abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212585523

Spoilers!
pi_212585541
Goenavund *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212585556
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Goenavund *O*
Gaat lekker met je wandelen _O_

Ik had me voorgenomen om mijn kilometers (loopband, armfiets, fiets) ook bij te houden. Maar ben dat weer vergeten natuurlijk :')
Spoilers!
pi_212585604
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaat lekker met je wandelen _O_

Ik had me voorgenomen om mijn kilometers (loopband, armfiets, fiets) ook bij te houden. Maar ben dat weer vergeten natuurlijk :')
kunt elk moment beginnen *O*
  Moderator zondag 25 februari 2024 @ 18:15:02 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212585629
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Op wat voor plekken worden dit soort dingen gedeeld?
Internet, misschien ken je dat?

quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En waarom plaats je het dan hier, wetend dat het een gevoelig onderwerp is. Komt op mij over als zout wrijven in een open wond
Ok, misschien had ik moeten alleen moeten zeggen dat ik verbaasd was. De intentie was ook niet van "hahaha lekker voor die non binaire sukkels" ofzo. Maar meer"oh spanje is toch niet zo lhbtiqa+ vriendelijk, heb je je huiswerk wel goed gedaan" :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212585683
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Internet, misschien ken je dat?
[..]

Ah sorry mijn vraag was niet duidelijk genoeg.
Wat voor plekken op het internet?
pi_212585741
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja. Het lag aan jou. Denk ik :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212585844
quote:

[..]
Ik kom dit niet tegen, jij waarschijnlijk ook niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_212585909
Ben wat administratieve rommel aan het opruimen. Sommige dingen wilde ik op papier bewaren, dus zocht een ordner. Blijk ik er nog één te hebben van mijn vader, in zijn beste handschrift (en dat was nog erger dan mijn handschrift) stond "eerstvolgende belastingaangifte". Zeker 12 jaar geleden opgeschreven :'(
  Moderator zondag 25 februari 2024 @ 18:38:33 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212586002
quote:

[..]
De FB pagina van God, ergens in een reactie
pi_212586052
quote:

[..]
Ik blader vaak door imgur, gewoon van nieuwste upload naar ouder, dus zonder sortering op populariteit. Dan kom je van alles tegen. Veel wat me niet interesseert, maar juist door het gebrek aan selectie is de reeks interessant vind ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212586367
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou, wel :)

Meestal vind ik het hier wel gezellig O+ Zolang als het duurt. Maar ik weet ook dat het hier ook ineens out of thin air kan omslaan in een slangenkuil waar een paard de hik van krijgt.

En dat is voor mij normaal het signaal om even weg te blijve. Maar nu even niet. Nu zeg ik er wat van. Nu meld ik even dat ik dit constateer :) Meer dan dat is het ook niet hoor.
Misschien moet je anders even wat geld gaan kopen om te reguleren, als het je allemaal teveel wordt dat wij van de lettersoep en -gedogers weer uit onze slof schieten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212586383
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kom dit niet tegen, jij waarschijnlijk ook niet
Niet om te insinueren dat het geen kutpost was, maar ik kom dit soort shit ook best regelmatig tegen hoor, als ik door reddit scroll. Alleen zijn er dan ook meestal al mensen zoals jij en ik geweest die er een en ander van vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212586407
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet om te insinueren dat het geen kutpost was, maar ik kom dit soort shit ook best regelmatig tegen hoor, als ik door reddit scroll. Alleen zijn er dan ook meestal al mensen zoals jij en ik geweest die er een en ander van vinden.
Ik zit niet op reddit maar mocht ik zoiets tegenkomen (bv twitter) dan vind ik er inderdaad wat van en laat het duidelijk weten. Maar daarnaast zou ik het niet in mijn hoofd halen om zoiets hier te posten, zeker niet na de afgelopen week.
pi_212586414
Tevens een tip voor wie wel van lekker eten houdt maar worstelt met zijn gewicht. Als de misselijkheid van een rondje chemo weg is, kun je in je muil prakken wat je wil maar op een of andere manier lijken de caloos niet te blijven plakken zoals gebruikelijk.
pi_212586463
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet je anders even wat geld gaan kopen om te reguleren, als het je allemaal teveel wordt dat wij van de lettersoep en -gedogers weer uit onze slof schieten?
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel van O+
pi_212586472
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel van O+
*)
pi_212586482
Pas je wel op je hart, ik wil niet op mijn geweten hebben dat je je teveel opwindt.
pi_212586497
Zoek het lekker uit joh
  zondag 25 februari 2024 @ 19:19:02 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_212586523
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Vanyel het volgende:
Tevens een tip voor wie wel van lekker eten houdt maar worstelt met zijn gewicht. Als de misselijkheid van een rondje chemo weg is, kun je in je muil prakken wat je wil maar op een of andere manier lijken de caloos niet te blijven plakken zoals gebruikelijk.
Maar smaakt het eten nog wel? En nog de zelfde smaak?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212586530
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
SLANGENKUIL
pi_212586549
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Vanyel het volgende:
-O- Ik worstel wel met gewicht, maar blijf dat graag doen wanneer dit de enige oplossing is.
pi_212586551
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Maar smaakt het eten nog wel? En nog de zelfde smaak?
Nog wel, op de eerste dagen na. Al is de voorkeur wel anders.
Heb geloof ik wel al ruim anderhalve kilo kaas op deze week.
pi_212586564
quote:

[..]
Doe eens even normaal joh :{w

Eerst lopen strooien met slangenkuil als mensen netjes bespreken hoe iets op ze overkomt en dan zelf lopen schelden als je daar op aangesproken wordt. Wie een slangenkuil graaft voor een ander :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212586584
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
SLANGENKUIL
:Y
Mijn soort mensen
:Y

In mijn ogen zijn dat vrouwtjes die graag andere vrouwtjes bepotelen. Maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat bijvoorbeeld ook die snoezelige welbespraakte diplomatieke @Clubsoda zulke intens negatieve gevoelens zou oproepen :'(

:N dat kan niet :N
Het moet een ander soort zijn :Y
pi_212586603
Tijd voor (tijdelijke?) nieuwe sig :D
pi_212586635
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Doe eens even normaal joh :{w

Eerst lopen strooien met slangenkuil als mensen netjes bespreken hoe iets op ze overkomt en dan zelf lopen schelden als je daar op aangesproken wordt. Wie een slangenkuil graaft voor een ander :')
Ja bedankt voor het happen. Ik heb lettterlijk EEN keer het woord slangenkuil genoemd. En dat was niet eens tegen iemand, maar gewoon omdat ik dat vond.

Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen die drijven op een imago als slangenkuilsters. Prima. lekker doen ^O^

IK vind iedereen lief en aimabel O+ hoe geloofwaardg je dat verder ook vindt O+ En als je mij niet lief vindt, ja prima *O*
  Moderator zondag 25 februari 2024 @ 19:29:24 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212586636
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
-O- Ik worstel wel met gewicht, maar blijf dat graag doen wanneer dit de enige oplossing is.
Nou ja, chemo werkte ook erg goed tegen reumatische klachten bij m'n ma.

Maar dan nog...
pi_212586639
Je polariseert nogal, merkt ik :+
pi_212586642
@Kaatje1 ik probeerde afgelopen nacht een aantal asielzoekers te helpen en die gebruiken graag van die spraakapps die dat dan vertalen naar het Nederlands. Doen mensen dat bij jullie ook? Want er was geen soep van te maken :+ Eén wilde het ziekenhuis verkopen volgens die app en de rest was geen logisch Nederlands. Ook 'terug naar Camp' hielp mij niet, er zitten diverse azc-lokaties rond het ziekenhuis. Het is wel goed gekomen. Met handen en voeten om hun passen vragen en dan de coa maar bellen waar ze verblijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212586656
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:

IK vind iedereen lief en aimabel O+ hoe geloofwaardg je dat verder ook vindt O+ En als je mij niet lief vindt, ja prima *O*
quote:

Bijzonder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212586664
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
[..]
Bijzonder.
ja wat wil je nou?
pi_212586673
quote:

[..]
Ja bedankt voor het happen. Ik heb lettterlijk EEN keer het woord slangenkuil genoemd. En dat was niet eens tegen iemand, maar gewoon omdat ik dat vond.

Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen die drijven op een imago als slangenkuilsters. Prima. lekker doen ^O^

Je hebt het al eens eerder geuit, vast met andere bewoordingen, maar toen vond ik het ook al wonderlijk.

Ik vind het niet bijzonder geloofwaardig nee, als je net gezegd hebt dat je iemand keihard haat :? (direct nadat ze iets post over haar chemo, ik snap wel dat je kanker kunt hebben en een klootzak kan zijn, maar het verhoogt de lompheid nog wat, vind ik)
pi_212586678
Er is wel een redelijk goede maar even geen idee hoe die heet. Maar het beste (bij allemaal) wat je kan doen is het via engels te vertalen. Dus jij spreekt engels in en dat laten vertalen naar Arabisch. En ook van arabisch terug naar Engels. Wanneer je geen engels spreekt dan van NL->ENG->ARA en andersom
pi_212586680
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja wat wil je nou?
Begrijpen hoe je dit in je hoofd rechtgebreid krijgt? Althans, dat is mijn gedachtegang.
  zondag 25 februari 2024 @ 19:33:13 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_212586681
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Isabeau het volgende:
@:Kaatje1 ik probeerde afgelopen nacht een aantal asielzoekers te helpen en die gebruiken graag van die spraakapps die dat dan vertalen naar het Nederlands. Doen mensen dat bij jullie ook? Want er was geen soep van te maken :+ Eén wilde het ziekenhuis verkopen volgens die app en de rest was geen logisch Nederlands. Ook 'terug naar Camp' hielp mij niet, er zitten diverse azc-lokaties rond het ziekenhuis. Het is wel goed gekomen. Met handen en voeten om hun passen vragen en dan de coa maar bellen waar ze verblijven.
De vertaalapp in het Engels laten zetten. Dit geeft een stuk betere vertalingen weet ik uit ervaring.
Ik gebruik de google offline vertaal op op vakantie. En vertalen vanuit Nederlands naar Vreemde taal. Of andersom is een ramp. Vertalen vanuit Engels naar Vreemde taal of andersom gaat een stuk beter.
pi_212586686
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:

ja wat wil je nou?
Ik wil niets. Jij zegt dat je iedereen lief vindt echt vlak na een post dat je 'jouw soort mensen kiezelhard haat'. Dat vind ik nogal een discrepantie.
pi_212586691
quote:

[..]

Jij bent eigenlijk best wel een sukkel he :D

Eerst Club aanspreken op een inside joke
Dan LHO vertellen dat ie zijn bek moet houden
Dan mij toebijten dat je me haat
Ondertussen jammeren dat het hier een slangenkuil is.

quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
QED

Ja misschien ben ik wel de grootste loser van allemaal hoor, kan best. Niemand vertelt me dat *O*
Nou. Bij dezen dan.
pi_212586695
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je hebt het al eens eerder geuit, vast met andere bewoordingen, maar toen vond ik het ook al wonderlijk.

Ik vind het niet bijzonder geloofwaardig nee, als je net gezegd hebt dat je iemand keihard haat :? (direct nadat ze iets post over haar chemo, ik snap wel dat je kanker kunt hebben en een klootzak kan zijn, maar het verhoogt de lompheid nog wat, vind ik)
Oh ja joh, vind er van alles van. Prima, kan ik toch niks aan doen.
pi_212586703
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:33 schreef z80 het volgende:

De vertaalapp in het Engels laten zetten. Dit geeft een stuk betere vertalingen weet ik uit ervaring.
Ik gebruik de google offline vertaal op op vakantie. En vertalen vanuit Nederlands naar Vreemde taal. Of andersom is een ramp. Vertalen vanuit Engels naar Vreemde taal of andersom gaat een stuk beter.
Goede tip, z80 _O_ Dat Engels is natuurlijk geen probleem voor mij. Nederlands is chaos in die apps.
pi_212586709
ja koekoek :W

sneu volk hier weer daaag :W
pi_212586718
Is het hier een treinstation?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212586732
quote:
(direct nadat ze iets post over haar chemo, ik snap wel dat je kanker kunt hebben en een klootzak kan zijn, maar het verhoogt de lompheid nog wat, vind ik)
Oh maar deze is mijn excuus niet hoor mop. Ik ben zonder infuus ook best toxisch als het moet.
pi_212586737
Sinds deze TT draaien sommige figuren (opvallend veel mannelijke :+ ) zich wel in vreemde bochten....
pi_212586744
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:33 schreef z80 het volgende:

[..]
In theorie zou dit met Google niet meer nodig moeten zijn. Die ging vroeger op de achtergrond altijd van taal X naar engels, en van Engels naar taal Y, maar dat is niet meer het geval.

Wel hebben de meeste meertalige apps ernstig moeite met arabisch, en lijkt ook de context van een zin moeilijker te interpreteren voor de app.
pi_212586755
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Sinds deze TT draaien sommige figuren (opvallend veel mannelijke :+ ) zich wel in vreemde bochten....
Wmb houden we hem tot in de eeuwigheid.

Waarvoor nog dank @Lucky_Strike
pi_212586759
Is deepl niet beter als vertaal app?
pi_212586766
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Ook een mooie subreddit r/nametheproblem. Veel posts over hoe nieuwsberichten, koppen, andere mannen, etc zich uit de naad werken om maar gewoon niet te benoemen dat het, once again, weer eens mannen zijn die het probeem zijn :D
pi_212586771
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
In theorie zou dit met Google niet meer nodig moeten zijn. Die ging vroeger op de achtergrond altijd van taal X naar engels, en van Engels naar taal Y, maar dat is niet meer het geval.

Wel hebben de meeste meertalige apps ernstig moeite met arabisch, en lijkt ook de context van een zin moeilijker te interpreteren voor de app.
Probleem is (heb ik begrepen) dat er zoveel verschillende arabische talen zijn. In schrift hetzelfde maar in uitspraak en betekenis zitten er nogal eens variaties in. Heb wel eens wat voorbeelden gehoord maar niet onthouden.
pi_212586786
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Naast google gebruiken wij ook wel Say Hi (en dan nog één)
pi_212586787
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh maar deze is mijn excuus niet hoor mop. Ik ben zonder infuus ook best toxisch als het moet.
Ik kan bevestigen. Vooral irl. Ik kom altijd kaal weg van mn afspreken met haar :(
  Moderator zondag 25 februari 2024 @ 19:41:09 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212586794
quote:

[..]

Ik schrok van die post overigens... Was dat hier al vermeld? :?
pi_212586817
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Probleem is (heb ik begrepen) dat er zoveel verschillende arabische talen zijn. In schrift hetzelfde maar in uitspraak en betekenis zitten er nogal eens variaties in. Heb wel eens wat voorbeelden gehoord maar niet onthouden.
Maar dat heeft elke taal: dialecten. Ik kan een deel van de Nederlanders ook niet begrijpen als ze hun eigen dialect spreken of schrijven. En dit is een super klein landje.
pi_212586820
Ik vind dat jullie wel erg happen op elkaar momenteel hoor. Niet alles is een gevolg van de alfabetdiscussie.
Spoilers!
pi_212586843
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind dat jullie wel erg happen op elkaar momenteel hoor. Niet alles is een gevolg van de alfabetdiscussie.
Zou je zeggen... dat je tegenwoordig ook niks meer mag zeggen? :D
pi_212586849
quote:
Ja, ik vind het een en ander ook wat overdreven richting derLudolf. Het was echt geen reden om daar zo fel op te reageren. Ik vond het wel grappig en vervolgens komt Clubsoda met een prachtige verklaring en heb ik moeten lachen dat het Spaanse woord voor penis vrouwelijk is. En ja, ik kom regelmatig dat soort dingen tegen op Imgur of Reddit. En nu?
  zondag 25 februari 2024 @ 19:46:30 #57
63722 z80
I fink you freaky
pi_212586870
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De theorie en praktijk hebben elkaar nog niet gevonden bij talen die qua zinsopbouw veel uit elkaar liggen. En woorden met meerdere betekenissen, al gelang de plaats in een zin, zijn ook een ramp.
pi_212586878
quote:
Gaat vast over mij :Y

Ik ziet ook niet te trollen hoor. Ik wil eigenlijk wel over elk onderonderwerp in discussie.
pi_212586883
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dat heeft elke taal: dialecten. Ik kan een deel van de Nederlanders ook niet begrijpen als ze hun eigen dialect spreken of schrijven. En dit is een super klein landje.
Dat heb ik ook maar dit schijnt dus echt wel heel anders te zijn wanneer je bv uit Iran komt of uit Marokko. Begreep dat bv IND medewerkers het verschil kunnen horen tussen "Damascus" arabisch en "Libanees" arabisch. En dat is 2 uur met de auto.
pi_212586887
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik vind het een en ander ook wat overdreven richting derLudolf. Het was echt geen reden om daar zo fel op te reageren. Ik vond het wel grappig en vervolgens komt Clubsoda met een prachtige verklaring en heb ik moeten lachen dat het Spaanse woord voor penis vrouwelijk is. En ja, ik kom regelmatig dat soort dingen tegen op Imgur of Reddit. En nu?
De context wie het post, en hoe, is hier wel van enige relevantie natuurlijk.
pi_212586899
Maar de meeste huisvrouwetjes in CUL haten mij inmiddels.Best prima.
  zondag 25 februari 2024 @ 19:48:27 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_212586911
quote:

[..]
Wmb houden we hem tot in de eeuwigheid.

Waarvoor nog dank @:Lucky_strike
NEE. Ten zij je graag bedrijven, en fok, tegen je in het harnas wil jagen.
De plaatjes zorgen er voor dat de nodige content scanners fok op de zwarte lijst hebben gezet.
En dat gaat geld kosten.
pi_212586912
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En ja, ik kom regelmatig dat soort dingen tegen op Imgur of Reddit. En nu?
Het was ook een serieuze vraag. Ik kom niet op dat soort sites dus ik ken vooral de fuiken op social media waar je min of meer zelf voor kiest.

Van Reddit snap ik echt niets, raak altijd de weg kwijt :D
pi_212586913
O de trein heeft vertraging :'(
pi_212586917
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

De context wie het post, en hoe, is hier wel van enige relevantie natuurlijk.
Misschien. Maar viel het je ook op dat hij de moeite heeft genomen om lhbtiqa+ te schrijven en dat misschien zelfs even heeft nagezocht of het zo wel goed was. Dat waardeer ik dan ook weer.
pi_212586921
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, maar niet bijzonder expliciet.
pi_212586935
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het was ook een serieuze vraag. Ik kom niet op dat soort sites dus ik ken vooral de fuiken op social media waar je min of meer zelf voor kiest.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vond het na wat uitvogelwerk wel echt de moeite waard!
pi_212586941
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

Reddit volg ik een paar sites en de rest zal wel. Het is wat te veel zeg maar :+ (nou ja 'een paar', het worden er steeds meer eigenlijk)
  zondag 25 februari 2024 @ 19:50:44 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_212586951
quote:
Mogelijk. Maar hierbij een data verbinding nodig.
In Europa meestal geen probleem. Daar buiten een uitdaging. Of helemaal niet mogelijk.
pi_212586954
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de meeste huisvrouwetjes in CUL haten mij inmiddels.Best prima.
Ja of je gedraagt je niet als een misogyne tarrel.
pi_212586961
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, maar bijzonder expliciet.
:D

Twijfel of typo of bewust :D
pi_212586988
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja al best een paar keer
pi_212587056
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook maar dit schijnt dus echt wel heel anders te zijn wanneer je bv uit Iran komt of uit Marokko. Begreep dat bv IND medewerkers het verschil kunnen horen tussen "Damascus" arabisch en "Libanees" arabisch. En dat is 2 uur met de auto.
Ik hoor het verschil tussen Venlos Limburgs en om maar iets te noemen Roermonds Limburgs. Dat is 20 minuten met de auto.
Ik gok dat @Cat-astrofe (als ik eens wist hoe je die naam schreef, niet zo blijbaar) dit soort dingen een stuk beter doet. Die pikt ws de verschillen eruit tussen dorpen op 5 minuten afstand.
pi_212587060
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D

Twijfel of typo of bewust :D
Typo :@
pi_212587083
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Typo :@
Damnit. Ik vond het al niet des CS :D
pi_212587087
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:48 schreef z80 het volgende:

[..]
NEE. Ten zij je graag bedrijven, en fok, tegen je in het harnas wil jagen.
De plaatjes zorgen er voor dat de nodige content scanners fok op de zwarte lijst hebben gezet.
En dat gaat geld kosten.
Welke plaatjes? En wat uit die plaatjes?
Is niet alsof ik ranzig palende groepsseks heb uitgekozen ofzo. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat tig foktopics ranzigere en ongewenstere plaatjes bevatten.
pi_212587157
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Damnit. Ik vond het al niet des CS :D
Wel lollig
  zondag 25 februari 2024 @ 20:03:30 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_212587180
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hoor het verschil tussen Venlos Limburgs en om maar iets te noemen Roermonds Limburgs. Dat is 20 minuten met de auto.
Ik gok dat @:Cat-astrofe (als ik eens wist hoe je die naam schreef, niet zo blijbaar) dit soort dingen een stuk beter doet. Die pikt ws de verschillen eruit tussen dorpen op 5 minuten afstand.
Groesbeek heeft 5 verschillen in uitspraak van woorden. Afhankelijk uit welk kerkdorp of omgeving je komt. Bij de stekkenberg boven en onder zit al verschil.
  Moderator zondag 25 februari 2024 @ 20:03:38 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212587183
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja al best een paar keer
Maar wel expliciet schijnt. Sterkte in elk geval. Eet je nu vaak scherp? M'n ma kan er echt niet meer tegen sinds chemo's.
pi_212587193
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is niet alsof ik ranzig palende groepsseks heb uitgekozen ofzo. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat tig foktopics ranzigere en ongewenstere plaatjes bevatten.
Alleen die debiele balk onderin al die je goddank uit kan zetten :r
pi_212587196
quote:

[..]
De eigen fok-banner met soft erotische shit van de frontpage bijvoorbeeld.
pi_212587197
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar wel expliciet schijnt. Sterkte in elk geval. Eet je nu vaak scherp? M'n ma kan er echt niet meer tegen sinds chemo's.
Nee, niet expliciet dus! :P
  zondag 25 februari 2024 @ 20:05:36 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_212587225
quote:

[..]
Wat er in zit weet ik niet. Wel dat het me al behoorlijk wat werk heeft opgeleverd. En ik weet van meer beheerders van content scanners dat deze hier over vallen.

Maar vooral doen wat je niet laten kunt. Maar niet verwachten dat iedereen je medestander gaat worden.
pi_212587240
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Neee :'( :'(
Ben ik treurig om
Kruidig ook niet :N

Ik hoop dat wel ooit terug te krijgen. Heb een diepvries vol pepers die zegt dat ik maar beter mijn best doe
pi_212587266
Heel wat anders maar ik moest zo lachen (pagina met grappige uitspraken van kinderen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212587272
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Alleen die debiele balk onderin al die je goddank uit kan zetten :r
Ik heb een abo. Alle plaatjes die ik zie zijn consensual.
  zondag 25 februari 2024 @ 20:07:43 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_212587290
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Die zit al een paar jaar in de blacklist. En zal er ook niet meer uit komen.
pi_212587386
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Wat er in zit weet ik niet. Wel dat het me al behoorlijk wat werk heeft opgeleverd. En ik weet van meer beheerders van content scanners dat deze hier over vallen.

Maar vooral doen wat je niet laten kunt. Maar niet verwachten dat iedereen je medestander gaat worden.
Dit gaat over de op?

Enkel normale, geschikt voor alle leeftijden, lhbti-representatie. Als een content filter daarover valt, ligt dat aan het filter.
pi_212587434
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Die zit al een paar jaar in de blacklist. En zal er ook niet meer uit komen.
Als foks eigen softerotische banners in blacklists vallen, wat is dan het probleem van mijn gezinsvriendelijke fotootjes?
Niet om moeilijk te doen maar ik snap deze echt niet.
pi_212587444
pi_212587564
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
BIJ ONS BEN JE WELKOM
pi_212587635
Of blijf, who tf knows
pi_212587665
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Isabeau het volgende:
@:Kaatje1 ik probeerde afgelopen nacht een aantal asielzoekers te helpen en die gebruiken graag van die spraakapps die dat dan vertalen naar het Nederlands. Doen mensen dat bij jullie ook? Want er was geen soep van te maken :+ Eén wilde het ziekenhuis verkopen volgens die app en de rest was geen logisch Nederlands. Ook 'terug naar Camp' hielp mij niet, er zitten diverse azc-lokaties rond het ziekenhuis. Het is wel goed gekomen. Met handen en voeten om hun passen vragen en dan de coa maar bellen waar ze verblijven.
Herkenbaar, een paar x per week.
Gelukkig kunnen we er soms ook allebei om lachen, tenminste ik probeer er wel iets luchtigs van te maken, van die taalbarriëre.
pi_212587675
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het hier een treinstation?
Nee, hotel california })
pi_212587680
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Krijg net een SMS-je met de mededeling dat mijn bankgegevens aflopen eind van de maand aflopen. Link om in te loggen en al mijn gegevens in te geven. Wat een geweldige service van de Bank is dit
_O-
Zouden daar altijd nog mensen intrappen?
Genoeg!
Luister maar eens naar deze podcast :
https://open.spotify.com/show/5EA4Ev2J5dsIeHZoA26NAc

Toevallig net de aflevering geluisterd over Booking.com
pi_212587692
En een extra :* voor @Vanyel
pi_212587706
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, hotel california })
:'(
pi_212587717
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel wat anders maar ik moest zo lachen (pagina met grappige uitspraken van kinderen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe staat je dan te douchen vraag ik me af :o Of is het een aambei gelijk een meloen of zo :o
pi_212587741
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe staat je dan te douchen vraag ik me af :o Of is het een aambei gelijk een meloen of zo :o
Dat vroeg ik me dus ook wel af, maar die uitspraak van dat kind _O-
pi_212587936
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan bevestigen. Vooral irl. Ik kom altijd kaal weg van mn afspreken met haar :(
Téring hé! :o
pi_212588020
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef Queller het volgende:

[..]
Téring hé! :o
Uit wroeging heb ik nu mezelf de haren uit het hoofd gerukt :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')