abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 februari 2024 @ 14:55:10 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212596862
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.

Westerse invloed: Ukraine on fire.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

Russische invloed:

Een paar redenen waarom Rusland de oorlog is begonnen en zich niet gaat terug trekken.
Hier wordt duidelijk uitgelegd waarom Oekraïne belangrijk is voor Rusland en dus ook andere grootmachten die invloed in de regio willen.

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd, inhoudelijk en volgens de richtlijnen 😉
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212598339
quote:
88s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]

Ik heb dat gepost, en toen werd het vliegen boven de Zwarte Zee gezien als een provocatie richting Rusland, maar andersom bleef het stil wat betreft de tweede helft van de post, dat Rusland een marineschip voor Normandië parkeert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212598572
quote:
88s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
hier staan toch twee hele verschillende dingen?

is dit een bug of zien meer mensen hier twee hele verschillende teksten?

iemand?

Hoezo is dat verschillend?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212598593
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 13:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Pot/ketel
Tja, ik vind dat er een groot verschil zit tussen je in de wiek geschoten voelen bij kritiek op Poetin, en in je wiek geschoten voelen bij kritiek op Zelensky.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212598900
Ik vind gekwetst zijn omdat iemand een mening heeft over een leider van een ander land sowieso vreemd :P Of het nou Putin, Zelensky Trump of de premier van belgie is (zou niet eens weten wie dat is :P )

Ja ik heb ook zo mijn voorkeur over wie ik wel of niet goed vind. Maar als je wat anders vind zal ik er geen seconden minder om slapen :D

Van de rest is onzin vertellen over iemand omdat je hem/haar niet goed vind wel weer beetje kansloos. En ja op dat soort berichten wil ik dan wel nog eens reageren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin maandag 26 februari 2024 @ 17:45:58 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212599025
Als het inhoudelijk is is daar niet veel mis mee, maar het is vaak niet veel meer dan zwartmaken van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212599460
Ook dat is gewoon gesteld, en volgens mij door jou: Moldavië deed niets toen Rusland Transnistrië losgeweekte en toen greep Rusland niet militair in, Georgië reageerde wel toen daar hetzelfde gebeurde, en toen greep Rusland militair in.

Ergo: je kunt beter niets doen, anders heb je zelf schuld.

Dat werd ook bekrachtigd door te stellen dat Zelensky verantwoordelijkheid draagt voor de huidige oorlog in Donbass, omdat hij de aspiratie heeft om De Krim terug te veroveren.
Dat alleen al is kennelijk genoeg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 02:43:16 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604055
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb dat gepost, en toen werd het vliegen boven de Zwarte Zee gezien als een provocatie richting Rusland, maar andersom bleef het stil wat betreft de tweede helft van de post, dat Rusland een marineschip voor Normandië parkeert.
Nee de reactie was iets in de trend van 'wat doen ze daar, provoceren?' en niemand heeft het verder over dat schip gehad
Niemand zei schip parkeren mag en vliegtuigen vliegen is provocatie

Beiden mag en beiden kunnen gezien worden als provocaties

quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, ik vind dat er een groot verschil zit tussen je in de wiek geschoten voelen bij kritiek op Poetin, en in je wiek geschoten voelen bij kritiek op Zelensky.
Dat snap ik maar het blijft een gevalletje pot verwijt de ketel

quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo is dat verschillend?
Ik zie twee hele verschillende teksten?
Hoezo is het hetzelfde?

quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef Wantie het volgende:
Ook dat is gewoon gesteld, en volgens mij door jou: Moldavië deed niets toen Rusland Transnistrië losgeweekte en toen greep Rusland niet militair in, Georgië reageerde wel toen daar hetzelfde gebeurde, en toen greep Rusland militair in.

Ergo: je kunt beter niets doen, anders heb je zelf schuld.

Dat werd ook bekrachtigd door te stellen dat Zelensky verantwoordelijkheid draagt voor de huidige oorlog in Donbass, omdat hij de aspiratie heeft om De Krim terug te veroveren.
Dat alleen al is kennelijk genoeg.
Tenzij je ervoor wilt vechten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212604132
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 02:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee de reactie was iets in de trend van 'wat doen ze daar, provoceren?' en niemand heeft het verder over dat schip gehad
Precies, er wordt meteen gereageerd op wat Frankrijk doet, maar geen woord over wat Rusland doet.
Wat zegt dat?


quote:
Niemand zei schip parkeren mag en vliegtuigen vliegen is provocatie

Beiden mag en beiden kunnen gezien worden als provocaties
[..]
Zo kijk jij ertegenaan.


quote:
Dat snap ik maar het blijft een gevalletje pot verwijt de ketel
[..]
Tja, de pot komt op voor een democratisch gekozen president die zich gedwongen voelt zijn land te verdedigen, en de ketel komt op voor een despoot die tienduizenden mensen doodt om zijn imperialistische ambities te vervullen...

En het ene mag wel luidop worden genoemd, maar het andere niet,.


quote:
Ik zie twee hele verschillende teksten?
Hoezo is het hetzelfde?
[..]
De ene claimt dat landen geen actie tegen inmenging van Rusland in hun land moeten nemen, de andere tekst claimt dat Oekraïne zelf schuldig is aan Russisch geweld tegen het land omdat ze toch hebben geprobeerd weerbaarder te worden tegen Rusland.

quote:
Tenzij je ervoor wilt vechten
Het punt is dat 'willen vechten ' kennelijk genoeg is om schuld te dragen voor wat in Oekraïne gaande is.
Terwijl er een groot verschil zit tussen iets willen en beloven, en het daadwerkelijk doen.
Politici doen allerlei beloften tijdens verkiezingen.
Hoe vaak worden die waargemaakt?

Als Oekraïne daadwerkelijk stappen had ondernomen om De Krim terug te veroveren, dan had je misschien nog een punt gehad.
Maar ik heb voor 2022 geen enkele Oekraïense bedreiging voor Rusland gezien t.a.v. De Krim.
En ook geen. Russische reactie waarbij ze Oekraïens geweld richting De Krim gebruiken als aanleiding voor de speciale militaire operatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212604157
quote:
Franse president Macron sluit het sturen van grondtroepen naar Oekraïne niet uit

De Franse president Emmanuel Macron sluit het sturen van soldaten naar Oekraïne niet uit. Hij zei dat maandag na een top in Parijs waarop de leiders van twintig Europese landen met elkaar spraken over de voortzetting van hun hulp aan dat door Rusland aangevallen land.

Macron voegde er echter wel ter nuance aan toe dat er momenteel geen overeenstemming bestaat over die verregaande optie. “Er is op dit moment geen consensus”, aldus Macron. “Maar niets mag worden uitgesloten. We zullen alles doen wat nodig is om te voorkomen dat Rusland wint.” Een Russische nederlaag is namelijk “essentieel” om de veiligheid van Europeanen, ook buiten Oekraïne te garanderen.

https://www.hln.be/buiten(...)e-niet-uit~aeba7d1f/
Wat de oekraieners niet lukt zullen zij wel even gaan fiksen.
Bon chance
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212604227
Lachen met Zelensky
Benieuwd of zijn soldaten het even grappig vinden..’

quote:
Zelensky lacht met Poetin tijdens persconferentie: “Hij heeft geen gsm, hoe zou hij mij kunnen bellen? Ik heb geen telegraaf uit 1917"

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zondag tijdens een persconferentie in Kiev een grapje gemaakt over de Russische president Vladimir Poetin. Uit het publiek kreeg hij de vraag wat hij zou doen als Poetin hem ‘s avonds zou bellen. Zelensky reageerde daarop: “Hoe zou hij mij kunnen bellen? Hij heeft geen gsm.”

https://www.hln.be/buiten(...)f-uit-1917~a6a6b6fd/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212604276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 07:08 schreef UncleScorp het volgende:
Lachen met Zelensky
Benieuwd of zijn soldaten het even grappig vinden..’
[..]
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zondag tijdens een persconferentie in Kiev een grapje gemaakt over de Russische president Vladimir Poetin. Uit het publiek kreeg hij de vraag wat hij zou doen als Poetin hem ‘s avonds zou bellen. Zelensky reageerde daarop: “Hoe zou hij mij kunnen bellen? Hij heeft geen gsm.”

https://www.hln.be/buiten(...)f-uit-1917~a6a6b6fd/
[/quote]
Uiteraard kunnen die er om lachen.
Oekraïense soldaten zijn over het algemeen geen fan van Poetin.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:22:35 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604581
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 06:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies, er wordt meteen gereageerd op wat Frankrijk doet, maar geen woord over wat Rusland doet.
Wat zegt dat?
[..]
Zo kijk jij ertegenaan.
[..]
Tja, de pot komt op voor een democratisch gekozen president die zich gedwongen voelt zijn land te verdedigen, en de ketel komt op voor een despoot die tienduizenden mensen doodt om zijn imperialistische ambities te vervullen...

En het ene mag wel luidop worden genoemd, maar het andere niet,.
[..]
De ene claimt dat landen geen actie tegen inmenging van Rusland in hun land moeten nemen, de andere tekst claimt dat Oekraïne zelf schuldig is aan Russisch geweld tegen het land omdat ze toch hebben geprobeerd weerbaarder te worden tegen Rusland.
[..]
Het punt is dat 'willen vechten ' kennelijk genoeg is om schuld te dragen voor wat in Oekraïne gaande is.
Terwijl er een groot verschil zit tussen iets willen en beloven, en het daadwerkelijk doen.
Politici doen allerlei beloften tijdens verkiezingen.
Hoe vaak worden die waargemaakt?

Als Oekraïne daadwerkelijk stappen had ondernomen om De Krim terug te veroveren, dan had je misschien nog een punt gehad.
Maar ik heb voor 2022 geen enkele Oekraïense bedreiging voor Rusland gezien t.a.v. De Krim.
En ook geen. Russische reactie waarbij ze Oekraïens geweld richting De Krim gebruiken als aanleiding voor de speciale militaire operatie.
Niemand heeft het over schuld gehad ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212604607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand heeft het over schuld gehad ...
Je stelt dat Zelensky medeverantwoordelijk is voor de inval van Rusland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212605066
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 06:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat de oekraieners niet lukt zullen zij wel even gaan fiksen.
Bon chance
:N
Zag pas nog een grapje op een Amerikaans forum.
Die zeiden dat als Frankrijk hulp gaat bieden aan Oekraïne dat ze dan waarschijnlijk kisten vol met witte vlaggen gaan sturen.
pi_212605750
Historisch gezien maken Fransen anders best een goede kans tegen de alcoholisten.
Conscience do cost.
pi_212605766
quote:

Alexei Navalny: Putin enemy ‘died of blood clot not murder', Ukraine’s top spy says

Kyrylo Budanov, the head of Ukraine's formidable GUR military intelligence service, has spoken out about the death of Alexei Navalny, who was declared dead in prison


Now, Mr Budanov has said Lt Gen Navalny, one of Mr Putin's fiercest critics, died of natural causes. Lt Gen Budanov, 38, said Navalny's cause of death was "more or less confirmed".

He said: "I may disappoint you, but what we know is that he really died from a blood clot. And this is more or less confirmed. This was not taken from the Internet, but, unfortunately, a natural [death]."

https://www.mirror.co.uk/(...)-enemy-died-32211473
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212605822
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus toch niet de CIA?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212606781
@Candymannetje

quote:
Buried trial verdict confirms false-flag Maidan massacre in Ukraine
Ukrainian-Canadian political scientist and professor Ivan Katchanovski on the hidden origins of the Russia-Ukraine war
https://canadiandimension(...)acre-in-ukraine-2024
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212606811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
@:Candymannetje
[..]

Het blijft bijzonder dat men dat aandraagt als rechtvaardiging van de huidige moordpartij door de Russen in Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 12:39:53 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212606860
Wie dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212606870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
@:Candymannetje
[..]

Interessant stukje 👍
pi_212606917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 12:39 schreef sp3c het volgende:
Wie dan?
Het staat zelfs in de inleiding.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 13:30:22 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212607256
Ik zie het niet :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212607408
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:30 schreef sp3c het volgende:
Ik zie het niet :?
Dat is een keuze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212607424
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 06:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat de oekraieners niet lukt zullen zij wel even gaan fiksen.
Bon chance
:N
Als de NAVO zich actief in de strijd gaat mengen dan is het zo over voor de Russen.
De prijs is wel hoog, maar de Russen zijn dan snel weg uit Oekraïne.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212607473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Als de NAVO zich actief in de strijd gaat mengen dan is het zo over voor de Russen.
De prijs is wel hoog, maar de Russen zijn dan snel weg uit Oekraïne.
Go for it , zou ik zeggen
:7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212607487
quote:
Kremlin na uitspraken Macron over soldaten sturen naar Oekraïne: “NAVO-troepen in Oekraïne betekent conflict met de NAVO”

Een conflict tussen Rusland en de NAVO wordt “onvermijdelijk” als Europese NAVO-landen besluiten troepen naar Oekraïne te sturen. Met die waarschuwing reageert het Kremlin dinsdag op de uitspraken van de Franse president Emmanuel Macron gisteren.

https://www.hln.be/buiten(...)et-de-navo~aeab6069/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212607528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En dat terwijl we niks met Oekraine te maken hebben..
Je zou bijna denken dat er andere belangen spelen dan het helpen van de arme Oekrainers.
Of ben ik nou een complotdenker? :@
pi_212607534
quote:
Water is nat

Kremlin na uitspraken van het westen: Water blijkt echt nat te zijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 13:56:27 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212607550
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is een keuze.
Ok?

Ziet iemand die wel geïnteresseerd is in een normaal gesprekje het wel?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212607551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als de NAVO zich actief in de strijd gaat mengen dan is het zo over voor de Russen.
De prijs is wel hoog, maar de Russen zijn dan snel weg uit Oekraïne.
Persoonlijk denk ik dat Rusland wel kernwapens gaat inzetten mochten ze deze oorlog dreigen te verliezen.
De belangen zijn te groot.
pi_212607561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ok?

Ziet iemand die wel geïnteresseerd is in een normaal gesprekje het wel?
Met jou altijd.
Maar ik zie het ook niet.
Er staan voldoende redenen waarom de oorlog is begonnen maar geen rechtvaardiging.
pi_212607589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als de NAVO zich actief in de strijd gaat mengen dan is het zo over voor de Russen.
De prijs is wel hoog, maar de Russen zijn dan snel weg uit Oekraïne.
Het leven van een Russische soldaat is echter veel minder waard dan dat van een NAVO soldaat.
Rusland kan het heel lang volhouden en daarbij zware verliezen incasseren die voor NAVO landen onaanvaardbaar zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212607597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ok?

Ziet iemand die wel geïnteresseerd is in een normaal gesprekje het wel?
Laat ik het het anders proberen: wat is de relatie tussen Maidan en de invasie in Rusland?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_212607602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:56 schreef Candymannetje het volgende:
De belangen zijn te groot.
Dat geld ook voor de NAVO/EU. Maar laten we maar hopen dat Poetin nooit op die rode knop zal drukken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212607603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Met jou altijd.
Maar ik zie het ook niet.
Er staan voldoende redenen waarom de oorlog is begonnen maar geen rechtvaardiging.
Noem eens een reden om oorlog te beginnen uit dat artikel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 14:05:13 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212607655
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Laat ik het het anders proberen: wat is de relatie tussen Maidan en de invasie in Rusland?
Is het spelletjesavond ofzo?

Weet ik veel?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212607727
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:05 schreef sp3c het volgende:

Is het spelletjesavond ofzo?
:!
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212607735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat geld ook voor de NAVO/EU.
Ow isdatzo ?
Zegt wie ?

Of krijgen we dan weer dat verhaaltje dat Putin gans Europa gaat aanvallen ?
Terwijl je tegelijk zegt dat Rusland eraan gaat als de NAVO zich gaat moeien.
Klinkt beetje tegenstrijdig

quote:
Maar laten we maar hopen dat Poetin nooit op die rode knop zal drukken.
Ik zou hem idd geen 2e keer uitdagen nee :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212607834
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow isdatzo ?
Zegt wie ?

Of krijgen we dan weer dat verhaaltje dat Putin gans Europa gaat aanvallen ?
Terwijl je tegelijk zegt dat Rusland eraan gaat als de NAVO zich gaat moeien.
Klinkt beetje tegenstrijdig
[..]
Ik zou hem idd geen 2e keer uitdagen nee :P
Meerdere Europese leiders en mensen van de NAVO die de laatste tijd aangaven dat Poetin tegen elke prijs moet verliezen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212607862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Meerdere Europese leiders en mensen van de NAVO die de laatste tijd aangaven dat Poetin tegen elke prijs moet verliezen.
Ook voor jou : Bon chance mon ami ^O^

En wederom zal de VS zeer dankbaar zijn als Europa zich opoffert tegen Rusland :Y

Hoeven zij enkel nog China aan te pakken te laten aanpakken door een andere dommerik.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212607914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ook voor jou : Bon chance mon ami ^O^

En wederom zal de VS zeer dankbaar zijn als Europa zich opoffert tegen Rusland :Y

Hoeven zij enkel nog China aan te pakken te laten aanpakken door een andere dommerik.
Daar zullen ze Taiwan/Filipijnen/Australië voor gebruiken. Die zijn net zo goedgelovig als die domme Europeanen.
pi_212607915
Boeiend wat de VS wel of niet fijn vindt.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 14:32:33 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212607943
De VS moet gewoon voorop als de Navo oorlog met Rusland gaat voeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 14:36:13 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212607980
Overigens zouden 40/45 Rafalrs met Franse piloten best een verschil maken in Oekraïne lijkt me

Meer dan twintig oude f16's met een handvol getrainde Oekraïense vliegers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212608000
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:36 schreef sp3c het volgende:
Overigens zouden 40/45 Rafalrs met Franse piloten best een verschil maken in Oekraïne lijkt me

Meer dan twintig oude f16's met een handvol getrainde Oekraïense vliegers
En vanwaar ga je ze laten opstijgen/landen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212608047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
De VS moet gewoon voorop als de Navo oorlog met Rusland gaat voeren
Dat zie ik niet gebeuren.
De USA is behoorlijk terughoudend wat dat betreft en bij een escalatie ben ik bang dat we het zelf uit moeten zoeken.
Ze zullen best wat wapens en grondtroepen sturen maar zullen erg veel achter de hand houden voor het MO conflict en China.
pi_212608593
twitter

Tegenslag voor de oorlogshitsers.
pi_212608708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 15:33 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Tegenslag voor de oorlogshitsers.
Zeg nooit "nooit"

Er is een visje gegooid./een zaadje geplant om het zo te zeggen.
Naarmate de situatie in Oekraine blijft verslechteren kan er nog veel veranderen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')