En daar was ronahi verbaast over 😂quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:35 schreef humpty het volgende:
Tyron en Ronahi waren de enige toch die niks gevraagd werden in de live?
Geweldigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Mensen zeggen wel eens, o wat ben jij druk. Dan zeg ik, moet je nagaan. Als het voor jou al zo is, hoe het voor mij is. Denkt iemand daar ooit over na??? NEE!! Alleen maar bezig met zichzelf.
En dat doet ze werkelijk met alles of ze nu aan het make uppen of schoonmaken is alles gaat heel obsessiefquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Snoozey het volgende:
saba zegt tegen jim dat ze helemaal blij is dat hij bij haar de blush heeft gedaan
maar net was ze nog zelf flink met de kwast in de weer met blush. die houdt zo ook geen kwast meer over zoals zij er tekeer mee gaat
snap dat ze kwast wil maken van dr eigen haar
Ze kan het wel hebben ze heeft een mooi figuurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef kater1 het volgende:
Ashley ziet er mooi uit. Alleen niet gaan zingen graag.
Nou nou…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Op de bank nu, Jimmy de boerenzoon, en hoertje Ashley.
Zeker! Maar, wat wil je uitstralen.... ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Lekker aan doen wat ze zelf leuk vinden
ja of dat hij Tom misschien nog wat wil zeggen hahhaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:36 schreef humpty het volgende:
Zullen ze nu wel aan de beurt komen kijken of Tyron dan ook zo gezellig is als vanmiddag
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Je niet anders voordoen idd , schijtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Zit een beetje in de naam van het topic he...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet die automonteur daar op de bank?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef espri het volgende:
[..]
Aaarrgghhhh ben net boven en het ligt beneden
waarom moest Jimmy er opmaken dan, slaat werkelijk nergens op beetje jammer van Jimmy's tijd en inzetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Snoozey het volgende:
saba zegt tegen jim dat ze helemaal blij is dat hij bij haar de blush heeft gedaan
maar net was ze nog zelf flink met de kwast in de weer met blush. die houdt zo ook geen kwast meer over zoals zij er tekeer mee gaat
snap dat ze kwast wil maken van dr eigen haar
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Ireth het volgende:
Iedereen lekker tutten en Tom zit gewoon in zijn "dagelijkse" kloffie relaxed te wezen..
Ashley en Karen gaan nog ff nagels kakken, zitten die zo droog te wapperen als de live begint
Nagels kakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Ireth het volgende:
Iedereen lekker tutten en Tom zit gewoon in zijn "dagelijkse" kloffie relaxed te wezen..
Ashley en Karen gaan nog ff nagels kakken, zitten die zo droog te wapperen als de live begint
De klas van 24!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie zijn een knap koppel zegt Jimmy tegen saboo en Dilli
Dat wordt toch ook over andere bewoners gezegd? En dat mag toch ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel commentaar op Doriana die eigenlijk vanaf het begin gewoon aandeed wat zij leuk vond....
ja iedereen maakt zich druk en netjes en Tom interesseert het geen reetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet die automonteur daar op de bank?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt @espri wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef zodeju het volgende:
Karen doe je pin om
Karen denkt dat maak ik zelf wel uit.
Nu dus wel en bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Iemand anders nu ook dat 'huisje op wielen' liedje in het hoofd?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef espri het volgende:
[..]
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…
Autocorrectie is van de wapquote:
Koffie??? Dat schenken ze om deze tijd in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef espri het volgende:
[..]
Wie zou er niet relaxed zijn met koffie…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:
omdat het ook geen pan is maar het is leuk dat zij dat aantrekt hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag RaRa weg , en helemaal nadat ty heeft geroepen dat hij dan ook weggaat maar het zal DoDo wel wordenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koffie??? Dat schenken ze om deze tijd in het ziekenhuis.
Een normaal mens zit al aan een wijntje of zoIk ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn god zeg ga je lekker slaat werkelijk nergens op ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Ik pak er een cappuccino en wat toastjes bij, nog minder dan 10 minuten!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.
Je hebt gelijk.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook over andere bewoners gezegd? En dat mag toch ook?
Ik vind ook niet dat Ash er altijd leuk uitziet, Roni ook niet, En Do ook niet
by the way zeg je dit over Alice ook dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Harry het volgende:
Als je je kleedt als een lolly, dan moet daar aan gelikt worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef humpty het volgende:
Dames de sc is een deurtje verderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik pak er een cappuccino en wat toastjes bij, nog minder dan 10 minuten!
* Ireth knikt met volle mond...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dames de sc is een deurtje verder
Ehm Jimmy?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Maar even klokken hoe lang die Chinees Jimmie in beeld is tov die andere 3
En geen drupke ernaast?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben laatste tijd traaaaaaag dus eerst m’n koffie.
hit by a busquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Nou Jim, je zit erbij alsof het je laatste avondmaal is.
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:51 schreef ben34567 het volgende:
Wie gaat het huis verlaten ?
Doriana zal de minste stemmen hebben maar Randy zal het huis moeten verlaten omdat de polls tussen die twee toch heel dicht bij elkaar liggen. Randy is te saai voor febo en er moet een Nederlandse man weg. Dat er daar elke week een notaris komt kijken is quatsch.
En ook zinloze discussie .. we zien wel wie er uit gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.
Het blijft de FEBO alles kanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, het verschil tussen Randy en Dor is nu zo groot dat ze geen rare fratsen meer mogen uithalen.
Geef hem een bijl...quote:
2 %quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk klagen we al jaren in iedere RLS over hoe de bewoners eruitzien , hoe ze zich gedragen en wat ze in onze ogen allemaal verkeerd doen. Niet een uitgezonderd . Daarom kijken mensen denk ik ook zo graag naar programma's zoals ditquote:
van mij mogen zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze nu Randy er uit gooien zijn ze geen knip voor de neus waard.
Hoezo? Hij gaat straks gewoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze nu Randy er uit gooien zijn ze geen knip voor de neus waard.
Er gaat er maar 1 weg helaas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mogen ze'
en doriana er achteraan![]()
Sonja heeft spijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |