Kijk nog even hoe je zelf quote en wat je daar schrijftquote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach Atypisch, dit keer geen boek aanbeveling maar het zoeken naar een persoonlijke aanval als de argumenten op zijn. Zo kennen we je weer
Hoogstwaarschijnlijk fake news.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:46 schreef Starhopper het volgende:
Wat?! Geruchten dat Girkin dood is![]()
Als het waar is, dan is dat geweldig nieuws!
Meh, zou toch liever zien dat dat figuur lekker lang naast de poepemmer mag slapen en zijn kontje mag weggeven aan gestoorde types.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:46 schreef Starhopper het volgende:
Wat?! Geruchten dat Girkin dood is![]()
Als het waar is, dan is dat geweldig nieuws!
Om in dit thema te blijven, de eerste M1 Abrams tank is ook vernietigd, mogelijk in de Avdiivka omgeving.quote:
298 doden op zijn naam. Komt er wel makkelijk vanaf als hij dood zou zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, zou toch liever zien dat dat figuur lekker lang naast de poepemmer mag slapen en zijn kontje mag weggeven aan gestoorde types.
Indeed.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
298 doden op zijn naam. Komt er wel makkelijk vanaf als hij dood zou zijn.
Op wat trainers en SOF na gok ik dat het spin is van onze fico.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:10 schreef TLC het volgende:
BRATISLAVA (ANP/RTR) - Sommige landen van de EU en de NAVO overwegen troepen naar Oekraïne te sturen, stelt de Slowaakse premier Robert Fico. Hij wil niet zeggen om welke landen het gaat. Het zou niet gaan om een inzet in Europees of NAVO-verband.
Fico baseert zijn inschatting op memo's voor een top in Parijs deze maandag over verdere steun aan Oekraïne. De premier zelf wijst het sturen van troepen af omdat dat tot escalatie zou leiden.
Volgens Slowaakse media benadrukt Fico dat het conflict tussen "onze oostelijke buren" Oekraïne en Rusland geen militaire oplossing kent. Volgens hem zal Slowakije zich blijven concentreren op humanitaire hulp.
(https://www.msn.com/nl-nl(...)aa2a041bca534c1&ei=7)
1. Ik vind die brandende tank niet lijken op een M1. Mijn ongetrainde oog kan het verkeerd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Om in dit thema te blijven, de eerste M1 Abrams tank is ook vernietigd, mogelijk in de Avdiivka omgeving.
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, zou toch liever zien dat dat figuur lekker lang naast de poepemmer mag slapen en zijn kontje mag weggeven aan gestoorde types.
Op maandag 26 februari 2024 15:35 schreef Red_85 het volgende:
Ik zie wel overeenkomstenquote:Op maandag 26 februari 2024 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Ik vind die brandende tank niet lijken op een M1. Mijn ongetrainde oog kan het verkeerd hebben.
2. M1's zijn misschien samen met de Leopard2's de beste tanks van het slagveld, maar het is niet de IDDQD-godmode natuurlijk.
Dit is wel een goeie ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ergens om en nabij de 100k gewonden gaan?quote:Over het aantal gewonden wilde de president niets zeggen omdat dat volgens hem Rusland zou kunnen helpen. "Dan weet Rusland hoeveel mensen het slagveld hebben verlaten."
Op maandag 26 februari 2024 16:24 schreef sp3c het volgende:ik zie niets in het brandende vuurtjequote:[ afbeelding ] Op maandag 26 februari 2024 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1. Ik vind die brandende tank niet lijken op een M1. Mijn ongetrainde oog kan het verkeerd hebben.
2. M1's zijn misschien samen met de Leopard2's de beste tanks van het slagveld, maar het is niet de IDDQD-godmode natuurlijk.
Die cijfers liggen sowieso nog hoger natuurlijk. Amerikaanse bronnen zijn het meest betrouwbaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:37 schreef Barbusse het volgende:
Weet niet of dit al gepost was?
Zelensky noemt voor het eerst aantal: 31.000 Oekraïense militairen gedood
[..]
Dat zou ergens om en nabij de 100k gewonden gaan?
is 100% Abrams op de stillquote:Op maandag 26 februari 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die cijfers liggen sowieso nog hoger natuurlijk. Amerikaanse bronnen zijn het meest betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |