Doe toch maarquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek net terug. En heb van alles over de vlaaiopdracht te zeggen maar dat is nu mosterd na de… vlaai
*haalt diep adem*quote:
Dan hadden ze het ‘Heel Holland Banketbakt’ moeten noemenquote:Op zondag 25 februari 2024 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de site van Robert “Huzarensalade: nostalgisch en o zo lekker! Wist je dat het van oudsher een banketbakkersproduct is”
Ik heb net het recept opgeslagen voor de huzarensaladequote:Op maandag 26 februari 2024 08:28 schreef Speedfight het volgende:
Ik wil ook eens zelf huzarensalade maken, lijkt mij best leuk.
Alleen dan met bakjes van bladerdeeg? Ik wil niet frituren.
Arme Pien eruit, die had duidelijk haar weekend niet.
Begint wel spannend te worden nu.
Oh ik moet er altijd juist erg om lachen als het misgaatquote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is weer een leuke aflevering
Ik vind het altijd zo sneu als iets niet lukt. Gun het ze allemaal zo
Al blijf ik die huzare opdracht niet passen bij een bakprogramma. Jaja daar moest ik weer even over zeuren
Ja, snap ik ook welquote:Op maandag 26 februari 2024 11:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh ik moet er altijd juist erg om lachen als het misgaat
Dit was haar gewoonlijke kwaliteit. Zonder slechtere bakkers werd dat eindelijk duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:28 schreef Speedfight het volgende:
Ik wil ook eens zelf huzarensalade maken, lijkt mij best leuk.
Alleen dan met bakjes van bladerdeeg? Ik wil niet frituren.
Arme Pien eruit, die had duidelijk haar weekend niet.
Begint wel spannend te worden nu.
Nou in het begin was zij wel heel creatief met haar baksels vond ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit was haar gewoonlijke kwaliteit. Zonder slechtere bakkers werd dat eindelijk duidelijk.
Dat wel, maar het lijkt alsof ze zich ten opzichte van de anderen weinig heeft ontwikkeld. En stilstand is achteruitgang!quote:Op maandag 26 februari 2024 12:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou in het begin was zij wel heel creatief met haar baksels vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |