Mss verduidelijken dat het 'het linkje [in het menu]' op de FP betreft?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Ik kan dat niet wijzigen.
Diner met mezelfquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, crew is niet uitgezonderd van deelname hoor![]()
![]()
Ik weet niet of jij prijzen mag winnen, lolquote:
Bwoah, itsthesameforeveryone.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, als iedereen in hetzelfde schuitje zit.....
Weet je ook eens hoe het voelt om Ayao Komatsu of James Vowles te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef nils7 het volgende:
sorry maar wat is dit voor budget?
Je kan niks anders kiezen dan iets van Haas of Stake met een beetje wild doen kan je iets van Williams erbij doen maar dat is het.
Niet eens iets van RB of Alpine of zo.
Dit is erg limiterend als je het mij vraagt.
Ik kon een Alpine onderdeel indien ik had gewildquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef nils7 het volgende:
Je kan niks anders kiezen dan iets van Haas of Stake met een beetje wild doen kan je iets van Williams erbij doen maar dat is het.
Ja maar dat is iedereen die mee doet, er is niet echt variatie mogelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt om Ayao Komatsu of James Vowles te zijn.
Niet alleen limiterend het hele systeem is gewoon fout. Ik zal kort uitleggen waarom. Het startbudget is al jaren 150 miljoen. Prima zou je denken. Probleem is alleen dat de kosten van coureurs worden berekend naar onder andere het aantal punten dat ze vorig seizoen hebben behaald. En daar gaat het nu juist fout. We hebben namelijk ook 6 extra sprintraces erbij gekregen en ik dacht zo uit mijn hoofd een paar extra races per jaar. Hierdoor stijgen de prijzen van de coureurs. Om het goed te doen zou het initiële startgeld op 180 miljoen moeten worden gezet. Maar ja dat gebeurt dus niet waardoor we nu met een flutcompetitie zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:30 schreef nils7 het volgende:
Dit klopt niet. Als er een vast systeem aan vast zou zitten, zou alles veel duurder zijn dan het nu is. Er zit nog gewoon mensenwerk achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Niet alleen limiterend het hele systeem is gewoon fout. Ik zal kort uitleggen waarom. Het startbudget is al jaren 150 miljoen. Prima zou je denken. Probleem is alleen dat de kosten van coureurs worden berekend naar onder andere het aantal punten dat ze vorig seizoen hebben behaald. En daar gaat het nu juist fout. We hebben namelijk ook 6 extra sprintraces erbij gekregen en ik dacht zo uit mijn hoofd een paar extra races per jaar. Hierdoor stijgen de prijzen van de coureurs. Om het goed te doen zou het initiële startgeld op 180 miljoen moeten worden gezet. Maar ja dat gebeurt dus niet waardoor we nu met een flutcompetitie zitten.
Maar ergens heeft men gelijk als men zegt dat met hogere prijzen van alle onderdelen, óók het budget "geïndexeerd" hoort te worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Als er een vast systeem aan vast zou zitten, zou alles veel duurder zijn dan het nu is. Er zit nog gewoon mensenwerk achter.
Als de competitie groter is aan de onderkant is het logisch dat de teams daar dichter bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ergens heeft men gelijk als men zegt dat met hogere prijzen van alle onderdelen, óók het budget "geïndexeerd" hoort te worden.
Vergelijk het huidige gemopper van iedereen over meer salaris.
Minder kunnen kopen want het startbedrag blijft hetzelfde, maar de prijzen zijn gestegen.
Dan nog blijft het feit dat de onderdelen wèl duurder zijn geworden, maar het budget níét is gestegen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de competitie groter is aan de onderkant is het logisch dat de teams daar dichter bij elkaar zitten.
Dat maakt het ook leuk dat er niet meteen een groep is die een vette voorsprong heeft. Zo blijft het iets langer voor de meeste een uitdaging met zicht op de top 10.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan nog blijft het feit dat de onderdelen wèl duurder zijn geworden, maar het budget níét is gestegen.
Het is nog net niet dat je maar 3 onderdelen kan kopen nu
Maar de diversiteit van de userteams is wel behoorlijk ingeperkt nu
Meer mensen met hetzelfde.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat maakt het ook leuk dat er niet meteen een groep is die een vette voorsprong heeft. Zo blijft het iets langer voor de meeste een uitdaging met zicht op de top 10.
We gaan het zien.quote:Niks mis met een jaar het eens op deze manier proberen.
Waa vorig jaar ook geen probleem. Ik stond na race 1 op positie 250, na race 7 op p6quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat maakt het ook leuk dat er niet meteen een groep is die een vette voorsprong heeft. Zo blijft het iets langer voor de meeste een uitdaging met zicht op de top 10.
Niks mis met een jaar het eens op deze manier proberen.
Wellicht heb ik het over meer dan 250 mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waa vorig jaar ook geen probleem. Ik stond na race 1 op positie 250, na race 7 op p6
Yep, zelfde hier. Net als waarschijnlijk 25% van de deelnemers.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:38 schreef Questular het volgende:
Ocon, Magnussen en de rest ook Haas. Ik gok op 650 punten in de 1e ronde.
Ik ook. Maar toch alvast iets opgeslagen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ga rustig de trainingen afwachten, Williams was vorig jaar goed in Bahrain en daar kan je ook nog flink wat mee puzzelen.
Uiteindelijk gaat ook dit jaar weer iemand de manager winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:57 schreef Knut het volgende:
Williams auto, hulkenberg en Zhou.
Gaat niet veel worden denk ik
big if truequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat ook dit jaar weer iemand de manager winnen.
Niet iedereen doet dat..................quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iedereen neemt Williams, de Hulk zit er leuk bij in FP2, maar de racepace van Haas is dramatisch. Dus de enige keuze die je hebt is Sargeant en dan heb je net genoeg geld over voor Magnussen.
Dus na race 1 heeft iedereen dezelfde punten. Echt heel spannend. Zit op het puntje van mijn stoel.
Williams is te goedkoop schijnbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat..................
Helemaal nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Williams is te goedkoop schijnbaar.
Dan speel je toch lekker 1 van de tientallen andere Fantasy F1's.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iedereen neemt Williams, de Hulk zit er leuk bij in FP2, maar de racepace van Haas is dramatisch. Dus de enige keuze die je hebt is Sargeant en dan heb je net genoeg geld over voor Magnussen.
Dus na race 1 heeft iedereen dezelfde punten. Echt heel spannend. Zit op het puntje van mijn stoel.
Vorig seizoen had je het ook al moeilijk met het budget en de kosten van onderdelen in de manager.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef D_A het volgende:
Het AM & Mclaren logo zijn omgedraaid bij de motoren.
Ik had het hier ook maar als ik de cache van m'n browser ververs is het goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef D_A het volgende:
Het AM & Mclaren logo zijn omgedraaid bij de motoren.
Ja, dat viel me net op. Top!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Heb ook tijd gehad voor het Stake-logootje. Volgens mij klopt alles nu helemaal.
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Bayswater het volgende:
Oeps te laat. Jaartje wachten maarBij Scorito gelukkig nog wel 1,5 uur.
Technisch gezien is dat mogelijk ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoor
Als deze race voorbij is (maandagavond worden punten uitgedeeld).
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat mogelijk ja.
Een sneeuwbaleffect vooral.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |