Ja bedankt voor het happen. Ik heb lettterlijk EEN keer het woord slangenkuil genoemd. En dat was niet eens tegen iemand, maar gewoon omdat ik dat vond.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh![]()
Eerst lopen strooien met slangenkuil als mensen netjes bespreken hoe iets op ze overkomt en dan zelf lopen schelden als je daar op aangesproken wordt. Wie een slangenkuil graaft voor een ander
Nou ja, chemo werkte ook erg goed tegen reumatische klachten bij m'n ma.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik worstel wel met gewicht, maar blijf dat graag doen wanneer dit de enige oplossing is.
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
IK vind iedereen lief en aimabelhoe geloofwaardg je dat verder ook vindt
En als je mij niet lief vindt, ja prima
Bijzonder.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies jouw soort mensen haat ik echt zo kiezelhard. Gelukkig zijn er daar niet zo veel van
Je hebt het al eens eerder geuit, vast met andere bewoordingen, maar toen vond ik het ook al wonderlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bedankt voor het happen. Ik heb lettterlijk EEN keer het woord slangenkuil genoemd. En dat was niet eens tegen iemand, maar gewoon omdat ik dat vond.
Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen die drijven op een imago als slangenkuilsters. Prima. lekker doen![]()
Begrijpen hoe je dit in je hoofd rechtgebreid krijgt? Althans, dat is mijn gedachtegang.quote:
De vertaalapp in het Engels laten zetten. Dit geeft een stuk betere vertalingen weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Isabeau het volgende:
@:Kaatje1 ik probeerde afgelopen nacht een aantal asielzoekers te helpen en die gebruiken graag van die spraakapps die dat dan vertalen naar het Nederlands. Doen mensen dat bij jullie ook? Want er was geen soep van te makenEén wilde het ziekenhuis verkopen volgens die app en de rest was geen logisch Nederlands. Ook 'terug naar Camp' hielp mij niet, er zitten diverse azc-lokaties rond het ziekenhuis. Het is wel goed gekomen. Met handen en voeten om hun passen vragen en dan de coa maar bellen waar ze verblijven.
Ik wil niets. Jij zegt dat je iedereen lief vindt echt vlak na een post dat je 'jouw soort mensen kiezelhard haat'. Dat vind ik nogal een discrepantie.quote:
Jij bent eigenlijk best wel een sukkel hequote:Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bedankt voor het happen. Ik heb lettterlijk EEN keer het woord slangenkuil genoemd. En dat was niet eens tegen iemand, maar gewoon omdat ik dat vond.
Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen die drijven op een imago als slangenkuilsters. Prima. lekker doen![]()
Nou. Bij dezen dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
QED
Ja misschien ben ik wel de grootste loser van allemaal hoor, kan best. Niemand vertelt me dat
Oh ja joh, vind er van alles van. Prima, kan ik toch niks aan doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hebt het al eens eerder geuit, vast met andere bewoordingen, maar toen vond ik het ook al wonderlijk.
Ik vind het niet bijzonder geloofwaardig nee, als je net gezegd hebt dat je iemand keihard haat(direct nadat ze iets post over haar chemo, ik snap wel dat je kanker kunt hebben en een klootzak kan zijn, maar het verhoogt de lompheid nog wat, vind ik)
Goede tip, z80quote:Op zondag 25 februari 2024 19:33 schreef z80 het volgende:
De vertaalapp in het Engels laten zetten. Dit geeft een stuk betere vertalingen weet ik uit ervaring.
Ik gebruik de google offline vertaal op op vakantie. En vertalen vanuit Nederlands naar Vreemde taal. Of andersom is een ramp. Vertalen vanuit Engels naar Vreemde taal of andersom gaat een stuk beter.
Oh maar deze is mijn excuus niet hoor mop. Ik ben zonder infuus ook best toxisch als het moet.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
(direct nadat ze iets post over haar chemo, ik snap wel dat je kanker kunt hebben en een klootzak kan zijn, maar het verhoogt de lompheid nog wat, vind ik)
In theorie zou dit met Google niet meer nodig moeten zijn. Die ging vroeger op de achtergrond altijd van taal X naar engels, en van Engels naar taal Y, maar dat is niet meer het geval.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:33 schreef z80 het volgende:
[..]
De vertaalapp in het Engels laten zetten. Dit geeft een stuk betere vertalingen weet ik uit ervaring.
Ik gebruik de google offline vertaal op op vakantie. En vertalen vanuit Nederlands naar Vreemde taal. Of andersom is een ramp. Vertalen vanuit Engels naar Vreemde taal of andersom gaat een stuk beter.
Wmb houden we hem tot in de eeuwigheid.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Sinds deze TT draaien sommige figuren (opvallend veel mannelijke) zich wel in vreemde bochten....
Ook een mooie subreddit r/nametheproblem. Veel posts over hoe nieuwsberichten, koppen, andere mannen, etc zich uit de naad werken om maar gewoon niet te benoemen dat het, once again, weer eens mannen zijn die het probeem zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Sinds deze TT draaien sommige figuren (opvallend veel mannelijke) zich wel in vreemde bochten....
Probleem is (heb ik begrepen) dat er zoveel verschillende arabische talen zijn. In schrift hetzelfde maar in uitspraak en betekenis zitten er nogal eens variaties in. Heb wel eens wat voorbeelden gehoord maar niet onthouden.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In theorie zou dit met Google niet meer nodig moeten zijn. Die ging vroeger op de achtergrond altijd van taal X naar engels, en van Engels naar taal Y, maar dat is niet meer het geval.
Wel hebben de meeste meertalige apps ernstig moeite met arabisch, en lijkt ook de context van een zin moeilijker te interpreteren voor de app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |