Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Evangelion het volgende:
Ziet er wel minder uit als kots dan bij de snackbar
Vind ik ook om te gruwelen..quote:Op zondag 25 februari 2024 20:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Juist veel lekkerder dan mayo uit een pot.
Uit een fles dan?quote:
Fritessaus 🤣quote:
Dat is pas smerig.quote:
Mijn oma ook, en ik heb haar recept wat verbeterd. Ik maak het vega, met appel en knol-of bleekselderij. Oma deed er erwten, maar ik doe er macedoine in. Oma’s draadjesvlees doe ik dus niet. Huzarensalade is eigenlijk een kliekjesverwerker.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Mijn oma maakte ook zelf huzarensalade. Niet te versmaden.
Ik kijk niet zo naar mensen. Ik kijk meer naar de prestaties en de baksels.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef classpc het volgende:
Viel het jullie een aflevering of twee geleden ook op dat Jannie niks aan had onder dat beige jasje? Of leek dat zo? Volgens mij droeg ze halverwege de aflevering er opeens wel iets onder.
Poedersuiker kan wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gaat niet. Dan lost de suiker niet op
Dan had ze de suiker even in de blender moeten doen. Mijn moeder maakte vroeger zo poedersuiker voor poffertjes en oliebollen.quote:
Ze hebben ook gewoon poedersuiker staan daarquote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had ze de suiker even in de blender moeten doen. Mijn moeder maakte vroeger zo poedersuiker voor poffertjes en oliebollen.
Dan zou ik achtbanen de schuld geven.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb een trauma aan stroopkoeken.![]()
Schoolreisje + pak stroopkoeken + achtbanen = misselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |