Hier heeft ie het inmiddels weer opgegevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Oosten van het land grijs en koud, geen zon te bekennen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
De zon liet het afweten
Het was een sombere winter en de zon scheen duidelijk minder dan gebruikelijk. Vooral december was wat zonneschijn betreft een hele sombere maand. De zon scheen gemiddeld over het land 35 uur tegen 58 normaal. Vooral in het oosten scheen de zon slechts 20-25 uur.
Januari maakte een hoop goed wat betreft zonneschijn. Het was een zonnige maand met gemiddeld 86 uur tegen 68 normaal. Daarmee kwam de maand zelfs in de top-10 van zonnigste januarimaanden, maar februari stelde wat zonuren weer duidelijk teleur. Gemiddeld scheen de zon in de laatste wintermaand 55 uur tegen 96 normaal. Over alle maanden is het aantal zonuren uitgekomen op 176 uur tegen 222 normaal.
[ x ]
Ja, sneu! Toch ook logisch dat mensen klagen. 20/25 uur zon in december. G'dummequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]![]()
Dios mio... Dat getal aan zonuren halen wij hier dus alleen al in December met gemak.
Gelukkig klopt de lente ook bij jullie nu langzaam op de deur
In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me nietquote:
Vast niet overal, hier is het echt een heerlijke lentedag. Of nou ja, op het moment van schrijven vanmorgen, het is nu wat dicht getrokken. Twee uur geleden nog een lekker zonnetje waarbij 9 graden echt niet meer als 9 aanvoelde, windstil, buiten niks anders dan het geluid van heel veel vogels overal, een perfecte lentevibequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me niet
Zou wel weer eens tijd worden. Zoiets als juni vorig jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad. Even wat zon gehad vandaag, maar voornamelijk grijs. Had er meer van verwacht.
Kan die fucking zon nog eens een keer een paar dagen achter elkaar volle bak schijnen? Of wa?
Nou inderdaad. Gristus, was effe paar dagen voor een werktrip naar het zonnige Malaga. Dan is thuiskomen wel weer echt geen shock.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:41 schreef Djeez het volgende:
Wat een grafweer, op deze gratis werkdag voor de werkgever
Het is een beetje hoe je tegen het voorjaar aankijkt, maar ik hoor overal de vogels weer zingen zodra de zon even doorbreekt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me niet
Februari is dan ook 4-5 graden warmer dan normaal geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe je tegen het voorjaar aankijkt, maar ik hoor overal de vogels weer zingen zodra de zon even doorbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |