DtS moet je ook gewoon niet kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
Drive to Survive viel mij eigenlijk enorm tegen dit jaar. Geen enkele aflevering over Red Bull die het meest historische seizoen ooit had behalve een 30 seconden segmentje met Horner aan het einde? Kom aan, zeg.
2 Afleveringen over Ricciardo. Dat dan weer wel. Blah. Niks tegen Daniel maar die is toch eigenlijk wel aardig passe.
Teams moeten het nu eenmaal wel toestaan dat ze meedoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
Drive to Survive viel mij eigenlijk enorm tegen dit jaar. Geen enkele aflevering over Red Bull die het meest historische seizoen ooit had behalve een 30 seconden segmentje met Horner aan het einde? Kom aan, zeg.
2 Afleveringen over Ricciardo. Dat dan weer wel. Blah. Niks tegen Daniel maar die is toch eigenlijk wel aardig passe.
Dit, beste episode was de laatste van 22 over AD 21 maar dat is beter samengevat in ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DtS moet je ook gewoon niet kijken.
Beste move ooit nog steedsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, beste episode was de laatste van 22 over AD 21 maar dat is beter samengevat in dit
[ afbeelding ]
Ja staat voor mij qua sporthistorie zo'n beetje als dezequote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beste move ooit nog steeds
Ik ben geen voetbalfan maar een mooie goal kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja staat voor mij qua sporthistorie zo'n beetje als deze
[ afbeelding ]
Beslissend voor een kampioenschap/beker zeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan maar een mooie goal kan ik wel waarderen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beslissend voor een kampioenschap/beker zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry - dergelijk offtopic 1988 geneuzel al in een ander F1-topic gedaan![]()
Excuses... het was een beetje lang wachten op de autooooooooos!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Wat is deze?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een week begint op zondag en eindigt op zaterdag.
Wist je dat niet? Ik ben niet religieus of zo maar daar is wel op gebaseerd dat zondag de 1e dag van de week is.quote:
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon danquote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik ben niet religieus of zo maar daar is wel op gebaseerd dat zondag de 1e dag van de week is.
In het Portugees is dat ook vrij makkelijk te zien, maandag is 2ª-feira = segunda-feira – Monday
Echt zo'n type dat alles uitstelt tot het laatste moment dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon dan
De Sabbath (Joodse rustdag) was van oorsprong ook op zaterdag, niet op zondag.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon dan
Wat bij moslims nog steeds zo is trouwens. Maar de inzichten over de indeling van de week in de westerse wereld zijn veranderd sinds grofweg de 20e eeuw. Alle moderne agenda's beginnen op maandag en hebben het weekend aan het eind van de week. Dat is ook in lijn met ISO 8601, waarin maandag als begin van de week wordt aangeduid.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Sabbath (Joodse rustdag) was van oorsprong ook op zaterdag, niet op zondag.
Weekend = zat + zon. Week-einde.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meh, ja ok… de 6e keer dat ik het vergeet.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als de race op een zondag is
Wat jij wil, FP1 is donderdag aanstaande.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Weekend = zat + zon. Week-einde.
Week 8. Niet week 9.
Volgens mij ben je ondertussen al gecorrigeerd. Officieel begint men nu eenmaal op maandag.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verwacht dat het zo'n enorme discussie zou worden maar wat mij betreft is het raceweekquote:Op zondag 25 februari 2024 11:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ondertussen al gecorrigeerd. Officieel begint men nu eenmaal op maandag.
Maar puur op het 7 dagen principe begint de week inderdaaD vandaag.
Mwa toch is het wel leuk om sommige brandjes daadwerkelijk te zien branden. De dynamiek van een team kun je er wel prima uithalen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef shiz het volgende:
Hum, ik heb na seizoen 3 geloof ik het al voor gezien gehouden.
In het begin had ik nog het idee dat het echt een beetje een intieme blik 'behind the scenes' was. Daarna werd het een beetje 'vorig seizoen in revue' en dacht ik 'ja, maar dat heb ik allemaal meegekregen' en werd het van de teams ook meer een PR excersize.
Actquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
En ik ga de race op zondag kijken, dus dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |