Kan je er mooi bij om hem;haar op te pakken en buiten te zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De spin op de wc kwijt zijn en dan erachter komen dat zij precies op ooghoogte op de muur voor je zit op nog geen 30 cm afstand
Spinnen zijn banger voor muizen dan andersom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De spin op de wc kwijt zijn en dan erachter komen dat zij precies op ooghoogte op de muur voor je zit op nog geen 30 cm afstand
lol ben niet bang om topic te maken heeee. maarja zoveel gedoe weer hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus weer typisch Kree, wil iets maar wil het ook niet
hoe meer wijn je drinkt hoe groter ze worden en hoe beter de ervaringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik houd alle spinnen zoveel mogelijk levend helpt goed tegen het overige ongediertequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er mooi bij om hem;haar op te pakken en buiten te zetten
Nee ging over de teksten nu had je geen zin om ze te schrijven en kopieren en plakken in word ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol ben niet bang om topic te maken heeee. maarja zoveel gedoe weer he
Nee nee vroeg pieken, want dan kan ik straks gewoon met kamillethee op tijd naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe ff rustig aan, het is pas half 6
Jij zoekt dus bewust de twijfel iedere dag opquote:
Zeg ook niet dat je de spin dood moeten maken Ik maak ze ook nooit dood maar zet ze vaak wel buitenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik houd alle spinnen zoveel mogelijk levend helpt goed tegen het overige ongedierte
is dat de truuk...... gaat voor mij niet werken moet nog pizza maken straksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee vroeg pieken, want dan kan ik straks gewoon met kamillethee op tijd naar bed
haha ik had die van jou opgeslagen want was het idee, alle rest niet zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ging over de teksten nu had je geen zin om ze te schrijven en kopieren en plakken in word ook niet
Moesten wij maar doen en in jou PM gooien
En dat terwijl je al dagen om teksten vraagt![]()
Echt volgens mij als jij straks een vriendin krijgt en het jou kommertje een komkommer wordt en de benen van jou vriendin wijd opengaan van verlangen naar jou, sta je nog op en zeg je. Nee, hier ik geen zin in
Ik heb straks een stokbroodje uit de oven enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
is dat de truuk...... gaat voor mij niet werken moet nog pizza maken straks
Ja, maar ik twijfelde eerst of ik 'm wel moest kopen....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zoekt dus bewust de twijfel iedere dag op
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Only bought made this dress so you can take it off
Akkoordenschema is bijna klaarquote:
goedzo ik help jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is bijna klaar
Ik hou niet zo van kleding met tekstenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw vest en twee t-shirts gescoord
O jee de twijfel sloeg toe?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfelde eerst of ik 'm wel moest kopen....
Nou de eerste hit van Kree is bijna geborenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is bijna klaar
Ik allen als er FOK! of Amsterdam op staatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kleding met teksten
C A G E Fquote:
Akkoordenschema is klaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik schrijf een punkliedje voor Kree
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Kree!!! Kree!! Kree!
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Dit was het punk nummer wat ik voor Kree geschreven heb
nog even geduld en dan weten de mensen niet eens meer wat Amsterdam ooit was, dan is het slechts een herrinnering want de 15 minute Ghetto gaat anders hetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kleding met teksten
Ja jij bent er gek op he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik allen als er FOK! of Amsterdam op staat
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik quote slechts de magische dichter T.S.
als je het ook in audio kunt doen dan doe ik mee en helpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Hou je er wel rekening mee dat het op een gemiddelde vuilnisbak in de Efteling muziekaal te begeleiden moet zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Behalve dat ik wel eens een woord verander om het meer toepasbaar te makenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Ik heb hardop gelachen om dezequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat het op een gemiddelde vuilnisbak in de Efteling muziekaal te begeleiden moet zijn
Niet speciaal in de volgorde die ik noemde ik zette zo maar wat akkoorden neerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
werkt niet, wel als je C - Am - G - F
doet.
ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb hardop gelachen om deze
Omdat het waar is.
daarom dacht help jullie ffquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet speciaal in de volgorde die ik noemde ik zette zo maar wat akkoorden neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |