i knowquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:22 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoel wat betreft de praatjes per deelnemer daar, niet openen van topic
Zeker..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef lojanda het volgende:
Zo leuk dat Glenn als favoriet staat in de poll
De voltallige volvo fabriek (zijn werkplek) zal op hem gestemd hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef lojanda het volgende:
Zo leuk dat Glenn als favoriet staat in de poll
Ik dacht precies hetzelfde...quote:
Salar poll klopt elke week. Dorianaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
de poll was knapp ik
hoop do gaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wereldwijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef KangaP het volgende:
[..]
De voltallige volvo fabriek (zijn werkplek) zal op hem gestemd hebben
Slachtofferrol.quote:
Tis een emotionele rollercoaster.. dus ik snap best dat dat meisje zo verdrietig kan zijn hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana![]()
![]()
Man man die jankt ook wat af
En Alice.quote:
En Jimmy ook nog vind ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker..
Glenn (en anders Tom) mag van mij BB winnen ♡
danny die alleen zijn eigen spel vindt kloppenquote:
danny vond de keus van jimmy en tom, om over elkaar te praten een ietwat makkelijke. want dat zou eenvoudiger zijnquote:
Wat had ze nu weer voor een rare reactie op Tom's speech tegen Danny, alsof ze liever niet op hem had gestemd. Ze gooide zelf meteen z'n naam en die van Jimmy erin.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley die het vuurtje nog even opstookt
Dan had ie dat zelf ook moeten bedenkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
danny vond de keus van jimmy en tom, om over elkaar te praten een ietwat makkelijke. want dat zou eenvoudiger zijn
Dan blijft er geen 1 levenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt echt dat wat wij in de live uitzending zien de bewoners moeten ook die filmpjes zien
morgenvroeg af te halen uit de container achter de studioquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waar kan ik zo'n paarse broek kopen, ik zoek nog een leuke voor de regen
eens. veel zeuren en klagen, die mag er ook wel uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Roxiebb het volgende:
Danny is eerste keer genomineerd en zo verontwaardigd en zuur… kinderachtig hoor.
Dat doet hij al van dag één. Ik vind Danny ook best wel een sneak.. die sluipt zonder echt zijn eerlijke mening te geven overal doorheen.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waar kan ik zo'n paarse broek kopen, ik zoek nog een leuke voor de regen
Maar past beter bij Schakel.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Jimmy: Is iemand in de linker wc geweest?
en glenn uit zijn oor, neus en oogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Randy haalt even een pulkje uit zijn neus
Als iedereen dat denkt dan staat hij uiteindelijk misschien wel weer onderaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb op Randy gestemd, zou op Glenn gaan..maar die heeft mijn stem niet meer nodig.
minuutje of 10 dan worden er 2 vrijgesteldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog tot de Regie bepaald heeft wie er weg moet
Dat je nog kijktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog tot de Regie bepaald heeft wie er weg moet
Ik zat daar ook naar te kijken, het bleef maar doorgaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
en glenn uit zijn oor, neus en oog
* Ireth schuift bordje opzij...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Randy haalt even een pulkje uit zijn neus
stel je voor dat hij naar huis moetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny zit er ook bij alsof hij er zin in heeft
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Ebinas het volgende:
Paste niet in 1x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Ebinas het volgende:
Paste niet in 1x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🤣quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Ebinas het volgende:
Paste niet in 1x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou het mooiste scenario zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:32 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn en Danny zullen wel favoriet zijn, en dan do en randy door de deur. ondanks dat ik de laatste niet zo mag in het spel heb ik wel een beetje medelijden met wie gaat.
Huis is al verkocht, zijn koffers staan bij zijn ouders!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat hij naar huis moet
zijn vrouw staat met de deegroller klaar
in de caravanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huis is al verkocht, zijn koffers staan bij zijn ouders!
* Hunter heeft zich ook aangemeld, maar ze willen hem niet hebbenquote:
je zit er erg naastquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Zoiezo..
De Vrouw gaat niet
De Dondere Meneer gaat niet
De Aardige Meneer gaat niet
Dus.. die saaie ouwe Meneer is de lul helaas
ja man, weet ik man, probeer ik man , komt goed manquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ja randy doe is beter je best man bro
* greysbones mailt FEBOquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
* Hunter heeft zich ook aangemeld, maar ze willen hem niet hebben
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 vindt het wel weer tijd voor partnerruil
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Ebinas het volgende:
Het is een hele zit hoor he zo'n live uitzending
Dat wordt leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb medelijden met Karen, straks in een duo met Randy
* greysbones vraagt ban aanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk moeten we met de vaste COS-kern een liveshow bijwonen hé!! Compleet met spandoeken enzo!
En boeh roepenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk moeten we met de vaste COS-kern een liveshow bijwonen hé!! Compleet met spandoeken enzo!
ik zal naar je zwaaien vanaf de bankquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Heerlijk....mooier kan niet. Voor hun poegje dan....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Hznootje het volgende:
Dan draait Randy gelijk naar de andere groep want een eigen mening heeft hij niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Hznootje het volgende:
Worden vast door de beveiliging buiten gesmetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
Er is vast wel een club open.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 vindt het wel weer tijd voor partnerruil
ZO is de live altijd ,herhaling van wat we al op tv gezien hebben er is misschien 15 min livequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik dacht dat we dit stukje al hadden gezien deze uitzending
ja leuk gelijk soort meetingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
quote:
Nee.quote:
We zijn allemaal winnaars deze week er gaat niemand naar huisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
krijgen wij nog te horen wie er naar huis gaat of wat
Ja man..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan draait Randy gelijk naar de andere groep want een eigen mening heeft hij niet.
Als dat zo is! Stop ik meteen met kijken!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
We zijn allemaal winnaars deze week er gaat niemand naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |