Ash niets want Ro foto en was er niets meer wat ik opmaaktequote:
Kut waaifquote:Op maandag 26 februari 2024 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash niets want Ro foto en was er niets meer wat ik opmaakte
Is geen genaaid worden hadden ze eerder moeten drukken op die knopquote:Op maandag 26 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Glenn genaaid door Sabeau
Karen genaaid door Alice
Bij de tweede groep heeft Ronahi alleen een foto gepakt.
Dilano huilen....
ja komt wel op neerquote:
jaja blij mee maar wilde eigenlijk woorden klinkt niet heel blij meequote:Op maandag 26 februari 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft een foto gepakt maar wilde eigenlijk woorden hoorden maar ze is blij hiermee
Ja eerst zeiden ze er niks overquote:Op maandag 26 februari 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor nu dat er meerdere wat gepakt hebben uit de eerste groep, Ty, Glenn, Alice, Sabeu
Helemaal.met je eens en karen.maar blijven benadrukken dat ze niets heeft gepakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:27 schreef marky het volgende:
Sorry maar als je de kans hebt om te pakken niet doet en dan achteraf huilen vind ik toch wat raar. Pak het gewoon. Dat geld gaat toch wel uit de pot.
ene raquel of zoiets zei hij netquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty: audio van ?? hoorde even niet en bellen met broertje en foto van vrienden heeft die 3 dingen gepakt????
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
Heel verstandig.. Excuushuillie..
Alice is erger die heeft naast haar brief nu ook een telefoongesprek gepakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Backfired op Rot wel de komende nominatieronde dus
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
veel emoties
huilende ash
huilende ronahi
huildende dilano
jijmmy waterogen
Ze zegt nu dat ze überhaupt niets wou pakkenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef ben34567 het volgende:
Ashley huilt dus omdat omdat ze niets meer kon pakken dus was ze ook van plan om iets te kopen. Alice en Sabo hebben hier niets fouts gedaan. Ashley heeft er niet meer recht op dan anderen.
Smoesjes.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Alice van streek dat ze dat telefoon gesprek heeft en zij die brief al had. Ze voelt zich er echt niet goed bij.
dus idd 3 dingen zal die vriendin wel wezen danquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ene raquel of zoiets zei hij net
Afzeggen dan dat bellen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
ik stond daar en ik had mijn hand op de knop
en glenn knikte
ik heb zo lang gewacht dat er zo min mogelijk geld was (teller liep af)
en nu voel ik me niet meer goehoeeedd omdat ik me schuldig voooeeeell snif
Ja dat zegt ze nu wel om er beter uit te komen. Maar we weten niet of dat waar geweest zou zijn indien de anderen niet gedrukt zouden hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze überhaupt niets wou pakken![]()
Ik denk dat je glazen bol een nieuw peertje nodig heeft
Veel huilen en dan ben je vanzelf zieluuuugggggquote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
alice in tranen nu want ze had er niet bij stilgestaan
en ro heeft nu niks en jij ook niet
ash zegt het is oke
alice ik voel me zoo schuldig
ja ja nu wel
jaaaaa goed plan!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Afzeggen dan dat bellen.
Of
Geef aan Ronahi
Het ging zoooo per ongeluk…quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Alice van streek dat ze dat telefoon gesprek heeft en zij die brief al had. Ze voelt zich er echt niet goed bij.
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef Jockari het volgende:
Hahahahaha ! Dat gezicht
[ afbeelding ]
Als ze daardoor heeft gezorgd dat Glenn niets van zijn kinderen kon pakken, dan vind ik dat diep egoïstisch.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Harry het volgende:
Sabeau heeft 256 voor een brief van opa betaald.
Maar je weet ook niet of dat onwaar is. Dus speculerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze nu wel om er beter uit te komen. Maar we weten niet of dat waar geweest zou zijn.
Niks mis met eerlijk zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
nou dan moet je het niet zeggen Karen
pfffffquote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef espri het volgende:
[..]
Veel huilen en dan ben je vanzelf zieluuuuggggg
Waarom is de de ene relatie meer waard dan de andere ?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze daardoor heeft gezorgd dat Glenn niets van zijn kinderen kon pakken, dan vind ik dat diep egoïstisch.
Roquote:Op maandag 26 februari 2024 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy zei uurtje gelden dat hij hoopte dat Ashley de foto zou pakken.
Ashley heeft die niet lees ik.
Wie wel?
Als Ashley dit terug gaat zien baalt ze dat niemand het haar heeft gezegd.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
ja jij hebt het afgepakt
![]()
OMG die traanwangen van ashley![]()
Ik zie het nu weer Ashley. Ga ff sv lezen.quote:
haha kloptquote:Op maandag 26 februari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je treft het, Zoveel is er nog in geen een BB gejankt.
Die dat op hun beurt gewoon snappen...quote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ashley huilt dus omdat ze ook graag iets wilde horen/hebben maar het niet eerlijk vond tegenover de groep qua pot, maar het nu dus lullig vind naar haar familie...
En zoveel mensen tegelijk ook hèquote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha klopt
genot om al dit jankdrama te zien
Ja hoor, dikke prima.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar kind is 19 jaar en heel erg van slag.
Ro heeft niks?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
alice in tranen nu want ze had er niet bij stilgestaan
en ro heeft nu niks en jij ook niet
ash zegt het is oke
alice ik voel me zoo schuldig
ja ja nu wel
ja heeeerlijkquote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En zoveel mensen tegelijk ook hè
Tussen je kind en je opa?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Waarom is de de ene relatie meer waard dan de andere ?
Natuurlijk heeft die egoist iets.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ro heeft niks?
Ik lees net een foto?
rohani heeft inderdaad een fotoquote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ro heeft niks?
Ik lees net een foto?
Beter kapot laten vallen en de scherven uit het raam mikken.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze überhaupt niets wou pakken![]()
Ik denk dat je glazen bol een nieuw peertje nodig heeft
goed gecastquote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb het idee dat er nog nooit zoveel gejankt is als in deze BB
die tuthola zit het er kortste inquote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Harry het volgende:
Sabeau heeft 256 voor een brief van opa betaald.
Dat is het risico van erin stappen. Je wordt niet gedwongen Dus als je dat kan is het voor iedereen even rot....quote:
Ze blijft gewoon dicht bij haar zelfquote:Op maandag 26 februari 2024 12:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die tuthola zit het er kortste in
Jaja, dom en vol eigenbelang.. moet nog veel leren en dat soort gelulquote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar kind is 19 jaar en heel erg van slag.
Hoe kom je nu bij 3 dingen ?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik het goed begrijp is er maar 1 die zich echt schuldig moet voelen en die boeit het geen fuck
en dat is Ty met 3 dingen
Je moest helemaal niets, idioot wijf! Het enige wat moet is naar huis zaterdagquote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik moest , die foto pakken, want er was niks anders meer.
Oprechtquote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi is blij voor iedereen , ze meent het
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Jankt Alice nu zonder tranen of haalt ze haar make-up bij de praxis??
Bij Ashley zit de mascara op haar knieën en bij Alice zit alles nog op zijn plek??
waterproof mascara heb je ook hequote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Bij Ashley zit de mascara op haar knieën en bij Alice zit alles nog op zijn plek??
De roddels komen straks welquote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi is blij voor iedereen , ze meent het
?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik het goed begrijp is er maar 1 die zich echt schuldig moet voelen en die boeit het geen fuck
Welke drie dingen?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Welneequote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch vind ik Ronahi hier wel lief.
Neeeeee ze is zoooo volwassen voor haar leeftijd…. Alleen wanneer het uit komt ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, dom en vol eigenbelang.. moet nog veel leren en dat soort gelul
Ja maar ook die 8 lagen foundation is niks aan te zien?? Niks geen jankstrepen??quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waterproof mascara heb je ook he
Misschien betere mascara? En ze veegt het gelijk netjes af. Ashley wil het drama effect voor de uitzending ennlaat het gewoon lopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Watervaste mascaraquote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
Mod Editquote:
Over wat heeft ze niet goed nagedacht ? Als zei niets gekocht had gingen de anderen het in haar plaats doen. Geld dan ook weg. Op zo'n momenten kies je voor uw eigen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft ook gelijk. Niet goed nagedacht ... het is wat het is..
Hij heeft een videoboodschap van zijn beste vriend. Er werd een ieder een aantal dingen aangeboden het werd met naam en toenaam genoemd.quote:
Maar ik hoorde ty volgens mij ook tegen Tom zeggen dat ze patat hadden gekozen??quote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke drie dingen?
Alles was toch al weg minus de patat en het springtouw wat ik eerder las dat er was..
Een maand lang 24 uur per dag bij elkaar geweest staat tegenover 18 maanden lang elk weekend samenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
peptalk van ronahi voor alice nu
ik vind het echt niet erg zegt ro
ik ben blij dat ik jullie iets kan zien van mijn kant (foto van dierbaren)
want dat wil je ook graag zien he![]()
ronahi: ge gaat gewoon haydar zijn stem horen (tegen alice)
stagiare kan gewoon bellen en zich voordoen als haydar zo lang kent ze hem toch niet
Eenschquote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch vind ik Ronahi hier wel lief.
imho zit Alice zo niet in elkaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Over wat heeft ze niet goed nagedacht ? Als zei niets gekocht had gingen de anderen het in haar plaats doen. Geld dan ook weg. Op zo'n momenten kies je voor uw eigen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
peptalk van ronahi voor alice nu
ik vind het echt niet erg zegt ro
ik ben blij dat ik jullie iets kan zien van mijn kant (foto van dierbaren)
want dat wil je ook graag zien he![]()
ronahi: ge gaat gewoon haydar zijn stem horen (tegen alice)
stagiare kan gewoon bellen en zich voordoen als haydar zo lang kent ze hem toch niet
Nee die hadden ze gelaten voor Danny maar die heeft dat niet gepakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik hoorde ty volgens mij ook tegen Tom zeggen dat ze patat hadden gekozen??
Ik wacht wel op de uitzending
hij zat het buiten te vertellen audio gesprek van hoor niet van wie? foto van vrienden telefoon met broertjequote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
?
Heb ik gemist, wat heeft hij voor een 3 dingen gekozen?
Nee wat ik tot nu toe van haar gezien heb is het echt een lief meisje.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
imho zit Alice zo niet in elkaar.
Daat kon hij uit kiezenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zat het buiten te vertellen audio gesprek van hoor niet van wie? foto van vrienden telefoon met broertje
Jemig zeg, da's veel als sommige niets hebbenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zat het buiten te vertellen audio gesprek van hoor niet van wie? foto van vrienden telefoon met broertje
Misschien kon hij die kiezen....Ashley zei ook brieven foto;s maar heeft het toch ook niet gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ook maar 1 ding. Videocall met vriend of zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, da's veel als sommige niets hebben
Ik heb Dylano en Jimmy ook zien janken hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Adixsh het volgende:
Niet normaal zó emotioneel allemaal.
En dan de kaarten de mannen. Heerlijk.
Ik bedoel de streamwissel van huilende vrouwen naar de kaarters. Vond ik gewoon grappig.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Dylano en Jimmy ook zien janken hoor
Misschien ging het over wat de eerste groep allemaal heeft gepakt. Niet alleen tyron heeft daar iets gepakt. Maar ok Alice en Glenn.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Net doen of ze het Ashley gegund had terwijl ze haar bloed wel kan drinken. Zo vals.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou nou ronahi je haat Ashley toch ? En nu een knuffel ???
Leed verbindt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou nou ronahi je haat Ashley toch ? En nu een knuffel ???
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien ging het over wat de eerste groep allemaal heeft gepakt. Niet alleen tyron heeft daar iets gepakt. Maar niet 3 dingen.
Dan hebben we Randy nog tegoed.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Dylano en Jimmy ook zien janken hoor
Had nooit gedacht maar Hallelujah.....quote:Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Adixsh het volgende:
Niet normaal zó emotioneel allemaal.
En dan de kaarten de mannen. Heerlijk.
En sabeau. Alleen karen en jimmy niet vanwege de pot. En karen zei later tegen Alice ik had ook belletje wel willen hebben maar gij stond er alquote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien ging het over wat de eerste groep allemaal heeft gepakt. Niet alleen tyron heeft daar iets gepakt. Maar ok Alice en Glenn.
Ja zo valsquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Net doen of ze het Ashley gegund had terwijl ze haar bloed wel kan drinken. Zo vals.
Als iedereen zomaar uit de pot gaat klauwen is er voor Ashley op 13 april alleen nog een fooi over.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat ashley en jimmy iets niet kopen vanwege de pot. Er kan er maar 1 winnen dus wat maken die paar honderd euro dan uit
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien ging het over wat de eerste groep allemaal heeft gepakt. Niet alleen tyron heeft daar iets gepakt. Maar niet 3 dingen.
Ohja en sabeau. Sorry. Het gaat helemaal mis met m'n postquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sabeau. Alleen karen en jimmy niet vanwege de pot. En karen zei later tegen Alice ik had ook belletje wel willen hebben maar gij stond er al
keukenrolquote:Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt een WC papier saluut gemaakt voor de familie.
hi 5s!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft Tom alle verdrietige dames al een knuffel gegeven??
Meer dan genoeg......die schenkt ze natuurlijk aan Karen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iedereen zomaar uit de pot gaat klauwen is er voor Ashley op 13 april alleen nog een fooi over.
De wereldvrede gaat niet doorquote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet of Sorbo heeft gejankt, maar dat heb ik dan gelukkig gemist. Als die jankt, denk je dat ze net het nieuws heeft gekregen dat de wereld vergaat
En dat heeft ze zaterdagavond even voor 8en nog op zitten doenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Zelfs de nagellak van Ash is uitgelopen van het janken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:52 schreef Kodiak100 het volgende:
duwt BB ze door een emotionele rollercoaster, zit ik in een meeting
ja geen idee, spuit Alice iets op haar gezicht na makeuppen? en anders duurdere makeupquote:Op maandag 26 februari 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ook die 8 lagen foundation is niks aan te zien?? Niks geen jankstrepen??
Doet die zo welquote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Heeft Tom alle verdrietige dames al een knuffel gegeven??
Welnee joh, die is al veel eerder terug bij haar geliefden, dat is haar veel meer waardquote:Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iedereen zomaar uit de pot gaat klauwen is er voor Ashley op 13 april alleen nog een fooi over.
Voortaan geen meetings organiseren op maandag dinsdag en woensdag.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:52 schreef Kodiak100 het volgende:
duwt BB ze door een emotionele rollercoaster, zit ik in een meeting
Goedkope meuk uit de wall (action?)quote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat heeft ze zaterdagavond even voor 8en nog op zitten doen
ja zo begreep ik het niet zou kunnen maar kwam niet zo over bij mequote:Op maandag 26 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien kon hij die kiezen....Ashley zei ook brieven foto;s maar heeft het toch ook niet gedaan.
ty zat bij de eerste groepquote:Op maandag 26 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien ging het over wat de eerste groep allemaal heeft gepakt. Niet alleen tyron heeft daar iets gepakt. Maar ok Alice en Glenn.
Nee want ze had geen andere keus. Ronahi kwam op haar op met haar gekreun en geslijm. Dus Ashley moest haar een soort van troosten. Och gerrem. Had Ashley dit niet gedaan dan zou er hier wat losgebarsten zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Net doen of ze het Ashley gegund had terwijl ze haar bloed wel kan drinken. Zo vals.
Vroeg ze net idd.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley weet volgens mij niet dat support en steun hetzelfde zijn
en dan zelf door de bomen het bos niet meer zietquote:Op maandag 26 februari 2024 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Ashley zo iemand is die Powerpoints ook helemaal volgooit met tekst.
Ofquote:
Geen idee. Weet niet uit welke groep het komt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer komt het vliegtuigje voor Ash en Tom?
In haar verdediging .. .in het vlaams klinkt alles als 1 woord.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
Zou ze weten dat 'dank u' twee woorden zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht eerst dat er stond: "Leen, we beffen nog"
Ze heeft er toch 2 woorden van gemaakt ? Dan Kuquote:Op maandag 26 februari 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom loopt ie nu met dat blauwe ding rond zijn armquote:Op maandag 26 februari 2024 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ons mastermind had al rekening gehouden met alles
Er staat dan kuquote:Op maandag 26 februari 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze hebben daar toch ook de lagere school waar je leert schrijven?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In haar verdediging .. .in het vlaams klinkt alles als 1 woord.
Onnozelaar ! Koffie tegen het beeldschermquote:Op maandag 26 februari 2024 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die 2 ll van bellen moet ze echt anders schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste het oranje plakbandje tussen die twee woordenquote:
Het plakbandje onzichtbaar aan de achterkant bevestigen was even niet in de hoofdjes aanwezig.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik miste het oranje plakbandje tussen die twee woorden
Wie zegt dat.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ze neemt alice niets kwalijk maar benoemt wel elke keer dat ze het belletje wilde hebben maar alice er al stond met haar hand op de knop
Karen heb het gewijzigdquote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie zegt dat.
Niet Ronahi en Ashley want die mochten pas achteraf toen Alice al geweest was.
Vooral blijven benoemen van karen, valt me op nu want dat doet ze bij tom ook de laatste tijd.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoor elke x ja Alice had heel de tijd die knop beet.
Karen zei dat.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie zegt dat.
Niet Ronahi en Ashley want die mochten pas achteraf toen Alice al geweest was.
Er was maar 1 knop?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoor elke x ja Alice had heel de tijd die knop beet.
Dan kan Karen niet klagen. Ze zag al dat Alice het van plan was, dan had ze sneller moet zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk allemaal een eigen knop
Karen had ook gedrukt maar was niet snel genoeg als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:00 schreef BB-King het volgende:
Vast moeilijk maar ze zetten zich toch maar weer even opzij voor de anderen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:10 schreef Jockari het volgende:
Dat moet wel Jock zijn !![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat Alice 'in de aanval' zat en dat die keuze dus niet over zou blijven voor de andere groep. En DAT wist Alice natuurlijk donders goed dus hypocriet om nu te gaan janken.quote:
Nogmaals kind is 19 dan maak je nog van die beslissingen. En bij haar kwam het echt over het huilen en verdrietig zijn. En sabeau net was ook niet handig in haar opmerking over de brief van Glenn zijn dochter maar die is ook pas 20quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Cupfighter het volgende:
Het was ook geen fraaie actie van Alice
En dat gejank achteraf is ook onnodig
Zeker net het gesprek tussen Alice en Romahi gemist? De hel zou niet los zijn gebarste want zo zit deze groep niet inelkaar. Deze groep is veel emotioneler dan vorig jaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee want ze had geen andere keus. Ronahi kwam op haar op met haar gekreun en geslijm. Dus Ashley moest haar een soort van troosten. Och gerrem. Had Ashley dit niet gedaan dan zou er hier wat losgebarsten zijn.
Ja joh helemaal gelijk zo is Alice echt al die weken daar. Pfffquote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Alice 'in de aanval' zat en dat die keuze dus niet over zou blijven voor de andere groep. En DAT wist Alice natuurlijk donders goed dus hypocriet om nu te gaan janken.
Had ze ook wel verdiend.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen had ook gedrukt maar was niet snel genoeg als ik het goed begrepen heb.
Vraag is of ze al wisten dat wat over was voor de andere groep bestemd was.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Alice 'in de aanval' zat en dat die keuze dus niet over zou blijven voor de andere groep. En DAT wist Alice natuurlijk donders goed dus hypocriet om nu te gaan janken.
Kan toch geen kwaad.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat dit mag
[ afbeelding ]
Ik zeg nooit iets verkeerd over haar maar nu vind ik het wat onecht over komen. Mag dat? Of mag ik hier alleen maar veren in haar reet steken🤮quote:Op maandag 26 februari 2024 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh helemaal gelijk zo is Alice echt al die weken daar. Pfff
Tja, maar geen contact met de buitenwereld valt hier toch ook onder?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan toch geen kwaad.
Ze zijn achter al blij dat ze niet zitten te kaarten, of languit op de bank liggen.
Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven als je zelf niet drukken wil.....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan kan Karen niet klagen. Ze zag al dat Alice het van plan was, dan had ze sneller moet zijn.
Ze lijkt mij ook geen rekenwonder.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley lukt het niet om op de knop te drukken.ze is bang om dan in een conflict te komen. Randy zegt volgende keer gewoon pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |