Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben gestopt met kijken.
Het is 1 grote Ashley show.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrijdag een knallende ruzie tussen de 2, dat zou wel lachen zijn.
Ja hoor, als jij maar baktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tellen magnetronbaksels ook mee?
Ik laat voor mij bakken vandaagquote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps? Hier moet dat van @:Dotteke
Ik zal het ze zeggen in de friettent dat ik het vandaag zelf klaarmaakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan niet hè, JIJ moet bakken
Jammer, blijf je toch gezellig hier om te kletsenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Had ik even geregeld voor jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef B00STER het volgende:
Zet je voor het eerst sinds zondag de stream aan... fluisteren ze, dus geluid even flink omhoog. Gaat er een @%#& luchtalarm af. Godsamme, ik zit nog tegen het plafond.
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebtquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebt
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.
Meer tijd om te klussen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.
Normaal keek ik de afleveringen terug op zondag. Nu loop ik er 6 achterik vind het gewoon echt niet meer leuk om te volgen
Hoe hoesten kippen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:58 schreef B00STER het volgende:
Krijg de kippenhoest. Gelukkig ben ik niet hardleers!!!
Dat wilde ik net vragen.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:12 schreef B00STER het volgende:
Ik kan als ik schrik nogal Amsterdams uit de hoek komen. Sinds mijn zoon (inmiddels 10) me ook kan verstaan probeer ik vriendelijkere versies te bedenken die hij, mocht dat voorkomen, probleemloos kan herhalen zonder dat hij hoeft na te blijven. Hij heeft dit dus al een keer tegen zijn juf geroepen toen hij zich stootte, die vervolgens de slappe lach kreeg. Mission accomplished
Ik haat klussenquote:
dat kanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, blijf je toch gezellig hier om te kletsen
Hier was het heerlijk! Gewoon met open jas gelopen in het zonnetje, was anders gewoon te warm!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Bbrrrrr koud buiten. Ben onverwachts wezen shoppen met dochter lief. Maar best frisjes buiten.
Nog wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Bbrrrrr koud buiten. Ben onverwachts wezen shoppen met dochter lief. Maar best frisjes buiten.
O echt . Nou ik had handschoenen aan en ben gestopt om de capucon op te doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk! Gewoon met open jas gelopen in het zonnetje, was anders gewoon te warm!
Iets van rituels. Euhhh iets te veel. En voor dochter een trui en een jasje en ook iets van rituels. En daarna lekker broodje gegetenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt . Nou ik had handschoenen aan en ben gestopt om de capucon op te doen.
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Je mist ook niks,het is steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..
Ik heb vandaag nog geen half uurtje gekeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Mijn zin om te kijken is ook drastisch verlaagd..
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef engine het volgende:
Zin om wat tikken met een pannekoek uit te delen
Wat let jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef engine het volgende:
Zin om wat tikken met een pannekoek uit te delen
Heb geen pannenkoekquote:
Ja dat idee heb ik ook. Het is nogal een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Same! Sabeau pakt het niet handig aan door cryptisch te praten, maar heb echt de indruk dat ze een pion is bij de issue die anderen met Tom hebben.
A das nou balenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |