SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Ik zie Gaaei z'n penalty al voor mequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis eruit? Hebben we überhaupt iemand die een penalty kan nemen ?
Akpom, Boomen, Taylor, Lhynnson, en ….quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis eruit? Hebben we überhaupt iemand die een penalty kan nemen ?
De ballenjongen loopt vast naar de parkeerplaats.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie Gaaei z'n penalty al voor me
dit idd, iedere Ajacied die hem uitfluit of juicht bij de wissel is een mongoolquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dit oprecht heel leuk voor Taylor, na de schandalige manier waarop hij afgelopen zondag behandeld werd.
Nee. Groetjes.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Kan Ajax ooit wel eens iets verdiend winnen?
Altijd lucky Ajax.
Het ligt niet aan Steijn/van het Schip, het ligt 100% aan het materiaal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Nieuwe trainer mag van mij ook wel per direct beginnen overigens
Nouuuuu Villaquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Ik voorzie geen enkel probleem.
Ik voorzie tegen allemaal problemenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nouuuuu Villamet onze ziekenboeg gaat wel een dingetje worden.
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Steijn/van het Schip, het ligt 100% aan het materiaal.
Het is zelfs een dingetje met de sterkste 11quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaaei, Sosa, Sutalo, Forbs, Tahirovic, je halve elftal is niet beter dan het niveau PEC Zwolle.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebben
Mooi toch. Zien we eens echte voetballers in Nederland.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik voorzie tegen allemaal problemen.
En tegen Villa wordt het twee keer 5-0.
Het had wat kunnen worden met een sterke opvulling uit de jeugd, maar daar loopt ook niks rond.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het materiaal is zeker niet goed, maar we kunnen ook niet echt stellen dat het maximale eruit wordt gehaald. We hebben echt wel betere spelers dan Bodo en al die andere clubs waar we tegenwoordig problemen mee hebben
ik hoop vooral op een leuk uitjequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan dit liet meer lezen zonder de stem van Louisquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Roma -Fey is toch wel andere koek
Dan eindigt het in 5-5.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik voorzie tegen allemaal problemen.
En tegen Villa wordt het twee keer 5-0.
Leuk tochquote:
Voor een mislukte voorzet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef byah het volgende:
Ik neem aan dat Taylor een standbeeld krijgt?
Wat een armoe, zal dus wel Villa wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:30 schreef franklop het volgende:
Lille, Maccabi Tel Aviv, Viktoria Plzen, Club Brugge, Aston Villa, Fiorentina, PAOK Saloniki of Fenerbahçe
Zeg het maar, wie gaan er de volgende ronde compleet gesloopt worden
als je iets meer kans wilt hebben dan kan je tegen molde servette of dynamo zagreb. Maargoed elke tegenstander is bijzonder lastigquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Dat kan niet, het wordt eentje uit dat rijtje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je iets meer kans wilt hebben dan kan je tegen molde servette of dynamo zagreb. Maargoed elke tegenstander is bijzonder lastig
Vooral van die niet gegeven penalty, dat was echt enorme mazzel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Bodo zullen ze ook nog wel een jaar wakker liggen van deze uitschakeling als je al die kansen ziet.
Ajax rommelt zich al tijden van resultaat naar resultaat (tegen Heerenveen dan net niet).quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral van die niet gegeven penalty, dat was echt enorme mazzel.
Slaat nergens op, op Fener en Villa na is dit allemaal van hetzelfde niveau als Ajax op dit moment.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
oww geen open loting? Nee dan is dit het wel
Heb je Ajax gezien vandaag?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Slaat nergens op, op Fener en Villa na is dit allemaal van hetzelfde niveau als Ajax op dit moment.
Ja, je overschat de andere teams.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
Doe maar fiorentina dan
[..]
Heb je Ajax gezien vandaag?
ja zou kunnen, maar ik reken echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, je overschat de andere teams.
Vond wel dat Ramaj gehinderd werd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral van die niet gegeven penalty, dat was echt enorme mazzel.
Dit dus, Jezus zat op de lat, Jozef bij de linker doelpaal, Maria bij de rechter en God zat op de schouders van de scheids.quote:
Hoeveel hebben deze 5 spelers samen gekost?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gaaei, Sosa, Sutalo, Forbs, Tahirovic, je halve elftal is niet beter dan het niveau PEC Zwolle.
Minder dan 1 Antonyquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel hebben deze 5 spelers samen gekost?
Dan moet je nog een paar houthakkers zoals die cholo Avilla in je elftal zetten maar die is geblesseerd helaas. Misschien Medic lekker laten schoppen en slaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Wotte het volgende:
Als ik van 't Schip was had ik dit Italiaanse momentum gepakt om van Ajax een soort Getafe te maken.
532, Jim Bakkum als theatercoach en maar schoppen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:02 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar houthakkers zoals die cholo Avilla in je elftal zetten maar die is geblesseerd helaas. Misschien Medic lekker laten schoppen en slaan.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
Dit was echt comedy capers maar met een goeie afloop.
Laat Bodo toch maar doorgaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Hopen op Maccabi en dat al Israel een boycot krijgt als ze van de gaza een parkeerplaats hebben gemaakt. Zodat je zonder te spelen doorgaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we alles ontwijken buiten Maccabi en Plzen dan moet het goed komen
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
Aad de Mos en Westerhof waren ook diepe dalen. En van Basten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).
Het voelt nu zo uitzichtloos. Bijna een hele selectie die de kwaliteit niet heeft en uit de jeugd lijkt ook niet zo veel door te breken.
Zometeen rommelen ze zichzelf ook nog eens naar de finale.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
en naar de derde plek zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zometeen rommelen ze zichzelf ook nog eens naar de finale.
Easy winquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Ik denk dat in pakweg de afgelopen 25 jaar waren alleen 2002/2003 en 2018/2019 echt goede elftallen. Waarbij ik beide keren er van overtuigd ben dat beide eltallen de Champions League hadden kunnen winnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).
Het voelt nu zo uitzichtloos. Bijna een hele selectie die de kwaliteit niet heeft en uit de jeugd lijkt ook niet zo veel door te breken.
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat in pakweg de afgelopen 25 jaar waren alleen 2002/2003 en 2018/2019 echt goede elftallen. Waarbij ik beide keren er van overtuigd ben dat beide eltallen de Champions League hadden kunnen winnen.
Wat er nu loopt is mijns inziens niet kutter dan pakweg 2005-2015. Deze periode van 2016 t/m 2021 is uitzonderlijk geweest. Daar pluk je nu de zure vruchten van ben ik bang. Vroeg of laat was het ingestort. Dat is voor Nederlandse clubs in de Eredivisie onvermijdelijk.
Gelukkig wordt aan dat laatste wel gewerkt en komen langzamerhand de juiste mensen weer op de juiste plekken. Maar je ziet hoe ontzettend belangrijk een goede hoofdtrainer is, bij voorkeur in combinatie met een TD die weet wat ie doet (en z'n piemel in z'n broek houdt (onder werktijd (tenzij met wederzijdse toestemming (of met een sport activiteit, wat ook kan bij een club als ajax natuurlijk (of op de WC (behalve als het is om daar foto's te maken met de bedoeling die ongevraagd naar anderen te sturen)))))quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.
In de zin van kip zonder kop voetbal, dat heb ik nog niet eerder zo slecht gezien, matige periodes heeft Ajax wel vaker gehad maar dan werd er nog wel naar de juiste kleur gespeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eens ja, dit is niet een gevalletje jezelf in de voet schieten maar gewoon een mijnenveld instappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.
wel fijn voor hem. Stond ie ook wat aanvallender dan normaal? Daar zou hij zich op moeten richten iigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
Gelukkig zegt Taylor wel in interview dat het een voorzet was
Het was meer van zie je die 8 jongetjes in dat mooie shirt, daar hoor jij bij, wel je best doen hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wel fijn voor hem. Stond ie ook wat aanvallender dan normaal? Daar zou hij zich op moeten richten iig
Twaalf.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:42 schreef manny het volgende:
[..]
Gelukkig wordt aan dat laatste wel gewerkt en komen langzamerhand de juiste mensen weer op de juiste plekken. Maar je ziet hoe ontzettend belangrijk een goede hoofdtrainer is, bij voorkeur in combinatie met een TD die weet wat ie doet (en z'n piemel in z'n broek houdt (onder werktijd (tenzij met wederzijdse toestemming (of met een sport activiteit, wat ook kan bij een club als ajax natuurlijk (of op de WC (behalve als het is om daar foto's te maken met de bedoeling die ongevraagd naar anderen te sturen)))))
Tevens zou je het een soort van positief kunnen noemen (elk nadeel heb zijn voordeel) dat er weer wat waarde op het veld wordt opgebouwd doordat je noodgedwongen met jonkies speelt.Daar staat tegenover dat je links en rechts wel wat kan afschrijven op de Mislingtat aankopen uiteraard.
Mijn god. Daar blijft alleen Ramaj en evt vd Boomen over als basis-speler straks. 2 uit 11? (was het 11?) van de aankopen...
hij was er wel positief over vorige week, maar wellicht is dat voor de buhnequote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij echt af wat van 't Schip tegen Kaplan heeft.
ramaj en vd boomen kunnen mee en mannsverk wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twaalf.
Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
Zal ook met het kunstgras te maken hebben, die jongen was er heel lang uit hè, de volgende europese wedstrijd zal hij wel spelen neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij echt af wat van 't Schip tegen Kaplan heeft.
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twaalf.
Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
Zijn er misschien nog een paar ook voor de breedte, maar dat is eigenlijk wat Mislintat heeft gedaan, allemaal bankzitters gekocht die in een goed draaiend elftal misschien mee zouden kunnen liften en er dan na 1 seizoen staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
Akpom ga je nog op verdienen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel benieuwd naar de halfjaarcijfers die volgende week wel zullen komen om te kijken of de salarislast daadwerkelijk flink omlaag is gegaan.
Vorig jaar waren ze er de 22ste dus kan ook gewoon planning zijn, zou er pas wat achter zoeken als ze komende week er niet zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
Maar van dat niveau naar dit is gewoon een vrije val en dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.
Dat rapport staat er in principe los van maar het punt is dat er geen decharge verleend is aan de directie voor de jaarcijfers van 22-23 omdat ze dat rapport zouden afwachten en nu ben je alweer aan de halfjaarcijfers van 23-24 toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
Welke context wil je op de cijfers?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke context wil je op de cijfers?
Ik reken gisteren toch vooral Schip aan met een tactiek die gewoon totaal niet werkte. Meer verdedigers of meer verdedigen heeft bij Ajax nog nooit geleid tot een betere verdediging en dat zag je gisteren ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ongelooflijk, waar hebben we toch naar zitten kijken gisterenavond. Wat mij betreft is het echt weer geheel terug bij af en zien we opnieuw een team dat ten tijde van Steijn / Mislintat totaal niet wist wat het aan het doen was. Je kunt zeggen: ja de tactiek om in te zakken heeft uiteindelijk gewerkt (je komt op 0-1 zonder ook maar iets te creëren), maar je kunt zo toch niet blijven voortgaan in de laatste 3 maanden van dit seizoen? Het is dat Bodo zo enorm slordig en onfortuinlijk was én Ramaj een wereldpot keept, maar er zijn verder nauwelijks lichtpuntjes te noemen. Als team zak je volledig door het (Noorse) ijs. Pijnlijk (en lachwekkend) om te zien af en toe.
Zou mooi zijn, maar verwacht dat die er toch wel komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.
Geen idee makker, heb nog geen minuut van de perenleague gevolgd dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk? Weet user @:caland dat misschien?
Aston villa gaan we er zo hard afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat we Club Brugge of Aston Villa loten.
Kroatië heeft ook gewoon een goed elftal en de kwalificatiepoule zegt natuurlijk ook niet zoveel. Op het WK zat hij op de bank.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
sutalo is uiteraard veel te duur maar imo ook een mysterie want deed het prima ook bij kroatie en is nu 1 en al paniek
Wat dacht je van Fenerbahcequote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ik voel ook mijn water dat het Aston Villa gaat worden.
Dat is inderdaad nog meer aids, dan nog liever tegen Villa eruit. Ik zou Fiorentina wel mooi vinden. Zie iedereen alweer pilzen roepen, maar ook daar vliegen we er momenteel gewoon hard tegen uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fenerbahce![]()
Ajax kan voor de 8ste finale een heel pijnlijk tweeluik tegemoet zien in ieder geval.
Daarom snap ik niet dat Kaplan niet eens een keertje de kans krijgt. Kan mij niet voorstellen dat hij nog slechter is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
Die Sutalo gisteren was toch ook weer lachwekkend te noemen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat Kaplan niet eens een keertje de kans krijgt. Kan mij niet voorstellen dat hij nog slechter is.
Dat is nogal een verschil, Brugge is in de competitie dit jaar ongeveer net zo kansloos bezig als Ajax.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Tering wat was die slecht ja. Hoop dat ze hem twee duels schorsen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
Die Sutalo gisteren was toch ook weer lachwekkend te noemen.
JUICHEN voor Tadicquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fenerbahce![]()
Ajax kan voor de 8ste finale een heel pijnlijk tweeluik tegemoet zien in ieder geval.
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wij waren het er gisteren unaniem over eens: Dit was het slechtste Ajax sinds de jaren '70. Het was een surrealistische vertoning.
Als PSV het niet redt tegen Borussia vind ik het al een heerlijke troll dat we dan als enige nog actief zijn in Europaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.
Zou een serie op Netflix waardig zijn geweest dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.quote:
WE gaan Fener loten met een paar goals van Tadic.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tering wat was die slecht ja. Hoop dat ze hem twee twaalf duels schorsen.
Sutalo is (op papier) al met al wel van een kaliber dat normaal gesproken!niet naar de Eredivisie kwam/komt. Die VI analyses waren ook uitermate lyrisch bijvoorbeeld. Kan je ze niet echt kwalijk nemen denk ik.quote:
Sowieso dit hele seizoen. Ik hoop nog steeds dat er een camera van een streamingsdienst meedraait.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou een serie op Netflix waardig zijn geweest dan.
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als PSV het niet redt tegen Borussia vind ik het al een heerlijke troll dat we dan als enige nog actief zijn in Europa.
Ook VI, ik meen Planting was enthousiast over Sutalo maar voetbal blijft een teamsport, je hoeft maar naar PSV te kijken om te zien dat je met 4 kneuzen achterin de minst gepasseerde verdediging van NL kan zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.
Ramaj is wel een geweldige aankoop van Mislintat trouwens.
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Zij liggen er nog niet uit hè, met de helft aan geluk dat Ajax gisteren had gaan ze gewoon door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
Inclusief voorrondes dit jaar Europees (binnen 90 min) 2x gewonnen 4x verloren en 4x gelijk en toch in een achtste finale staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
in de mongolenleague.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.
Hebben we toch ook vaak genoeg gehad, dat je denkt hoe kan het.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
Nu is Bodo ook wel zo matig dat ik vermoed dat dit ze vaker overkomt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
1964 was pas een pokkejaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wij waren het er gisteren unaniem over eens: Dit was het slechtste Ajax sinds de jaren '70. Het was een surrealistische vertoning.
Zo'n seizoen is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Je onderschat Aston Villaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Dit wordt 15-0 over twee wedstrijden
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:19 schreef MaxC het volgende:
Gewoon niet komen opdagen, 2x 3-0 reglementair verlies is veel minder gênant
Ze zullen ongetwijfeld wel een keer vernederd gaan worden, maar niet door dit Ajax.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Aston Villa is het volgende team dat vernederd gaat worden.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Precies... Gokken op een vroege rode kaart aan hun kant en alles is mogelijk...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Ok Valentijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:19 schreef MaxC het volgende:
Gewoon niet komen opdagen, 2x 3-0 reglementair verlies is veel minder gênant
Engelsen.... kortom kick en rush voetbalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Had gehoopt op een goede tegenstand,
Aston Villa kan er niets van, wordt een walk-over dit.
quote:
En als we dat niet doen is het weer: Wat arrogant!quote:
Als ik TD was en ik zou zonder veel kennis 12 spelers halen, hoop ik dat er in ieder geval 2 of 3 een succes zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.
Ramaj is wel een geweldige aankoop van Mislintat trouwens.
@GGMM graag een reactie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]thuis moet je blij zijn met een resultaat. Op Villa Park wordt je het snot voor de ogen gelopen.
Tja, dat werd ook over Brighton gezegd. Het hypen van die Engelse clubs neemt soms rare vormen aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Dit wordt 15-0 over twee wedstrijden
West Ham?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk geven ze van West Ham een beetje gas, dan wordt het tenminste leuk.
Villa, sorry. Haal die twee regelmatig door elkaar. Het zal door het shirt komen.quote:
Het scheelt dat zij wel een zware competitie hebben en Europees meer als een leuk uitje zien, dan hangt er een beetje vanaf wie ze na de donderdagen treffen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat werd ook over Brighton gezegd. Het hypen van die Engelse clubs neemt soms rare vormen aan.
AZ-uit wordt al weer moeilijk zat zondag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij wel een zware competitie hebben en Europees meer als een leuk uitje zien, dan hangt er een beetje vanaf wie ze na de donderdagen treffen.
Als je eigenlijk al kansloos was tegen die kunstgras Noren hoeven we ons geen illusies te maken dat het opeens gaat lukken tegen Aston Villa, maar underdog zijn ligt dit Ajax wel beter.
Aston Villa had in de groepsfase de nodige moeite met Zrinjski Mostar en Legia Warschau. Van Legia verloren ze uit ook. Elke wedstrijd is er een op zich, de ene tegenstander kan je beter liggen dan de andere.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij wel een zware competitie hebben en Europees meer als een leuk uitje zien, dan hangt er een beetje vanaf wie ze na de donderdagen treffen.
Als je eigenlijk al kansloos was tegen die kunstgras Noren hoeven we ons geen illusies te maken dat het opeens gaat lukken tegen Aston Villa, maar underdog zijn ligt dit Ajax wel beter.
Emery-teams zijn vooral sterk in knock-out. Groepsfasen zeggen op papier niets. In de competitie zijn Emery-teams ook niet bijster constant. Ze wonnen ooit de Europa League terwijl ze in LaLiga geen uitduel wonnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aston Villa had in de groepsfase de nodige moeite met Zrinjski Mostar en Legia Warschau. Van Legia verloren ze uit ook. Elke wedstrijd is er een op zich, de ene tegenstander kan je beter liggen dan de andere.
Het zal voor Ajax voornamelijk belangrijk zijn Aston Villa wat meer het spel te laten maken, als men met deze matige selectie blind gaat aanvallen kan de score nog wel eens hoog oplopen. Maar dat ligt dan niet aan Villa, maar aan de tactiek van Ajax.
Ik kan deels mee met je verhaal maar dit is niet bepaald waar. Brighton (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Chelsea (1x verloren en die idiote 4-4), Spurs en de EL-finale in de laatste tien jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
Prima loting hoor. Ten eerste speel je in een mooi Engels stadion op een goed en echt grasveld. Ten tweede speelt Aston Villa tussendoor voor de Premier League tegen Tottenham. Die wedstrijd is van zeer groot belang voor de 4e positie in de competitie, die recht geeft op een CL plaats. Ten derde speelt Ajax vaak vrij goed tegen Engelse ploegen.
Ja, ik weet dat dit Ajax nog van de C garnituur van Villa zou moeten verliezen, en dat dit Ajax dramatisch is. Toch is dit in ieder geval gewoon een leuke wedstrijd waar je naar uit kan kijken, zowel uit als thuis. Dat heb je daar in Noorwegen op het extreem snelle kunstgras niet.
Er is ook wel wat veranderd in Engeland qua niveau de afgelopen 10 jaar om over het tactische aspect maar te zwijgen. Beste spelers, beste trainers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan deels mee met je verhaal maar dit is niet bepaald waar. Brighton (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Chelsea (1x verloren en die idiote 4-4), Spurs en de EL-finale in de laatste tien jaar.
Zeg ook niet dat we vaak winnen van Engelse clubs, maar we spelen wel goed. Tja, die tegen Chelsea hadden we gewoon door moeten gaan. Wat de scheids daar deed sloeg echt nergens op. Ook tegen Liverpool deden we het wel goed, toch? 1-0 1-0 2-1 en 3-0 oid? Ja, zuur. En tegen Tottenham speelde we echt heel goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan deels mee met je verhaal maar dit is niet bepaald waar. Brighton (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Liverpool (2x verloren), Chelsea (1x verloren en die idiote 4-4), Spurs en de EL-finale in de laatste tien jaar.
Het Ajax van dit seizoen is toch geen Ajax waar je iets op kan baseren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat we vaak winnen van Engelse clubs, maar we spelen wel goed. Tja, die tegen Chelsea hadden we gewoon door moeten gaan. Wat de scheids daar deed sloeg echt nergens op. Ook tegen Liverpool deden we het wel goed, toch? 1-0 1-0 2-1 en 3-0 oid? Ja, zuur. En tegen Tottenham speelde we echt heel goed.
De kans dat ze verliezen is heel groot, maar dat zouden ze tegen al die andere tegenstanders ook doen. Dan speel ik liever tegen een mooie Engelse ploeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het Ajax van dit seizoen is toch geen Ajax waar je iets op kan baseren.
Daarom, als je er tegen hun uit gaat is het niet zo'n schande als het gisteren geweest zou zijn maar dat is wat anders dat je het niveau hebt om hun serieus te bestrijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De kans dat ze verliezen is heel groot, maar dat zouden ze tegen al die andere tegenstanders ook doen. Dan speel ik liever tegen een mooie Engelse ploeg.
Als iedereen fit is kan Ajax ook nog best een goede partij voetbal spelen hoor. Hebben dit seizoen toch een aantal keer gezien. Tegen PSV niet zolang geleden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, als je er tegen hun uit gaat is het niet zo'n schande als het gisteren geweest zou zijn maar dat is wat anders dat je het niveau hebt om hun serieus te bestrijden.
Dat was toch niet goed, je houdt de schade beperkt en voorin met Bergwijn, Brobbey en Berghuis heb je ook wel wat staan voor eredivisie begrippen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als iedereen fit is kan Ajax ook nog best een goede partij voetbal spelen hoor. Hebben dit seizoen toch een aantal keer gezien. Tegen PSV niet zolang geleden bijvoorbeeld.
De Johan Cruijff Arena is inderdaad een stuk mooier geworden in de afgelopen 15 jaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
Wel leuk voor de mensen die gaan, prachtig stadion
Bovendien zijn Engelse clubs in Europa graag lang minimalistisch omdat de eigen competitie veel vergt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Emery-teams zijn vooral sterk in knock-out. Groepsfasen zeggen op papier niets. In de competitie zijn Emery-teams ook niet bijster constant. Ze wonnen ooit de Europa League terwijl ze in LaLiga geen uitduel wonnen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Emery is bovenal gewoon een matchplayer. Hoe Manchester City te kijk werd gezet, was uniek in acht jaar Pep in Engeland. En dat terwijl Emery een aardig Pep-complex had.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien zijn Engelse clubs in Europa graag lang minimalistisch omdat de eigen competitie veel vergt.
Ik volgde je tot daar. Ik heb juist de indruk dat Ajax totaal geen vat heeft op het soort fysieke voetbal dat Engelse ploegen vaak op de mat brengen. Tegen Chelsea werd je ook voor het wegsturen van Blind en die penalty al sterk teruggedrongen, en tegen Liverpool verloren we ook redelijk kansloos, okee, je kreeg het idee dat er meer in had gezeten maar dat is schijn. En dan heb je nog Brighton recentelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
Prima loting hoor. Ten eerste speel je in een mooi Engels stadion op een goed en echt grasveld. Ten tweede speelt Aston Villa tussendoor voor de Premier League tegen Tottenham. Die wedstrijd is van zeer groot belang voor de 4e positie in de competitie, die recht geeft op een CL plaats. Ten derde speelt Ajax vaak vrij goed tegen Engelse ploegen.
Ja, ik weet dat dit Ajax nog van de C garnituur van Villa zou moeten verliezen, en dat dit Ajax dramatisch is. Toch is dit in ieder geval gewoon een leuke wedstrijd waar je naar uit kan kijken, zowel uit als thuis. Dat heb je daar in Noorwegen op het extreem snelle kunstgras niet.
Tegen Tottenham waren beide wedstrijden ook erg lastig. Het is gewoon zo'n fabeltje dat vaak herhaald werd, net als een tijdje dat Ajax het lastig zou hebben tegen inzakkende teams, terwijl Ajax het relatief juist beter deed tegen inzakkende teams dan tegen druk zettende teams (de topjaren onder Bosz en Ten Hag heb ik het dan over)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik volgde je tot daar. Ik heb juist de indruk dat Ajax totaal geen vat heeft op het soort fysieke voetbal dat Engelse ploegen vaak op de mat brengen. Tegen Chelsea werd je ook voor het wegsturen van Blind en die penalty al sterk teruggedrongen, en tegen Liverpool verloren we ook redelijk kansloos, okee, je kreeg het idee dat er meer in had gezeten maar dat is schijn. En dan heb je nog Brighton recentelijk.
we hebben nog een paar wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:20 schreef Wotte het volgende:
Ik ben denk geen pessimist over het algemeen maar dit Ajax, nu. Tegen Villa? Kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaan er gewoon vol voor hoor (zover dat nodig gaat zijn). Dit kan hun eerste prijs sinds 1996 worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien zijn Engelse clubs in Europa graag lang minimalistisch omdat de eigen competitie veel vergt.
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.quote:
Dacht na PSV echt dat de weg omhoog gevonden wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.
als sutalo, hato en ramaj nou eens stoppen met dat eindeloos naar elkaar tikken, wellicht een mannsverk of vd boomen vaker zichzelf daar aanbieden samen met de support van henderson breng je jezelf iig wat minder vaak in de problemen. Wellicht dat kaplan wat kan toevoegen, dan zal je hato naar links kunnen zetten met het verhaal dat dit tijdelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.
Ik dacht wel dat er iets meer vertrouwen zou zijn maar het is nog erg broos gebleken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dacht na PSV echt dat de weg omhoog gevonden was![]()
Ik denk dat je juist wat minder moet schuiven, dat ze achterin de bal naar elkaar toespelen ligt niet alleen aan die spelers, het gaat ook om de mogelijkheden die ze aangeboden krijgen om wel diep te spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als sutalo, hato en ramaj nou eens stoppen met dat eindeloos naar elkaar tikken, wellicht een mannsverk of vd boomen vaker zichzelf daar aanbieden samen met de support van henderson breng je jezelf iig wat minder vaak in de problemen. Wellicht dat kaplan wat kan toevoegen, dan zal je hato naar links kunnen zetten met het verhaal dat dit tijdelijk is.
Ryan Babelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Voor Babel valt nog wel iets te zeggen.quote:
Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.quote:
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.
Dat is ook weer onzin natuurlijk, deze wedstrijd zit er aan te komen en normaal dat je dat aankondigt maar het gaat een beetje om de manier waarop, zeker als je naar de spelerslijst kijkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.
Wordt dan leuk in combinatie met Musampaquote:
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.quote:
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Ik mis Frank de Boer, Seedorf en Davids bijvoorbeeld, die zijn meen ik nog aardig fit, maar het valt uiteraard niet mee om op een bepaalde datum zoveel mensen bij elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Erg naar inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dus
Babel en Boerrigter. Legends.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Vooral vanwege ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.
We dachten dit ontgroeid te zijn maar we weten inmiddels dat er is niet veel voor nodig om weer naar dat niveau of nog erger te vallen.quote:
pi vught?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik zat in jilla de afgelopen dagen. Mijn posts hadden een ultiem dieptepunt net als Ajax.
Haha lekker man.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |