Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben gestopt met kijken.
Het is 1 grote Ashley show.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrijdag een knallende ruzie tussen de 2, dat zou wel lachen zijn.
Ja hoor, als jij maar baktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tellen magnetronbaksels ook mee?
Ik laat voor mij bakken vandaagquote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps? Hier moet dat van @:Dotteke
Ik zal het ze zeggen in de friettent dat ik het vandaag zelf klaarmaakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan niet hè, JIJ moet bakken
Jammer, blijf je toch gezellig hier om te kletsenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Had ik even geregeld voor jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef B00STER het volgende:
Zet je voor het eerst sinds zondag de stream aan... fluisteren ze, dus geluid even flink omhoog. Gaat er een @%#& luchtalarm af. Godsamme, ik zit nog tegen het plafond.
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebtquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebt
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.
Meer tijd om te klussen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.
Normaal keek ik de afleveringen terug op zondag. Nu loop ik er 6 achterik vind het gewoon echt niet meer leuk om te volgen
Hoe hoesten kippen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:58 schreef B00STER het volgende:
Krijg de kippenhoest. Gelukkig ben ik niet hardleers!!!
Dat wilde ik net vragen.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:12 schreef B00STER het volgende:
Ik kan als ik schrik nogal Amsterdams uit de hoek komen. Sinds mijn zoon (inmiddels 10) me ook kan verstaan probeer ik vriendelijkere versies te bedenken die hij, mocht dat voorkomen, probleemloos kan herhalen zonder dat hij hoeft na te blijven. Hij heeft dit dus al een keer tegen zijn juf geroepen toen hij zich stootte, die vervolgens de slappe lach kreeg. Mission accomplished
Ik haat klussenquote:
dat kanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, blijf je toch gezellig hier om te kletsen
Hier was het heerlijk! Gewoon met open jas gelopen in het zonnetje, was anders gewoon te warm!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Bbrrrrr koud buiten. Ben onverwachts wezen shoppen met dochter lief. Maar best frisjes buiten.
Nog wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Bbrrrrr koud buiten. Ben onverwachts wezen shoppen met dochter lief. Maar best frisjes buiten.
O echt . Nou ik had handschoenen aan en ben gestopt om de capucon op te doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk! Gewoon met open jas gelopen in het zonnetje, was anders gewoon te warm!
Iets van rituels. Euhhh iets te veel. En voor dochter een trui en een jasje en ook iets van rituels. En daarna lekker broodje gegetenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt . Nou ik had handschoenen aan en ben gestopt om de capucon op te doen.
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Je mist ook niks,het is steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..
Ik heb vandaag nog geen half uurtje gekeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef engine het volgende:
Zin om wat tikken met een pannekoek uit te delen
Wat let jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef engine het volgende:
Zin om wat tikken met een pannekoek uit te delen
Heb geen pannenkoekquote:
Ja dat idee heb ik ook. Het is nogal een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Same! Sabeau pakt het niet handig aan door cryptisch te praten, maar heb echt de indruk dat ze een pion is bij de issue die anderen met Tom hebben.
A das nou balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dankwoordje van The Tribute winnaars
Had het al gezien. Wat zijn ze goed he. Vooral dat nummer tragedie ikmgeniet als ik ze zie en hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ik heb helemaal niks met The Beegees, maar deze gasten zijn echt goed. Terechte winnaarsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het al gezien. Wat zijn ze goed he. Vooral dat nummer tragedie ikmgeniet als ik ze zie en hoor.
Oeps. 🤣😲quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent wel aan een beetje rust toe Dot, je zit een paar keer jezelf te kwoten.
Hier net zo. Vind ze beter dan the BeeGees. Ze spelen ook met zoveel plezier het spatte van het scherm af.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ik heb helemaal niks met The Beegees, maar deze gasten zijn echt goed. Terechte winnaars
Had dat vorig jaar ook met David Bowie, kreeg door die coverband meer interesse in die muziekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo. Vind ze beter dan the BeeGees. Ze spelen ook met zoveel plezier het spatte van het scherm af.
Ja zeker tof programma. Dit jaar vond ik het nog beter dan vorig jaar. Die bauke was ook wel goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had dat vorig jaar ook met David Bowie, kreeg door die coverband meer interesse in die muziek
Tof programma vind ik het.
Tis wel waar.quote:
Dan is FOK! nog wel redelijk beschaafd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:55 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dus, dat de oudste zoon van Ashley op SM tekeer gaat
[ x ]
ja idd, ik heb even alle antwoorden van diequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is FOK! nog wel redelijk beschaafd.
Is je vuurwerk op?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is FOK! nog wel redelijk beschaafd.
Ik zette het vandaag aan(alleen geluid) en viel in het hysterische pannenkoeken spel. Nou kan ik sowieso al heel slecht tegen "met eten smijten voor de lol" dus ik ben blij dat ik geen beeld had😂quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen half uurtje gekeken.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen dit soort teksten eruit gooien. Echt nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:55 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dus, dat de oudste zoon van Ashley op SM tekeer gaat
[ x ]
Ja bijna .quote:
In en in triest toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:27 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen dit soort teksten eruit gooien. Echt niet
Laten we er hier maar niet over speculeren of dat zo is. Straks gaat het helemaal een eigen leven leiden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja idd, ik heb even alle antwoorden van die
@:Riraro497413 gelezen, hij antwoord alleen op mensen die negatief over Ashley zijn, en scheld ze allemaal uit met KK Mong..l en andere scheldwoorden, en er zijn meerdere mensen die er van overtuigd zijn dat het de zoon van Ash is
Precies het kan iemand anders zijn die de naam van haar zoon gebruikt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we er hier maar niet over speculeren of dat zo is. Straks gaat het helemaal een eigen leven leiden.
Is altijd makkelijk op fb of twitter of waar dan ook om te zeggen is die of die.
Ja zitten vreemde mensen op fb en X.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies het kan iemand anders zijn die de naam van haar zoon gebruikt.
Sommige fans gaan echt te ver. Maar dit was niet iets uit de cos.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:39 schreef Cargamelk het volgende:
Allemaal randidioten die fanser is geen zak meer aan in de COS
Stel je niet aan zeg, niks aan de hand in de cos.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:39 schreef Cargamelk het volgende:
Allemaal randidioten die fanser is geen zak meer aan in de COS
Ik zit op mijn handen in de COSquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige fans gaan echt te ver. Maar dit was niet iets uit de cos.
Waarom? Volgens mij is er nu niets aan de hand?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zit op mijn handen in de COS
Is ook niks aan de hand, dat gejank hier is best vervelend. Stoken om niksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is er nu niets aan de hand?
Fijne avond en tot morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:52 schreef Adixsh het volgende:
Nou, ben er weer klaar mee. Ga lekker iets anders kijken. Fijne avond allemaal!
Nog wat bij Boohoo besteld?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook niks aan de hand, dat gejank hier is best vervelend. Stoken om niks
Geen idee ik ken die serie niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Shameless seizoen 5 ,afl 11.
Wie heeft me dit ook al weer aangeraden?
Geen idee maatquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Er staat al een boel op mijn verlanglijstje. Ga het eerst eens proberen met iets om te zien hoe de kwaliteit is. Het is best goedkoop.quote:
Jij was het.quote:
Ken de britse versie heb het zelfs op dvd. Ga weer eens een poging wagen met de US versie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Jaloers,ik kende alleen de Britse versie maar de US op aanraden is ook echt wel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken de britse versie heb het zelfs op dvd. Ga weer eens een poging wagen met de US versie.
Ik vermaak me prima.quote:
Allebei gezien, US gaat vooral na het eerste seizoen een geheel eigen weg in. Eigenlijk gewoon 2 verschillende werelden rondom die fucked up Gallagher familyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken de britse versie heb het zelfs op dvd. Ga weer eens een poging wagen met de US versie.
Ik vind Debbie de leukste.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allebei gezien, US gaat vooral na het eerste seizoen een geheel eigen weg in. Eigenlijk gewoon 2 verschillende werelden rondom die fucked up Gallagher family
Ik ben nooit zover gekomen, was het na een paarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allebei gezien, US gaat vooral na het eerste seizoen een geheel eigen weg in. Eigenlijk gewoon 2 verschillende werelden rondom die fucked up Gallagher family
Ik was snel afgehaakt, maar lees veel positieve dingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bijna allemaal wel, 11 seizoenen en dan dezelfde jonge acteurs is niet niks. Net zoals bij Modern Family.quote:
Ik dacht dus ook eerst dit is niks,maarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nooit zover gekomen, was het na een paar
[..]
Ik was snel afgehaakt, maar lees veel positieve dingen.
Hey Deisyyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele serie gekeken, de Amerikaanse versie, want toen wist ik nog niet dat er ook een Engelse was. Ik vond het zeer vermakelijk, al vond ik het na seizoen 7 wel een beetje inkakken, maar toch helemaal afgekeken
Nee, niet gezien. Videoland?quote:
Nee Netflix, ietwat grof, maar wel erg leuk.quote:
Als ik tijd heb zal ik eens kijken of het iets voor mij is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Netflix, ietwat grof, maar wel erg leuk.
Kan nu al zeggen, niet jouw ding.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik tijd heb zal ik eens kijken of het iets voor mij is.
Hey Dees.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Netflix, ietwat grof, maar wel erg leuk.
O oké. Ja je kent mijn smaak nu wel ongeveer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan nu al zeggen, niet jouw ding.
Yep.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Ja je kent mijn smaak nu wel ongeveer.
Hey Enginequote:
Hoi Dotquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:40 schreef Adixsh het volgende:
Moet er eigenlijk genomineerd worden vandaag?
ALs het goed is wel, of het gaat via een spel. We gaan het zienquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:40 schreef Adixsh het volgende:
Moet er eigenlijk genomineerd worden vandaag?
Thanks, ja ik wist even niet meer hoe het zou gaan met al die power en powerless toestanden 😅quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zal ook nog leuk gaan worden.
Spel of toch misschien kiezen uit mensen die powerless zijn.. we gaan het zien vandaag![]()
En goedemorgen hier.
Heb twee dagen amper stream gezien. Er is nogal wat gebeurd gisteren las ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 07:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zal ook nog leuk gaan worden.
Spel of toch misschien kiezen uit mensen die powerless zijn.. we gaan het zien vandaag![]()
En goedemorgen hier.
Ja maar dat weten ze zelf ook niet of ze moeten gaan nomineren met iets van dat power/ powerless gebeuren of toch via een spel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:59 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Thanks, ja ik wist even niet meer hoe het zou gaan met al die power en powerless toestanden 😅
Ik ook niet, zondag de hele dag uit gehad en alleen hier gelezen, vond ik best prima 😊 uitzendingen heb ik ook geen zin meer in. Ik heb ook geen bewoner die ik heel graag zie winnen, ik vind het gewoon geen leuke groep. Wat doe ik hier nog eigenlijk 🤣quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb twee dagen amper stream gezien. Er is nogal wat gebeurd gisteren las ik
Eerst lachen en toen problemen, de pannenkoekklapgate
haha ja de pannenkoekklapgate zo kun je het wel noemen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb twee dagen amper stream gezien. Er is nogal wat gebeurd gisteren las ik
Eerst lachen en toen problemen, de pannenkoekklapgate
Morguhquote:
👋🏼quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
Zit ik goverdorie weer in het verkeerde topic
Nee hoor, hier zit je goed voor een goedemorgen en een gezellig praatjequote:Op woensdag 28 februari 2024 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
Zit ik goverdorie weer in het verkeerde topic
Ja kan ons niet missenquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:02 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik ook niet, zondag de hele dag uit gehad en alleen hier gelezen, vond ik best prima 😊 uitzendingen heb ik ook geen zin meer in. Ik heb ook geen bewoner die ik heel graag zie winnen, ik vind het gewoon geen leuke groep. Wat doe ik hier nog eigenlijk 🤣
Ja zo werkt datquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ja de pannenkoekklapgate zo kun je het wel noemen.
sju wat een staartje...
Ze vinden er opeens bijna allemaal wat van in het huis, bemoeien zich ermee.. en zo wordt het nog groter.
ik moet gaan rijden
Dank je wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, hier zit je goed voor een goedemorgen en een gezellig praatje
Hier iets over de streams posten is niet zo storend als in de COS offtopic gaan. Dus hier zit je eigenlijk nooit verkeerdquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank je wel.
Dat is wel zo maar ik ga dan de cos en de sc door elkaar halen.
En ik ben niet zo goed in gezellige praatjes.
Haha ja de SC is lekker rustig. Favoriet ook niet echt maar bijvoorbeeld vorig jaar gunde ik Jason de winst wel, dat voel ik nu totaal niet. Wel wie ik het níet gun. Tot nu toe heeft elk jaar iemand gewonnen die in mijn allergie zat, dus ben benieuwd 😂quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ons niet missen![]()
Ik heb nooit een favoriet eigenlijk.
Heb soms wel iemand waar ik mij aan erger, dat dan wel weer
O Jason vond ik dus echt helemaal niets aan. Die is toen favo geworden omdat hij toen apart had gezeten geloof ik he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:09 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Haha ja de SC is lekker rustig. Favoriet ook niet echt maar bijvoorbeeld vorig jaar gunde ik Jason de winst wel, dat voel ik nu totaal niet. Wel wie ik het níet gun. Tot nu toe heeft elk jaar iemand gewonnen die in mijn allergie zat, dus ben benieuwd 😂
Ik heb een zwak voor mensen in het spectrum, ik begrijp ze altijd goed 😉 hoe hij zich staande hield, altijd vriendelijk en begripvol bleef reageren en op zoek ging naar het midden vond ik mooi. Ik vond dat apart zitten niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jason vond ik dus echt helemaal niets aan. Die is toen favo geworden omdat hij toen apart had gezeten geloof ik he?
Het zelfde als een beetje als die jaar met Ashley weg gestemd worden en terug komen en dan gelijk de favo zijn.
Nee ik ook niet, het hoort er een beetje bijquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:16 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor mensen in het spectrum, ik begrijp ze altijd goed 😉 hoe hij zich staande hield, altijd vriendelijk en begripvol bleef reageren en op zoek ging naar het midden vond ik mooi. Ik vond dat apart zitten niet zo bijzonder eigenlijk.
Heb hem nog niet aan. Maar die sommen zijn allemaal niet moeilijk, je moet het alleen zien en niet alles gaan optellen en aftrekken zoals het er staat 😂 er zijn heel veel mensen die blokkeren op cijfers weet ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, het hoort er een beetje bij
Op de streams zijn ze weer met een soms bezig, zo makkelijk en ze zien het niet eens
Deze was zo makkelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:20 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Heb hem nog niet aan. Maar die sommen zijn allemaal niet moeilijk, je moet het alleen zien en niet alles gaan optellen en aftrekken zoals het er staat 😂 er zijn heel veel mensen die blokkeren op cijfers weet ik.
ZOlang je er niet mee gaat slaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:24 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen Cos
Iemand zin in een lekkere pannenkoek?
Hahahahahahahaha ik kom niet meer bij. Dit is écht heel makkelijk inderdaad. Wie had em?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was zo makkelijk
4000+800+60-999=
Na een paar keer fout te hebben gehad Ashleyquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:25 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik kom niet meer bij. Dit is écht heel makkelijk inderdaad. Wie had em?
Wow.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na een paar keer fout te hebben gehad Ashley
Ja dat bedoel ik dus. Als je cijfers "ziet" heb je dit antwoord binnen 10 seconden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na een paar keer fout te hebben gehad Ashley
Ze hadden niet door om van die 999 1000 te maken en dan +1 te doen
Ja ik las hem en gelijk antwoord dit was echt zo makkelijk dat je dat niet ziet ppfpffffquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:30 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Als je cijfers "ziet" heb je dit antwoord binnen 10 seconden.
Dank jequote:
Moet er zo ook nog door.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank jeBen weer terug, koffie in de maak nu.
Het is koud buiten. 2 graden maar brrrr
Er was me lenteweer beloofd
Dan kleed je maar lekker warm aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er zo ook nog door.
[ afbeelding ]
Jee zo koud?! Altijd zo in feb/maart.. kan het opeens weer koud worden, word er niet goed vanquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank jeBen weer terug, koffie in de maak nu.
Het is koud buiten. 2 graden maar brrrr
Er was me lenteweer beloofd
Ja 2 graden maar brrrquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:44 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Jee zo koud?! Altijd zo in feb/maart.. kan het opeens weer koud worden, word er niet goed van
Ik was gisteren met mijn dochter shoppen maar geen zon gezien hierquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan kleed je maar lekker warm aan.
Zag gister zo mooi uit op de stream dat zonnetje en blauwe lucht. Gister hier de hele dag mistig geweest.
Hmmm 2 huizen verderop zijn ze iets aan de gevel aan het doen, volgens mij isolatie schuim wat erin komt.
Ze boren goed zo te horen
Oh bij jullie ook al geen zon.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren met mijn dochter shoppen maar geen zon gezien hier
Het was echt koud moest de handschoenen aan
Oh ik heb gister echt wel genoten, blauwe lucht en zon ☀️quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh bij jullie ook al geen zon.
Goed geshopt?
Meer voor dochter liefquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh bij jullie ook al geen zon.
Goed geshopt?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer voor dochter liefeen trui en een jasje
Heb voor mij zelf wel de veel nij Rituals gehaald![]()
Heb van de jing serie wat gekocht. Wat een lekker geurtje is dat
Na de chemo ruik ik bij mij zelf eigenlijk gaan geurtje als ik het op doe
Maar deze wel. Heb gelijk de creme, de geurstokjes, de douchefoam en de mist meegenomen van de donkergroene
Van de licht groene ook de mist om die voor het slapen op het kussen te spuiten![]()
En kreeg van de lichtgroene de douchefoam gratis En voor dochter ook nog ietd daar gekocht en dan natuurlijk voor andere dochter ook nog wat meegenomen
Heb bijna 200 uitgegeven daar. Dat is eigenlijk iets wat ik nooit doe![]()
En daarna heerlijk een broodje kiplekker gegeten bij Bryans
neeeeeeequote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
En ja hoor, nog nooit een seizoen met zoveel vliegtuigjes, ook Glenn krijgt er 1
[ link | afbeelding ]
Ja ik ben voor mij doen helemaal losgegaan geef eigenlijk bitter weinig uit voor mij zelf.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wow jij bent goed losgegaan bij Rituals
![]()
Je krijgt bij Rituals vanaf een bepaald bedrag steeds wat gratis erbij (heb je een klantenkaart daar?). Begint geloof ik al bij besteding van 30 of 40 euro, hoe meer je uitgeeft hoe groter je 'cadeau'.
En als je een klantenkaart hebt krijg je op je verjaardag ook een gratis product. Had afgelopen keer de huisspray gekregen.
Kun je wel nog alles gewoon proeven ook nu je geurtjes minder ruikt?
Broodje kip is altijd lekker, Bryans zegt me niks
Jemig is er niemand die iets unieks kan verzinnen. EEn luchtballon of zoquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
En ja hoor, nog nooit een seizoen met zoveel vliegtuigjes, ook Glenn krijgt er 1
[ link | afbeelding ]
Netjes dat ze je 3 dingen cadeau hebben gegevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben voor mij doen helemaal losgegaan geef eigenlijk bitter weinig uit voor mij zelf.
Maar gisteren had ik zo iets moet kunnen voor een keer.
Heb drie dingen kado gekregen![]()
Bij de eerste ronde een skinscare routine, bij de tweede ronde iets voor mannen bij de derde ronde een gratis douchefoam en wat kleine monstertjes
Ja ik proef en ruik verder alles goed. Alleen het meeste wat op mijn huid komt zoals docuhe spul en parfum ds niet.
Bij een ander ruik ik het dan wel. Maar deze mist van Jing ruik ik dus wel op mijn huid
Nee, dat zit wel goed gelukkigquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Netjes dat ze je 3 dingen cadeau hebben gegeven![]()
Oh ik snap het. Het gaat om iets op de huid krijgen wat bij jou dan niet veel geur afgeeft.
Dacht dat je niet zo goed kon ruiken.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig is er niemand die iets unieks kan verzinnen. EEn luchtballon of zo
Kijk dat is nog eens iets unieksquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goedemorgen. Ja ik kan wel iets verzinnen: Een Chinook helikopter die gewonnen coins komt afleveren.
[ afbeelding ]
Maar ik weet niet of defensie daarvoor te porren is
Ik ben die vliegtuigjes al kotsbeu.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even en het is juist gaaf wanneer je er geen krijgtquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben die vliegtuigjes al kotsbeu.
Nee flauw he, wij winnen nietsquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja zeg.. alleen die Cossers weer?
Bij BB hoeft het voor mij ook niet meer maar zelf vlieg ik nog graag, met mijn dronequote:Op woensdag 28 februari 2024 10:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben die vliegtuigjes al kotsbeu.
Kan je niet even bij het BB huis gaan vliegen en briefjes laten vallenquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB hoeft het voor mij ook niet meer maar zelf vlieg ik nog graag, met mijn drone![]()
[ afbeelding ]
Ja, vlieg ook even over het BB huis.. er is toch geen No-Fly zone daar bij Ikeaquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB hoeft het voor mij ook niet meer maar zelf vlieg ik nog graag, met mijn drone![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet even bij het BB huis gaan vliegen en briefjes laten vallen
Helaas, voor drone-piloten open class sub A1/A3 en A2 welquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, vlieg ook even over het BB huis.. er is toch geen No-Fly zone daar bij Ikea
Ah, dus alleen Bart Smit helicoptertjes?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas, voor drone-piloten open class sub A1/A3 en A2 wel
Ja, die wel, zolang er maar geen camera onder hangtquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dus alleen Bart Smit helicoptertjes?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dus alleen Bart Smit helicoptertjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:35 schreef Jockari het volgende:
[..]Die mogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Jah die privecy wetten zitten ook behoorlijk tegen, ja mag nix meer tegenwoordig, zelfs geen deurbel.. tenzij je een moord hebt gefilmt natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die wel, zolang er maar geen camera onder hangt
Tenzij voor heel amsterdam met een spandoek overvliegenquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah die privecy wetten zitten ook behoorlijk tegen, ja mag nix meer tegenwoordig, zelfs geen deurbel.. tenzij je een moord hebt gefilmt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
Streamlock na streamlock en niet eens LenieJa het is echt waardeloos vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dit seizoen echt wel de topper van de SL'squote:Op woensdag 28 februari 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt waardeloos vandaag.
Prachtig !quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een auto gespoten voor de Fok-politie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dagje in België geweest voor training bovenloopkraan met cabine. Bovenloopkraan had ik al certificaat voor maar met cabine is weer een ander certificaat en die heb ik nu ookquote:
O jee een aanrijding, niemand gewond?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dagje in België geweest voor training bovenloopkraan met cabine. Bovenloopkraan had ik al certificaat voor maar met cabine is weer een ander certificaat en die heb ik nu ook![]()
Ik vond het nog best lastig want je had maar half uurtje oefentijd en daarin was ik vooral alles omver aan het stoten
Tijdens examen maar 1 aanrijding
Gelukkig nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee een aanrijding, niemand gewond?
Nou ja je hebt het gehaald, niemand gewond dus al met al is het goed gekomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Was niet zoveel aan de hand maar ik raakte eventjes een houten schot met wat ik in de kraan had hangen.
Zo'n kraan? ben je ergens tegenaan geknotst met de lading?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dagje in België geweest voor training bovenloopkraan met cabine. Bovenloopkraan had ik al certificaat voor maar met cabine is weer een ander certificaat en die heb ik nu ook![]()
Ik vond het nog best lastig want je had maar half uurtje oefentijd en daarin was ik vooral alles omver aan het stoten
@engine; Al een serieuse machine denk ik ? Zoiets als @ruudpuntenel heeft gepost ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Zo dat is een beste.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n kraan? ben je ergens tegenaan geknotst met de lading?
[ afbeelding ]
Ja prachtig he. Heb er al een paar ronders mee geredenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:25 schreef Jockari het volgende:
@:Dotteke: ik vind je nieuwe surveillance auto wel mooi die je van @:Ruudpuntenel hebt gekregen wel machtig.
Iets anders dan @:Tuttebolleke heeft gekregen !
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prachtig he. Heb er al een paar ronders mee geredenaf en toe even uit moeten stappen om te vegen
Rustig aan met het gaspedaal hè, het is een Audi R8 v10quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prachtig he. Heb er al een paar ronders mee geredenaf en toe even uit moeten stappen om te vegen
Ik doe voorzichtig.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Rustig aan met het gaspedaal hè, het is een Audi R8 v10
R8 had ik al direct door. Ik zou voor een R6 willen gaan (droomauto), maar nog even met de lotto meedoen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Rustig aan met het gaspedaal hè, het is een Audi R8 v10
Spijtig Tuttebolleke. Dotteke kreeg een wonder van een surveillance auto van Ruudpuntenel...quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai hai 👋
Wie heeft er een mooiere auto dan ik gekregen ?
Dat kan namelijk niet 😂😂😂😂
Ik zal eens kijken of ik deze week nog een R6je voor je kan regelenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
R8 had ik al direct door. Ik zou voor een R6 willen gaan (droomauto), maar nog even met de lotto meedoen.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zette ruud voor de mods neerquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb ff geprobeerd cos te kunnen begrijpen maar er wordt van alles door elkaar getikt dat ik niet weet of er nou positief of negatief gestemd is……🙈😵💫
Kan het ook niet volgen Saven/Nominerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb ff geprobeerd cos te kunnen begrijpen maar er wordt van alles door elkaar getikt dat ik niet weet of er nou positief of negatief gestemd is……🙈😵💫
Ohhhh die race bak ? Die haalt het toch niet bij mijn Toyota aygoquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig Tuttebolleke. Dotteke kreeg een wonder van een surveillance auto van Ruudpuntenel...
Ff kijken of ik kan terugspoelenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan het ook niet volgen Saven/NominerenMaar het komt nu op het scherm toevallig
O dat weet ik ook niet. Ik zie het morgen wel. In de cos heeft iedereen het anders gehoord. Ik heb gehoord dat ro zei dat ze eindelijk iets van haar had terug kunnen doen omdat die persoon haar in de tweede wek gered hadquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Had liever een andere bank gezienquote:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had liever een andere bank gezien
Klopt. Mogen van mij wel gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Jij liever Ashley en Karen, toch ?
En ik vindt ze juist vaak grappig
Nee wel iets anders. Zo'n geval:quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Engine; Al een serieuse machine denk ik ? Zoiets als @:Ruudpuntenel heeft gepost ?
How yom ! Wel spectaculair !quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel iets anders. Zo'n geval:
[ afbeelding ]
Ohhh dat lijkt mij zo engquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee wel iets anders. Zo'n geval:
[ afbeelding ]
Sommige nemen ontslag. Andere onbetaald verlofquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij BB maar bijv. ook het programma de Bondgenoten. Moeten die lui niet werken ofzo?
Je zit mogelijk maanden in zo'n huis, geen elke baas keurt dat toch goed?
Zijn alle deelnemers werkeloos?
Want er staan wel beroepen bij als ik hier de deelnemers van BB opzoek. Of zijn het jobhoppers die na BB wel weer even ander werk zoeken denken jullie?
Meedoen met zo'n programma zou ook wel wat schuiven denk ik.
Onbetaald verlof ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij BB maar bijv. ook het programma de Bondgenoten. Moeten die lui niet werken ofzo?
Want er staan wel beroepen bij als ik hier de deelnemers van BB opzoek. Of zijn het jobhoppers die na BB wel weer even ander werk zoeken denken jullie?
Daar gaat het sommigen om. Hadden voordien al niet de job die ze wilden, maar wil wel doorbreken in de media. Kijk naar Nixkse Ronny Retro en dergelijke.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:
Als flik-begeleider van gerechtsdeurwaarders gaat die zichzelf uit huis zetten daar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:28 schreef dikkedaniel het volgende:
Ontslag nemen om met BB mee te doen, heftig.
Belgje Danny is nog wel echt agent toch?
Denk niet dat dat z'n carrière ten goede gaat komen. Al gedraagt hij zich wel.
Morguhquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen... Dat het maar weer een mooie stream dag mag worden.
Met vraagtekens, dus er komt vandaag vast nog wel drama.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Het mooie van de donderdag was de nominatie, maar die hebben ze gisteren al gehad
Kan er al wel gestemd worden eigenlijk heb nog niet gekeken ga ik even doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met vraagtekens, dus er komt vandaag vast nog wel drama.
En drama.... houden we van in het BB huisquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met vraagtekens, dus er komt vandaag vast nog wel drama.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En drama.... houden we van in het BB huis![]()
![]()
Goedemorgen hier
Morguhquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
BB, hier is alvast hulpHebben ze de boel weer verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allebei deze keerquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze de boel weer verstopt?
Allebei de WC's blijkbaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze de boel weer verstopt?
Lekker dan, lees ook dat ze opnieuw moeten nomineren?quote:
Lekker klusjequote:
Morguh Ruudquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan zullen ze op de emmer moeten![]()
[ afbeelding ]Goedemorgen
Altijd hè !quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een RS6 voor je gevonden @:Jockari . Nog interesse?
Jock is @ruudpuntenel zeer dankbaar voor dit geschenk !quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze zo kwetsbaar is, dan hoort ze überhaupt niet in BB thuis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende: Jimmy is niet moedig; hij gebruikt gewoon de populariteit van de twee topfavorieten tegen een kwetsbaar meisje om voor zichzelf gratis een vrijstelling te kopen volgende week tegen een eventuele sterkere bank.
Ik huil met je meequote:
quote:
quote:
dankuwelquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik vind het ook een leuke meid hoor, lekker gek is ze
Ben er blij mee, liep me rot daar Het lijkt steeds erger te wordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke op patrouille in de COS met de R8![]()
![]()
het is af en toe wel nodig![]()
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er blij mee, liep me rot daar Het lijkt steeds erger te worden
Dus heb mij prachtige R8 maar gepakt vanmiddag
Lekker gek? Wat een nette manier om te zeggen dat iemand een bar slechte actrice is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik vind het ook een leuke meid hoor, lekker gek is ze
Sinds ziggo het niet meer uitzend kan ik niet meer kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Om 16:00u tweede vrije training van de formule 1 in Bahrein. Iets anders dan Beleef de Lente of BB, maar dat vind ik ook leuk
Ik kan echt lachen om alles wat ze uit haar mond krijgt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Lekker gek? Wat een nette manier om te zeggen dat iemand een bar slechte actrice is.
Je zou je bijna schamen dat je Nederlander bent als dit in het EFS zijn kunsten staat te vertonenquote:
Sinds die het kwijt zijn kijken we hier op Viaplay met het geluid erbij van Olav Mol en Jack Plooij op Grand Prix Radioquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds ziggo het niet meer uitzend kan ik niet meer kijken
Het is, aan de andere kant, idioot genoeg om te kunnen scorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou je bijna schamen dat je Nederlander bent als dit in het EFS zijn kunsten staat te vertonen
Ik ga niet alleen een abo ergens nemen voor alleen de F1quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds die het kwijt zijn kijken we hier op Viaplay met het geluid erbij van Olav Mol en Jack Plooij op Grand Prix Radio
Normaal keek ik bij het ESF alleen maar tegen de tijd dat Nederland op moest. Die moeite ga ik dit jaar niet eens doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is, aan de andere kant, idioot genoeg om te kunnen scoren
Keek toen ik nog Ziggo had (en zij nog F1) al via 'andere kanalen'. Niets ten nadele van Olav Mol hoor, maar hij zit in principe alleen daar waar Sky Sports een gigantisch team heeft zitten waardoor je sneller en meer informatie krijgt dan Olav Mol kan geven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds ziggo het niet meer uitzend kan ik niet meer kijken
quote:
Was het maar een geintjuhquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Is toch zeker een geintje
Mwah, valt wel mee, die hebben de beelden van F1 tv Pro, (heb ik er nu ook bij), met alle data, GPS kaart, on board cams en team radio's naar keuze. En ik ben al decennia gewend aan Olav. Maar dat is ieders vrije keuzequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keek toen ik nog Ziggo had (en zij nog F1) al via 'andere kanalen'. Niets ten nadele van Olav Mol hoor, maar hij zit in principe alleen daar waar Sky Sports een gigantisch team heeft zitten waardoor je sneller en meer informatie krijgt dan Olav Mol kan geven.
Ja die heeft Olav Mol ook allemaal, en hij doet dat ook prima, maar hij moet die in tegenstelling tot de lui bij Sky allemaal in z'n eentje verwerken waardoor er wel eens wat langs glipt. Ik kan in m'n eentje ook niet én de race volgen, verschillende rondetijden checken en doorrekenen en daarnaast ook de boardradio's van alle rijders in de gaten houden bijvoorbeeld, dan mis ik gewoon wel eens wat. Maakt verder ook niks uit natuurlijk, net wat je zegt. Ieder z'n voorkeur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, die hebben de beelden van F1 tv Pro, (heb ik er nu ook bij), met alle data, GPS kaart, on board cams en team radio's naar keuze. En ik ben al decennia gewend aan Olav. Maar dat is ieders vrije keuze
Okee. Maar Olav zijn ouwe trouwe pitreporter Jack zit er ook bij, die houdt de extra schermen en de radio's in de gaten. Ik zal wel eens rond koekeloeren wat er allemaal mogelijk is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die heeft Olav Mol ook allemaal, en hij doet dat ook prima, maar hij moet die in tegenstelling tot de lui bij Sky allemaal in z'n eentje verwerken waardoor er wel eens wat langs glipt. Ik kan in m'n eentje ook niet én de race volgen, verschillende rondetijden checken en doorrekenen en daarnaast ook de boardradio's van alle rijders in de gaten houden bijvoorbeeld, dan mis ik gewoon wel eens wat. Maakt verder ook niks uit natuurlijk, net wat je zegt. Ieder z'n voorkeur.
In de jaren 90 switchte ik tijdens reclames altijd van Olav naar Murray Walker bij de BBC om niks te missen, zo schoof ik steeds meer op naar de Britse verslaggeving.
Ze is naar mijn idee of compleet van het padje (en dan vind ik het niet netjes om daar om te lachen) of een actrice (maar dan wel een hele hele slechte)quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan echt lachen om alles wat ze uit haar mond krijgt.
Ik zie haar niet als iemand die van het padje af is hoor, is nog geen moment bij mij opgekomen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:06 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ze is naar mijn idee of compleet van het padje (en dan vind ik het niet netjes om daar om te lachen) of een actrice (maar dan wel een hele hele slechte)
Heel wat belangrijker dan dat vliegtuigje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal ik niet zien, want ben naar mijn moeder die wat hulp nodig heeft.
Oh wat erg is dit zeg. Wat een zielloze inzending.quote:
De beelden hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef Jockari het volgende:
Ik vind onze inzending nog erger. Dan liever Joost Klein
Had het gelezen sneu eigenlijk.quote:
Dit vind ik stukken beter inderdaad. Dat van Nederland. Man o man wat een lachertje beschamend gewoon.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beelden hoef ik niet te zienEn na die beelden heb ik maar niet geluisterd waar de tekst over gaat, maar het klinkt stukken beter dan die zooi van ons.
Dat ze iemand zo af maken. Ik vind het niet normaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Gordon toch.
Het was te verwachten
En Joost Klein, tja wat zal ik erover zeggen. Niet mijn muziek.
Ik snap al die kritiek op Gordon ook niet helemaal. Denk dan laten gaan. Dat denk ik overigens ook van Joost.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze iemand zo af maken. Ik vind het niet normaal.
Joostkan ik niet serieus nemen.
Ik zag net een stukje in het Eindhovens Dagblad dat Brabanders door het dolle heen zijn na het horen en vooral zien van dat nummer om dat een stukje van 'New Kids' in zit verwerkt. Zo ver had ik nog niet eens bekeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit vind ik stukken beter inderdaad. Dat van Nederland. Man o man wat een lachertje beschamend gewoon.
Tim Haars heeft meegewerkt aan het nummer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net een stukje in het Eindhovens Dagblad dat Brabanders door het dolle heen zijn na het horen en vooral zien van dat nummer om dat een stukje van 'New Kids' in zit verwerkt. Zo ver had ik nog niet eens bekeken.
Ga ik dan toch even doen, die muziek is gewoon ruk maar ik was wel fan van de New Kids uit Maaskantje![]()
Ik heb het net terug gekeken: Tim Haars zit er 2 seconden in op 2:17 Dat is allesquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tim Haars heeft meegewerkt aan het nummer.
[ afbeelding ]
Is tegenwoordig normaal mensen via de media helemaal af te branden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap al die kritiek op Gordon ook niet helemaal. Denk dan laten gaan. Dat denk ik overigens ook van Joost.
O en daarom zou het goed zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net een stukje in het Eindhovens Dagblad dat Brabanders door het dolle heen zijn na het horen en vooral zien van dat nummer om dat een stukje van 'New Kids' in zit verwerkt. Zo ver had ik nog niet eens bekeken.
Ga ik dan toch even doen, die muziek is gewoon ruk maar ik was wel fan van de New Kids uit Maaskantje![]()
Met VI voorop dit keer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is tegenwoordig normaal mensen via de media helemaal af te branden.
Ja, vanwege die 2 secondenquote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dus nu pas de uitzending kijken. Want ik had vergadering
Heb ik zakdoekjes nodig voor de mishandelingsscene? Tegen het huilen?
Ik vind Johan met de dag erger worden als ik eerlijk mag zijn.quote:
Ligt er aan hoe gevoelig je bentquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dus nu pas de uitzending kijken. Want ik had vergadering
Heb ik zakdoekjes nodig voor de mishandelingsscene? Tegen het huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |