je hebt pas een drollenprobleem als je niet kan poepenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
nee het is altijd liefde hier daarom gaat ie ook afentoe dicht enzoquote:
Dit jaar nog niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is altijd liefde hier daarom gaat ie ook afentoe dicht enzo
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe gewoon liedjes die ik ken even oprakelen hoor
Soms is de liefde te intens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is altijd liefde hier daarom gaat ie ook afentoe dicht enzo
Mag je liegen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet alleen nu
maar gewoon altijd
hahaha omdat we zo goed bezig zijn en het alleen met liefde doen dit jaarquote:
Oh oh oh wat is het leven duurquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel vroeger liedteksten geschreven
Ja, ik weet nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha omdat we zo goed bezig zijn en het alleen met liefde doen dit jaar
It doesn’t matter if we all diequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:20 schreef kree het volgende:
jongens kap nou want heb nou geen zin om het op te schrijven, maar nu komt iedereen ineens met teksten Enzo.
A Song Of Tarrelsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat na een hele nacht ASOT
het rijmt voor geen reet dit. maargoed, we gaan later wel ff kijken wat ermee kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
It doesn’t matter if we all die
Ambition in the back of a black car
In a high building there is so much to do
Going home time
A story on the radio
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh oh oh wat is het leven duur
maar dat is niet zo erg als mijn temperatuur
Ik wil graag werken, ik heb zo'n zin
maar ik douw eerst de peilstok er nog eens in
Zoiets?![]()
![]()
Kopieren en plakken in word en opslaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:20 schreef kree het volgende:
jongens kap nou want heb nou geen zin om het op te schrijven, maar nu komt iedereen ineens met teksten Enzo.
teveel gedoe, ik denk kom er later op terug en vraag nog even wie wat idee hadden?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kopieren en plakken in word en opslaan
Ik vind het wel een goed adviesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero moeten we naar dit advies luisteren?
Dat is dus weer typisch Kree, wil iets maar wil het ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
teveel gedoe, ik denk kom er later op terug en vraag nog even wie wat idee hadden?
Maar jullie mogen ze opslaan hoor. PM maar.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
het rijmt voor geen reet dit. maargoed, we gaan later wel ff kijken wat ermee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |