Waarom noem je dit wereldvreemd? Polen heeft het kapitaal dat te doen, en zullen ook nog wel her en der wat geholpen worden. Dus wereldvreemd is het niet te noemen. Of het daadwerkelijk nodig is dat is een 2e.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:10 schreef Wantie het volgende:
In Polen zijn ze ook behoorlijk wereldvreemd geworden.
[ x ]
Volgens jouquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Maidan voor Rusland aanleiding is om De Krim in te nemen en vervolgens een oorlog in Oost Oekrane te starten, dan is dat een rechtvaardiging (volgens Rusland).
Huurlingen en vrijwilligers zijn niet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:26 schreef Candymannetje het volgende:
Ik ben bang dat je dat onderschat.
Er zijn hele kampen speciaal voor huurlingen.
En er komen regelmatig berichten voorbij dat er weer een groep buitenlanders is geraakt.
Zelf schat ik minimaal 10.000 of jij dat veel vind is aan jou natuurlijk.
Nope.quote:
Of ze dat geld hebben weer ik niet, Polen lijkt mij niet rijker dan Nederland, en wij kunnen dat geld wel beter gebruiken dan 4-8% in oorlogstuig te stoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom noem je dit wereldvreemd? Polen heeft het kapitaal dat te doen, en zullen ook nog wel her en der wat geholpen worden. Dus wereldvreemd is het niet te noemen. Of het daadwerkelijk nodig is dat is een 2e.
Subtiel, subliem en effectiefquote:
@Candymannetjequote:“CIA bespioneert Russen al tien jaar vanuit geheime ondergrondse bunkers”
De CIA, de Amerikaanse geheime dienst, opereert al tien jaar vanuit “geheime ondergrondse bunkers” aan de Oekraens-Russische grens. Dat onthult ‘The New York Times’. Volgens de Amerikaanse krant leidde de CIA al die jaren een “nieuwe generatie Oekraense spionnen” op. En die spionnen worden ook vandaag, te midden van de oorlog, ingezet om gevoelige informatie te onderscheppen. “De netwerken zijn nu belangrijker dan ooit”, klinkt het.
https://www.hln.be/buiten(...)e-bunkers~ae613deb0/
Was het toch geen spelletjesdag?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik doorzie inmiddels je spelletje.
Ik wens je er veel plezier mee.
Ojeetje, die CIA toch! Hoe durven ze de Russen te bespieden!quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
@:Candymannetje
Ook onze media nemen dit bericht over.
Vraag is waarom dit net nu vrij komt?
Wat ben je toch een kommaneuker.quote:Op woensdag 28 februari 2024 03:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Huurlingen en vrijwilligers zijn niet hetzelfde
Verder gaan die verhalen gaan over iedere oorlog, blijkt achteraf nagenoeg altijd een stuk minder boeiend dan het leek
Geen idee, zou het maken hebben met de vorderingen van de Russen op het slagveld?quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
@:Candymannetje
Ook onze media nemen dit bericht over.
Vraag is waarom dit net nu vrij komt?
Als jij de grens van Belgi of Duitsland over rijd, wordt je dan gemporteerd door Belgi of Duitsland?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kommaneuker.
Je weet wel wat ik bedoel
Maar om jou dan maar even blij te maken.
Buitenlanders die naar Oekrane komen om te vechten tegen de Russen.
Of ze dan in het Oekrane leger zitten of in het vreemdelingen legioen maakt niet.
Het blijven gemporteerde strijders.
Hier een stukje over het vreemdelingen legioen.
https://www.ewmagazine.nl(...)usland-vecht-879440/
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als jij de grens van Belgi of Duitsland over rijd, wordt je dan gemporteerd door Belgi of Duitsland?
Ja, dat vroeg ik me bij jouw gezever over "gemporteerde strijders" ook al af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt en vraag om een toelichting.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me bij jouw gezever over "gemporteerde strijders" ook al af.
Jij verwacht iets inhoudelijksquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt en vraag om een toelichting.
Tegen beter weten inquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jij verwacht iets inhoudelijks
Dat deed ik. Maar ik vermoed dat je niet snapt wat het werkwoord 'importeren' inhoudt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet snapt en vraag om een toelichting.
Iemand werd nog op af gezet omdat die niet Maidan gebruikte als beginpunt van dit conflict.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:33 schreef sp3c het volgende:
Maar nee ik heb geen idee op welk spelletje je doelt
Bij mijn weten heeft nog nooit iemand de gebeurtenissen op het maidan plein aangegrepen als rechtvaardiging voor de invasie van 2 jaar geleden, in de quote die je aanwees staat het ook niet
Tjongejongejonge he, Cluedo is weer begonnen hoor ... lekker duidelijk allemaalquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand werd nog op af gezet omdat die niet Maidan gebruikte als beginpunt van dit conflict.
Nou dit is niet kommaneuken imo dat zijn in het oorlogsrecht echt twee hele verschillende beestjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kommaneuker.
Je weet wel wat ik bedoel
Maar om jou dan maar even blij te maken.
Buitenlanders die naar Oekrane komen om te vechten tegen de Russen.
Of ze dan in het Oekrane leger zitten of in het vreemdelingen legioen maakt niet.
Het blijven gemporteerde strijders.
Hier een stukje over het vreemdelingen legioen.
https://www.ewmagazine.nl(...)usland-vecht-879440/
Dat was ook niet het beginpuntquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand werd nog op af gezet omdat die niet Maidan gebruikte als beginpunt van dit conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |