Ik heb dat gepost, en toen werd het vliegen boven de Zwarte Zee gezien als een provocatie richting Rusland, maar andersom bleef het stil wat betreft de tweede helft van de post, dat Rusland een marineschip voor Normandië parkeert.quote:
Hoezo is dat verschillend?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
hier staan toch twee hele verschillende dingen?
is dit een bug of zien meer mensen hier twee hele verschillende teksten?
iemand?
Tja, ik vind dat er een groot verschil zit tussen je in de wiek geschoten voelen bij kritiek op Poetin, en in je wiek geschoten voelen bij kritiek op Zelensky.quote:
Nee de reactie was iets in de trend van 'wat doen ze daar, provoceren?' en niemand heeft het verder over dat schip gehadquote:Op maandag 26 februari 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb dat gepost, en toen werd het vliegen boven de Zwarte Zee gezien als een provocatie richting Rusland, maar andersom bleef het stil wat betreft de tweede helft van de post, dat Rusland een marineschip voor Normandië parkeert.
Dat snap ik maar het blijft een gevalletje pot verwijt de ketelquote:Op maandag 26 februari 2024 17:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat er een groot verschil zit tussen je in de wiek geschoten voelen bij kritiek op Poetin, en in je wiek geschoten voelen bij kritiek op Zelensky.
Ik zie twee hele verschillende teksten?quote:
Tenzij je ervoor wilt vechtenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:14 schreef Wantie het volgende:
Ook dat is gewoon gesteld, en volgens mij door jou: Moldavië deed niets toen Rusland Transnistrië losgeweekte en toen greep Rusland niet militair in, Georgië reageerde wel toen daar hetzelfde gebeurde, en toen greep Rusland militair in.
Ergo: je kunt beter niets doen, anders heb je zelf schuld.
Dat werd ook bekrachtigd door te stellen dat Zelensky verantwoordelijkheid draagt voor de huidige oorlog in Donbass, omdat hij de aspiratie heeft om De Krim terug te veroveren.
Dat alleen al is kennelijk genoeg.
Precies, er wordt meteen gereageerd op wat Frankrijk doet, maar geen woord over wat Rusland doet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 02:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee de reactie was iets in de trend van 'wat doen ze daar, provoceren?' en niemand heeft het verder over dat schip gehad
Zo kijk jij ertegenaan.quote:Niemand zei schip parkeren mag en vliegtuigen vliegen is provocatie
Beiden mag en beiden kunnen gezien worden als provocaties
[..]
Tja, de pot komt op voor een democratisch gekozen president die zich gedwongen voelt zijn land te verdedigen, en de ketel komt op voor een despoot die tienduizenden mensen doodt om zijn imperialistische ambities te vervullen...quote:Dat snap ik maar het blijft een gevalletje pot verwijt de ketel
[..]
De ene claimt dat landen geen actie tegen inmenging van Rusland in hun land moeten nemen, de andere tekst claimt dat Oekraïne zelf schuldig is aan Russisch geweld tegen het land omdat ze toch hebben geprobeerd weerbaarder te worden tegen Rusland.quote:Ik zie twee hele verschillende teksten?
Hoezo is het hetzelfde?
[..]
Het punt is dat 'willen vechten ' kennelijk genoeg is om schuld te dragen voor wat in Oekraïne gaande is.quote:Tenzij je ervoor wilt vechten
Wat de oekraieners niet lukt zullen zij wel even gaan fiksen.quote:Franse president Macron sluit het sturen van grondtroepen naar Oekraïne niet uit
De Franse president Emmanuel Macron sluit het sturen van soldaten naar Oekraïne niet uit. Hij zei dat maandag na een top in Parijs waarop de leiders van twintig Europese landen met elkaar spraken over de voortzetting van hun hulp aan dat door Rusland aangevallen land.
Macron voegde er echter wel ter nuance aan toe dat er momenteel geen overeenstemming bestaat over die verregaande optie. “Er is op dit moment geen consensus”, aldus Macron. “Maar niets mag worden uitgesloten. We zullen alles doen wat nodig is om te voorkomen dat Rusland wint.” Een Russische nederlaag is namelijk “essentieel” om de veiligheid van Europeanen, ook buiten Oekraïne te garanderen.
https://www.hln.be/buiten(...)e-niet-uit~aeba7d1f/
quote:Zelensky lacht met Poetin tijdens persconferentie: “Hij heeft geen gsm, hoe zou hij mij kunnen bellen? Ik heb geen telegraaf uit 1917"
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zondag tijdens een persconferentie in Kiev een grapje gemaakt over de Russische president Vladimir Poetin. Uit het publiek kreeg hij de vraag wat hij zou doen als Poetin hem ‘s avonds zou bellen. Zelensky reageerde daarop: “Hoe zou hij mij kunnen bellen? Hij heeft geen gsm.”
https://www.hln.be/buiten(...)f-uit-1917~a6a6b6fd/
[/quote]quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:08 schreef UncleScorp het volgende:
Lachen met Zelensky
Benieuwd of zijn soldaten het even grappig vinden..’
[..]
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zondag tijdens een persconferentie in Kiev een grapje gemaakt over de Russische president Vladimir Poetin. Uit het publiek kreeg hij de vraag wat hij zou doen als Poetin hem ‘s avonds zou bellen. Zelensky reageerde daarop: “Hoe zou hij mij kunnen bellen? Hij heeft geen gsm.”
https://www.hln.be/buiten(...)f-uit-1917~a6a6b6fd/
Niemand heeft het over schuld gehad ...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, er wordt meteen gereageerd op wat Frankrijk doet, maar geen woord over wat Rusland doet.
Wat zegt dat?
[..]
Zo kijk jij ertegenaan.
[..]
Tja, de pot komt op voor een democratisch gekozen president die zich gedwongen voelt zijn land te verdedigen, en de ketel komt op voor een despoot die tienduizenden mensen doodt om zijn imperialistische ambities te vervullen...
En het ene mag wel luidop worden genoemd, maar het andere niet,.
[..]
De ene claimt dat landen geen actie tegen inmenging van Rusland in hun land moeten nemen, de andere tekst claimt dat Oekraïne zelf schuldig is aan Russisch geweld tegen het land omdat ze toch hebben geprobeerd weerbaarder te worden tegen Rusland.
[..]
Het punt is dat 'willen vechten ' kennelijk genoeg is om schuld te dragen voor wat in Oekraïne gaande is.
Terwijl er een groot verschil zit tussen iets willen en beloven, en het daadwerkelijk doen.
Politici doen allerlei beloften tijdens verkiezingen.
Hoe vaak worden die waargemaakt?
Als Oekraïne daadwerkelijk stappen had ondernomen om De Krim terug te veroveren, dan had je misschien nog een punt gehad.
Maar ik heb voor 2022 geen enkele Oekraïense bedreiging voor Rusland gezien t.a.v. De Krim.
En ook geen. Russische reactie waarbij ze Oekraïens geweld richting De Krim gebruiken als aanleiding voor de speciale militaire operatie.
Je stelt dat Zelensky medeverantwoordelijk is voor de inval van Rusland.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand heeft het over schuld gehad ...
Zag pas nog een grapje op een Amerikaans forum.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat de oekraieners niet lukt zullen zij wel even gaan fiksen.
Bon chance
quote:
Alexei Navalny: Putin enemy ‘died of blood clot not murder', Ukraine’s top spy says
Kyrylo Budanov, the head of Ukraine's formidable GUR military intelligence service, has spoken out about the death of Alexei Navalny, who was declared dead in prison
Now, Mr Budanov has said Lt Gen Navalny, one of Mr Putin's fiercest critics, died of natural causes. Lt Gen Budanov, 38, said Navalny's cause of death was "more or less confirmed".
He said: "I may disappoint you, but what we know is that he really died from a blood clot. And this is more or less confirmed. This was not taken from the Internet, but, unfortunately, a natural [death]."
https://www.mirror.co.uk/(...)-enemy-died-32211473
quote:Buried trial verdict confirms false-flag Maidan massacre in Ukraine
Ukrainian-Canadian political scientist and professor Ivan Katchanovski on the hidden origins of the Russia-Ukraine war
https://canadiandimension(...)acre-in-ukraine-2024
Het blijft bijzonder dat men dat aandraagt als rechtvaardiging van de huidige moordpartij door de Russen in Oekraïne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |