Ik pasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je helpen boodschappen opbergen?
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallen
Nee, koop ik volgend weekend welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik pas
Oepsie... geen nieuwe gepakt?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
oepsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zeiden natuurlijk dat het niet erg was, maar de reactie was meer van
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekocht![]()
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekocht
Ik gebruik het liever om mee te kokenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggen
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik het liever om mee te koken
Ja duurt wel lang hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga weer wat anders doen, kun je me eindelijk eens in halen.
Zo kan je geen punten scorenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef mario390 het volgende:
hoezo draaien de in de
cos zoo door??
onder 15 min
topic voll![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |