En daar was ronahi verbaast over 😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:35 schreef humpty het volgende:
Tyron en Ronahi waren de enige toch die niks gevraagd werden in de live?
Geweldigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Mensen zeggen wel eens, o wat ben jij druk. Dan zeg ik, moet je nagaan. Als het voor jou al zo is, hoe het voor mij is. Denkt iemand daar ooit over na??? NEE!! Alleen maar bezig met zichzelf.
En dat doet ze werkelijk met alles of ze nu aan het make uppen of schoonmaken is alles gaat heel obsessiefquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Snoozey het volgende:
saba zegt tegen jim dat ze helemaal blij is dat hij bij haar de blush heeft gedaan
maar net was ze nog zelf flink met de kwast in de weer met blush. die houdt zo ook geen kwast meer over zoals zij er tekeer mee gaat
snap dat ze kwast wil maken van dr eigen haar
Ze kan het wel hebben ze heeft een mooi figuurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef kater1 het volgende:
Ashley ziet er mooi uit. Alleen niet gaan zingen graag.
Nou nou…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Op de bank nu, Jimmy de boerenzoon, en hoertje Ashley.
Zeker! Maar, wat wil je uitstralen.... ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Lekker aan doen wat ze zelf leuk vinden
ja of dat hij Tom misschien nog wat wil zeggen hahhaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:36 schreef humpty het volgende:
Zullen ze nu wel aan de beurt komen kijken of Tyron dan ook zo gezellig is als vanmiddag
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Je niet anders voordoen idd , schijtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Zit een beetje in de naam van het topic he...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet die automonteur daar op de bank?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef espri het volgende:
[..]
Aaarrgghhhh ben net boven en het ligt beneden
waarom moest Jimmy er opmaken dan, slaat werkelijk nergens op beetje jammer van Jimmy's tijd en inzetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Snoozey het volgende:
saba zegt tegen jim dat ze helemaal blij is dat hij bij haar de blush heeft gedaan
maar net was ze nog zelf flink met de kwast in de weer met blush. die houdt zo ook geen kwast meer over zoals zij er tekeer mee gaat
snap dat ze kwast wil maken van dr eigen haar
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Ireth het volgende:
Iedereen lekker tutten en Tom zit gewoon in zijn "dagelijkse" kloffie relaxed te wezen..
Ashley en Karen gaan nog ff nagels kakken, zitten die zo droog te wapperen als de live begint
Nagels kakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Ireth het volgende:
Iedereen lekker tutten en Tom zit gewoon in zijn "dagelijkse" kloffie relaxed te wezen..
Ashley en Karen gaan nog ff nagels kakken, zitten die zo droog te wapperen als de live begint
De klas van 24!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie zijn een knap koppel zegt Jimmy tegen saboo en Dilli
Dat wordt toch ook over andere bewoners gezegd? En dat mag toch ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....
ja iedereen maakt zich druk en netjes en Tom interesseert het geen reetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet die automonteur daar op de bank?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt @espri wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef zodeju het volgende:
Karen doe je pin om
Karen denkt dat maak ik zelf wel uit.
Nu dus wel en bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Iemand anders nu ook dat 'huisje op wielen' liedje in het hoofd?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef espri het volgende:
[..]
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…
Autocorrectie is van de wapquote:
Koffie??? Dat schenken ze om deze tijd in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef espri het volgende:
[..]
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:
omdat het ook geen pan is maar het is leuk dat zij dat aantrekt hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag RaRa weg , en helemaal nadat ty heeft geroepen dat hij dan ook weggaat maar het zal DoDo wel wordenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koffie??? Dat schenken ze om deze tijd in het ziekenhuis.
Een normaal mens zit al aan een wijntje of zoIk ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn god zeg ga je lekker slaat werkelijk nergens op ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Ik pak er een cappuccino en wat toastjes bij, nog minder dan 10 minuten!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.
Je hebt gelijk.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook over andere bewoners gezegd? En dat mag toch ook?
Ik vind ook niet dat Ash er altijd leuk uitziet, Roni ook niet, En Do ook niet
by the way zeg je dit over Alice ook dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Als je je kleedt als een lolly, dan moet daar aan gelikt worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Dames de sc is een deurtje verderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik pak er een cappuccino en wat toastjes bij, nog minder dan 10 minuten!
* Ireth knikt met volle mond...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dames de sc is een deurtje verder
Ehm Jimmy?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Maar even klokken hoe lang die Chinees Jimmie in beeld is tov die andere 3
En geen drupke ernaast?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.
hit by a busquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Nou Jim, je zit erbij alsof het je laatste avondmaal is.
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef ben34567 het volgende:
Wie gaat het huis verlaten ?
Doriana zal de minste stemmen hebben maar Randy zal het huis moeten verlaten omdat de polls tussen die twee toch heel dicht bij elkaar liggen. Randy is te saai voor febo en er moet een Nederlandse man weg. Dat er daar elke week een notaris komt kijken is quatsch.
En ook zinloze discussie .. we zien wel wie er uit gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.
Het blijft de FEBO alles kanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.
Geef hem een bijl...quote:
2 %quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk klagen we al jaren in iedere RLS over hoe de bewoners eruitzien , hoe ze zich gedragen en wat ze in onze ogen allemaal verkeerd doen. Niet een uitgezonderd . Daarom kijken mensen denk ik ook zo graag naar programma's zoals ditquote:
van mij mogen zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze nu Randy er uit gooien zijn ze geen knip voor de neus waard.
Hoezo? Hij gaat straks gewoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze nu Randy er uit gooien zijn ze geen knip voor de neus waard.
Er gaat er maar 1 weg helaas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mogen ze'
en doriana er achteraan![]()
Sonja heeft spijtquote:
BB zal BB niet zijn als hij zelfs zichzelf tegen spreektquote:
Gelukkig is dat maar een vrij kort segment dit jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit klaar voor de samenvatting
Met haar uiterlijk is vaak niet veel mis ... haar karakter daarentegen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef Ireth het volgende:
Het blijft een vreselijk irritante kutkleuter, maar Sorbo ziet er wel mooi uit!!
Oke, dat zijn genoeg complimenten voor de rest van de maand mbt Sorbo...
Een paar procentpunten verschil op de grootste polls. Dat is niets voor febo om zich zorgen over te maken ivm hun betrouwbaarheid. No way dat ze 3 Belgen op rij naar huis sturen. Dat maakt het manipuleren erna alleen maar moeilijker wanneer ze 3 Nederlands op rij naar huis moeten sturen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ga jij niet kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit klaar voor de samenvatting
Slechts 45 vd 60 minuten idd..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar een vrij kort segment dit jaar.
Dat komt altijd weer goed aan het eind.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar procentpunten verschil op de grootste polls. Dat is niets voor febo om zich zorgen over te maken ivm hun betrouwbaarheid. No way dat ze 3 Belgen op rij naar huis sturen.
live is recapquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ga jij niet kijken
dat is toch wat we altijd zien in de livequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ga jij niet kijken
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slechts 45 vd 60 minuten idd..
Oh jawel hoor Doriana gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar procentpunten verschil op de grootste polls. Dat is niets voor febo om zich zorgen over te maken ivm hun betrouwbaarheid. No way dat ze 3 Belgen op rij naar huis sturen. Dat maakt het manipuleren erna alleen maar moeilijker wanneer ze 3 Nederlands op rij naar huis moeten sturen.
wees niet te verheugdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:59 schreef odie22 het volgende:
eindelijk weer eens live de live kijken![]()
Heb je van mij niet gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, ik vind haar een soort indiaantje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef Ireth het volgende:
Het blijft een vreselijk irritante kutkleuter, maar Sorbo ziet er wel mooi uit!!
Oke, dat zijn genoeg complimenten voor de rest van de maand mbt Sorbo...
via tv loopt live stream 20 seconden achterquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef Ireth het volgende:
En weer lopen de streams bij mij een aantal seconden voor op de tv uitzending!!
Nee die zijn zekerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Als Glenn of Danny nog maar niet hoeft
quote:
Nee, heb streams in de Videoland app op mijn smartphone en.op tv gewoon op rtl5. Maar smartphone loopt voor..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
via tv loopt live stream 20 seconden achter
je hebt slome tvquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, heb streams in de Videoland app op mijn smartphone en.op tv gewoon op rtl5. Maar smartphone loopt voor..
nopequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja Danny is die ½dooie, die gaat er wel uit
Zegt meer over de overige wekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:03 schreef Adixsh het volgende:
Nog nooit zo hard gestreden als deze week 🤣
De stagiaires hebben avondje vrij, ze spelen gewoon de SL af...quote:
op de bankquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Randy wil zich verder blijven ontwikkelen.
iemand heeft een crush op jimmyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:06 schreef Hunter het volgende:
Jullie favoriete presentatoren
Jimmy ziet er fantastisch uit
dat is zijn dagelijkse gezichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy kijkt erbij of hij nu al weet dat hij naar huis moet
ty heeft gezegd ook te gaan als randy gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef tassie127 het volgende:
Ben benieuwd. Voor mij eender wie er gaat.
Bij Dori is Ro over de zeik en bij Randy is ty dat dus
Drama sowieso incomming!
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef kater1 het volgende:
Geraldine Iedereen is er? Wat denk je zelf. Nee, nou je het zegt, een onder de douche en er lopen er nog twee in de tuin
Ja daarom! Dat hij maar zich aan zijn woord houdt dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ty heeft gezegd ook te gaan als randy gaat
Ik kan ook niet tegen onrechtquote:
Ty ook een halvequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dilano heeft zoals wij hier zeggen een pratend kutjes
tis wel een prachtige damequote:
mooie foto? ze trekt me een kop niet normaal doet me ergens aan denken maar kom er even niet opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef espri het volgende:
[..]
Toch hele mooie foto, tis dat we dr een beetje kennen….
Die heeft hij al 'n week aanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy heeft zijn geluksonderbroek aan
je had het goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:13 schreef odie22 het volgende:
lobi = liefde, had ik het toch bijna goed![]()
niet zo gek he na 4 wekenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Barby is blij dat ze niet op de bank hoeft te zitten
als je wilt katten schrijf barbie dan wel goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Barby is uit haar doen omdat ze niet genomineerd is
Dat is best heftig iemand zo te noemenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Je hebt zo de boeren defense force op je dakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is best heftig iemand zo te noemen
ja onder die stolpen hunterquote:
en een lollie die gelikt hoort te wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is best heftig iemand zo te noemen
Yo, dit kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Ja, ik typ mee met wat er gezegd wordtquote:
kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Karen nog geen vraag gehad toch?
Karen was als,eerstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
aha ok hahahquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, ik typ mee met wat er gezegd wordt
aan het begin is gevraagd hoe het voelde voor karen om die vrijstelling te krijgenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zien ze er weer prachtig uitquote:
nope niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef Verida het volgende:
[..]
aan het begin is gevraagd hoe het voelde voor karen om die vrijstelling te krijgen
tom weet ik niet of er al iets aan hem is gevraagd
Allebei door de deur!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
d
[..]
bye bye doriana
2 % erboven randy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |