Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee hoor zo is het niet, want je vergeet ik kom net zo goed op kantoor, althans zo gaat het hoor. Loopt allemaal door elkaar. het is humor daar ook, eens, maar het is ook humor anders..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon allemaal aannames. Je zult het niet weten als je er niet bij bent. Alsof ik andere humor heb dan iemand die ander werk doet, slaat nergens op.Do what you love, love what you do!![]()
Ik Vloek GVD wanneer ik dat wil ja!
Free worldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik Vloek GVD wanneer ik dat wil ja!![]()
Het was kerstochtend 2024 ik weet het nog zo goed. Konijn die lieve kleine konijn…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik Vloek GVD wanneer ik dat wil ja!![]()
Je weet. uiteindekijk zul je branden ervoor heee?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik Vloek GVD wanneer ik dat wil ja!
Lol of mss niet, maargoed ik denk je hoeft dat er niet zo. bij te zetten om je iets meer kracht bij te zetten. daarom doe het niet althans probeer.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het was kerstochtend 2024 ik weet het nog zo goed. Konijn die lieve kleine konijn…
Sommige mensen hebben juist stevige taal nodig, anders snappen ze het niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet. uiteindekijk zul je branden ervoor heee?
Lol of mss niet, maargoed ik denk je hoeft dat er niet zo. bij te zetten om je iets meer kracht bij te zetten. daarom doe het niet althans probeer.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
haha ja ik snap wel en echt het stoot mij niet zo tegen, maar denk hmmms mss moet je zoiets met vloeken gewoon niet doen, het kan ook zonder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben juist stevige taal nodig, anders snappen ze het niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt ook door het leven gaan zonder te eten, maar het is toch leuke als je het wel doetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik snap wel en echt het stoot mij niet zo tegen, maar denk hmmms mss moet je zoiets met vloeken gewoon niet doen, het kan ook zonder.
kweet het en ben er redelijk mild mee of trek me hjet aan vloeken enzo, maar denk hoeft ook niet, maar mijn meningquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook door het leven gaan zonder te eten, maar het is toch leuke als je het wel doet
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ACDC altijd een saaie witte-mannen-met-midlife-crisis rock band gevonden. Maar kennelijk is het populair bij de luisteraars van 538quote:![]()
hmmmmquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ACDC altijd een saaie witte-mannen-met-midlife-crisis rock band gevonden. Maar kennelijk is het populair bij de luisteraars van 538Do what you love, love what you do!![]()
Behalve die Angus Young dan die altijd in z'n schooluniform stond te spelen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ACDC altijd een saaie witte-mannen-met-midlife-crisis rock band gevonden. Maar kennelijk is het populair bij de luisteraars van 538
Ik ging even googlen en zie dat ie gewoon in Nederland woont.![]()
![]()
Het altijd mooie Aaltenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Behalve die Angus Young dan die altijd in z'n schooluniform stond te spelen?
Ik ging even googlen en zie dat ie gewoon in Nederland woont.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is een grappige gimmick, maar je hoort het niet in de muziekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Behalve die Angus Young dan die altijd in z'n schooluniform stond te spelen?
Ik ging even googlen en zie dat ie gewoon in Nederland woont.
Ik wist niet dat hij in Nederland woont. Was Australië te warm voor hem?![]()
hebben jullie dat ook wel eens, dat je soort van emo gaat worden ofzo? niet van hier ofzo maar hoe de wereld er aan toe gaat of niet eens met van alles etc etc.???
hmmmmms over het algemeen zit ik goed in me vel, maarja soms heeee?Do what you love, love what you do!![]()
Ienimini staak je wild geraasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De maan schijnt hier door de bomen![]()
In welk monster verander je?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Volle maan. Ik denk dat ik vanavond maar binnen moet blijvenTrotste mama van Ambar
Een knuffelmonster en dat wil ik niemand aandoenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In welk monster verander je?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een knuffelmonster en dat wil ik niemand aandoen![]()
![]()
![]()
Kom eraan schatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen ❤![]()
Oeh gevaarlijk welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een knuffelmonster en dat wil ik niemand aandoenTrotste mama van Ambar
Cry me a riverrrrquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om je een koekie van eigen deeg te geven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een knuffelmonster en dat wil ik niemand aandoen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet ineens aan croissantjes denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
De perfecte kunst voor mario![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht wel even op leuke mensen![]()
![]()
Ik vind het geen reet aan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
De perfecte kunst voor mario![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey ToT het spul al in bed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie woordspelingquote:
Haha nee ze zitten naar Huize Herrie te kijken en het dinnetje vraagt om wat lekkers.quote:
Straks, vlak voor het tanden poetsen.Anders vraagt ze straks om nog meer!
![]()
![]()
Ja tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Huize Herrie klinkt niet als een rustig programmaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ze zitten naar Huize Herrie te kijken en het dinnetje vraagt om wat lekkers.
Straks, vlak voor het tanden poetsen.Anders vraagt ze straks om nog meer!
quote:
Ze worden er wel rustig van!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huize Herrie klinkt niet als een rustig programma![]()
![]()
Te veel gegeten?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er soort van.
After dinner dipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Och meid, komt wel goed!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er soort van.
After dinner dipNa regen komt zonneschijn!
Hopelijk is dat dipje snel over!![]()
![]()
![]()
O dat scheelt alweerquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er soort van.
After dinner dip
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
ben ik weer! hebben jullie me gemist![]()
![]()
Hey!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht wel even op leuke mensen![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
@:Tot
ik las je topic met interesse![]()
![]()
Ow die van Ali?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hier heb ik nietgelezen dus geen idee
bedoelde topic op bnw![]()
O. Daar lees ik nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hier heb ik nietgelezen dus geen idee
bedoelde topic op bnw![]()
vind ik interessantquote:
plus ik kijk soms even bij topics die actief zijn, die niet mijn topics zijn♡♡♡♡![]()
zall ik boos zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moest wel lachen
thank you
nog boos op mij?
maar je heeft me mijn
5te weggenomen![]()
![]()
quote:
Ja Ali kan aardig uit de hoek komen, en ik kan dan ook vrij bloemrijke omschrijvingen gebruiken!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm die van bnw, over new world order
maar t ontspoorde vrij rap, was jammer
Hij is echt een geloofsextremist die 100% zeker weet dat hij het bij het rechte eind heeft. Is al jaren zo.![]()
je staat juist 5equote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zall ik boos zijn
maar je heeft me mijn
5te weggenomen
♡♡♡♡![]()
Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind ik interessant
plus ik kijk soms even bij topics die actief zijn, die niet mijn topics zijn![]()
![]()
ah oke, die achtergrondkennis had ik dan weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ali kan aardig uit de hoek komen, en ik kan dan ook vrij bloemrijke omschrijvingen gebruiken!
Hij is echt een geloofsextremist die 100% zeker weet dat hij het bij het rechte eind heeft. Is al jaren zo.
toch geniet ik er van om mee te lezen met jouw "bloemrijke omschrijvingen"
♡♡♡♡![]()
jamjam!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
Thee en paaseieren voor iedereen die wil !
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
Thee en paaseieren voor iedereen die wil !![]()
Trotste mama van Ambar
Ik ga wel naar het st. Gerlachus putjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vraag deze knakker of hij er zijn kunstje mee kan doen:
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hou niet zo van koffiesmaakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb paaseitjes met toffee koffiesmaak
ruilen?![]()
![]()
Ik heb lavendelthee op mijn inner Thiery te channelenTrotste mama van Ambar
Henry?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb lavendelthee op mijn inner Thiery te channelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Welke maan en welke landing?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat denk je over de maanlanding?Trotste mama van Ambar
IK had er vanmiddag al iets over getypt hierquote:quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onderschat nooit de kracht van herhaling!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er vanmiddag al iets over getypt hier
[..]![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er vanmiddag al iets over getypt hier
[..]
Traantje weggepinktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
met welk doel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb lavendelthee op mijn inner Thiery te channelen♡♡♡♡![]()
Okquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb ook paaseitjes met praline...
ruilen?![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke, die achtergrondkennis had ik dan weer niet
toch geniet ik er van om mee te lezen met jouw "bloemrijke omschrijvingen"
Ja ach ik heb me behoorlijk verdiept in veel zaken.
Hij ook wel, maar dan met oogkleppen op van hoe slecht het allemaal is. Alles wat niet volgens de Bijbel is, is zondigen tegen Den Heere.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon op deze wereld is die 100% absoluut de enige echte waarheid in pacht neemt.
Het Vaticaan heeft bizarre hoeveelheden oude geschriften (degene die ze niet verbrand hebben_ die maar door een zeer select groepje mensen gelezen mogen worden.
De paus mag 1x in de 7 jaar de "echte" Bijbel lezen, Wie weet wat er in die Bijbel staat, en wat er in al die geschriften staat?
En zelfs als je al die kennis hebt, dan weet je nog steeds niet of dat de absolute waarheid bevat.
Ik ben zeer spiritueel geweest, maar ben nu veel meer met de wetenschap bezig. Big Bang, zonnen die vormen, elementen die vormen, supernova, nieuwe zonnen, zwaardere elementen, nieuwe supernova, nieuwe zonnen, de eerste planeten met al die zwaardere elementen, abiogenese, eerste vorm van leven, evolutie, de mens.
Ik zie nergens waar een god of een menselijke ziel te pas komt.![]()
Goed antwoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke maan en welke landing?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
interessantquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ach ik heb me behoorlijk verdiept in veel zaken.
Hij ook wel, maar dan met oogkleppen op van hoe slecht het allemaal is. Alles wat niet volgens de Bijbel is, is zondigen tegen Den Heere.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon op deze wereld is die 100% absoluut de enige echte waarheid in pacht neemt.
Het Vaticaan heeft bizarre hoeveelheden oude geschriften (degene die ze niet verbrand hebben_ die maar door een zeer select groepje mensen gelezen mogen worden.
De paus mag 1x in de 7 jaar de "echte" Bijbel lezen, Wie weet wat er in die Bijbel staat, en wat er in al die geschriften staat?
En zelfs als je al die kennis hebt, dan weet je nog steeds niet of dat de absolute waarheid bevat.
Ik ben zeer spiritueel geweest, maar ben nu veel meer met de wetenschap bezig. Big Bang, zonnen die vormen, elementen die vormen, supernova, nieuwe zonnen, zwaardere elementen, nieuwe supernova, nieuwe zonnen, de eerste planeten met al die zwaardere elementen, abiogenese, eerste vorm van leven, evolutie, de mens.
Ik zie nergens waar een god of een menselijke ziel te pas komt.
je hele spirituele kant is weg / daar geloof je niet meer in?
en de dingen die je hebt ervaren dan?♡♡♡♡![]()
a gossiequote:
Met dat soort mensen valt ook niet te discussiëren. Wat je ook zegt...ze hebben altijd gelijk en jij bent een dom schaap🐑🐑🐑quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ali kan aardig uit de hoek komen, en ik kan dan ook vrij bloemrijke omschrijvingen gebruiken!
Hij is echt een geloofsextremist die 100% zeker weet dat hij het bij het rechte eind heeft. Is al jaren zo.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef JustinK het volgende:
Ik zou ook wel een keer op Maan willen landen![]()
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb dat allemaal op pauze gezet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
interessant
je hele spirituele kant is weg / daar geloof je niet meer in?
en de dingen die je hebt ervaren dan?
Ik voel de Reiki echt nog wel stromen.
Ik weet ook wat ik ervaren heb, maar weet alleen wat me er over geleerd is, en ik weet dat ik het met veel van die dingen gewoon niet eens ben.
Wat de waarheid dan wel is? Geen idee, maar ik ga mezelf niet frustreren het te proberen te achterhalen, en ga mezelf ook niet voor de gek te houden door te denken dat ik als enige op deze planeet achterhaald heb wat het is.![]()
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt ook niet te discussiëren. Wat je ook zegt...ze hebben altijd gelijk en jij bent een dom schaap🐑🐑🐑
![]()
![]()
Impressive hoor, ik zou 't niet volhoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!
mmokequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal op pauze gezet.
Ik voel de Reiki echt nog wel stromen.
Ik weet ook wat ik ervaren heb, maar weet alleen wat me er over geleerd is, en ik weet dat ik het met veel van die dingen gewoon niet eens ben.
Wat de waarheid dan wel is? Geen idee, maar ik ga mezelf niet frustreren het te proberen te achterhalen, en ga mezelf ook niet voor de gek te houden door te denken dat ik als enige op deze planeet achterhaald heb wat het is.♡♡♡♡![]()
Die 9/11 reeks heb ik nog lang gevolgd wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!
Was wel interessant, maar ook weer twee kampen tegenover elkaar.![]()
probeer te zinge maar lukt niequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
Dum Dam Da Dum...
That's the way you got to go
So put your hands in the air when I say so
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiërenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Die 9/11 reeks heb ik nog lang gevolgd wel.
Was wel interessant, maar ook weer twee kampen tegenover elkaar.
♡♡♡♡![]()
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiëren
Je verpest hetquote:
Tante Lien natuurlijkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik kreeg een paar dagen geleden daar nog een schop in m'n kloten er over van een verzuurd alu-hoedje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Impressive hoor, ik zou 't niet volhouden
Die vonden altijd dat mijn neutrale houding kut was; ik moest 100% aan hun kant staan.![]()
dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja
♡♡♡♡![]()
Owquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je verpest het
Tante Lien natuurlijk![]()
![]()
Ja dat werkt, in een forum waar iedereen elkaar ook de koppen inslaat omdat ze het niet met elkaar eens zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een paar dagen geleden daar nog een schop in m'n kloten er over van een verzuurd alu-hoedje.
Die vonden altijd dat mijn neutrale houding kut was; ik moest 100% aan hun kant staan.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, burn-out gehad en ik wil nu gewoon rust aan mijn hoofd, geen onzekerheden.
♡♡♡♡![]()
hihihihiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt
♡♡♡♡![]()
Dat is zeker waar ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiëren
Maar ging er vaak wel hard aan toe.![]()
Ups en downs, maar momenteel zit ik te genieten van een stel belhamels hier die een kommetje slagroom aan het leegpeuzelen zijn voor het slapen gaan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja okayLekker weekend.
hoe issie daar?![]()
![]()
dan blijf ik doorgaans ook weg, vind dat geen fijne sfeer danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja.
Maar ging er vaak wel hard aan toe.♡♡♡♡![]()
Aawh heerlijk, geniet vanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, maar momenteel zit ik te genieten van een stel belhamels hier die een kommetje slagroom aan het leegpeuzelen zijn voor het slapen gaan!![]()
en doe kalm aan
![]()
![]()
![]()
![]()
^ kunnen we ons deze mooie tijd nog herinneren?
Mooi was die tijd hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:20 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
![]()
^ kunnen we ons deze mooie tijd nog herinneren?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mijn best, maar het is moeilijk....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aawh heerlijk, geniet van![]()
en doe kalm aan
![]()
Met weemoed?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik denk daar nog wel vaak aan![]()
![]()
Is ook moeilijk en meer dan je best kan je ook niet doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het is moeilijk....![]()
![]()
Slagroom is op hier, ff de mormels de bek laten schrobben en naar bed schoppen, en dan een verhaaltje voorlezen!![]()
![]()
Succes!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Slagroom is op hier, ff de mormels de bek laten schrobben en naar bed schoppen, en dan een verhaaltje voorlezen!![]()
![]()
succesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Slagroom is op hier, ff de mormels de bek laten schrobben en naar bed schoppen, en dan een verhaaltje voorlezen!
♡♡♡♡![]()
de pet van 4 wiebeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Ik heb beidequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen honger en koud
maar ook wel moemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
DIe ga ik straks of morgen avond terug kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pak ze gewoon op en gooi ze in de vuilnisbakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nog steeds?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelen![]()
Nog steeds, viespeukkiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelen
Ik ben weer gestart met seizoen 2.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe ga ik straks of morgen avond terug kijken![]()
O ik kijk het nieuwe seizoen alquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben weer gestart met seizoen 2.
geloof 4 afleveringen nu geweest neem het altijd op en kijk het laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene die liefde niet respecteert
Ik was er ooit eens mee begonnen, en nu weer terug begonnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kijk het nieuwe seizoen al
geloof 4 afleveringen nu geweest neem het altijd op en kijk het later![]()
![]()
Heb ik twee jaar geleden met Flikken Gent gedaan, ook een mooie seriequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik was er ooit eens mee begonnen, en nu weer terug begonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owh staat dat ook op NPO, nee zekerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden met Flikken Gent gedaan, ook een mooie serie![]()
![]()
![]()
Nee op videolandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh staat dat ook op NPO, nee zeker
Kom je helpen boodschappen opbergen?quote:
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallen![]()
![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je helpen boodschappen opbergen?
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallen
Oepsie... geen nieuwe gepakt?![]()
Nee, koop ik volgend weekend welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik pas
Oepsie... geen nieuwe gepakt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallenoepsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallen
waren ze boos?♡♡♡♡![]()
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zeiden natuurlijk dat het niet erg was, maar de reactie was meer van![]()
![]()
![]()
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekocht![]()
![]()
![]()
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekocht![]()
![]()
Ik gebruik het liever om mee te kokenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggen![]()
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik het liever om mee te koken![]()
Ja duurt wel lang hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga weer wat anders doen, kun je me eindelijk eens in halen.
Tot laters![]()
![]()
Zo kan je geen punten scorenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef mario390 het volgende:
hoezo draaien de in de
cos zoo door??
onder 15 min
topic voll
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: