Uiteindelijk gaat ook dit jaar weer iemand de manager winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:57 schreef Knut het volgende:
Williams auto, hulkenberg en Zhou.
Gaat niet veel worden denk ik
big if truequote:Op woensdag 28 februari 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat ook dit jaar weer iemand de manager winnen.
Niet iedereen doet dat..................quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iedereen neemt Williams, de Hulk zit er leuk bij in FP2, maar de racepace van Haas is dramatisch. Dus de enige keuze die je hebt is Sargeant en dan heb je net genoeg geld over voor Magnussen.
Dus na race 1 heeft iedereen dezelfde punten. Echt heel spannend. Zit op het puntje van mijn stoel.
Williams is te goedkoop schijnbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat..................
Helemaal nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Williams is te goedkoop schijnbaar.
Dan speel je toch lekker 1 van de tientallen andere Fantasy F1's.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Iedereen neemt Williams, de Hulk zit er leuk bij in FP2, maar de racepace van Haas is dramatisch. Dus de enige keuze die je hebt is Sargeant en dan heb je net genoeg geld over voor Magnussen.
Dus na race 1 heeft iedereen dezelfde punten. Echt heel spannend. Zit op het puntje van mijn stoel.
Vorig seizoen had je het ook al moeilijk met het budget en de kosten van onderdelen in de manager.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef D_A het volgende:
Het AM & Mclaren logo zijn omgedraaid bij de motoren.
Ik had het hier ook maar als ik de cache van m'n browser ververs is het goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef D_A het volgende:
Het AM & Mclaren logo zijn omgedraaid bij de motoren.
Ja, dat viel me net op. Top!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Heb ook tijd gehad voor het Stake-logootje. Volgens mij klopt alles nu helemaal.
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Bayswater het volgende:
Oeps te laat. Jaartje wachten maarBij Scorito gelukkig nog wel 1,5 uur.
Technisch gezien is dat mogelijk ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgende ronde kan je gewoon instappen hoor
Als deze race voorbij is (maandagavond worden punten uitgedeeld).
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat mogelijk ja.
Een sneeuwbaleffect vooral.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verwacht veel punten/budget de 1e ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |