https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
quote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
Stroopwafels zijn ook gewoon superieurquote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou ik achtbanen de schuld geven.
Valt ook uit elkaar.quote:
Pien is gezien ja.quote:
Doe toch maarquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek net terug. En heb van alles over de vlaaiopdracht te zeggen maar dat is nu mosterd na de… vlaai
*haalt diep adem*quote:
Dan hadden ze het ‘Heel Holland Banketbakt’ moeten noemenquote:Op zondag 25 februari 2024 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de site van Robert “Huzarensalade: nostalgisch en o zo lekker! Wist je dat het van oudsher een banketbakkersproduct is”
Ik heb net het recept opgeslagen voor de huzarensaladequote:Op maandag 26 februari 2024 08:28 schreef Speedfight het volgende:
Ik wil ook eens zelf huzarensalade maken, lijkt mij best leuk.
Alleen dan met bakjes van bladerdeeg? Ik wil niet frituren.
Arme Pien eruit, die had duidelijk haar weekend niet.
Begint wel spannend te worden nu.
Oh ik moet er altijd juist erg om lachen als het misgaatquote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is weer een leuke aflevering
Ik vind het altijd zo sneu als iets niet lukt. Gun het ze allemaal zo
Al blijf ik die huzare opdracht niet passen bij een bakprogramma. Jaja daar moest ik weer even over zeuren
Ja, snap ik ook welquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh ik moet er altijd juist erg om lachen als het misgaat
Dit was haar gewoonlijke kwaliteit. Zonder slechtere bakkers werd dat eindelijk duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:28 schreef Speedfight het volgende:
Ik wil ook eens zelf huzarensalade maken, lijkt mij best leuk.
Alleen dan met bakjes van bladerdeeg? Ik wil niet frituren.
Arme Pien eruit, die had duidelijk haar weekend niet.
Begint wel spannend te worden nu.
Nou in het begin was zij wel heel creatief met haar baksels vond ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit was haar gewoonlijke kwaliteit. Zonder slechtere bakkers werd dat eindelijk duidelijk.
Dat wel, maar het lijkt alsof ze zich ten opzichte van de anderen weinig heeft ontwikkeld. En stilstand is achteruitgang!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou in het begin was zij wel heel creatief met haar baksels vond ik.
Als je online zoekt op koekjeskroonluchter of koekjes kroonluchter dan krijg je echt alleen linkjes van HHB. Ik had er nog nooit van gehoord en 'het internet' blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:29 schreef Speedfight het volgende:
OHJA en ik had nog nooit van een koekjes-kroonluchter gehoord. Een echte klassieker blijkbaar.
Kenden jullie die wel al?
Denk dat de koekjes zelf gewoon de klassiekers waren. Het leek ook wel makkelijk voor een spektakelstuk.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je online zoekt op koekjeskroonluchter of koekjes kroonluchter dan krijg je echt alleen linkjes van HHB. Ik had er nog nooit van gehoord en 'het internet' blijkbaar ook niet.
Je hebt de namen van Pien en Carla omgewisseld. Kan gebeuren!quote:Op maandag 26 februari 2024 18:25 schreef S_E het volgende:
Ik vind alle mensen die er nu nog inzitten leuk, met een lichte voorkeur voor Tim en Susan.
Blij dat Pien eruit is, wat een kleuter. Carla heb ik best gemist, wel een kleurrijk figuur. Het is nu wel wat tam.
Precies! Dat Pien eruit ligt, is een groot gemis. Wat een leuk spontaan mens is dat.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je hebt de namen van Pien en Carla omgewisseld. Kan gebeuren!
Autisme? Dat zie ik totaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet te hard zijn voor Pien omdat ze overduidelijk iets van autisme heeft. Maar ze is af en toe wel redelijk cringy en kinderlijk inderdaad. Met die koekjesexplosie ook weer
Ik gok even naar de redenering (ben het er niet mee eens btw) maar autisme is een ontwikkelingsstoornis en Pien is soms wat kinderlijk op het onaangepaste af.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Autisme? Dat zie ik totaal niet.
Wat is er heel vies aan hem?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Tim heel vies om naar te kijken, maar vooralsnog verdient hij het wel echt om te winnen. Zo origineel al z'n baksels tot nu toe, echt gaaf.
Het stimmen vind ik het meest opvallende, voor de rest gewoon wat kleine dingen.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Autisme? Dat zie ik totaal niet.
Autisme hoeft niet te betekenen dat je niet sociaal bent, zeker niet bij vrouwen.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gok even naar de redenering (ben het er niet mee eens btw) maar autisme is een ontwikkelingsstoornis en Pien is soms wat kinderlijk op het onaangepaste af.
Iets wat ik enorm waardeer in haar. En als ik haar interacties met anderen zie denk ik ook niet aan autisme.
Maar goed... wie ben ik nou helemaal
Uiterlijk, dat kapseltje en zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 26-02-2024 22:01:59 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Maar uit weinig blijkt dat ze het nodig heeft dat jij vooral ‘niet te hard’ voor haar moet zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het stimmen vind ik het meest opvallende, voor de rest gewoon wat kleine dingen.
[..]
Autisme hoeft niet te betekenen dat je niet sociaal bent, zeker niet bij vrouwen.
[..]
Als je terug leest die je dat ze vaker geplaatst worden..quote:Op maandag 26 februari 2024 21:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen op dit soort spoilers zit te wachten.
ze staan ook gewoon op Ziggo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:47 schreef TLC het volgende:
Het thema van zondag ...
Carnaval
Worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
Nonnenvotten
Polonaisespektakel
![]()
![]()
Of je kijkt gewoon niet in dit topic als je de aflevering nog niet gezien hebt of gedurende de aflevering ? tis maar een ideequote:Op maandag 26 februari 2024 21:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen op dit soort spoilers zit te wachten.
Dat kun je toch niet vooraf weten. Er is geen vooruitkijkenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:04 schreef TLC het volgende:
Misschien ook maar voortaan in spoilers plaatsen wie de afvaller is
Ja, ik vind het nogal aanstellerig dat zelfs wat in een aflevering komt in spoilers gezet moet worden, dat staat ook op TT en in allerlei omroepblaadjes e.d.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet vooraf weten. Er is geen vooruitkijken
Dan kun je zo beetje het hele topic opdoeken. Mag je dan nog wel posten wat je van iemands prestaties vindt
Ben het met je eens hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 13:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nogal aanstellerig dat zelfs wat in een aflevering komt in spoilers gezet moet worden, dat staat ook op TT en in allerlei omroepblaadjes e.d.
Echt hè wat een aanstellerij. Nog erger dan Carla.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:04 schreef TLC het volgende:
Misschien ook maar voortaan in spoilers plaatsen wie de afvaller is
Fruitmand van botercremequote:Op zondag 3 maart 2024 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iets te laat, maar ik ben er ook bij. Wat maken we?
Ik vind het soms lekker.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat heel lekker. Tot ik er genoeg van hem, dan is het ook meteen klaar.
Ik vind het zo heftigquote:Op zondag 3 maart 2024 20:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat heel lekker. Tot ik er genoeg van hem, dan is het ook meteen klaar.
Alsof het zijn beroep isquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Kat op het aanrecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan die vlooienbaal niet aan de lijn? Ik vind al die losse haren al niks, maar een hond in de keuken is echt wel![]()
Hij is vast geen profquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Haha, een echte meesterbakker. Maar weten wat je moet doen en weten hoe je een fout moet herstellen is wat kennis van ervaring onderscheid.quote:
Ik draag deze bad boysquote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met Rudo, sloffen om de voeten zijn verschrikkelijk. Eetbare sloffen zijn dan weer verrukkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag deze bad boysSloffen zitten zo lekker! Kan niet zonder (behalve als het zomer is dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra werk voor de tandartsquote:
Niet de reden dat ik hem onsympathiek vind. Vals bescheiden o.a. Gebedel om een speldje.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Nou, die onsympathieke Rudo geeft gewoon advies, zeg.
Het is wel zijn beroep hè, dit is de superieure proeftechniek.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Robert die altijd zijn vingers in zijn mond steekt als hij iets proeft
Oost west, thuis bestquote:Op zondag 3 maart 2024 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens het thema niet meegekregen en kan hier ook geen thema uithalen
Al vind ik het leuke opdrachten
Sloffen en droomhuis snap ikquote:Op zondag 3 maart 2024 21:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oost west, thuis best
Kan ook niet elke opdracht helemaal plaatsen
Zouden ze ook oefenbudget krijgen? Ik bak zelf met enige regelmaat en 5 dagen per week botercreme oefenen loopt flink in de euro’s.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:18 schreef _flore het volgende:
Ik vond Pien leuk en in het begin ook goed. Ik dacht "die gaat winnen of ver komen". Maar geloof dat ze het te druk had om tussen de afleveringen genoeg te oefenen.
Nu ga ik maar voor Tim denk ik, hij heeft af en toe echt heel goede dingen en blijft ook wel steady daarin.
Dat vraag ik me ook af!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zouden ze ook oefenbudget krijgen? Ik bak zelf met enige regelmaat en 5 dagen per week botercreme oefenen loopt flink in de euro’s.
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af!
Net zoals ze soms dure spullen gebruiken in de tent die ze van huis meenemen
Ja klopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.
Ik denk dat tijd (en zin) om te oefenen het grootste verschil is tussen de deelnemers.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.
Het zou niet mijn droomhuis zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Susan wil een huis met een gat in het dak.
Lijkt me ook niet heel praktisch.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zou niet mijn droomhuis zijn
Ja lijkt mij ook. Als je fulltime werkt en je gaat vervolgens 5 weken lang erg veel doordeweekse dagen bakken met opnames in het weekend. Dat houd je niet lang vol.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik denk dat tijd (en zin) om te oefenen het grootste verschil is tussen de deelnemers.
Niks gebedel. Zijn eigen prestatie. Hij doet het gewoon heel goed.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet de reden dat ik hem onsympathiek vind. Vals bescheiden o.a. Gebedel om een speldje.
Ik heb een collega die voor de (klein)kinderen altijd themataarten bakt, Harry Potter, de kleine zeemeermin en zo. En dan ook nog voor allerlei gelegenheden, worteltaart en appeltaart en dergelijke bij vergaderingen. Ze heeft in een grijs verleden ook wel eens meegedaan aan een kookprogramma op tv. En die heeft ook een hele keukenkast met bakspullen.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook van zichzelf veel ervaring
Zo heb ik een vriendin die echt eens per week of per twee weken bakt. Die heeft daardoor ook gewoon veel in huis en bakt daardoor ook veel beter dan ik ooit zou kunnen. Het is uiteraard gewoon een hobby
Ja... Vorige week moest Pien al weg, nu Dennis. Het is niet eerlijk!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach jammer dat hij weg moet. Dennis is schattig
Ja dat dus! Zo is zij ook en ze maakt me een partij lekkere dingen, bohquote:Op zondag 3 maart 2024 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor de (klein)kinderen altijd themataarten bakt, Harry Potter, de kleine zeemeermin en zo. En dan ook nog voor allerlei gelegenheden, worteltaart en appeltaart en dergelijke bij vergaderingen. Ze heeft in een grijs verleden ook wel eens meegedaan aan een kookprogramma op tv. En die heeft ook een hele keukenkast met bakspullen.
Tja... je kan niet en leuk zijn en talent hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja... Vorige week moest Pien al weg, nu Dennis. Het is niet eerlijk!
Jij bent ook heel enthousiast/energiek?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is Pien mijn achternicht. Dat verklaart een hoop
Dat niet, ik doelde op de gemeenschappelijke geestelijke beperking.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij bent ook heel enthousiast/energiek?
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan niet kijken. Gewoon alleen Robert en Janny dan?
Tim of Rudo?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kreator het volgende:
Nu zin in gebakjes. Die nerd mag wel winnen.
Tim?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kreator het volgende:
Nu zin in gebakjes. Die nerd mag wel winnen.
Toch waarschijnlijk wat last van nawerkingen van z'n bestralingen die hij vlak voor de opnames weer kreeg.quote:
Mogen wij hem beoordelen?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef InstortendeSter het volgende:
Vandaag Japanse cheesecake gebakken. Goed gelukt voor een eerste keer. Wat ingezakt en het water stond niet hoog genoeg. Volgend weekend nog een proberen voor de finale.
Peper met chocolade is echt gruwelijk lekker. Kan mij voorstellen dat dit zo’n gebakje een flinke boost geeft.quote:
Met een klef saucijzenbroodje.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Beschuitje met hagelslag, dat is Nederlands.
Ontbijten mag ook later hè.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Het ziet er allemaal verrukkelijk uit, maar 's ochtends om kwart over 7 krijg ik dat echt niet weg als ontbijt
Maar liever bij de lunch dan bij het ontbijt.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:06 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg echt honger van de ontbijtplank van Aruna
Dat wel jaquote:Op zondag 10 maart 2024 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar liever bij de lunch dan bij het ontbijt.
Brunch.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Maar liever bij de lunch dan bij het ontbijt.
Heb ikquote:Op zondag 10 maart 2024 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Je moet jezelf een partner vinden die naar je kijkt zoals Robèrt naar zijn chocogebakje kijkt.
Timquote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aruna of Tim wint volgende week.
Denk ik ook.Lichte voorkeur voor Tim.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aruna of Tim wint volgende week.
Idem met een belgisch. Dat zijn baksels waar beide juryleden erg bekend mee zijn. Met een ver buitenlands gerecht kan je toch wel een steekje laten vallen zonder dat het opvalt.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:14 schreef potjecreme het volgende:
Met een Nederlands ontbijt kan je ook niet winnen. Had dan Amerikaans gekozen.
Z'n recente laatste bestralingen zijn goed gegaan, schreef hij ergens.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:02 schreef GereDathan het volgende:
Hoop dat André weer helemaal opgeknapt is, lieve en fijne man die niets dan goeds verdiend.
Oh... ik vind dat juist zo leuk kneuterigquote:Op maandag 11 maart 2024 08:13 schreef StevenHyde het volgende:
Dat animal crackers met die paarden. Is toch echt niemand meer die dat leuk vindt denk ik? Echt iets wat in 80s/90s werkte maar nu achterhaald is. Beetje als die oom die nog elke verjaardag dezelfde belgenmop vertelt. Daarnaast is Andre wel echt een koning. Gun em het beste.
Die laatste opdracht gister was haast een finale opdracht. Wel hulde aan de bakkers die het zo goed deden.
Dit was toch ook meer een kleine knipoog naar die tijden?quote:Op maandag 11 maart 2024 08:13 schreef StevenHyde het volgende:
Dat animal crackers met die paarden. Is toch echt niemand meer die dat leuk vindt denk ik? Echt iets wat in 80s/90s werkte maar nu achterhaald is. Beetje als die oom die nog elke verjaardag dezelfde belgenmop vertelt. Daarnaast is Andre wel echt een koning. Gun em het beste.
Die laatste opdracht gister was haast een finale opdracht. Wel hulde aan de bakkers die het zo goed deden.
Woefquote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Okay dus genoeg mensen die dit nog waarderen. Deze maurice de hont gaat weer terug in zijn hok.
Nee hoor. Ik vond het ook niet leuk (meer)quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Okay dus genoeg mensen die dit nog waarderen. Deze maurice de hont gaat weer terug in zijn hok.
Tuurlijk is hij er volgende week weer bij.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:54 schreef TLC het volgende:
Verrassend dat iemand die twee keer meesterbakker geworden is naar huis moet, had ik niet verwacht![]()
Ik kies dan toch maar voor een verrassende winnaar :
Aruna
(en hopelijk is Andre er dan weer bij)
Ik had ook al gemopperd over de flauwigheid.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zover ik begreep was de opdracht ontbijtjes, ongeacht de herkomst. Als er maar brood bij gebakken werd.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik niet begrijp, de opdracht was toch "Hollandse ontbijtjes". En dat werden Turkse, Surinaamse en Belgische.
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Het is helemaal niet zeker dat André een week later beter was (al zag het er wel zo uit). De finale is al lang geleden opgenomen, een week na de aflevering van gisteren gok ik zo maar eens. Hoe het vandaag met André gaat doet er dan ook niet zoveel toe, we zitten nu alweer tig weken na de opnames.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij er volgende week weer bij.
Of denk je dat ze dat praatje hebben opgenomen voordat hij ziek werd (glazen bol, anyone?) of dat hij met zijn zieke hoofd wel even 'live' op en neer kwam hiervoor. Dan had hij net zo goed kunnen blijven.
Dit is later opgenomen, toen hij hersteld was en wellicht de opnames van de finale al achter de rug had.
Wellicht heb ik het fout hoor, maar ik heb de puf niet om de aflevering terug te zoekenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik verstond echt Hollandse ontbijtjes. Niet goed gehoord dan zeker.
Haha, idem dito. Maar boeit verder ook niet echt.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wellicht heb ik het fout hoor, maar ik heb de puf niet om de aflevering terug te zoeken
Ik dacht dat het 'nationale ontbijtjes' was.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik niet begrijp, de opdracht was toch "Hollandse ontbijtjes". En dat werden Turkse, Surinaamse en Belgische.
Nationaal ontbijt inderdaad. Ik had hem in eerste instantie ook geïnterpreteerd als dat het een Nederlands ontbijt moest zijn. Maar later beschrijft Jannie diverse national ontbijtjes en dat ze zelf mogen kiezen welk nationaal ontbijt ze kiezen.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'nationale ontbijtjes' was.
Degene waarop ik reageerde hoopte ‘dat André er volgende week weer bij is’.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Het is helemaal niet zeker dat André een week later beter was (al zag het er wel zo uit). De finale is al lang geleden opgenomen, een week na de aflevering van gisteren gok ik zo maar eens. Hoe het vandaag met André gaat doet er dan ook niet zoveel toe, we zitten nu alweer tig weken na de opnames.
Wat me vooral direct opviel was dat er heel strategisch een theekopje voor de tablet stond, zodat rechtsonder het scherm niet zichtbaar was. Zodat je niet kon zien wat Andre zag. Dus klopt helemaal dat het in elkaar gemonteerd is.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Degene waarop ik reageerde hoopte ‘dat André er volgende week weer bij is’.
Ik neem aan dat die user hoopte dat André er bij de opnames die volgende week op tv worden uitgezonden weer te zien is in de tent en daar zijn ding doet.
En vandaar mijn betoog. Op het moment dat André meldde dat hij ziek was, was hij vast alweer beter.
Want dat stukje lijkt voor de onschuldige kijker opgenomen te zijn in de week dat hij ziek was, maar dat was natuurlijk niet zo.
Dat is opgenomen toen hij weer beter was en is door de magie van de producenten bij de opnames geplakt die zijn gemaakt toen hij daadwerkelijk afwezig was. Of er tussen de opnames van de halve finale en de finale een dag, een week, een maand, een jaar zat… geen idee en daar heb ik het ook niet over.
En hoe het vandaag (11 maart 2024) met André is, daar heb ik het al helemaal niet over.
Dit dus. Net alsof ze zendtijd wilden vullen of zo.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Blues het volgende:
Het was allemaal vast leuk bedoeld maar het kwam allemaal erg gekunseld over.
Had hem er gewoon helemaal uitgelaten; deze week is hij er niet bij (reden niet vermelden) en doen we het zelf.
Klaar.
Wat precies vind jij zo onsympathiek aan hem?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wat is Tim toch onwaarschijnlijk onsympathiek
Hij heeft bij mij juist de hoogste gunfactorquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wat is Tim toch onwaarschijnlijk onsympathiek
De arrogantie waarbij hij voortdurend vertelt wat er allemaal briljant is aan zijn baksels en hoe tevreden hij ermee is, hoe de camera hem blijkbaar nooit kan betrappen op een vriendelijk woord van een ander (waar Susan bijvoorbeeld steeds naar hem toekomt na afloop van een opdracht en vraagt hoe het ging), dat eindeloze gemainsplain over 'hoe het bakken heurt'. Moet ik doorgaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat precies vind jij zo onsympathiek aan hem?
IT'ers hequote:Op maandag 11 maart 2024 20:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De arrogantie waarbij hij voortdurend vertelt wat er allemaal briljant is aan zijn baksels en hoe tevreden hij ermee is, hoe de camera hem blujkbaar nooit kan betrappen op een vriendelijk woord van een ander (waar Suzan steeds naar hem toekomt na afloop van een opdracht en vraagt hoe het ging), dat eindeloze gemainsplain over 'hoe het bakken heurt'. Moet ik doorgaan?
Je houdt niet van de winnaarsmentaliteit en kiest voor een zekere verliezer?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De arrogantie waarbij hij voortdurend vertelt wat er allemaal briljant is aan zijn baksels en hoe tevreden hij ermee is, hoe de camera hem blijkbaar nooit kan betrappen op een vriendelijk woord van een ander (waar Susan bijvoorbeeld steeds naar hem toekomt na afloop van een opdracht en vraagt hoe het ging), dat eindeloze gemainsplain over 'hoe het bakken heurt'. Moet ik doorgaan?
Ik vrees dat hij gaat winnen want technisch is het allemaal heel erg op orde maar man man man wat een ongezellig figuur.
Ik krijg ook een beetje jeuk van Aruna en haar popperige perfectieTeam Susan dus
![]()
Ik hou gewoon niet zo van een gebrek aan wederkerigheid in het contact bij mensenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je houdt niet van de winnaarsmentaliteit en kiest voor een zekere verliezer?
Die heeft zich naar de finale afgekeken.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Susan kan ik niet eens onthouden. Heb moeten googlelen wie de derde finalist is... zij is zo nikszeggend
Niveau is niet heel hoog dit jaar. Zit wel lekker dicht op elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft zich naar de finale afgekeken.
Maar dit jaar wel leuke mensenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niveau is niet heel hoog dit jaar. Zit wel lekker dicht op elkaar.
nikszeggend, maar wel veelziend.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Susan kan ik niet eens onthouden. Heb moeten googlelen wie de derde finalist is... zij is zo nikszeggend
Ik vind het juist een verademingquote:Op maandag 11 maart 2024 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van een gebrek aan wederkerigheid in het contact bij mensener gebeurt echt helemaal níets tussen hem en anderen. Ik weet wel dat ze daar niet voor komen maar het kijkt zo ongemakkelijk, die sociale leegte.
Zij is echt zo liefquote:Op maandag 11 maart 2024 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind Susan een dotje, altijd vrolijk en positief, ook bij stress, voor iedereen een lief woord over. Volgens mij win je dan wel in het leven hoor, als je dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |