Nou, dat wordt telkens een relatie tussen gelegd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het spelletjesavond ofzo?
Weet ik veel?
Klopt, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zeg nooit "nooit"
Er is een visje gegooid./een zaadje geplant om het zo te zeggen.
Naarmate de situatie in Oekraine blijft verslechteren kan er nog veel veranderen.
Blijkbaar uitgeschakeld door anti-tank team, niet door een tank.quote:Rusland claimt voor het eerst Amerikaanse Abrams-tank vernietigd te hebben
Rusland heeft op het slagveld in Oekraïne een Amerikaanse Abrams-tank vernietigd. Dat meldt het ministerie van Defensie in Moskou. Het zou de eerste keer zijn dat een dergelijke tank is verwoest in de oorlog.
“Meest capabele tanks ter wereld”
“De Abrams tanks zijn de meest capabele tanks ter wereld”, zei Amerikaans president Joe Biden begin vorig jaar bij zijn aankondiging dat de VS de moderne, zware tanks naar Oekraïne zou sturen.
...
Volgens de PR van de VS is nog nooit een M1 Abrams verloren gegaan door vuur van vijandelijke tanks. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat Rusland nu luid toetert dat het een Abrams heeft vernield. Dat zou gebeurd zijn aan de frontlijn bij Avdiivka, de stad die Russische troepen eerder deze maand hebben ingenomen. Het Oekraïense leger heeft nog niet gereageerd op de claim.
...
https://www.hln.be/buiten(...)-te-hebben~afc37834/
Lutsk in eerste instantiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En vanwaar ga je ze laten opstijgen/landen?
als de VS niet meedoen is het geen NAVO actiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.
De USA is behoorlijk terughoudend wat dat betreft en bij een escalatie ben ik bang dat we het zelf uit moeten zoeken.
Ze zullen best wat wapens en grondtroepen sturen maar zullen erg veel achter de hand houden voor het MO conflict en China.
een relatie of een rechtvaardiging?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dat wordt telkens een relatie tussen gelegd.
Ook door dit artikel en door degene die het geplaatst heeft.
Och de Saudis, die lui schoven gewoon een handvol tanks een vallei in zonder enige dekkingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:06 schreef sp3c het volgende:
de Saudi's zijn ook al M1'sen kwijtgeraakt
sommigen zelfs letterlijk kwijt
https://www.military.com/(...)abrams/4760219436001
Toch geld genoeg die gastenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Och de Saudis, die lui schoven gewoon een handvol tanks een vallei in zonder enige dekking
soms moet je gewoon ff een sawa kapot stampenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Och de Saudis, die lui schoven gewoon een handvol tanks een vallei in zonder enige dekking
Nooit geweten dat er Saudi's met m1's rondrijden in landen waar ze sawa's hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
soms moet je gewoon ff een sawa kapot stampen
dat gaat soms goed en dat gaat soms minder goed, je moet daar niet teveel over nadenken
sawa is voor mij gewoon een veld met vanalles waar je dan zonder reden om gaat knokkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er Saudi's met m1's rondrijden in landen waar ze sawa's hebben.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
sawa is voor mij gewoon een veld met vanalles waar je dan zonder reden om gaat knokken
kan rijst zijn, kan ook papaver zijn, kan ook zand zijn
Het is ook zo dat een ander scenario wordt bekeken.quote:
topverhaalquote:
ik zou meer danken aan backfill operaties waarin Franse troepen posities aan de grens met wit Rusland overnemen zodat de Oekrainers die daar nu rondhangen naar het front kunnenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook zo dat een ander scenario wordt bekeken.
Als dit een frozen conflict wordt, dan kunnen bijvoorbeeld Franse troepen in Oekraïne worden gestationeerd om meehelpen te voorkomen dat Rusland escaleert en andere delen van Oekraïne wil innemen..
Als Maidan voor Rusland aanleiding is om De Krim in te nemen en vervolgens een oorlog in Oost Oekraïne te starten, dan is dat een rechtvaardiging (volgens Rusland).quote:
Kan, maar dan niet in een actief conflict, maar pas als er een status quo is en het conflict is bevroren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou meer danken aan backfill operaties waarin Franse troepen posities aan de grens met wit Rusland overnemen zodat de Oekrainers die daar nu rondhangen naar het front kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |