Aruna haar werk ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:08 schreef Evangelion het volgende:
Dat ding van Pien staat fucking scheef joh
Bij Aruna zeiden ze dat ook. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij Susan had 'de taart ineens strakker gekund
Waarom? Werd iedere keer geholpen tot deze aflevering. En ze is (voor mij) irritant.quote:
Jammer. Heb liever Carla dan Pien.quote:
echt hequote:Op zondag 18 februari 2024 21:15 schreef Evangelion het volgende:
Zelfs haar eliminatie is vervelend jezus christus
1e en 2e aflevering werd vaak gezegd dat ze (Pien) verstand van smaken heeft. En als het dicht bij elkaar ligt dan gaat iemand die al meesterbakker is geweest er zelden uit als de andere dat niet was.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Werd iedere keer geholpen tot deze aflevering. En ze is (voor mij) irritant.
Dat was wel terecht geweest, maar het is betere tv als iemand anders het wordt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tim wordt meesterbakker deze week, denk ik.
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind dat Pien haar haar vast moet binden. Die woeste manen die boven die kommen hangen is nut dun
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:06 schreef TLC het volgende:
Sommige van die cartooncakes vond ik er erg mooi uitzien
Pien fuckt het binnenkort op.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:06 schreef TLC het volgende:
Sommige van die cartooncakes vond ik er erg mooi uitzien![]()
en ben ook blij dat Carla eruit ligt
![]()
Mijn voorspelling voor de finale Tim, Rudo en Aruna / Pien
Ik ook. Vroeg mijzelf af wat de jury vooraf had gedronken.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:19 schreef Tegan het volgende:
Vond eigenlijk alle cartooncakes te slordig.
Zal wel met de tijdsdruk te maken hebben.
Ik dacht dat ze cartoonfiguren moesten maken...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:19 schreef Tegan het volgende:
Vond eigenlijk alle cartooncakes te slordig.
Zal wel met de tijdsdruk te maken hebben.
Dat is best een prestatie volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:25 schreef Mrmime het volgende:
Carla weet zelfs Andre te irriteren als hij de afvaller bekend wil maken.
Ik heb nog nooit een lekkere bagel gehad, ik vind het maar droge zooi.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk thema, Amerika! Ik heb nu wel ineens heel erg zin in een lekkere bagel
En dit. Gatverdammequote:Op zondag 18 februari 2024 21:44 schreef Arcee het volgende:
Wat zag die cheesecake van Tim er ontzettend goor uit.
Oh ik vind dingen echt lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lekkere bagel gehad, ik vind het maar droge zooi.
[..]
En dit. GatverdammeDat kan je toch niet zo serveren joh.
En dag Carla inderdaad. Ze is nog best ver gekomen
Dat vind ik erg...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TLC het volgende:
Carla vertelde laatst dat het de wens was van haar moeder om mee te doen met HHB, zij wilde zelf niet.
En voor de opnames van het programma overleed haar moeder, dus zij heeft haar dochter nooit op tv kunnen zien.
En ze mantelzorgt voor haar dementerende vader.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TLC het volgende:
Carla vertelde laatst dat het de wens was van haar moeder om mee te doen met HHB, zij wilde zelf niet.
En voor de opnames van het programma overleed haar moeder, dus zij heeft haar dochter nooit op tv kunnen zien.
Wat triest..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TLC het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Traditionele Limburgse vlaai![]()
Bakjes huzarensalade
Hollandse koekjeskroonluchter![]()
Misschien een domme vraag... gebrek aan kennis: huzarensalade is toch een soort van aanstellerige aardappelsalade? Heeft toch weinig met bakken van doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Klassiek![]()
![]()
Traditionele Limburgse vlaai![]()
Bakjes huzarensalade![]()
Hollandse koekjeskroonluchter![]()
Enfin, weer zin in
https://www.heelhollandba(...)-inclusief-bakvideo/quote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag... gebrek aan kennis: huzarensalade is toch een soort van aanstellerige aardappelsalade? Heeft toch weinig met bakken van doen?
Ik ben verpest door @Cat-astrophe Nu wil ik nooit meer anders dan echte limburgse vlaaiquote:Op zondag 25 februari 2024 20:29 schreef classpc het volgende:
Ik heb in mijn leven 1x echte vlaai gehad in Limburg. En die was heel goed
Gaat niet. Dan lost de suiker niet opquote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
Doe je de suiker er toch nu bij of denk ik dan te makkelijk
/baknoob
Of Pien.quote:
Die zullen het wel alleen uit de supermarkt kennen. En dat is echt niksquote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben die mensen weleens een vlaai gegeten?
Eerst die arme worstenbroodjes en nu dit.
+1quote:
Dat is de laatste stap, voorkauwen en weer uitspugen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Evangelion het volgende:
Ziet er wel minder uit als kots dan bij de snackbar
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Evangelion het volgende:
Ziet er wel minder uit als kots dan bij de snackbar
Vind ik ook om te gruwelen..quote:Op zondag 25 februari 2024 20:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Juist veel lekkerder dan mayo uit een pot.
Uit een fles dan?quote:
Fritessaus 🤣quote:
Dat is pas smerig.quote:
Mijn oma ook, en ik heb haar recept wat verbeterd. Ik maak het vega, met appel en knol-of bleekselderij. Oma deed er erwten, maar ik doe er macedoine in. Oma’s draadjesvlees doe ik dus niet. Huzarensalade is eigenlijk een kliekjesverwerker.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Mijn oma maakte ook zelf huzarensalade. Niet te versmaden.
Ik kijk niet zo naar mensen. Ik kijk meer naar de prestaties en de baksels.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef classpc het volgende:
Viel het jullie een aflevering of twee geleden ook op dat Jannie niks aan had onder dat beige jasje? Of leek dat zo? Volgens mij droeg ze halverwege de aflevering er opeens wel iets onder.
Poedersuiker kan wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gaat niet. Dan lost de suiker niet op
Dan had ze de suiker even in de blender moeten doen. Mijn moeder maakte vroeger zo poedersuiker voor poffertjes en oliebollen.quote:
Ze hebben ook gewoon poedersuiker staan daarquote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had ze de suiker even in de blender moeten doen. Mijn moeder maakte vroeger zo poedersuiker voor poffertjes en oliebollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |