Kun je dit ff in dit topic knallen, de final update met liveries, nieuwe driver pics, etcquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren zet @:3rr0r maandag het topic al klaar.
1 | - toppie thanks - |
Serieus?quote:
Niet zo vroeg, moet tijd vinden om het uberhaupt te doen, ben wat druk met zorgen voor een zieke pa. Maar voor de meeste races is het gedeelte van de headers in ieder geval al voorzien vorig race seizoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren zet @:3rr0r maandag het topic al klaar.
Ramadanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom is de eerste race eigenlijk op een zaterdag?
Ik zie het bij meerdere analyses langskomen, zoals AMuS, the Race, etc, dus erg goed staan ze er niet voor.quote:
Alpine is dus de nieuwe Haas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie het bij meerdere analyses langskomen, zoals AMuS, the Race, etc, dus erg goed staan ze er niet voor.
10 maart begint de Ramadan en daarom is de race in Saoedi Arabië een dag eerder. Daardoor moet ook de race in Bahrein een dag eerder, want vanwege logistieke redenen moet er een week tussen twee Grand Prix zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom is de eerste race eigenlijk op een zaterdag?
Zou echt bizar zijn dat een fabrieksteam dat vorig jaar nog 6e werd nu opeens slechter scoort dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine is dus de nieuwe Haas.
Nou, Williams was eerst enorm goed en kijk waar die naar toe zijn gegleden en nu naartoe aan het gaan zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou echt bizar zijn dat een fabrieksteam dat vorig jaar nog 6e werd nu opeens slechter scoort dan wie dan ook.
denk dat Alpine 9 is en williams 7, sauber 8quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Maandag pas Weer Cakequote:
Ik zeg toch BIJNAquote:
Nog slechter dan de Haasquote:
Ja, dat heb ik gelezen en ik weet dat je ongeduldig bentquote:
Jij net zo goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen en ik weet dat je ongeduldig bent
Ik heb me prima vermaakt met de F1 testdagen en nu ga ik eurovisie songfestival voorronde kijken, dus ik overleef het wel tot donderdag zonder F1. Verder is ook nog het nieuwe seizoen Drive to Survive op Netflixquote:
Ik vermaak me dan wel op een andere manierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met de F1 testdagen en nu ga ik eurovisie songfestival voorronde kijken, dus ik overleef het wel tot donderdag zonder F1. Verder is ook nog het nieuwe seizoen Drive to Survive op Netflix
Met de xbox en de playstation toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vermaak me dan wel op een andere manier
Dat afglijden was nadat ze geen fabrieksteam meer waren, toen BMW vertrok naar Sauber. Gebrek aan geld en investeringen in nieuwe voorzieningen zorgden er daarna voor dat ze steeds verder afgleden. De Mercedes motor heeft dat nog even kunnen keren, maar daarna ging het weer achteruit. Tot de investeringen van Dorilton en de budget cap waardoor ze weer wat naar voren komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, Williams was eerst enorm goed en kijk waar die naar toe zijn gegleden en nu naartoe aan het gaan zijn.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met de xbox en de playstation toch?
DtS moet je ook gewoon niet kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
Drive to Survive viel mij eigenlijk enorm tegen dit jaar. Geen enkele aflevering over Red Bull die het meest historische seizoen ooit had behalve een 30 seconden segmentje met Horner aan het einde? Kom aan, zeg.
2 Afleveringen over Ricciardo. Dat dan weer wel. Blah. Niks tegen Daniel maar die is toch eigenlijk wel aardig passe.
Teams moeten het nu eenmaal wel toestaan dat ze meedoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
Drive to Survive viel mij eigenlijk enorm tegen dit jaar. Geen enkele aflevering over Red Bull die het meest historische seizoen ooit had behalve een 30 seconden segmentje met Horner aan het einde? Kom aan, zeg.
2 Afleveringen over Ricciardo. Dat dan weer wel. Blah. Niks tegen Daniel maar die is toch eigenlijk wel aardig passe.
Dit, beste episode was de laatste van 22 over AD 21 maar dat is beter samengevat in ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DtS moet je ook gewoon niet kijken.
Beste move ooit nog steedsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, beste episode was de laatste van 22 over AD 21 maar dat is beter samengevat in dit
[ afbeelding ]
Ja staat voor mij qua sporthistorie zo'n beetje als dezequote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beste move ooit nog steeds
Ik ben geen voetbalfan maar een mooie goal kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja staat voor mij qua sporthistorie zo'n beetje als deze
[ afbeelding ]
Beslissend voor een kampioenschap/beker zeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan maar een mooie goal kan ik wel waarderen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beslissend voor een kampioenschap/beker zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry - dergelijk offtopic 1988 geneuzel al in een ander F1-topic gedaan![]()
Excuses... het was een beetje lang wachten op de autooooooooos!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Wat is deze?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee een week begint op zondag en eindigt op zaterdag.
Wist je dat niet? Ik ben niet religieus of zo maar daar is wel op gebaseerd dat zondag de 1e dag van de week is.quote:
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon danquote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik ben niet religieus of zo maar daar is wel op gebaseerd dat zondag de 1e dag van de week is.
In het Portugees is dat ook vrij makkelijk te zien, maandag is 2ª-feira = segunda-feira – Monday
Echt zo'n type dat alles uitstelt tot het laatste moment dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon dan
De Sabbath (Joodse rustdag) was van oorsprong ook op zaterdag, niet op zondag.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder dat god blijkbaar met een rustdag begon dan
Wat bij moslims nog steeds zo is trouwens. Maar de inzichten over de indeling van de week in de westerse wereld zijn veranderd sinds grofweg de 20e eeuw. Alle moderne agenda's beginnen op maandag en hebben het weekend aan het eind van de week. Dat is ook in lijn met ISO 8601, waarin maandag als begin van de week wordt aangeduid.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Sabbath (Joodse rustdag) was van oorsprong ook op zaterdag, niet op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |