Nee, hier op BNW.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tjongejongejonge he, Cluedo is weer begonnen hoor ... lekker duidelijk allemaal
Was het de buurman met de golfclub in het achterkamertje?
quote:Gelekte documenten onthullen criteria Russisch leger voor nucleaire aanval: “Drempel voor inzet van tactische kernwapens ligt lager dan verwacht”
De Russische drempel voor de inzet van tactische kernwapens ligt lager dan het land ooit publiekelijk heeft toegegeven. Dat blijkt uit geheime militaire documenten die de Britse zakenkrant de ‘Financial Times’ heeft ingezien. Experts die de documenten bekeken en controleerden, bevestigen de echtheid ervan. Dit zijn de criteria voor een Russische nucleaire aanval.
...
https://www.hln.be/buiten(...)n-verwacht~a68b718f/
De doorsnee anonieme internetter weet het vaak beter inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als er in de media over 'experts' wordt geschreven moet ik altijd een beetje lachen.
Flashpoint van een buitenlandse mogendheid die reageert op interne politieke ontwikkelingen van een soeverein land.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:53 schreef sp3c het volgende:
Doet er wel toe want dan kan ik het nalezen
Imo is maidan niet los te zien van de invasie maar dat is niet hetzelfde als een rechtvaardiging
Of het het beginpunt is kun je over twisten maar het is absoluut 1 van de dominostenen die leiden tot flashpoint
Die "experts" kennen we ondertussen wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als er in de media over 'experts' wordt geschreven moet ik altijd een beetje lachen.
Die experts uit discutabele bronnen? Of de experts die beweren dat je beter in Rusland kunt wonen onder het bewind van Poetin dan hier in Nederland?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die "experts" kennen we ondertussen wel.
De experts die betaald krijgen om een bepaalde uitkomt te presenteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Die experts uit discutabele bronnen? Of de experts die beweren dat je beter in Rusland kunt wonen onder het bewind van Poetin dan hier in Nederland?
B.v. de experts die ik hier soms zie? Van die kanalen die gekleurd nieuws vanuit Rusland brengen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De experts die betaald krijgen om een bepaalde uitkomt te presenteren.
Bij het beginquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Flashpoint van een buitenlandse mogendheid die reageert op interne politieke ontwikkelingen van een soeverein land.
Qua dominostenen kunnen we dan terug naar begin vorige eeuw..
Waar leg je dan de grens.
Ik zie juist niets anders dan dit soort complottheorieën van de Putinfluisteraarsquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:33 schreef sp3c het volgende:
Maar nee ik heb geen idee op welk spelletje je doelt
Bij mijn weten heeft nog nooit iemand de gebeurtenissen op het maidan plein aangegrepen als rechtvaardiging voor de invasie van 2 jaar geleden, in de quote die je aanwees staat het ook niet
O.a bij alle experts is het verstandig om de geldlijnen te volgen en kritisch te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:23 schreef Questular het volgende:
[..]
B.v. de experts die ik hier soms zie? Van die kanalen die gekleurd nieuws vanuit Rusland brengen?
Laat maar zienquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik zie juist niets anders dan dit soort complottheorieën van de Putinfluisteraars
Dus dan gaan we terug naar het Kievse rijk uit de 9e eeuw...quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Bij het begin
Zou niet weten waarom je überhaupt een grens zou willen leggen hier
als je dat kunt beargumenteren primaquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan gaan we terug naar het Kievse rijk uit de 9e eeuw...
Tja, daar ongeveer begint Poetin met zijn argumentatie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je dat kunt beargumenteren prima
ik denk dat dat een tikje te ver terug is maar prima ... begin maar
ik ben niet in gesprek met Poetin neem ik aanquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, daar ongeveer begint Poetin met zijn argumentatie.
Dat is een aanname.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet in gesprek met Poetin neem ik aan
quote:
wtf is going on????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |