Dat vroeg ik me dus ook wel af, maar die uitspraak van dat kindquote:Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe staat je dan te douchen vraag ik me afOf is het een aambei gelijk een meloen of zo
Téring hé!quote:Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan bevestigen. Vooral irl. Ik kom altijd kaal weg van mn afspreken met haar
Uit wroeging heb ik nu mezelf de haren uit het hoofd geruktquote:
Dan zijn het dus geen afspraken met haarquote:Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen. Vooral irl. Ik kom altijd kaal weg van mn afspreken met haar
Doe ff een beetje voorzichtig!quote:Op zondag 25 februari 2024 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Uit wroeging heb ik nu mezelf de haren uit het hoofd gerukt
Niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als foks eigen softerotische banners in blacklists vallen, wat is dan het probleem van mijn gezinsvriendelijke fotootjes?
Niet om moeilijk te doen maar ik snap deze echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Totnogtoe wel hoor. Met het mijnequote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen afspraken met haar
![]()
Totnogtoe wel hoor. Met het mijnequote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen afspraken met haar
![]()
Ach het gaat wel een beetje vanzelf hè.quote:
Ja, krijg je ditquote:Op zondag 25 februari 2024 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Ach het gaat wel een beetje vanzelf hè.
Heb ik daarvoor al die uren geïnvesteerd met IPLen
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet.Kijk aan. Het andere geluid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.
Zonde is het ook
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Heet zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, krijg je dit
Anyway, OT maar weer. Ik heb vandaag alle planten verpot (heet dat eigenlijk zo?).
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet.Neeeee, dat kan het niet zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen vindt het superleuk dat de poorten van onzin ooit open zijn gezet en de hele site sindsdien verbaggerd wordt, toch?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee ik ook nog niet. En huzarensalade ziet er op die manier ook nog wel eetbaar uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef Blues het volgende:
Nog nooooit gezien die techniek van een bakje frituren op zo'n vormstick
Ik vermijd dan ook altijd om, als ik het over FOK! heb, de naam fok te noemen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeee, dat kan het niet zijn toch?
Iedereen vindt het superleuk dat de poorten van onzin ooit open zijn gezet en de hele site sindsdien verbaggerd wordt, toch?
Samequote:Op zondag 25 februari 2024 21:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vermijd dan ook altijd om, als ik het over FOK! heb, de naam fok te noemen.
Heb het altijd over 'forum'
Niet iedereen, er is een reden dat ik sinds een tijdje niet meer blauw ben…quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iedereen vindt het superleuk dat de poorten van onzin ooit open zijn gezet en de hele site sindsdien verbaggerd wordt, toch?
Viel het ooit mee ja?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Same
Maar ook eerder al wel, toen het nog meeviel. Ook omdat ik de boel graag extreem gescheiden hou
Ik heb wel het idee dat het zeg rond 2000 wat meer gecentreerd was. Er mocht te veel, maar je kon kiezen het te vermijden.quote:
Of zijn we als maatschappij sinds 2000 flink vooruit gegaan, en is een fors deel van de Fok'ers een beetje blijven steken?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het zeg rond 2000 wat meer gecentreerd was. Er mocht te veel, maar je kon kiezen het te vermijden.
Vast wel. Ik weet niet of het gezond is. Wil het wel voor je proberen hoor.quote:
Ow, serieus?quote:Wist je dat ook je neushaar schijnt te gaan?
Ja, je voelt je er zo lekker jong en puberaal doorquote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vandaar dat we nog steeds geen date hebben gehadquote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ook eerder al wel, toen het nog meeviel. Ook omdat ik de boel graag extreem gescheiden hou
Ja ik hoorde zoiets. Zal erover rapporteren als het hier vertrekt, goed?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Vast wel. Ik weet niet of het gezond is. Wil het wel voor je proberen hoor.
[..]
Ow, serieus?
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Vandaar dat we nog steeds geen date hebben gehad
Denk zeker van beide een deelquote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of zijn we als maatschappij sinds 2000 flink vooruit gegaan, en is een fors deel van de Fok'ers een beetje blijven steken?
Die intro haalt iedereen er wel uit toch? Rest van de film vond ik maar zo-zo, had me er véél meer van voorgesteld.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef sigme het volgende:
Barbie gezien.Vond 'm best leuk. Is vast extra leuk als je veel filmkennis hebt.
Zag de foto’s, doe mij zo’n oomquote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef borisz het volgende:
*Burp*. Was gezellig bij mijn oom en fam. Twee borden leeggegeten en een portie voor morgen en dinsdag meegenomen.
Op insta veel foto's gezet. Twee in Wat eten we vandaag.
We zijn qua 2000 er op vooruit gegaan, maar de conservatieve terugslag die er nu is, is.
Gaarne!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik hoorde zoiets. Zal erover rapporteren als het hier vertrekt, goed?
Tsja...quote:
Ik wou ook al zeggen, het is niet echt een film die over andere films gaat toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die intro haalt iedereen er wel uit toch? Rest van de film vond ik maar zo-zo, had me er véél meer van voorgesteld.
De mensen aan boord waren ook altijd blij als hij de kok wasquote:
Ik had heel lage verwachtingen van Barbie en bleek dus wel leuk en goed te zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou ook al zeggen, het is niet echt een film die over andere films gaat toch?
Ik had echt hele hoge verwachtingen van Barbie, dat maakte hij helaas niet waar. Maar wel gewoon een goede film.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gegevensbeschermingseffectbeoordeling (GEB)?
Ik ontving vanmorgen het volgende voorzichtige antwoord:quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ontving vanmorgen het volgende voorzichtige antwoord:
Volgens mij gaat het om het volgende:
GegevensbeschermingsEffectBeoordeling (GEB)
Oftewel een DPIA, een ‘Data Protection Impact Assessment’ (in het Nederlands ‘gegevensbeschermingseffectbeoordeling’ of GEB)...
@:Lienekien gaat dus door voor de koelkast...
Dat verklaart ook waar ze het bij mij op mijn nieuwe werk telkens over hebben... ik dacht dat het over "de Pia" ging maar was er nog niet uit wat dat wasquote:Op maandag 26 februari 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ontving vanmorgen het volgende voorzichtige antwoord:
Volgens mij gaat het om het volgende:
GegevensbeschermingsEffectBeoordeling (GEB)
Oftewel een DPIA, een ‘Data Protection Impact Assessment’ (in het Nederlands ‘gegevensbeschermingseffectbeoordeling’ of GEB)...
@:Lienekien gaat dus door voor de koelkast...
En hoe gaat het met jou???quote:Op maandag 26 februari 2024 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Het is inderdaad fris ja. Temperatuur is weer aardig gedaald.
AVG/PIA/GEB/BIV/BIO, ze verzinnen steeds weer een andere term voor ongeveer hetzelfde/aan elkaar gerelateerde zaken.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waar ze het bij mij op mijn nieuwe werk telkens over hebben... ik dacht dat het over "de Pia" ging maar was er nog niet uit wat dat was
BIO is veel omvangrijker dan AVG, met enige overlap. Heb je alleen mee te maken als overheidsinstantie.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AVG/PIA/GEB/BIV/BIO, ze verzinnen steeds weer een andere term voor ongeveer hetzelfde/aan elkaar gerelateerde zaken.
Ik heb inmiddels wel de conclusie getrokken dat ik me niet in hoef te schrijven voor de training 'GEB schrijven'; ...
I know, I know, ik heb er (zijdelings) regelmatig mee te maken...quote:Op maandag 26 februari 2024 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BIO is veel omvangrijker dan AVG, met enige overlap. Heb je alleen mee te maken als overheidsinstantie.
Ook dat ken ik, maar gelukkig dus niet vanuit mijn eigen dagelijkse activiteiten.quote:Het is inmiddels een dagtaak om aan al die lijsten te voldoen. En dan ook nog eens de eisen voor koppelen aan DigID.
Het is voor mij ook niet dagelijks, maar ik moet er rekening mee houden bij schrijven en bedenken van nieuwe oplossingen en de kaders en richtlijnen die daaruit volgen. Je kan zo weken bezig zijn met alleen die regels doorploegen...quote:Op maandag 26 februari 2024 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, I know, ik heb er (zijdelings) regelmatig mee te maken...
[..]
Ook dat ken ik, maar gelukkig dus niet vanuit mijn eigen dagelijkse activiteiten.
En dan ook nog alle interne- en externe audits die er weer zijn om te controleren of alles juist/met elkaar in lijn is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het wel. M'n ma kan het niet, en ze kan zich niet herinneren of ze het voor haar hersenletsel wel of niet kon. Dat vind ik ook een interessante. Zou ze het verloren zijn? Is het iets wat je kunt verliezen?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:11 schreef sigme het volgende:
Interessant stuk (vind ik) over het vermogen om 'beelden' te zien: https://www.theguardian.c(...)t-is-aphantasia-like
Ik ben er pas vrij recent achter gekomen dat mensen het (soort van) letterlijk bedoelen als ze zeggen dingen 'voor zich te zien', ik heb dat altijd opgevat als totale beeldspraak ().
Ik kan ook relatief slecht mensen herkennen, en ik denk altijd dat ik onmogelijk iemand zou kunnen beschrijven op zo'n manier dat er een compositietekening van gemaakt kan worden. Anders, op basis van een compositietekenening herkennen dat die lijkt op iemand kan ik wel, denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan het wel. M'n ma kan het niet, en ze kan zich niet herinneren of ze het voor haar hersenletsel wel of niet kon. Dat vind ik ook een interessante. Zou ze het verloren zijn? Is het iets wat je kunt verliezen?
Ze kan heel slecht mensen aan hun uiterlijk herkennen of onthouden, weet ook niet of dat met elkaar te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
NAH is sowieso bijzonder fascinerend, wat het onthult over wat hersens allemaal (blijkbaar) doen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan het wel. M'n ma kan het niet, en ze kan zich niet herinneren of ze het voor haar hersenletsel wel of niet kon. Dat vind ik ook een interessante. Zou ze het verloren zijn? Is het iets wat je kunt verliezen?
Ze kan heel slecht mensen aan hun uiterlijk herkennen of onthouden, weet ook niet of dat met elkaar te maken heeft.
Ik krijg er soms, niet altijd, wel honger van. Haat heb ik niet als bijwerking van 1 maaltijd per dagquote:Op maandag 26 februari 2024 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Kortom @:fietsie hoe doe je intermittent fasting of omad zonder de hele wereld te haten![]()
Ik sterf hier van nijd
Ik doe dat totaal niet. Ik heb alleen vandaag iets te weinig gegeten denk ik en daar kwam ik de laatste 10 min van mijn werkdag achter + op de fiets naar huis.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg er soms, niet altijd, wel honger van. Haat heb ik niet als bijwerking van 1 maaltijd per dag
Maar ik eet dan ook niet alle dagen maar 1 keer, misschien scheelt dat.
Kan je niet wat langzaam ernaar toe werken? En waarom doe je eigenlijk?
Oh zo. Ja, dan is algehele haat wel een invoelbare reactie.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe dat totaal niet. Ik heb alleen vandaag iets te weinig gegeten denk ik en daar kwam ik de laatste 10 min van mijn werkdag achter + op de fiets naar huis.
Als ik mijn maaltijden niet krijg gaan er met de minuut meer steekjes los geloof ik
Goed zo, dan hoef ik je niet streng toe te spreken.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe dat totaal niet. Ik heb alleen vandaag iets te weinig gegeten denk ik en daar kwam ik de laatste 10 min van mijn werkdag achter + op de fiets naar huis.
Heb gewoon ontbijt + lunch + m'n appeltje om 15:00 op.
Als ik mijn maaltijden niet krijg gaan er met de minuut meer steekjes los geloof ik
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef AnneX het volgende:
Stilte…
Vanmiddag hh binnen- en buitenshuis.
Afspraak met manueel therapie: maandag pas.Waar heb je last van? Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Heerlijk gevoelquote:Op maandag 26 februari 2024 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker gevoel dat opruimen @:sarabi Wanneer de naaimachines weg zijn voor reparatie en schoonmaken ga ik de kleine kamer ook eens flink aanpakken.
Het zou op zich leuk zijn als ik het beter kon handelen als eten anders gaat dan gepland, maar als iets te laat eten ontaardt in haat, dan weet ik niet hoe ik daar kom. Ik ga niet voor m'n plezier zitten haten in de hoop dat ik eraan kan wennenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, dan is algehele haat wel een invoelbare reactie.
Een van de voordelen van (gecontroleerd) leren omgaan met 1 maaltijd per dag is dat het niet meer zo ontregelend werkt als je eten anders loopt dan 'normaal' of 'gepland'. Vind ik.
In principe zou refurbished het weer even goed moeten doen toch?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb trouwens sinds een paar weken problemen met mijn nieuwe ereader (gekocht in November). Volgens de instructies van Kobo heb ik hem opgestuurd en kreeg ik een refurbished ereader terug. Nu loopt deze weer heel snel leeg![]()
Morgen ga ik er weer achteraan maar ik ging er nu wat langer over nadenken. Is het eigenlijk niet vreemd dat je een tweedehands product terugkrijgt als je 2 maanden oude ereader kapot gaat?
We hebben het toch over iets van 200 euro......
Bij mij gaat koolhydraat-armer eten hand in hand met minder vaak eten. Koolhydraten zorgt bij mij voor trek, trek voor opnieuw eten - in dat patroon kan ik niet goed maar een keer per dag eten. Sowieso krijg ik eetlust van eten, als ik bijna 24u niet eet heb ik niet per se veel eetlust die 23u.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het zou op zich leuk zijn als ik het beter kon handelen als eten anders gaat dan gepland, maar als iets te laat eten ontaardt in haat, dan weet ik niet hoe ik daar kom.
Wil er wel weer meer op gaan letten dat ik niet de hele dag alleen maar koolhydraten eet, in de hoop dat ik dan minder afhankelijk ben van m'n geheime voorraad mueslirepen.
Maar misschien ben ik gewoon stuk.
Op m'n vorige werk werden de lockers weggehaald dus kon ik m'n mueslirepen niet meer veilig wegsluiten en natuurlijk kreeg ik toen allerlei vragen/grapjes van collega's over de mueslirepen. Dat was ook niet zo'n succes
Voor jouw haatlijstje hoef ik geen eens honger te hebben, da’s voor mij allemaal heel herkenbaarquote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het zou op zich leuk zijn als ik het beter kon handelen als eten anders gaat dan gepland, maar als iets te laat eten ontaardt in haat, dan weet ik niet hoe ik daar kom. Ik ga niet voor m'n plezier zitten haten in de hoop dat ik eraan kan wennen
Wil er wel weer meer op gaan letten dat ik niet de hele dag alleen maar koolhydraten eet, in de hoop dat ik dan minder afhankelijk ben van m'n geheime voorraad mueslirepen.
Op m'n vorige werk werden de lockers weggehaald dus kon ik m'n mueslirepen niet meer veilig wegsluiten en natuurlijk kreeg ik toen allerlei vragen/grapjes van collega's over de mueslirepen. Dat was ook niet zo'n succes
Ja, op zich zou een refurbished het goed moeten doen. Maar toch voelde het nu even niet goed omdat de ereader pas zo nieuw was.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In principe zou refurbished het weer even goed moeten doen toch?
Ik weet dat Garmin vaak ook refurbished horloges teruggeeft als je horloge sterft. Vooral als stomme onderdelen zoals accu's sterven. Mijn horloge heeft accu struggles als hij het koud heeft (wat gelukkig prima op te lossen is door m'n mouw eroverheen te houden) maar ik zag op de Garmin help forums dat iedereen met dat soort problemen een refurbished exemplaar kreeg als inruil.
Wel super stom dat je met de vervanging precies hetzelfde probleem hebt
Ik zou niet wachten tot de zomer.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, op zich zou een refurbished het goed moeten doen. Maar toch voelde het nu even niet goed omdat de ereader pas zo nieuw was.
Maar goed misschien ligt het bij deze wel aan de kou en komt het later weer goed
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef AnneX het volgende:
Stilte…
Vanmiddag hh binnen- en buitenshuis.
Afspraak met manueel therapie: maandag pas.Heb gemist waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chronisch tijd te kort. En moe. Hunker naar zon en warmte en dus de lentequote:
Je huidige werk is niet je vorige werkquote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef Tele6 het volgende:
Het zou op zich leuk zijn als ik het beter kon handelen als eten anders gaat dan gepland, maar als iets te laat eten ontaardt in haat, dan weet ik niet hoe ik daar kom. Ik ga niet voor m'n plezier zitten haten in de hoop dat ik eraan kan wennen
Ja, dit allemaal. Ik vind het ook raar, @Sarabiquote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het heel raar dat je na 2-3 maanden eén refurbished krijgt ipv een nieuwe. Waarom is die teruggekomen? En anders had je zelf wel eén refurbished exemplaar gekocht?
Ooooh. Dit. Bijna depri van regen. 😢quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chronisch tijd te kort. En moe. Hunker naar zon en warmte en dus de lente
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:50 schreef AnneX het volgende:
Schouderblad links met brandende pijn. En uitstralend naar bovenarm en/of onderarm en soms vinger 3 en 4.Een tijd een onnatuurlijke houding aanhouden zoals bij schilderen in een rare hoek kan inderdaad ook klachten gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk gaat het snel weer over, het klinkt vervelend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, zó liep mn.X het syndroom van Horner op.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tijd een onnatuurlijke houding aanhouden zoals bij schilderen in een rare hoek kan inderdaad ook klachten gevenHopelijk gaat het snel weer over, het klinkt vervelend.
Dit ben ik als ik te weinig slaapquote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen ben ik zo hangry als maar zijn kan![]()
![]()
Fietste net naar huis en er was een man een peuter aan het leren loopfietsen op het snelfietspad en ik kon wel schelden omdat ik ervoor uit moest wijken(alsnog vind ik het snelfietspad niet echt dé plek voor een peuter op een loopfiets. Maar goed)
Andere dingen waar ik vanmiddag agressief van werd:
- Windows ging updaten
- Jeuk aan mijn vinger
- Regenbroek is te wijd waardoor hij langs mijn fiets zwiept
- REGEN ÜBERHAUPT
- Mensen die op het midden van de weg fietsen
- Mensen die zonder te kijken oversteken
- Honden aan te lange lijnen
- Auto's die geen richting aangeven
- Het bestuur van m'n sportclub dat niet met elkaar communiceert en in plaats daarvan aan mij vraagt 'wat zou ander bestuurslid bedoeld hebben'![]()
- Wind tegen op de brug
- Speed pedelecs die te hard rijden op het fietspad in de bebouwde kom
- Brommers die te hard rijden op het fietspad in de bebouwde kom
- Scooters die stinken
- De stoep voor m'n flat heeft een week netjes gelegen en nu hebben ze alles weer opengetrokken
- Er kwam iemand langs met een taart en die was niet voor mij
Nou! Zeg dat wel dat dat pas asymmetrisch is. Maar gelukkig weg getrokken.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef AnneX het volgende:
Ja, zó liep mn.X het syndroom van Horner op.
Na het behandelen van het dak van de boerderij vanwege houtworm..
Heel bijzonder vond de specialist en ruim op de foto’s gezet.
Is gelukkig weggetrokken.
Dat was pas asymmetrie @:sigme 😉
In daarop ongetraind lijf is asymetrie hel op aard'.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, zó liep mn.X het syndroom van Horner op.
Na het behandelen van het dak van de boerderij vanwege houtworm..
Heel bijzonder vond de specialist en ruim op de foto’s gezet.
Is gelukkig weggetrokken.
Dat was pas asymmetrie @:sigme 😉
Ik als ik migraine heb. Mijn woede uit zich dan vooral richting J. Zodra ik merk dat ik onredelijk nijdig op hem ben, weet ik dat het er aan komtquote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit ben ik als ik te weinig slaapDan is alles negatief en kan ik inwendig zo enorm mopperen op de wereld
Jross ontwijkt mij geloof ik een beetje op de dagen dat ik nachtdiensten doe. Zet koffie voor me neer. Gaat geen discussies aan, dat soort dingen. (word ik daar weer bozig over).quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik als ik migraine heb. Mijn woede uit zich dan vooral richting J. Zodra ik merk dat ik onredelijk nijdig op hem ben, weet ik dat het er aan komt
In het kort: 'zenuw in de knel'. Kan op verschillende plaatsen en door verschillende oorzaken bekneld raken. En dan krijg je dus een hangend ooglid, een kleine pupil en je kan in dat gebied van die zenuw niet goed meer zweten (rond het oog, wang etc).quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef sigme het volgende:
Jeez, ik kan hier weinig touw aan vastknopen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Horner
Hangoog?
Verstandig van hemquote:Op maandag 26 februari 2024 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross ontwijkt mij geloof ik een beetje op de dagen dat ik nachtdiensten doe. Zet koffie voor me neer. Gaat geen discussies aan, dat soort dingen. (word ik daar weer bozig over).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |