Al die M'en ook in de teamnamen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef potjecreme het volgende:
Er is een fout bij mclaren en AM @:pino112 . Verkeerde coureurs bij de teams.
Nu je het zegt .. naar goed dat die nog buiten ieders budget zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef potjecreme het volgende:
Er is een fout bij mclaren en AM @:pino112 . Verkeerde coureurs bij de teams.
Omdat dat dev capaciteit vereist die er niet is. De huidige oplossing is ook prima, verschilt niet heel erg van een alternatief.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
Wederom dus geen oplossing voor de sprintraces? Hoe komt het toch dat jullie daar jaar op jaar niets mee doen, terwijl het belang wel ieder jaar toeneemt?
We zouden kunnen kijken naar het aanpassen van de waarden van de 'bonuspunten'. Maar ja, sprint race troep.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dat dev capaciteit vereist die er niet is. De huidige oplossing is ook prima, verschilt niet heel erg van een alternatief.
Diner en meet & greet met onze F1 modjes volgens mij. Of je daarvoor wilt strijden tot het bittere eind is aan jou natuurlijk.quote:
Moet dit niet tot donderdag 29 februari 2024 13:29 uur zijn in verband dat de kwalificatie vrijdag is en niet op zaterdag?quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Bahrein.
Je hebt nog tot vrijdag 1 maart 2024 13:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Dat is tot de start van de 3e vrije training, geen probleem toch?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:03 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Moet dit niet tot donderdag 29 februari 2024 13:29 uur zijn in verband dat de kwalificatie vrijdag is en niet op zaterdag?
Los van je eigen mening over de sprintraces; het worden er steeds meer en er zijn ook meer kampioenschapspunten mee te verdienen. De invloed ervan op het 'echte' kampioenschap wordt dus groter en groter. Als er ondertussen niks verandert in het spel, geeft het spel dus een steeds verder vertekend beeld. De resultaten in het spel reflecteren dan dus steeds minder de resultaten in de F1.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zouden kunnen kijken naar het aanpassen van de waarden van de 'bonuspunten'. Maar ja, sprint race troep.
You are the boss!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is tot de start van de 3e vrije training, geen probleem toch?
Hmm...met alle respect voor de mods, ik race wel weer mee voor de eer (alles hoger dan plek 400 is al eer )quote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Diner en meet & greet met onze F1 modjes volgens mij. Of je daarvoor wilt strijden tot het bittere eind is aan jou natuurlijk.
Nee hoor, in F1 ben ik gewoon een userquote:
Ik wil wel gokken, maar da's off-topic, anders had ik het vast goedquote:Trouwens, ik zie jouw naam nu pas, wij kennen elkaar heeeeeeel lang hiero. alleen niet met deze profiel van mij
Ja, ook hier wordt volgens mij bezuinigd of de inflatie is hoog. Prijzen gaan omhoog maar het budget is al jaren lang 150 mil .quote:Op maandag 26 februari 2024 20:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat budget is wel ebola-laag (of de prijzen SARS-hoog)
Als je van alles het laagste kiest, kom je al uit op 143,7 van de mogelijke 150 miljoen
Weinig variatie mogelijk zo helaas. Maar goed, we gaan het meemakenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja, ook hier wordt volgens mij bezuinigd of de inflatie is hoog. Prijzen gaan omhoog maar het budget is al jaren lang 150 mil .
Voor mij geldt: Meedoen is belangrijker dan winnen, al is dat ook een keer leuk om mee te maken.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Weinig variatie mogelijk zo helaas. Maar goed, we gaan het meemaken
Zeker, heb me ook ingeschrevenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Voor mij geldt: Meedoen is belangrijker dan winnen, al is dat ook een keer leuk om mee te maken.
Ja dit. Had niet verwacht om Max in een Ferrari te proppen, maar dit is vrij karigquote:Op maandag 26 februari 2024 21:17 schreef reteppd het volgende:
Ja, moeilijk dit seizoen. Echt alleen maar onderdelen van de 3 onderste teams te kiezen. Had het leuker gevonden om met alleen maar Haas onderdelen toch nog een bijvoorbeeld McLaren onderdeel erbij te kunnen kiezen. Nu is het een beetje gokken op welk achterhoede team 14e wordt en dan langzaam sparen voor een iets beter team.
Ja wie het eerst de Ferrari heeft, wint dit seizoen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja dit. Had niet verwacht om Max in een Ferrari te proppen, maar dit is vrij karig
@Pino112quote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef WillemsJ het volgende:
Hallo allemaal, waarom is de F1 manager 2024 op de frontpage nog niet aangepast? Als ik via de dropdown menu navigeer zie ik alleen 2023 en niet die van 2024!
Ik ben erg blij dat je Max niet in een Ferrari kan proppenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja dit. Had niet verwacht om Max in een Ferrari te proppen, maar dit is vrij karig
Dacht al dat het aan mij lag, echt bijna geen opties. Begrijp dat we niet meteen RB en Max kunnen kiezen, maar als je alle goedkoopste coureurs en onderdelen pakt heb je 8 miljoen over. Nu hebben ook veel mensen dezelfde teams., had 10 miljoen meer budget moeten zijn zodat je in ieder geval één item kon pakken van een middenmoter team.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:17 schreef reteppd het volgende:
Ja, moeilijk dit seizoen. Echt alleen maar onderdelen van de 3 onderste teams te kiezen. Had het leuker gevonden om met alleen maar Haas onderdelen toch nog een bijvoorbeeld McLaren onderdeel erbij te kunnen kiezen. Nu is het een beetje gokken op welk achterhoede team 14e wordt en dan langzaam sparen voor een iets beter team.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:41 schreef Patrickske het volgende:
Bij mij wijst de link achter Sport -> Managerspelen -> Formule 1-manager nog naar de 2023 editie.
Vorig jaar kwam je ook niet verder dan AM plus 3x troep, en toen was dat gewoon een team dat veel beter ging dan gedacht.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:16 schreef Tim_G het volgende:
Dacht dat we in eerdere jaren wel 1 top onderdeel konden kiezen aangevuld met bagger. Nu houd je amper budget over als je 4 x het laagste item pakt.
Klopt dat wel?
Ehm. Yeah.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
... en je opties dus elke race heel snel groter worden.
Je onderschat hoe veel punten achterhoedeteams opleverenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. Yeah.
Met achterhoedeteams die nauwelijks punten opleveren? En dus ook nauwelijks nieuw budget?
Maar geen klagen hier, ik weet hoe dit spel is
Winnen zal ik niet, en zelfs áls ik hoog genoeg kom voor een prijs, mag ik die niet krijgen
Ach, als iedereen in hetzelfde schuitje zit.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat hoe veel punten achterhoedeteams opleveren
De 3x troep plus één toponderdeel die hier zo gemist wordt is altijd één van de slechtste keuzes die je kan maken.
Een date met @ESF1Gamerquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Diner en meet & greet met onze F1 modjes volgens mij. Of je daarvoor wilt strijden tot het bittere eind is aan jou natuurlijk.
Ik ben ook gezelligquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een date met @:Esf1gamer
Ik doe mee
Ow jij ookquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow jij ook
* greysbones heroverweegt deelname
Dan kan ik niet meedoenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een date met @:Esf1gamer
Ik doe mee
Tuurlijk wel, crew is niet uitgezonderd van deelname hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |