Joah ik ben over het algemeen niet zo’n Ashley fan, maar dit was goed advies. Alleen heeft ie dat niet echt gedaan en lijkt ie zelf ook niet echt bewust dat dát de sleutel zal zijn naar makkelijkere omgang met mensen.quote:
Kan. Misschien slechte ervaring met er open over zijn, naar verkeerde mensen. Of gewoon niet inzien hoe belangrijk dat is.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Tom bang zijn dat Karen tegen iedereen gaat kleppen over zijn ADHD en autisme?
Ik denk dat er behoefte is aan een losse therapie sessie voor karanquote:Op maandag 26 februari 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
kijk... tom zegt dat hij wilde praten
maar karan zegt nu dat ze dat toen niet wilde
maar net wel verwijten dat hij niet kwam praten![]()
Wat is niet zo belangrijk?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:51 schreef Snoozey het volgende:
dat is tegenwoordig niet zo belangrijk hoor, veel mensen lopen ermee te koop
maar dat terzijde.
Ik zie ook een positieve verandering in Ro sinds Do vertrokken isquote:Op maandag 26 februari 2024 22:52 schreef -river- het volgende:
De sfeer in de huiskamer is echt goed, ro vergeet te roddelen en is juist heel aardig.
Kinderen... ze blijven ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
tom vraagt: wil ge terug vrienden zijn?
karan: nee want ge moet maar eens nadeken over wat ge aan het experimenteren bent
Karen is afgeschrevenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
tom vraagt: wil ge terug vrienden zijn?
karan: nee want ge moet maar eens nadeken over wat ge aan het experimenteren bent
Ik denk dat het een hele moeilijke is om mee samen te leven.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:51 schreef Snoozey het volgende:
dat is tegenwoordig niet zo belangrijk hoor, veel mensen lopen ermee te koop
maar dat terzijde.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hele moeilijke is om mee samen te leven.
Randy en Alice toch niet weer ?quote:Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
zijn ze pannenkoek aan het maken in de keuken?
Jemig zit ik in het ongemakkelijke gifgroene kamer en wist niet dat het nog leefde in de huiskamer.....quote:Op maandag 26 februari 2024 22:52 schreef -river- het volgende:
De sfeer in de huiskamer is echt goed, ro vergeet te roddelen en is juist heel aardig.
alice.. en ty zie ik in de keukenquote:
Al gemerktquote:Op maandag 26 februari 2024 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik en MrMickytjuh wonen ook nog lang niet samen, want ik ben ook echt onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik ook, het is echt even wennen.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zie ook een positieve verandering in Ro sinds Do vertrokken is
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jullie moeten even met elkaar met elkaar met elkaar...
en dan zegt ze niks meer
neuken zeg het maar ashley
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik wil ook dit gesprek zien
En daar ging mijn waterquote:Op maandag 26 februari 2024 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Karen overjaarse pubers. Dit is een gesprek dat je enkel nog zou horen op een schoolplein. Geef Ronahi; Tyron; Randy en Alice al de tickets voor de finaleplek. Mensen die gewoon met elkaar kunnen chillen zonder overal iets achter te zoeken.
not gonna happen ... zijn op hun eigen manier weer bloedirritant.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Karen overjaarse pubers. Dit is een gesprek dat je enkel nog zou horen op een schoolplein. Geef Ronahi; Tyron; Randy en Alice al de tickets voor de finaleplek. Mensen die gewoon met elkaar kunnen chillen zonder overal iets achter te zoeken.
De huiskamer is leuk, we kregen een eerlijke uitleg over het knop drukken.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig zit ik in het ongemakkelijke gifgroene kamer en wist niet dat het nog leefde in de huiskamer.....
Bijna zoals het "aanmaken" via een briefje via een vriend.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Karen overjaarse pubers. Dit is een gesprek dat je enkel nog zou horen op een schoolplein. Geef Ronahi; Tyron; Randy en Alice al de tickets voor een finaleplaats. Mensen die gewoon met elkaar kunnen chillen zonder overal iets achter te zoeken.
ik zal het einde vertellen, loopt toch op niks uit, slaaplekkerquote:Op maandag 26 februari 2024 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik wil ook dit gesprek zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |