Bron?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TLC het volgende:
Carla vertelde laatst dat het de wens was van haar moeder om mee te doen met HHB, zij wilde zelf niet.
En voor de opnames van het programma overleed haar moeder, dus zij heeft haar dochter nooit op tv kunnen zien.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Traditionele Limburgse vlaai![]()
Bakjes huzarensalade
Hollandse koekjeskroonluchter![]()
Misschien een domme vraag... gebrek aan kennis: huzarensalade is toch een soort van aanstellerige aardappelsalade? Heeft toch weinig met bakken van doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Klassiek![]()
![]()
Traditionele Limburgse vlaai![]()
Bakjes huzarensalade![]()
Hollandse koekjeskroonluchter![]()
Enfin, weer zin in
https://www.heelhollandba(...)-inclusief-bakvideo/quote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag... gebrek aan kennis: huzarensalade is toch een soort van aanstellerige aardappelsalade? Heeft toch weinig met bakken van doen?
Ik ben verpest door @Cat-astrophe Nu wil ik nooit meer anders dan echte limburgse vlaaiquote:Op zondag 25 februari 2024 20:29 schreef classpc het volgende:
Ik heb in mijn leven 1x echte vlaai gehad in Limburg. En die was heel goed
Gaat niet. Dan lost de suiker niet opquote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
Doe je de suiker er toch nu bij of denk ik dan te makkelijk
/baknoob
Of Pien.quote:
Die zullen het wel alleen uit de supermarkt kennen. En dat is echt niksquote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben die mensen weleens een vlaai gegeten?
Eerst die arme worstenbroodjes en nu dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |