Daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
tussen 1993 en 1995 is er wel wat veranderd
terecht, totaal niet leukquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij.
Heb je wat meer diepgang? De materie is zo complex en de meningen lopen hier zo over uiteen dat je niet meer weet wat je moet denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt ook niet helemaal
de Nederlanders zouden blocking positions innemen met Bosnische troepen op de flanken, het idee was dat de Serviers op de Nederlanders zouden stuiten, terug zouden trekken en het over de flanken nog een keer zouden proberen waar ze in gevecht zouden raken met de Bosniers
op dat moment is de VN samen met de ARBiH in gevecht en is aan alle voorwaarden voor massale luchtaanvallen voldaan en worden de Serviers de moder geneukt ... 2x
in realitiet waren de Bosniers er niet want die hebben in de nacht met alle mannen (collone van 10.000 lichtbewapende mensen) in de enclave geprobeerd zichzelf door de servische troepen heen te slaan
resultaat: Nederlanders hebben kort gevochten met de Serviers die zich terugtrokken en over de verlaten flanken de enclave binnen zijn getrokken en de boel hebben bezet (tegelijkertijd werden de overlevenden van de genoemde collenne opgejaagd en tegen de muur gezet), daarna heeft Nederland de luchtaanvallen stop laten zetten omdat Srebrenica op dat moment al gevallen was en de Nederlanders de facto gijzelaars
alles op de Balkan is ingewikkeld
Taken overnemen van Oekraïense soldaten zodat er meer richting front kunnen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef BeriBeri het volgende:
Jahoor, grondtroepen![]()
En wat gaan die exact doen? Rusland binnenvallen?
En wat ga je doen als die grondtroepen een bom koppen? Terugschieten naar Rusland?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Taken overnemen van Oekraïense soldaten zodat er meer richting front kunnen?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En wat ga je doen als die grondtroepen een bom koppen? Terugschieten naar Rusland?
Ik wens de Fransen dan veel plezier met het vechten tegen de Russen. NATO hoeft dan iig niet in actie te komen.quote:
Napoleon LARPen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef BeriBeri het volgende:
Ligt eraan. Als ze op verzoek van Oekraïne daar zijn en ze vallen zelf niemand aan zou een Russische aanval nergens op slaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik wens de Fransen dan veel plezier met het vechten tegen de Russen. NATO hoeft dan iig niet in actie te komen.
Jammer dat Prigozjin niet mee kan doen met die mars op Moskou. Die wist de weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, als ze dan weer moskou affikken, klinkt dat best goed.
Uh jawel, die zorgen ervoor dat meer Oekraïners naar het front kunnen. Ze zullen daar niet met hun handen in hun zakken zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ze op verzoek van Oekraïne daar zijn en ze vallen zelf niemand aan zou een Russische aanval nergens op slaan.
Onder VN vlag een bufferzone in stand houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef BeriBeri het volgende:
Mwah, maar het is natuurlijk ook een keuze van rus om bewust navo troepen aan te vallen. Je weet dat ze terug gaan schieten (and then some).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Uh jawel, die zorgen ervoor dat meer Oekraïners naar het front kunnen. Ze zullen daar niet met hun handen in hun zakken zitten.
Maar zelf doen ze niet actief mee. Ze staan dan waarschijnlijk in een gebied waar niet/nauwelijks gevochten wordt. Waarom Russen dan op ze zouden moeten gaan schieten is me een raadsel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Uh jawel, die zorgen ervoor dat meer Oekraïners naar het front kunnen. Ze zullen daar niet met hun handen in hun zakken zitten.
De zorg voor Franse burgers is dan ook de primaire taak van de Franse staat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Is dat achteraf hun verdediging. Dus voor een "paar gegijzelde" fransen zijn honderden onschuldige burgers afgeslacht en heeft het Nederlandse leger onnodig risico gelopen.. Zum kotsen, maarja is gebeurd.
Oekraïne is geen Texel en ze zijn geen Russen. Derhalve lijkt trainen binnen bereik van Russische troepen me niet logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:22 schreef TLC het volgende:
Litouwen is schijnbaar ook voor NAVO troepen in Oekraine, maar alleen voor trainingsdoeleinden voor Oekrainse soldaten.
Ik vraag me af hoe dat in de praktijk zal werken, stel orcs vallen aan, schieten dan alleen de Oekrainse soldaten terug en rennen de andere soldaten dan snel ergens naar binnen of zo om te schuilen ?
Die baltische staten hebben natuurlijk liever dat het een fullscale oorlog wordt voordat de Russen bij hen aan het bombarderen zijn geslagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:22 schreef TLC het volgende:
Litouwen is schijnbaar ook voor NAVO troepen in Oekraine, maar alleen voor trainingsdoeleinden voor Oekrainse soldaten.
Ik vraag me af hoe dat in de praktijk zal werken, stel orcs vallen aan, schieten dan alleen de Oekrainse soldaten terug en rennen de andere soldaten dan snel ergens naar binnen of zo om te schuilen ?
Wat ook niet hielp was dat een aantal Russen hun bedrijven "white's only" hadden gemaakt. Dat is toch wel het stomste wat je kan doen in zo'n land.quote:
Zou mooi zijn. Het is een keer klaar met dat maffia regime.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:42 schreef BeriBeri het volgende:
Daarom is het best wel een goed idee. Het ligt dan aan rus, of ze de escalatie ladder op willen of niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:22 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |