Weekend = zat + zon. Week-einde.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een week begint op zondag en eindigt op zaterdag.
Meh, ja ok… de 6e keer dat ik het vergeet.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als de race op een zondag is
Wat jij wil, FP1 is donderdag aanstaande.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Weekend = zat + zon. Week-einde.
Week 8. Niet week 9.
Volgens mij ben je ondertussen al gecorrigeerd. Officieel begint men nu eenmaal op maandag.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een week begint op zondag en eindigt op zaterdag.
Niet verwacht dat het zo'n enorme discussie zou worden maar wat mij betreft is het raceweekquote:Op zondag 25 februari 2024 11:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ondertussen al gecorrigeerd. Officieel begint men nu eenmaal op maandag.
Maar puur op het 7 dagen principe begint de week inderdaaD vandaag.
Mwa toch is het wel leuk om sommige brandjes daadwerkelijk te zien branden. De dynamiek van een team kun je er wel prima uithalen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef shiz het volgende:
Hum, ik heb na seizoen 3 geloof ik het al voor gezien gehouden.
In het begin had ik nog het idee dat het echt een beetje een intieme blik 'behind the scenes' was. Daarna werd het een beetje 'vorig seizoen in revue' en dacht ik 'ja, maar dat heb ik allemaal meegekregen' en werd het van de teams ook meer een PR excersize.
Actquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
En ik ga de race op zondag kijken, dus dat.
Al aan het slapen?quote:
We gaan wel een speciaal racetopic voor jou openenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
POLLquote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Managarm het volgende:
Ik ben benieuwd, moeten we nog een poll doen wie er gaat winnen?.
Neem je hem maar in de manager.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wilde op Logan Sargeant stemmen
Dit wordt Checo's jaar. Hij is zeer goed bezig, vooralsnog staan Max en hij in punten nog gelijk!quote:Op zondag 25 februari 2024 11:56 schreef Managarm het volgende:
Ik ben benieuwd, moeten we nog een poll doen wie er gaat winnen?.
Master of Defence, zero points (op een straatcircuit).quote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit wordt Checo's jaar. Hij is zeer goed bezig, vooralsnog staan Max en hij in punten nog gelijk!
Zonder Goatifi optie is een poll niet serieus te nemen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wilde op Logan Sargeant stemmen
Ik mag zaterdag weer alleen aan het werkquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Niet doorvertellen, maar ik heb me een week vergist, ben er de tweede race niet bij op zaterdagquote:Op zondag 25 februari 2024 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag weer alleen aan het werk
Wat is het met jou en zaterdagenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar ik heb me een week vergist, ben er de tweede race niet bij op zaterdag
Die had nooit gewonnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder Goatifi optie is een poll niet serieus te nemen.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die had nooit gewonnen.
Zelfs Ook de poll niet
GOATIFI heeft het kampioenschap F1 in 2021 gewonnenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die had nooit gewonnen.
Zelfs Ook de poll niet
Maar daar doelde ik dan niet opquote:Op zondag 25 februari 2024 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GOATIFI heeft het kampioenschap F1 in 2021 gewonnen
quote:
Wat is het toch met jou?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar ik heb me een week vergist, ben er de tweede race niet bij op zaterdag
Hij mijdt F1 zaterdagenquote:
Ik sport op zaterdagen, en als ik eens niet sport heb ik wel wat anders omdat dat soort zaterdagen zeldzaam zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is het met jou en zaterdagen
Ik sport gewoon op zondag buiten de F1 omquote:Op zondag 25 februari 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sport op zaterdagen, en als ik eens niet sport heb ik wel wat anders omdat dat soort zaterdagen zeldzaam zijn
Voor zijn brokjes, kattenmelk en kattenbakgritquote:Op zondag 25 februari 2024 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap ik. Je moet toch een keer boodschappen doen
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor zijn brokjes, kattenmelk en kattenbakgrit
ik tel niet meer mee?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag weer alleen aan het werk
Voor de gravel traps?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor zijn brokjes, kattenmelk en kattenbakgrit
Jij telt altijd mee. Ik was je vergetenquote:
Lollipopman?!quote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef Shodan het volgende:
Nu RPM nog en het seizoen kan echt beginnen.
Elke race een filmquote:
Ja - en hij was weer erg leuk! Schaterlachend gekekenquote:
Dat stukje met het Wilhelmusquote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef Shodan het volgende:
We will offer you a car you can't refusequote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef Shodan het volgende:
Dat deden ze drie weken geleden alquote:Op zondag 25 februari 2024 21:24 schreef SemPai het volgende:
Ford begint zich te bemoeien met de kwestie rond Horner
https://www.motorsport.co(...)estigation/10579813/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |