Gaat lekker met je wandelenquote:
kunt elk moment beginnenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat lekker met je wandelen![]()
Ik had me voorgenomen om mijn kilometers (loopband, armfiets, fiets) ook bij te houden. Maar ben dat weer vergeten natuurlijk![]()
Internet, misschien ken je dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op wat voor plekken worden dit soort dingen gedeeld?
Ok, misschien had ik moeten alleen moeten zeggen dat ik verbaasd was. De intentie was ook niet van "hahaha lekker voor die non binaire sukkels" ofzo. Maar meer"oh spanje is toch niet zo lhbtiqa+ vriendelijk, heb je je huiswerk wel goed gedaan"quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En waarom plaats je het dan hier, wetend dat het een gevoelig onderwerp is. Komt op mij over als zout wrijven in een open wond
Ah sorry mijn vraag was niet duidelijk genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Internet, misschien ken je dat?
[..]
Ja. Het lag aan jou. Denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah sorry mijn vraag was niet duidelijk genoeg.
Wat voor plekken op het internet?
Ik kom dit niet tegen, jij waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De FB pagina van God, ergens in een reactiequote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik blader vaak door imgur, gewoon van nieuwste upload naar ouder, dus zonder sortering op populariteit. Dan kom je van alles tegen. Veel wat me niet interesseert, maar juist door het gebrek aan selectie is de reeks interessant vind ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet je anders even wat geld gaan kopen om te reguleren, als het je allemaal teveel wordt dat wij van de lettersoep en -gedogers weer uit onze slof schieten?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel![]()
Meestal vind ik het hier wel gezelligZolang als het duurt. Maar ik weet ook dat het hier ook ineens out of thin air kan omslaan in een slangenkuil waar een paard de hik van krijgt.
En dat is voor mij normaal het signaal om even weg te blijve. Maar nu even niet. Nu zeg ik er wat van. Nu meld ik even dat ik dit constateerMeer dan dat is het ook niet hoor.
Niet om te insinueren dat het geen kutpost was, maar ik kom dit soort shit ook best regelmatig tegen hoor, als ik door reddit scroll. Alleen zijn er dan ook meestal al mensen zoals jij en ik geweest die er een en ander van vinden.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kom dit niet tegen, jij waarschijnlijk ook niet
Ik zit niet op reddit maar mocht ik zoiets tegenkomen (bv twitter) dan vind ik er inderdaad wat van en laat het duidelijk weten. Maar daarnaast zou ik het niet in mijn hoofd halen om zoiets hier te posten, zeker niet na de afgelopen week.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet om te insinueren dat het geen kutpost was, maar ik kom dit soort shit ook best regelmatig tegen hoor, als ik door reddit scroll. Alleen zijn er dan ook meestal al mensen zoals jij en ik geweest die er een en ander van vinden.
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel vanquote:Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet je anders even wat geld gaan kopen om te reguleren, als het je allemaal teveel wordt dat wij van de lettersoep en -gedogers weer uit onze slof schieten?
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel van
Maar smaakt het eten nog wel? En nog de zelfde smaak?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Vanyel het volgende:
Tevens een tip voor wie wel van lekker eten houdt maar worstelt met zijn gewicht. Als de misselijkheid van een rondje chemo weg is, kun je in je muil prakken wat je wil maar op een of andere manier lijken de caloos niet te blijven plakken zoals gebruikelijk.
SLANGENKUILquote:Op zondag 25 februari 2024 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet je anders even wat geld gaan kopen om te reguleren, als het je allemaal teveel wordt dat wij van de lettersoep en -gedogers weer uit onze slof schieten?
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef Vanyel het volgende:
Tevens een tip voor wie wel van lekker eten houdt maar worstelt met zijn gewicht. Als de misselijkheid van een rondje chemo weg is, kun je in je muil prakken wat je wil maar op een of andere manier lijken de caloos niet te blijven plakken zoals gebruikelijk.
Nog wel, op de eerste dagen na. Al is de voorkeur wel anders.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar smaakt het eten nog wel? En nog de zelfde smaak?
Doe eens even normaal johquote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel van
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |