Tis een emotionele rollercoaster.. dus ik snap best dat dat meisje zo verdrietig kan zijn hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana![]()
![]()
Man man die jankt ook wat af
En Alice.quote:
En Jimmy ook nog vind ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:24 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker..
Glenn (en anders Tom) mag van mij BB winnen ♡
danny die alleen zijn eigen spel vindt kloppenquote:
danny vond de keus van jimmy en tom, om over elkaar te praten een ietwat makkelijke. want dat zou eenvoudiger zijnquote:
Wat had ze nu weer voor een rare reactie op Tom's speech tegen Danny, alsof ze liever niet op hem had gestemd. Ze gooide zelf meteen z'n naam en die van Jimmy erin.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley die het vuurtje nog even opstookt
Dan had ie dat zelf ook moeten bedenkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
danny vond de keus van jimmy en tom, om over elkaar te praten een ietwat makkelijke. want dat zou eenvoudiger zijn
Dan blijft er geen 1 levenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt echt dat wat wij in de live uitzending zien de bewoners moeten ook die filmpjes zien
morgenvroeg af te halen uit de container achter de studioquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waar kan ik zo'n paarse broek kopen, ik zoek nog een leuke voor de regen
eens. veel zeuren en klagen, die mag er ook wel uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Roxiebb het volgende:
Danny is eerste keer genomineerd en zo verontwaardigd en zuur… kinderachtig hoor.
Dat doet hij al van dag één. Ik vind Danny ook best wel een sneak.. die sluipt zonder echt zijn eerlijke mening te geven overal doorheen.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waar kan ik zo'n paarse broek kopen, ik zoek nog een leuke voor de regen
Maar past beter bij Schakel.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Jimmy: Is iemand in de linker wc geweest?
en glenn uit zijn oor, neus en oogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
Randy haalt even een pulkje uit zijn neus
Als iedereen dat denkt dan staat hij uiteindelijk misschien wel weer onderaan..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb op Randy gestemd, zou op Glenn gaan..maar die heeft mijn stem niet meer nodig.
minuutje of 10 dan worden er 2 vrijgesteldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog tot de Regie bepaald heeft wie er weg moet
Dat je nog kijktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog tot de Regie bepaald heeft wie er weg moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |