiek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karan gaat gewoon verder waar ze gisteravond gebleven is
Iemand die zelf niks kan toegeven
En bij wie het altijd aan een ander ligt
Die is gewoon stront verliefd op Tomquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze begint echt irritant te worden.
Zo kinderachtig voor iemand van haar leeftijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is gewoon stront verliefd op Tom
Maar Tom niet op haar
Dus dan maar hem voor lul zetten
Klopt, die versterkten elkaar nogal in hun negativiteit.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:52 schreef Jockari het volgende:
Het vertrek van Doriana is wel echt in het voordeel van Ron. Zij loopt nu minder negatief in de schijnwerpers.
Jimmy en dilano hebben al een som gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie en dilano
jimmie over als het een voorwerp van thuis is dan hoef ik dat niet, dan mag jij het hebben. En ik heb trouwens gister ook gegeten dus fine
mag hopen dat hij niet de power aan dilano geeft.. viel te laat in het gesprek.
Mocht die keus er weer zijn zoals gister.. om de power af te geven.
vind het wel een leuke twist dit jaar met die power / powerless en af mogen geven.
oh nu weer streamwissel alice en sabo aan de babbel
gister heeft alice emotioneel gebroken
sjees haar gezicht is flink rood (alice) pfoe onrustige huid.
Je bedoelt toen ze het huis ingingen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Ze hebben van alles in moeten leveren qua toiletartikelen
Maar de smeerseltjes van de dames hebben ze dus niet in te hoeven leveren
Het moet er wel netjes uitzien op de streams, en vooral tv.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Denk dat zij ook iets heeft waardoor ze af en toe ontzettend vreemd doet....dat onzettende onhandige handelingen die ze doet tijdens het eten. Alsof ze een kind is die nog niet goed de controle heeft...dat omroeren alsof de bodem eruit moet ,het in haar mond steken van het eten waardoor er de helft erzo wat uitvalt....ongecontroleerde acties met springen ergens op.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo kinderachtig voor iemand van haar leeftijd.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds minder sympathiek.
Ze krijgen elke keer via de voorraadkamer hun schampoo en douchespulquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze het huis ingingen?
Heb alleen iemand een keer horen zeggen dat de flesjes/potjes maar max 100 ml mochten zijn
alice: de waterstofperoxide helpt op zich wel. Ze moet steeds spoelen omdat dat ontstekend remmend werkt.
Iedereen kan zo een paar centimeter groeien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Dilano gegroeid???
[ afbeelding ]
oh wacht...hij staat op zijn tenen
Tiktok generatiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
de dames hebben het over onderhuidse puisten, gevoelige huid
en maar dicht plamuren
sabo smeert alleen dingen zonder plastic deeltjes
Jup ze hebben blijkbaar nog spullen 'achter' staan voor als wat op is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen elke keer via de voorraadkamer hun schampoo en douchespul
Duurt soms even
Maar al die smeerseltjes die de dames hebben , hebben ze mogen houden
Ik zou Hare Majesteit graag zien vertrekken. Daar knapt de sfeer echt van op denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt, die versterkten elkaar nogal in hun negativiteit.
Kun je zien wat eem verschil het vertrek van 1 bewoner weer met de groep doet.
Karen was vanaf het begin mijn favoriet, maar er beginnen rare kantjes naar boven te komen bij haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds minder sympathiek.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou Hare Majesteit graag zien vertrekken. Daar knapt de sfeer echt van op denk ik.
Ja hier idem. En iedereen heeft rare kantjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen was vanaf het begin mijn favoriet, maar er beginnen rare kantjes naar boven te komen bij haar.
Helapidakaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat is denk ik nu wel de meest sfeerbepalende bewoner.
Helapidaka heeft die een grote achterban
De haarverf was dan ook niet opquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier idem. En iedereen heeft rare kantjesmaar als ik kijk naar de groep zoals die nu is dan vind ik haar wat gemenig.
ohhh ronahi haar serum is op
hoor nu dat ze foto's hebben moeten sturen van hun producten
ashley zegt: ja dat is voor in de wall voor als het op is
die haarverf van ash stond geloof ik niet in de wall![]()
Ze lijkt heel makkelijk en toegankelijk maar dat is ze juist niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen was vanaf het begin mijn favoriet, maar er beginnen rare kantjes naar boven te komen bij haar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
De haarverf was dan ook niet opMaar uit haar koffer gehaald voor ze erin kwam.
Geen idee wie Ilse isquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Evengoed vind ik het apart dat het gewoon gegeven wordt. Of is dat altijd met haarverf gedaan? Kan het me niet herinneren.![]()
Weet wel nog dat Ilse meen ik? ooit oordoppen uit de wall moest kopen. (dacht dat het ilse was)
Als kapster is dat inderdaad geen goede eigenschapquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:14 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen cos, Karen is me gisteren wel tegengevallen, luisteren is niet haar beste kant
Denk dit ook te zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:16 schreef OmaJacky het volgende:
Karen vindt dat Tom voor alles verantwoording aan haar moet afleggen.
Als hij even niet goed in z'n vel zit blijft ze doordrammen dat er iets is . Tom is een beetje een binnenvetter en moet het in z'n hoofd eerst op een rijtje hebben voordat hij kan uitleggen hoe en wat.
Karen kan er niet mee omgaan dat Tom zo in elkaar zit en Tom moet zich gedragen zoals Karen het wil.
Zeuren dat hij haar negeert terwijl ze hetzelfde doet.
Na het akkefietje met Ty kwam Tom nog speciaal naar haar om te zeggen dat het niet persoonlijk is en dat hij hun vriendschap nog graag ziet.
Maar Karens wil is wet en Tom moet precies zo doen hoe zij het wil.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Het eerste wat ik dilano weer hoor zeggen gaat over de som van gisteren. Hij blijft echt zeuren en zeiken erover
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zat er vorig jaar inquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:21 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Wall is pas sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zat er vorig jaar inDacht dat @:greysbones me voor de gek hield
![]()
Die was hoogsensitief , kon niet slapen van andere geluiden, was best zielig..
ging niet goed met haar, wilde oordoppen en moest die kopen in de wall.
Zat hier even terug te denken hoe het dit jaar en andere jaren ging met producten die niet op zijn, maar die je graag wilt hebben of uit de koffer zijn gehaald.
Of je dat dan gewoon krijgt of moet kopen.
@ledn81 is jou afbeelding up to date ? waar staat die?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer te achterhalen wie waar nu slaapt.
Blauw
Ashley en Karen
Saboo en Ronahi
Alice en Randy
Rose
Danny en Glenn
Tom en Tyron
Jimmy en Dilano
Goed?
Nou echt he, dat meisje is een beetje koekoek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Sabeau met dat knopdruk moment
Die lijkt echt dik aan de drugs
Wat had hij als baby in zijn muiltje, een tutfles met jonge jenever?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Dylano
Het is helemaal niet natuurlijk om melk enzo te drinken
Ehhh Dyllie misschien moet je iets meer leren hierover
Als je echte melk.. vers van de boer drinkt kun je zelfs als je lactose intolerant bent die melk drinken.
Beetje jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat had hij als baby in zijn muiltje, een tutfles met jonge jenever?
Vond haar de leukste meid daar, maar zal wel de enige zijn...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
op s2 praat doriana nog even verder over haar tijd in bb 'allemaal dikke vrienden buiten het huis'
Weet ze al dat ze op de targetlijst van Ashley staat?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alice haalt er even wat snotjes uit
Ik denk het niet, maar dat is ook niet erg, Alice scoort ook hoog in de polls.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:38 schreef marky het volgende:
[..]
Weet ze al dat ze op de targetlijst van Ashley staat?
Klopt niet randy en Alice, dilano en jimmy en tyron en tom on roze kamer de rest in blauwquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:ledn81 is jou afbeelding up to date ? waar staat die?
Zal vast een leuke meid kunnen zijn, maar die liet ze daar naar mijn mening weinig zien..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond haar de leukste meid daar, maar zal wel de enige zijn...
Mwah de enige weet ik niet, maar ik geloof inderdaad niet dat je het Sportpaleis hoeft af te huren als je een fandag gaat organiseren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Riep BB haar niet naar binnen....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die reactie gelijk van ashley als ze zegt he, en tom antwoord niets we zijn aan de wandel. En gelijk weer naar binnen. Jimmy wil niet met geld van anderen iets kopen.
Hoe dan ? niets leuks aan,doet mij steeds aan Rutte denkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Iriana verliefd op Tom
Karen verliefd op Tom.
En ik zie Jimmy ook al wat omfloerst naar hem kijken.
Nou echt he, 2 zielen 1 gedachte, ik vind hem ook op rutte lijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hoe dan ? niets leuks aan,doet mij steeds aan Rutte denken
O echt? viel mij al snel opquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou echt he, 2 zielen 1 gedachte, ik vind hem ook op rutte lijken
Mij deed hij me aan Shaggy Roger denken baasje van Scooby Doo (tekenfilm)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou echt he, 2 zielen 1 gedachte, ik vind hem ook op rutte lijken
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Is de GGZ al onderweg?
Die spoort toch niet?
Die zijn echt erger dan Ro en Do ooit waren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Alice weer gehuild zo te zien. Als ik dan denk aan wat ashley en karen allemaal zeiden denk kk echt dat die totaal geen empatisch vermogen hebben als je denkt dat het fake was gister.
Feromonen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hoe dan ? niets leuks aan,doet mij steeds aan Rutte denken
Ja echt he.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Eerst gaat Tom even zwart gemaakt worden door de dames en daarna Alice.
Ze zijn bekant nog erger als Do en Ro.
Je zit in een spel, tis geen make up. Ponykamp.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Karen vind het heel zielig van Alice dat die hele nacht heeft wakker gelegen over haar keus voor dat telefoontje.. Jezus ashley zegt als je een keuze maakt moet je er achter staan. Keihard zijn en zelf elke keer een breakingpoint hebben.
Ja heel vals wat ze doet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef -river- het volgende:
Aschley weer Alice af aan het zeiken.
En volgende week is weer een ander waar ze een probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef -river- het volgende:
Aschley weer Alice af aan het zeiken.
Gaat ze die weer de grond in boren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En volgende week is weer een ander waar ze een probleem mee heeft.
Mevrouw met haar grote mond die zogenaamd altijd eerlijk is en het in iemands gezicht zou zeggen kan heel goed roddelen en zwart maken achter de rug van iemandquote:
Echt een meisje van de achterklap.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Gaat ze die weer de grond in boren.
de invloed van de wannabekwienquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat waren ze al.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is te sfeerbepalend in het spel en zorgt voor nare sfeer elke keer. Ik heb paar keer voor haar gestemd maar ben er nu klaar mee. Is gewoon een vast patroon van haar aan het woorden. Mensen op de streams slecht neerzetten. Verwijten maken aan anderen maar zelf precies het zelfde doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vond het bij Do en Ro verre van tof dat roddelen en continue daar mee bezig zijn. Ook hoe Ro daarbij met Tom omging vond ik verre van tof.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vond het bij Do en Ro verre van tof dat roddelen en continue daar mee bezig zijn. Ook hoe Ro daarbij met Tom omging vond ik verre van tof.
Maar de de intense gemeenheid die As en Karen nu bij het zelfde gedrag uitstralen vind ik heel heel naar om te zien.
Ze heeft al sinds zondag een emotionele breakdown. Ze zou eens beter in de spiegel kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Je zit in een spel, tis geen make up. Ponykamp.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft al sinds zondag een emotionele breakdown. Ze zou eens beter in de spiegel kijken.
nee hoor - sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van het weekend naar huis sturen maar dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
karan vindt het een goed plan dat ze daar hebben overwinterd als ze eruit komen is het lente
goed zoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley is te sfeerbepalend in het spel en zorgt voor nare sfeer elke keer. Ik heb paar keer voor haar gestemd maar ben er nu klaar mee. Is gewoon een vast patroon van haar aan het woorden. Mensen op de streams slecht neerzetten. Verwijten maken aan anderen maar zelf precies het zelfde doen
Ze maakt haar lijst klaar wie er moet gaan....en dan een tijdje van te voren alvast zwart gaan maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd die andere 4 hebben het goed gezien maar zijn er zwaar voor afgestraft.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
goed zo![]()
dat velen jouw voorbeeld mogen volgen!!!
Ronahi kreeg veel haat over zich heen op de socials etc, omdat ze vals werd genoemdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd die andere 4 hebben het goed gezien maar zijn er zwaar voor afgestraft.
Er zijn nog maar 2 Belgische vrouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:32 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi zal de finaleweek halen gok ik. Karen krijgt een voortijdige exit.
YES YES YESquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:32 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi zal de finaleweek halen gok ik. Karen krijgt een voortijdige exit. Net als Ashley.
1 is toch voldoendequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 Belgische vrouwen
Neither do we need ronahiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
1 is toch voldoende
finaleweek toch met 4 personen
2 belgen (m en v)
2 nederlanders (m en v)
we do not need Karen in there
Liever Glenn en Tom als belgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dilano, Alice
Tom, Ronahi
finale zou echt een grote verrassing zijn, met Tom als winnaar dan en Alice als runner up
Geef Ty meer kans op de finalequote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano liever niet maar rest oke
Vanaf het begin had Ty al een idee van haar op een afstand houden en viel niet aan haar voeten zoals de andere mannen dat wel deden....Dat kon ze niet goed hebben.....en dat werd haar doelwit , maar kwam er achter dat hij toch gewoon terug kwam boven haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezegd die andere 4 hebben het goed gezien maar zijn er zwaar voor afgestraft.
jouw mening oké, en die respecteer ik welquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano liever niet maar rest oke
Tis een kwestie van geduldquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Waar we wachten op dat ze over Tom begint.
Karen is me de afgelopen dagen erg tegengevallenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In haar geval eerder: Tis een kwestie van gelul
Zo jammer ze is helemaal in de ban van ashley en begint nu dezelfde trekjes te krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is me de afgelopen dagen erg tegengevallen
Ik denk eerder Jimmy met Tyron of Randy.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat de laatste twee nederlandse mannen Jimmy en Dilano gaan worden
Tyron weet ik niet meer hoe popi hij nog is en Randy heeft denk ik maar nipt gewonnen van Doriana of zo
Ik denk dat het echt karen zelf is .. die zo kan zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo jammer ze is helemaal in de ban van ashley en begint nu dezelfde trekjes te krijgen
Had al zoiets van 'aha, ben je er zo een..' nadat ze tegen Ariana zei dat Tyron en Randy het over haar hadden. Maar gaf haar nog het voordeel van de twijfel...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is me de afgelopen dagen erg tegengevallen
Het vliegtuigje maakt een duikvluchtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
Toch straf dat iemand die eigenlijk favo was van velen, op 2 dagen tijd alle krediet kan verliezen.
Kan ik ook achterstaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
Voor mij zijn de 4 finalisten
Alice, Tom, Glenn en Jimmy met Alice als winnaar en Tom als tweede
Met die 4 zou ik wel kunnen leven, die zijn goed met elkaar en denk dat ze ons ook wel kunnen vermaken. Wie er dan wint maakt me eigenlijk niks uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
Voor mij zijn de 4 finalisten
Alice, Tom, Glenn en Jimmy met Alice als winnaar en Tom als tweede
Ja, dat is heel belangrijk en groot nieuws dat moet je vertellen waar de mannen bij zijn en on streams , dat kan niet wachten totdat ze het Karen alleen kan zeggen.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:49 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Buiten, in de zon, Glenn, Karen, Jimmy en Ashley
Glenn verteld over zijn gesprek in de DK.
De ouders van Glenn stonden niet achter zijn deelname aan BB.
Moeder was bang voor de gevolgen op Social Media.
Ashley: ik heb ook nieuws.... Ik heb een kleine bloeding gehad.
Vorig jaar ook nog BE m/v en NL m/v. Enig verschil was 2 mannen als laatste 2.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef Ty meer kans op de finale
Of Jimmy
Beide zijn populairder dan dylano
En ik dacht dat ze sowieso waren afgestapt van het m/v idee voor finale
Ik denk de laatste 4 Tyron en Tom, Alice en Ronahiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat de laatste twee nederlandse mannen Jimmy en Dilano gaan worden
Tyron weet ik niet meer hoe popi hij nog is en Randy heeft denk ik maar nipt gewonnen van Doriana of zo
Daar zit nog wel wat frictie in.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk de laatste 4 Tyron en Tom, Alice en Ronahi
Mijn hoop is en wie ik het gun zijn ook Tyron en Glenn Alice en Ronahiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk de laatste 4 Tyron en Tom, Alice en Ronahi
Wat ik ergens las is dat ze 1.5 liter aan vloeibaar product mee mochten nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Krijg toch bijna 'n zuuroprispingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: fijn dat je familie ook ziet dat ik je probeer te steunen
tijd voor een pilletje fritsiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijg toch bijna 'n zuuroprisping
andere streams kan ook helpenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijd voor een pilletje fritsie
s2 is slquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
andere streams kan ook helpen
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Alice gaat haar brief ook nog maar eens voorlezen. Uit haar hoofd ...
Dat zegt hij wel, maar ik ben heel benieuwd naar z'n gezicht als Jimmy de power gewoon lekker zelf houd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zegt zou het aannemen als je het me gunt. Hij vertrouwt jimmy 100% wat jij ook beslist
Is iets in de taal van tegenwoordig bij jonge vrouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Waarom iedereen schat noemen? Zelfs tegen BB, doe normaal zeg.
Haha ik ben weegschaal en verbaas mequote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:29 schreef Snoozey het volgende:
bah, ik hoef geen weegschaal meer te kennen als dat hun eigenschappen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb: jimmie dbk
nu stream ronahi en glenn.Smile, it's free therapy.
Ik mag echt niets negatiefs over Alice zeggen hè? Doe ff normaalquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is iets in de taal van tegenwoordig bij jonge vrouwen
Ik hooop hetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, maar ik ben heel benieuwd naar z'n gezicht als Jimmy de power gewoon lekker zelf houd.
Joh al zeg je alles over Alice. Het is gewoon.dat die.meiden dat regelmatig zeggen. Ik vind het ook zot om te horen. Doe niet zo geprikkeld reagerenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik mag echt niets negatiefs over Alice zeggen hè? Doe ff normaal
Ik ben niet geprikkeld, dan reageer ik wel fellerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh al zeg je alles over Alice. Het is gewoon.dat die.meiden dat regelmatig zeggen. Ik vind het ook zot om te horen. Doe niet zo geprikkeld reageren
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:32 schreef espri het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Dil iets zeggen van dat hij met rekenen minder z’n best deed want gunde Jimmy
Schijnt modern te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:36 schreef lonneberga het volgende:
Alice in de zon,lekker dan met al dat plamuur,kan het fijn inbranden
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:32 schreef espri het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Dil iets zeggen van dat hij met rekenen minder z’n best deed want gunde Jimmy
Ik vind dat ook echt zo belachelijk..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Waarom iedereen schat noemen? Zelfs tegen BB, doe normaal zeg.
Ik hoop dat ie het zelf houdt maar denk dat ie toch geeft aan Dil.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie mag nog niks zeggen zegt hij dus hij blijft nog even binnen
ik vreees dat hij het weggeeft pffquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het zelf houdt maar denk dat ie toch geeft aan Dil.
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het zelf houdt maar denk dat ie toch geeft aan Dil.
Tuurlijk Dilanoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:32 schreef espri het volgende:
En weg, Visueel is niet belangrijk voor de productie, wel het kletsen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
jaa pingpongballetjes genot nu op de stream![]()
Doen ze allemaal,hebben niets anders te doen. Wordt echt tijd voor een inspannende opdracht van een week ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ashley weer over Alice kwaadspreken. Wat ze eerst over ronahi deed doet ze nu dus over Alice.
Er wordt echt vergeten dat ze in een spel zitten, je krijgt iemand niet er uit met kombaya en liefde rondje rennen om een kampvuur, straks kijken we alleen nog maar naar mensen die op een bank liggen te vegeteren en wachten op hun einde (van de show).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Doen ze allemaal,hebben niets anders te doen. Wordt echt tijd voor een inspannende opdracht van een week ofzo
Ze heeft die gozer toch 4 dagen voor ze BB in ging ontmoet?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
alice kent de brief uit haar hoofd
ze gaat hem nu voorlezen
lieve alice (beertje)
Ik kan niets meer met ashley die grote tranen huilt omdat ze denkt dat Bart vreemdgaan en zijn stem niet meer weet.ik ga steeds beter zien hoe ze bezig is met herhalen van dingen om mensen slechter neer te zetten. Deed ze van de week ook metquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Jaja ashley konkelt over Alice en haar telefoon gesprek en de brief die ze al heeft gehad en dat Alice spijt had dat ze gedrukt heeft. Ashley kan daar niks mee. Bla bla.
Ashley moet eens beseffen als 30 plusser dat Alice 19 is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Jaja ashley konkelt over Alice en haar telefoon gesprek en de brief die ze al heeft gehad en dat Alice spijt had dat ze gedrukt heeft. Ashley kan daar niks mee. Bla bla.
Die wil niet naar huis. Ze doet mij heel hard denken aan Monique van bb6. Die wilde ook heel hard niet naar huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kan niets meer met ashley die grote tranen huilt omdat ze denkt dat Bart vreemdgaan en zijn stem niet meer weet.ik ga steeds beter zien hoe ze bezig is met herhalen van dingen om mensen slechter neer te zetten. Deed ze van de week ook met
tom toen die geen knuffel wilde. Zo zonde dat ze erin door gaat slaan
ja dus wie is er dan een tutholaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat terugtrekken doe je toch echt zelf Karen
Dit inderdaad. Ze kan nog zo volwassen doen maar toch zie je dat ze nog erg jong is. Ook niks mis meequote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ashley moet eens beseffen als 30 plusser dat Alice 19 is.
Het is gewoon een volwassen vrouw, heeft al heel wat meegemaakt, samen gewoond enz.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ze kan nog zo volwassen doen maar toch zie je dat ze nog erg jong is. Ook niks mis mee
En meteen 2 streams, straks weer 1, want het is bijna middagpauze achter.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
die ene stream heeft zeker al half uur SL wat is dat dan?
Die had daar de tijd van haar leven met dat aanhangsel Tijn. Die was letterlijk haar gezin thuis vergeten.. wat een smeerpijp was datquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Die wil niet naar huis. Ze doet mij heel hard denken aan Monique van bb6. Die wilde ook heel hard niet naar huis.
is dat gezegd dat ze denkt dat Bart vreemdgaat>\?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kan niets meer met ashley die grote tranen huilt omdat ze denkt dat Bart vreemdgaan en zijn stem niet meer weet.ik ga steeds beter zien hoe ze bezig is met herhalen van dingen om mensen slechter neer te zetten. Deed ze van de week ook met
tom toen die geen knuffel wilde. Zo zonde dat ze erin door gaat slaan
vind ik ook ze woont ook gewoon op der eigen dus vrouw en volwassen genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon een volwassen vrouw, heeft al heel wat meegemaakt, samen gewoond enz.
Het is (in mijn ogen) onzin om er elke keer bij te halen dat ze nog zo jong is.
was dat niet van Secret story Monique stond als vriendin naast die andere blonde nou .... hoe heet ze ook alweerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Die wil niet naar huis. Ze doet mij heel hard denken aan Monique van bb6. Die wilde ook heel hard niet naar huis.
Dit hoor ik ook voor de 1e keer, trouwens leven ze niet gescheiden , maar zijn ze nog goede vrienden? en hebben samen een bedrijf, op haar FB zag ik ook berichtjes wanneer haar kinderen jarig waren, dit jaar vier je het bij papa , en helaas net even anders dan bij andere gezinnen, maar we houden van jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is dat gezegd dat ze denkt dat Bart vreemdgaat>\?
ja raarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
En meteen 2 streams, straks weer 1, want het is bijna middagpauze achter.
2 weken terug of zoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja daar ook een moniquequote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die had daar de tijd van haar leven met dat aanhangsel Tijn. Die was letterlijk haar gezin thuis vergeten.. wat een smeerpijp was dat
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |