Ash niets want Ro foto en was er niets meer wat ik opmaaktequote:
Kut waaifquote:Op maandag 26 februari 2024 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash niets want Ro foto en was er niets meer wat ik opmaakte
Is geen genaaid worden hadden ze eerder moeten drukken op die knopquote:Op maandag 26 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Glenn genaaid door Sabeau
Karen genaaid door Alice
Bij de tweede groep heeft Ronahi alleen een foto gepakt.
Dilano huilen....
ja komt wel op neerquote:
jaja blij mee maar wilde eigenlijk woorden klinkt niet heel blij meequote:Op maandag 26 februari 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft een foto gepakt maar wilde eigenlijk woorden hoorden maar ze is blij hiermee
Ja eerst zeiden ze er niks overquote:Op maandag 26 februari 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor nu dat er meerdere wat gepakt hebben uit de eerste groep, Ty, Glenn, Alice, Sabeu
Helemaal.met je eens en karen.maar blijven benadrukken dat ze niets heeft gepakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:27 schreef marky het volgende:
Sorry maar als je de kans hebt om te pakken niet doet en dan achteraf huilen vind ik toch wat raar. Pak het gewoon. Dat geld gaat toch wel uit de pot.
ene raquel of zoiets zei hij netquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty: audio van ?? hoorde even niet en bellen met broertje en foto van vrienden heeft die 3 dingen gepakt????
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
Heel verstandig.. Excuushuillie..
Alice is erger die heeft naast haar brief nu ook een telefoongesprek gepakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Backfired op Rot wel de komende nominatieronde dus
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:22 schreef Kissingbird het volgende:
veel emoties
huilende ash
huilende ronahi
huildende dilano
jijmmy waterogen
Ze zegt nu dat ze überhaupt niets wou pakkenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef ben34567 het volgende:
Ashley huilt dus omdat omdat ze niets meer kon pakken dus was ze ook van plan om iets te kopen. Alice en Sabo hebben hier niets fouts gedaan. Ashley heeft er niet meer recht op dan anderen.
Smoesjes.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Alice van streek dat ze dat telefoon gesprek heeft en zij die brief al had. Ze voelt zich er echt niet goed bij.
dus idd 3 dingen zal die vriendin wel wezen danquote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ene raquel of zoiets zei hij net
Afzeggen dan dat bellen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
ik stond daar en ik had mijn hand op de knop
en glenn knikte
ik heb zo lang gewacht dat er zo min mogelijk geld was (teller liep af)
en nu voel ik me niet meer goehoeeedd omdat ik me schuldig voooeeeell snif
Ja dat zegt ze nu wel om er beter uit te komen. Maar we weten niet of dat waar geweest zou zijn indien de anderen niet gedrukt zouden hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze überhaupt niets wou pakken![]()
Ik denk dat je glazen bol een nieuw peertje nodig heeft
Veel huilen en dan ben je vanzelf zieluuuugggggquote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
alice in tranen nu want ze had er niet bij stilgestaan
en ro heeft nu niks en jij ook niet
ash zegt het is oke
alice ik voel me zoo schuldig
ja ja nu wel
jaaaaa goed plan!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Afzeggen dan dat bellen.
Of
Geef aan Ronahi
Het ging zoooo per ongeluk…quote:Op maandag 26 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Alice van streek dat ze dat telefoon gesprek heeft en zij die brief al had. Ze voelt zich er echt niet goed bij.
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef Jockari het volgende:
Hahahahaha ! Dat gezicht
[ afbeelding ]
Als ze daardoor heeft gezorgd dat Glenn niets van zijn kinderen kon pakken, dan vind ik dat diep egoïstisch.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Harry het volgende:
Sabeau heeft 256 voor een brief van opa betaald.
Maar je weet ook niet of dat onwaar is. Dus speculerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze nu wel om er beter uit te komen. Maar we weten niet of dat waar geweest zou zijn.
Niks mis met eerlijk zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
nou dan moet je het niet zeggen Karen
pfffffquote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef espri het volgende:
[..]
Veel huilen en dan ben je vanzelf zieluuuuggggg
Waarom is de de ene relatie meer waard dan de andere ?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze daardoor heeft gezorgd dat Glenn niets van zijn kinderen kon pakken, dan vind ik dat diep egoïstisch.
Roquote:Op maandag 26 februari 2024 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy zei uurtje gelden dat hij hoopte dat Ashley de foto zou pakken.
Ashley heeft die niet lees ik.
Wie wel?
Als Ashley dit terug gaat zien baalt ze dat niemand het haar heeft gezegd.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
ja jij hebt het afgepakt
![]()
OMG die traanwangen van ashley![]()
Ik zie het nu weer Ashley. Ga ff sv lezen.quote:
haha kloptquote:Op maandag 26 februari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je treft het, Zoveel is er nog in geen een BB gejankt.
Die dat op hun beurt gewoon snappen...quote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ashley huilt dus omdat ze ook graag iets wilde horen/hebben maar het niet eerlijk vond tegenover de groep qua pot, maar het nu dus lullig vind naar haar familie...
En zoveel mensen tegelijk ook hèquote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha klopt
genot om al dit jankdrama te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |