Alsof het zijn beroep isquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Kat op het aanrecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan die vlooienbaal niet aan de lijn? Ik vind al die losse haren al niks, maar een hond in de keuken is echt wel![]()
Hij is vast geen profquote:Op zondag 3 maart 2024 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
Robèrt blijft kalm en weet direct wat te doen.
Haha, een echte meesterbakker. Maar weten wat je moet doen en weten hoe je een fout moet herstellen is wat kennis van ervaring onderscheid.quote:
Ik draag deze bad boysquote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met Rudo, sloffen om de voeten zijn verschrikkelijk. Eetbare sloffen zijn dan weer verrukkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag deze bad boysSloffen zitten zo lekker! Kan niet zonder (behalve als het zomer is dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra werk voor de tandartsquote:
Niet de reden dat ik hem onsympathiek vind. Vals bescheiden o.a. Gebedel om een speldje.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Nou, die onsympathieke Rudo geeft gewoon advies, zeg.
Het is wel zijn beroep hè, dit is de superieure proeftechniek.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Robert die altijd zijn vingers in zijn mond steekt als hij iets proeft
Oost west, thuis bestquote:Op zondag 3 maart 2024 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens het thema niet meegekregen en kan hier ook geen thema uithalen
Al vind ik het leuke opdrachten
Sloffen en droomhuis snap ikquote:Op zondag 3 maart 2024 21:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oost west, thuis best
Kan ook niet elke opdracht helemaal plaatsen
Zouden ze ook oefenbudget krijgen? Ik bak zelf met enige regelmaat en 5 dagen per week botercreme oefenen loopt flink in de euro’s.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:18 schreef _flore het volgende:
Ik vond Pien leuk en in het begin ook goed. Ik dacht "die gaat winnen of ver komen". Maar geloof dat ze het te druk had om tussen de afleveringen genoeg te oefenen.
Nu ga ik maar voor Tim denk ik, hij heeft af en toe echt heel goede dingen en blijft ook wel steady daarin.
Dat vraag ik me ook af!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zouden ze ook oefenbudget krijgen? Ik bak zelf met enige regelmaat en 5 dagen per week botercreme oefenen loopt flink in de euro’s.
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af!
Net zoals ze soms dure spullen gebruiken in de tent die ze van huis meenemen
Ja klopt.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.
Ik denk dat tijd (en zin) om te oefenen het grootste verschil is tussen de deelnemers.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iemand die zo fanatiek bakt zal natuurlijk ook sneller iets kopen voor bij het bakken. Ik ben zelf ook trotste eigenaar van een KitchenAid bijv. Maar als student is de helft van wat ze in de tent gebruiken een flinke post op je maandelijkse begroting.
Het zou niet mijn droomhuis zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Susan wil een huis met een gat in het dak.
Lijkt me ook niet heel praktisch.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zou niet mijn droomhuis zijn
Ja lijkt mij ook. Als je fulltime werkt en je gaat vervolgens 5 weken lang erg veel doordeweekse dagen bakken met opnames in het weekend. Dat houd je niet lang vol.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik denk dat tijd (en zin) om te oefenen het grootste verschil is tussen de deelnemers.
Niks gebedel. Zijn eigen prestatie. Hij doet het gewoon heel goed.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet de reden dat ik hem onsympathiek vind. Vals bescheiden o.a. Gebedel om een speldje.
Ik heb een collega die voor de (klein)kinderen altijd themataarten bakt, Harry Potter, de kleine zeemeermin en zo. En dan ook nog voor allerlei gelegenheden, worteltaart en appeltaart en dergelijke bij vergaderingen. Ze heeft in een grijs verleden ook wel eens meegedaan aan een kookprogramma op tv. En die heeft ook een hele keukenkast met bakspullen.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook van zichzelf veel ervaring
Zo heb ik een vriendin die echt eens per week of per twee weken bakt. Die heeft daardoor ook gewoon veel in huis en bakt daardoor ook veel beter dan ik ooit zou kunnen. Het is uiteraard gewoon een hobby
Ja... Vorige week moest Pien al weg, nu Dennis. Het is niet eerlijk!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach jammer dat hij weg moet. Dennis is schattig
Ja dat dus! Zo is zij ook en ze maakt me een partij lekkere dingen, bohquote:Op zondag 3 maart 2024 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor de (klein)kinderen altijd themataarten bakt, Harry Potter, de kleine zeemeermin en zo. En dan ook nog voor allerlei gelegenheden, worteltaart en appeltaart en dergelijke bij vergaderingen. Ze heeft in een grijs verleden ook wel eens meegedaan aan een kookprogramma op tv. En die heeft ook een hele keukenkast met bakspullen.
Tja... je kan niet en leuk zijn en talent hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja... Vorige week moest Pien al weg, nu Dennis. Het is niet eerlijk!
Jij bent ook heel enthousiast/energiek?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is Pien mijn achternicht. Dat verklaart een hoop
Dat niet, ik doelde op de gemeenschappelijke geestelijke beperking.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij bent ook heel enthousiast/energiek?
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan niet kijken. Gewoon alleen Robert en Janny dan?
Tim of Rudo?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kreator het volgende:
Nu zin in gebakjes. Die nerd mag wel winnen.
Tim?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:35 schreef Kreator het volgende:
Nu zin in gebakjes. Die nerd mag wel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |