Je zou het bijna gaan denken....ff generale repetitie.......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgen de bewoners nu hun script, dat we dit niet mogen zien?
Is wel van toepassing op de Queen.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:33 schreef odie22 het volgende:
hoop dat doriana mag blijven vanavond
Het is bijna een griezelfilm zo vanachter......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah de cavia is weer tot leven gewekt, leuk dat lange haar tot op je reet ( als je 12 bent )
nee dat is pas als ze zich omdraaitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is bijna een griezelfilm zo vanachter......
the ringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is bijna een griezelfilm zo vanachter......
Is wel goed gedaan door Karen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah de cavia is weer tot leven gewekt, leuk dat lange haar tot op je reet ( als je 12 bent )
Het haar is bijna langer dan haar rokjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Met van alles op rantsoen maar wel die bos stro mogen laten zetten, ik begrijp er niets meer van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
En Jimmy.quote:
Ja, komt de kaartploeg ging nog ff eten voor dat ze naar bed gingen en dan doe je dat als laatste....dat is de regel dat je de keuken netjes achterlaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:44 schreef odie22 het volgende:
en ik zie karen alleen maar afwassen, vannacht nog en nu al weer
is die dooie bos van vorige week, die is in de chloor en bleek en ontsmettingsbak geweest en mocht nu weer terug in het dooie bosje wat er nog over wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met van alles op rantsoen maar wel die bos stro mogen laten zetten, ik begrijp er niets meer van.
ja nee dat wel , maar ze wast wel veel afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, komt de kaartploeg ging nog ff eten voor dat ze naar bed gingen en dan doe je dat als laatste....dat is de regel dat je de keuken netjes achterlaat.
Dat dooie bosjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is die dooie bos van vorige week, die is in de chloor en bleek en ontsmettingsbak geweest en mocht nu weer terug in het dooie bosje wat er nog over was
ja, dat is waar....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja nee dat wel , maar ze was wel veel af
Zijn haar eigen matten die er al in zaten. Dus hoezo mogen zetten? De matten zijn er door Karen en Jimmy uitgehaald en ook weer door hun ingezet, heeft BB of de bewoners geen cent gekostquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met van alles op rantsoen maar wel die bos stro mogen laten zetten, ik begrijp er niets meer van.
Huh? heb ik wat gemist? wat heeft dit gekost dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij ook daar geen warm water uit de kraan, ze waren daar laatst ook potten op het vuur aan het warm makenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Mogen hun niet de keuken in de voorraadkamer gebruiken om vlug echt voor de gehele vaat warm water te hebben....
heb ook het idee dat de munten/coins veel minder belangrijk zijn dan vorig jaar, vorig jaar ook elke zaterdag een overzicht hoeveel iedereen had, dat hielden @Dotteke en ik toen bij in apart topic, en heel vaak een close up camera op de coinbuizen, dat is nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef odie22 het volgende:
snap ook niet waarom ze geen muntjes gebruiken om lekker te douchen, zeker als je toch al weet dat je misschien weg moet
Klopt heb er nu ook wel een topic voor aangemaakt maar geen idee hoeveel ze hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ook het idee dat de munten/coins veel minder belangrijk zijn dan vorig jaar, vorig jaar ook elke zaterdag een overzicht hoeveel iedereen had, dat hielden @:dotteke en ik toen bij in apart topic, en heel vaak een close up camera op de coinbuizen, dat is nu ook niet meer.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ook het idee dat de munten/coins veel minder belangrijk zijn dan vorig jaar, vorig jaar ook elke zaterdag een overzicht hoeveel iedereen had, dat hielden @:dotteke en ik toen bij in apart topic, en heel vaak een close up camera op de coinbuizen, dat is nu ook niet meer.
ik zou het gewoon gokken , er is dit jaar geen pijl op te trekken wat je moet doen voor coins, of je bent ze zo weer kwijt, of je wordt weer gescheiden als duo etc etcquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt heb er nu ook wel een topic voor aangemaakt maar geen idee hoeveel ze hebben.
she is artquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft ze in haar hals/nek staan ?
ik dacht ''doe is art''quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
haar BSN, mocht ze het vergetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zag Ashley pannen water daar op het vuur zetten.....en dan kan je 4pannen alvast opwarmen ....begrijp toch niet van dat er geen warm water uit de kraan komt of douche .....vindt het niks toevoegen in het spel of wat dan ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij ook daar geen warm water uit de kraan, ze waren daar laatst ook potten op het vuur aan het warm maken
tijd om te gaan eten dus, want het wordt een lange avondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano en soebaaroe wandelsessie
ik ben al bezigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
tijd om te gaan eten dus, want het wordt een lange avond![]()
Stuur ze ff het bos in (zonder korstjes brood)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano en soebaaroe wandelsessie
stukje focus, snap jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:06 schreef engine het volgende:
Eindelijk weer wandelstream Dilano en Sabeau
Cousin It is weer terug zie ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik welquote:
Net zo begrijpelijk als moe worden van Trashly.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het raar als je weleens moe wordt van het gezwets van Sabel?
Het is raar als je er niet moe van wordtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het raar als je weleens moe wordt van het gezwets van Sabel?
Niks, had ze zelf allemaal meegenomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? heb ik wat gemist? wat heeft dit gekost dan?
Ja precies, dus heeft niets te maken met rantsoenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Niks, had ze zelf allemaal meegenomen.
Nopequote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja precies, dus heeft niets te maken met rantsoen
Mooi hoor...mijn jongens hebben het niet meer nodigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
Tijdens de zoveelste sl toch maar even op Randy mijn stemmen gegeven.
Denk dat hij kraandrijver is en uitlegt hoe hij in die cabine zitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Tom nu te vertellen dat hij rookt op balkon en piest naar beneden...want hij kan niet naar beneden lopen. Hij kan ook piesen in de container maar er is een deur en dan kan je zo naar beneden. Er staan drie palen.
En daar is een deur en hier is het terras en daar de stoel en een armleuning en
La maar
Hij had het over fiets en fietsenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Tom nu te vertellen dat hij rookt op balkon en piest naar beneden...want hij kan niet naar beneden lopen. Hij kan ook piesen in de container maar er is een deur en dan kan je zo naar beneden. Er staan drie palen.
La maar
En op 1 is nog steeds SL. Vraag me af of Den Danny dat verhaal van Tom nog snapt of dat ie uit beleefdheid maar 'ja' zegt op elke 'snapte'..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
La maar
Ja zoiets is hetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij kraandrijver is en uitlegt hoe hij in die cabine zit
Dan snap ik dat naar beneden piesen welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij kraandrijver is en uitlegt hoe hij in die cabine zit
Ma vo te kakken gaat em wel na benee zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan snap ik dat naar beneden piesen wel
Als je dan ook nog zo'n 5 liter water drinkt op dag, zoals hij gisteren zei.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan snap ik dat naar beneden piesen wel
Een enorm ding, met weinig impact geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:37 schreef Xilia het volgende:
Ah de wavemachine is ook weer boven gehaald (voor de laatste keer)
Doet echt amper wat jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Een enorm ding, met weinig impact geloof ik
Al die moeite...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Glenn is een kaartje/briefje aan t schrijven
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:42 schreef Xilia het volgende:
Aan wie schrijft Glenn?
Toch niet Sabeau zeker?
We gaan het niet zien vrees ik, alweer slquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel goed zijn maar dat lijkt me sterk.
Dit meen je toch niet .....fijne opvoeding.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
La maar
Gaat een hele spannende live worden, dat moet wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:47 schreef Hznootje het volgende:
Wat is dit voor stom gedoe..alleen maar SL’s
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:48 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gaat een hele spannende live worden, dat moet wel.
Repetities voor de live waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:47 schreef Hznootje het volgende:
Wat is dit voor stom gedoe..alleen maar SL’s
Ik hoop dat Ash naast Dora gaat zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Repetities voor de live waarschijnlijk.
Ohja nog even Doriana stemmenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:50 schreef kiki2024 het volgende:
voor mij is het niet spannend, of Randy of Dori gaat...of beiden.
Burgers Zoo heeft Swiftvosjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Volgens ty zitten er geen vossen in de dierentuin
randy: jawel man de ardense vos
ty : dierentuinen hebben geen vossen
randy: jawel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Burgers Zoo heeft Swiftvosjes.
Er lopen genoeg buiten....kom maar eens in de duinen kijken en zo tam ze eten uit je hand....en als je niet uitkijkt komen ze nog binnen ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Volgens ty zitten er geen vossen in de dierentuin
randy: jawel man de ardense vos
ty : dierentuinen hebben geen vossen
randy: jawel
Dilano komt ook al iets laten zienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. en dan even showen bij Jimmy.
Randyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Er gaat toch gewoon één kereltje uit.. whats te buzz, gewoon business as usual
Me tante toen ze 92 had ook hasr tot op der kont... maar dan wel in een knotjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had ook nieuwe .. die volgens haar zeggen korter warenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is die dooie bos van vorige week, die is in de chloor en bleek en ontsmettingsbak geweest en mocht nu weer terug in het dooie bosje wat er nog over was
Vindt het zo lelijk een dikke zwarte zonnescherm voor je ogen....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
wow karan ook nepwimpers, ze maken er wel werk van vandaag!
zei Tyron dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:56 schreef Harry het volgende:
Glenn zit een brief te schrijven:
Het waren een paar geweldige dagen! Dit maak je niet vaak mee. Ik bedank u allen! Maar ik ga niet weg. Echt niet. Niemand wil dat ook. Ik ga dan ook niemand bedanken, of andere hypocritische zaken uiten. Lik mijn bal! Wat mij hier in het bijzonder opgevallen is, is Belgie - Nederland. De directe Nederlanders tegen de Belgen die altijd met een enorme omweg iets duidelijk proberen te maken. Emoties zijn ze ook niet vreemd, huilebalken!! Geef mij de Nederlanders maar, behalve jij Tyron. Jij bent zeker niet die directe Nederlander, maar je bent ook geen Belg. Je stelt met andere woorden niets voor. Ik hoor je vandaag zeggen, dat je ook gaat als je maatje Randy eruit moet. Ik hou je daar aan! Nogmaals, IK BLIJF !!!
Onder die lange jurk? Heeft toch geen enkel zin of doet ze dat ff omdat ze het leuk vindt elke keer wat Jimmy daarover zegt.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
ashley wil weten of ze korte schoenentjes of de tippellaarzen over knee laarzen aan zal doen
ja onder die jurk, zie nu dat hij toch wat minder lang is dan ik eerst dacht.. maar zit een dikke panty onder of maillot daar wil ze die lange zwarte seksboots onder aan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onder die lange jurk? Heeft toch geen enkel zin of doet ze dat ff omdat ze het leuk vindt elke keer wat Jimmy daarover zegt.....
nee zijn te groot en dik dit keerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
vind die grote zwarte dingen niet zo mooi bij karan
drag queen wimpersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee zijn te groot en dik dit keer
Hangt ervanaf hoe dik en hoe lang.. ik ben door de longcovid me wimpers en wenkbrauwen zo goed als kwijt... dus ik ben blij dat het bestaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het zo lelijk een dikke zwarte zonnescherm voor je ogen....
Zijn dik en lang en zwaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe dik en hoe lang.. ik ben door de longcovid me wimpers en wenkbrauwen zo goed als kwijt... dus ik ben blij dat het bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Een echte brief van Glenn of rijp voor Propria Cures?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:56 schreef Harry het volgende:
Glenn zit een brief te schrijven:
Het waren een paar geweldige dagen! Dit maak je niet vaak mee. Ik bedank u allen! Maar ik ga niet weg. Echt niet. Niemand wil dat ook. Ik ga dan ook niemand bedanken, of andere hypocritische zaken uiten. Lik mijn bal! Wat mij hier in het bijzonder opgevallen is, is Belgie - Nederland. De directe Nederlanders tegen de Belgen die altijd met een enorme omweg iets duidelijk proberen te maken. Emoties zijn ze ook niet vreemd, huilebalken!! Geef mij de Nederlanders maar, behalve jij Tyron. Jij bent zeker niet die directe Nederlander, maar je bent ook geen Belg. Je stelt met andere woorden niets voor. Ik hoor je vandaag zeggen, dat je ook gaat als je maatje Randy eruit moet. Ik hou je daar aan! Nogmaals, IK BLIJF !!!
en roze print shirt eronderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
paarse lak broek met roze veel te grote colbert
Dat is onderin toch nog spannend dan.quote:
Dan heb je wel verstand van mode als je dat zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal geen verstand van mode hebben, maar ben niet zo fan van hetgeen Doriana aan heeft.
Denk dat de poll het vandaag mis heeft. Er zal een nederlandse man moeten gaan.quote:
Heb nog nooit iets bij haar gezien waar ik fan van wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal geen verstand van mode hebben, maar ben niet zo fan van hetgeen Doriana aan heeft.
Ton sur ton.quote:
Eigen kleren aan in geval van exit denkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Randy nou die zilveren jas nog genomen van JImmy??
"proest" moet nog stemmen!![]()
Nepwimpers? die zijn, net als plaknagels overigens, alleen maar mooi als ze in de vuilnisbak liggen.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nepwimpers? die zijn, net als plaknagels overigens, alleen maar mooi als ze in de vuilnisbak liggen.
Nouja meestal hebben de polls het wel goed maar dit is dan toch een keer dat het een beetje spannend is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En de eindstand van de FB poll. Doriana blijkt vanavond vast veel fans te hebben die niet op Facebook zitten, en die Salar niet volgen.
[ afbeelding ]
Hij heeft hem gekregen van Jimmy, maar hij had hem vorige keer aan dus vanavond niet geloof ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Randy nou die zilveren jas nog genomen van JImmy??
"proest" moet nog stemmen!![]()
En van wie was de theorie dat er een Nederlandse man uit moest?????quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En de eindstand van de FB poll. Doriana blijkt vanavond vast veel fans te hebben die niet op Facebook zitten, en die Salar niet volgen.
[ afbeelding ]
Zoiets verwacht ik ook jammer genoegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag PostNL wel op haar juten postzakken passen.quote:
er zit nu een man te veel daarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
En van wie was de theorie dat er een Nederlandse man uit moest?????
Dat is een soort van BB wet. Alles moet steeds een beetje in evenwicht blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meestal om en omquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu het idee hebben dat er veelste veel belgen inzitten....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een soort van BB wet. Alles moet steeds een beetje in evenwicht blijven.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu het idee hebben dat er veelste veel belgen inzitten....
Kunnen ze toch ook op het laatst doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, waarvoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komen nog wat Belgische stemmen bij, Randy moet oppassen.
Tja, live hè.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze komen elk dag op TV maar elke week komen ze écht op TV , dan moet je er wel beter uitzien voor de nominerende kijker
Ik denk niet dat de man-vrouwverhouding een rol van betekenis heeft. Wel de verhouding B-N.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:05 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Denk dat de poll het vandaag mis heeft. Er zal een nederlandse man moeten gaan.
(waar ik hoop dat de poll wel juist is)
Ik wel. Haar koffer. Elke keer als ik die zie gloort er hoop aan de horizon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets bij haar gezien waar ik fan van was
Wel zeker 5 min in de livequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze komen elk dag op TV maar elke week komen ze écht op TV , dan moet je er wel beter uitzien voor de nominerende kijker
Tom is altijd als laatstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dames zijn al uren bezig.. Tom komt nu net onder de douche vandaan
Mascara er gelijk afquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dames zijn al uren bezig.. Tom komt nu net onder de douche vandaan
hij zou die zilveren jas zogezegd gehad hebben dus ben benieuwd of randy hem ook er aan houdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Eigen kleren aan in geval van exit denk
Wat creepy.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano houdt de wacht.
[ afbeelding ]
Vreemd en eng mannetje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano houdt de wacht.
[ afbeelding ]
nou van de week had ze andere en die waren wel mooi, deze zijn gewoon te grofquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nepwimpers? die zijn, net als plaknagels overigens, alleen maar mooi als ze in de vuilnisbak liggen.
Dan zou er een man gaan, 7 mannen 6 vrouwen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de man-vrouwverhouding een rol van betekenis heeft. Wel de verhouding B-N.
Of de hele dag is de badkamer bezetquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hele dat op de bank gelegen en wanneer het druk is in de badkamer moet hij douchen....
Ze moeten snel van die "mannetjes" af, die spelen geen rol, stuk voor stuk saaie beeldvullingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou er een man gaan, 7 mannen 6 vrouwen.
En het hoeft niet altijd elke week zo te zijn, 2 x een Belg en daarna 2 x een NL´er kan gemakkelijk.
Gelijk heeft hij waarom moet je om drie uur al klaar zittenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hele dat op de bank gelegen en wanneer het druk is in de badkamer moet hij douchen....
Ik had 'm de vorige keer zoooo graag naast Ashley op de bank gezien, alleen al om dat smoelwerk te zien op het moment dat hij beseft dat hij lager in de polls staat dan zij.quote:
en hij heeft ook maar weer keer zijn borstel en gel gevondenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef Xilia het volgende:
Dilano heeft z'n suffe grijze kantoorbroekje veranderd voor de beige versie
Nep en mooi. Da's voor mij net zoiets als koud vuurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou van de week had ze andere en die waren wel mooi, deze zijn gewoon te grof
Ja maar hij denkt van niet, mafklapper.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had 'm de vorige keer zoooo graag naast Ashley op de bank gezien, alleen al om dat smoelwerk te zien op het moment dat hij beseft dat hij lager in de polls staat dan zij.
Ze lenen daar alles van elkaar en niemand doet daar moeilijk overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Brutaal wijf is die Ashley ook.
Roooo mag ik jouw lipgloss ff lenen.
ja maar echt lekker gaan ze niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hij heeft hem gekregen van Jimmy, maar hij had hem vorige keer aan dus vanavond niet geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:19 schreef zodeju het volgende:
Oh ik zie dat Ashley niet haar darmenjurkje aan heeft.....
O ja, dat klopt hoor. Ik doelde met die B-N verhouding ook meer op weg naar de finale.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou er een man gaan, 7 mannen 6 vrouwen.
En het hoeft niet altijd elke week zo te zijn, 2 x een Belg en daarna 2 x een NL´er kan gemakkelijk.
Ik heb het hier al eerder geschreven, vul het huis maar met alleen vrouwen, dan heb je gegarandeerd een oorlog die ongekend is..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten snel van die "mannetjes" af, die spelen geen rol, stuk voor stuk saaie beeldvulling
Wat is daar brutaal aan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ow….quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee joh .. ze hebben gewoon lol.
nee Rohani heeft nu der worstenjurk aanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:19 schreef zodeju het volgende:
Oh ik zie dat Ashley niet haar darmenjurkje aan heeft.....
Wie waren dat.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:24 schreef -river- het volgende:
Serieus, wat een koppijn krijg je van die krijswijve.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:24 schreef kater1 het volgende:
Ik wilde net schrijven dat Doriana er eigenlijk best leuk uitzag in dat lichtpaars en toen zag ik die broek.....
No isvan haar zelf toch? Had Alice een keer aan.quote:
ze lenen echt alles van elkaar hoor!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
en als RO ja zegt dan is zij hypocrietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha ja hoorde ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:27 schreef humpty het volgende:
Wel een beetje zo he zegt Ashley tegen Karen over haar haar
Ja Cruella zegt Karen
Tja, je loopt nu eenmaal niet zo makkelijk even langs het Kruidvat als je daar zit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze lenen echt alles van elkaar hoor!!!
is die van Alice? ze heeft hem vorige keer ook aangehad, hij zit veelste strak bij derquote:
ja en stond haar beter ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Is van haarzelf Alice had hem geleend
Als ze nog voor de spiegel staat is het normaal zolang ze make upen......gezicht in een houding....lipjes getuitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft de klok 12 uur geslagen of zo? Sabeau kan haar gezicht alleen nog maar in een glimlach houden..
Kan er niks aan doen ,maar vind het vaak een creepy smile/gezicht wat ze trekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft de klok 12 uur geslagen of zo? Sabeau kan haar gezicht alleen nog maar in een glimlach houden..
is geloof van Ashley ( zie je ze lenen alles hahha)quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een brutale lul die Jimmy zeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is geloof van Ashley ( zie je ze lenen alles hahha)
ja blijven alleen hun over op blauw?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:29 schreef humpty het volgende:
Gaan heel veel mensen weg he zegt Sabeau?
Druk haar altijd weg maar dit hoorde ik nog
Sabeau zei: ik ga volgende keer echt meer aandacht bedsteden aan klaarmaken voor de live, maar ik wil liever met de mensen chillen die misschien gaan snap je?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:29 schreef humpty het volgende:
Gaan heel veel mensen weg he zegt Sabeau?
Druk haar altijd weg maar dit hoorde ik nog
Jimmy is echt leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik vind het zo heerlijk overdreven altijd voor de lives. Helemaal in de glam, en dat is echt voor 2 minuten ook he.
Ow ik dacht dus dat ie toen van Alice wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
No isvan haar zelf toch? Had Alice een keer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |