Minder dan 1 Antonyquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel hebben deze 5 spelers samen gekost?
Dan moet je nog een paar houthakkers zoals die cholo Avilla in je elftal zetten maar die is geblesseerd helaas. Misschien Medic lekker laten schoppen en slaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:59 schreef Wotte het volgende:
Als ik van 't Schip was had ik dit Italiaanse momentum gepakt om van Ajax een soort Getafe te maken.
532, Jim Bakkum als theatercoach en maar schoppen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:02 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar houthakkers zoals die cholo Avilla in je elftal zetten maar die is geblesseerd helaas. Misschien Medic lekker laten schoppen en slaan.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
Dit was echt comedy capers maar met een goeie afloop.
Laat Bodo toch maar doorgaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Ik voorzie geen enkel probleem.
Hopen op Maccabi en dat al Israel een boycot krijgt als ze van de gaza een parkeerplaats hebben gemaakt. Zodat je zonder te spelen doorgaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we alles ontwijken buiten Maccabi en Plzen dan moet het goed komen
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
Aad de Mos en Westerhof waren ook diepe dalen. En van Basten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).
Het voelt nu zo uitzichtloos. Bijna een hele selectie die de kwaliteit niet heeft en uit de jeugd lijkt ook niet zo veel door te breken.
Zometeen rommelen ze zichzelf ook nog eens naar de finale.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Tarado het volgende:
en naar de derde plek zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zometeen rommelen ze zichzelf ook nog eens naar de finale.
Easy winquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Club Brugge
Maccabi Tel Aviv
Viktoria Plzen
Fenerbahce
Fiorentina
PAOK Saloniki
Lille
Aston Villa
Ik voorzie geen enkel probleem.
Ik denk dat in pakweg de afgelopen 25 jaar waren alleen 2002/2003 en 2018/2019 echt goede elftallen. Waarbij ik beide keren er van overtuigd ben dat beide eltallen de Champions League hadden kunnen winnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vraagje aan jou als een van de meest ervaren Ajacieden hier: Heb je ooit zo'n slecht of eigenlijk hopeloos Ajax gezien? Ik heb zelf de periode rond 2000 meegemaakt, maar toen had ik nog wel het idee dat Ajax er met talenten nog wel bovenop kon komen (wat ook gebeurde).
Het voelt nu zo uitzichtloos. Bijna een hele selectie die de kwaliteit niet heeft en uit de jeugd lijkt ook niet zo veel door te breken.
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat in pakweg de afgelopen 25 jaar waren alleen 2002/2003 en 2018/2019 echt goede elftallen. Waarbij ik beide keren er van overtuigd ben dat beide eltallen de Champions League hadden kunnen winnen.
Wat er nu loopt is mijns inziens niet kutter dan pakweg 2005-2015. Deze periode van 2016 t/m 2021 is uitzonderlijk geweest. Daar pluk je nu de zure vruchten van ben ik bang. Vroeg of laat was het ingestort. Dat is voor Nederlandse clubs in de Eredivisie onvermijdelijk.
Gelukkig wordt aan dat laatste wel gewerkt en komen langzamerhand de juiste mensen weer op de juiste plekken. Maar je ziet hoe ontzettend belangrijk een goede hoofdtrainer is, bij voorkeur in combinatie met een TD die weet wat ie doet (en z'n piemel in z'n broek houdt (onder werktijd (tenzij met wederzijdse toestemming (of met een sport activiteit, wat ook kan bij een club als ajax natuurlijk (of op de WC (behalve als het is om daar foto's te maken met de bedoeling die ongevraagd naar anderen te sturen)))))quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.
In de zin van kip zonder kop voetbal, dat heb ik nog niet eerder zo slecht gezien, matige periodes heeft Ajax wel vaker gehad maar dan werd er nog wel naar de juiste kleur gespeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eens ja, dit is niet een gevalletje jezelf in de voet schieten maar gewoon een mijnenveld instappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ajax heeft historisch veel geld (gehad) en kan historisch veel geld uitgeven aan transfersommen en salarissen. Dan zijn deze prestaties historisch genant. Dat is niet onvermijdelijk dat is walgelijk slecht beleid.
wel fijn voor hem. Stond ie ook wat aanvallender dan normaal? Daar zou hij zich op moeten richten iigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
Gelukkig zegt Taylor wel in interview dat het een voorzet was
Het was meer van zie je die 8 jongetjes in dat mooie shirt, daar hoor jij bij, wel je best doen hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wel fijn voor hem. Stond ie ook wat aanvallender dan normaal? Daar zou hij zich op moeten richten iig
Twaalf.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:42 schreef manny het volgende:
[..]
Gelukkig wordt aan dat laatste wel gewerkt en komen langzamerhand de juiste mensen weer op de juiste plekken. Maar je ziet hoe ontzettend belangrijk een goede hoofdtrainer is, bij voorkeur in combinatie met een TD die weet wat ie doet (en z'n piemel in z'n broek houdt (onder werktijd (tenzij met wederzijdse toestemming (of met een sport activiteit, wat ook kan bij een club als ajax natuurlijk (of op de WC (behalve als het is om daar foto's te maken met de bedoeling die ongevraagd naar anderen te sturen)))))
Tevens zou je het een soort van positief kunnen noemen (elk nadeel heb zijn voordeel) dat er weer wat waarde op het veld wordt opgebouwd doordat je noodgedwongen met jonkies speelt.Daar staat tegenover dat je links en rechts wel wat kan afschrijven op de Mislingtat aankopen uiteraard.
Mijn god. Daar blijft alleen Ramaj en evt vd Boomen over als basis-speler straks. 2 uit 11? (was het 11?) van de aankopen...
hij was er wel positief over vorige week, maar wellicht is dat voor de buhnequote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij echt af wat van 't Schip tegen Kaplan heeft.
ramaj en vd boomen kunnen mee en mannsverk wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twaalf.
Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
Zal ook met het kunstgras te maken hebben, die jongen was er heel lang uit hè, de volgende europese wedstrijd zal hij wel spelen neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij echt af wat van 't Schip tegen Kaplan heeft.
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twaalf.
Ramaj
Mannsverk
Sutalo
Forbs
Van den Boomen
Sosa
Gaaei
Tahirovic
Medic
Mikautadze
Akpom
Avila
Zijn er misschien nog een paar ook voor de breedte, maar dat is eigenlijk wat Mislintat heeft gedaan, allemaal bankzitters gekocht die in een goed draaiend elftal misschien mee zouden kunnen liften en er dan na 1 seizoen staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Mannsverk heeft nog geen eerlijke kans gehad maar voor de rest kun je op Ramaj en van den Boomen na alles verkopen deze zomer.
Akpom ga je nog op verdienen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tahirovic en Medic mogen van mij wel blijven voor op de bank en Akpom en Sutalo zou ik ook enkel verkopen bij een zeer beperkt verlies van de transfersom.
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel benieuwd naar de halfjaarcijfers die volgende week wel zullen komen om te kijken of de salarislast daadwerkelijk flink omlaag is gegaan.
Vorig jaar waren ze er de 22ste dus kan ook gewoon planning zijn, zou er pas wat achter zoeken als ze komende week er niet zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren ze er al rond deze tijd, zou het kunnen dat ze laat zijn omdat het Mislintat rapport nog steeds niet is afgerond?
Maar van dat niveau naar dit is gewoon een vrije val en dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de kern is ieder seizoen je beste spelers verliezen uiteindelijk een doodlopende straat. Het is denk ik vrijwel onmogelijk om dat niveau voor langere periode vol te houden.
Dat rapport staat er in principe los van maar het punt is dat er geen decharge verleend is aan de directie voor de jaarcijfers van 22-23 omdat ze dat rapport zouden afwachten en nu ben je alweer aan de halfjaarcijfers van 23-24 toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
Welke context wil je op de cijfers?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je eerst dat rapport presenteert dan de jaarcijfers. Lijkt me onwenselijk om cijfers te presenteren zonder de context.
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke context wil je op de cijfers?
Ik reken gisteren toch vooral Schip aan met een tactiek die gewoon totaal niet werkte. Meer verdedigers of meer verdedigen heeft bij Ajax nog nooit geleid tot een betere verdediging en dat zag je gisteren ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ongelooflijk, waar hebben we toch naar zitten kijken gisterenavond. Wat mij betreft is het echt weer geheel terug bij af en zien we opnieuw een team dat ten tijde van Steijn / Mislintat totaal niet wist wat het aan het doen was. Je kunt zeggen: ja de tactiek om in te zakken heeft uiteindelijk gewerkt (je komt op 0-1 zonder ook maar iets te creëren), maar je kunt zo toch niet blijven voortgaan in de laatste 3 maanden van dit seizoen? Het is dat Bodo zo enorm slordig en onfortuinlijk was én Ramaj een wereldpot keept, maar er zijn verder nauwelijks lichtpuntjes te noemen. Als team zak je volledig door het (Noorse) ijs. Pijnlijk (en lachwekkend) om te zien af en toe.
Zou mooi zijn, maar verwacht dat die er toch wel komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop ongewenste speculatie voor kan zijn in ieder geval.
Geen idee makker, heb nog geen minuut van de perenleague gevolgd dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk? Weet user @:caland dat misschien?
Aston villa gaan we er zo hard afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat we Club Brugge of Aston Villa loten.
Kroatië heeft ook gewoon een goed elftal en de kwalificatiepoule zegt natuurlijk ook niet zoveel. Op het WK zat hij op de bank.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
sutalo is uiteraard veel te duur maar imo ook een mysterie want deed het prima ook bij kroatie en is nu 1 en al paniek
Wat dacht je van Fenerbahcequote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ik voel ook mijn water dat het Aston Villa gaat worden.
Dat is inderdaad nog meer aids, dan nog liever tegen Villa eruit. Ik zou Fiorentina wel mooi vinden. Zie iedereen alweer pilzen roepen, maar ook daar vliegen we er momenteel gewoon hard tegen uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fenerbahce![]()
Ajax kan voor de 8ste finale een heel pijnlijk tweeluik tegemoet zien in ieder geval.
Daarom snap ik niet dat Kaplan niet eens een keertje de kans krijgt. Kan mij niet voorstellen dat hij nog slechter is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
Die Sutalo gisteren was toch ook weer lachwekkend te noemen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat Kaplan niet eens een keertje de kans krijgt. Kan mij niet voorstellen dat hij nog slechter is.
Dat is nogal een verschil, Brugge is in de competitie dit jaar ongeveer net zo kansloos bezig als Ajax.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat we Club Brugge of Aston Villa loten.
Tering wat was die slecht ja. Hoop dat ze hem twee duels schorsen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
Die Sutalo gisteren was toch ook weer lachwekkend te noemen.
JUICHEN voor Tadicquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fenerbahce![]()
Ajax kan voor de 8ste finale een heel pijnlijk tweeluik tegemoet zien in ieder geval.
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wij waren het er gisteren unaniem over eens: Dit was het slechtste Ajax sinds de jaren '70. Het was een surrealistische vertoning.
Als PSV het niet redt tegen Borussia vind ik het al een heerlijke troll dat we dan als enige nog actief zijn in Europaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.
Zou een serie op Netflix waardig zijn geweest dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks winnen ze per toeval de Conference League nog. Dat zou wel de ultieme troll zijn.
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.quote:
WE gaan Fener loten met een paar goals van Tadic.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tering wat was die slecht ja. Hoop dat ze hem twee twaalf duels schorsen.
Sutalo is (op papier) al met al wel van een kaliber dat normaal gesproken!niet naar de Eredivisie kwam/komt. Die VI analyses waren ook uitermate lyrisch bijvoorbeeld. Kan je ze niet echt kwalijk nemen denk ik.quote:
Sowieso dit hele seizoen. Ik hoop nog steeds dat er een camera van een streamingsdienst meedraait.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou een serie op Netflix waardig zijn geweest dan.
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als PSV het niet redt tegen Borussia vind ik het al een heerlijke troll dat we dan als enige nog actief zijn in Europa.
Ook VI, ik meen Planting was enthousiast over Sutalo maar voetbal blijft een teamsport, je hoeft maar naar PSV te kijken om te zien dat je met 4 kneuzen achterin de minst gepasseerde verdediging van NL kan zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je alle domme uitspraken van FC Afkicken wil afgaan ben je nog wel even bezig.
Ramaj is wel een geweldige aankoop van Mislintat trouwens.
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Zij liggen er nog niet uit hè, met de helft aan geluk dat Ajax gisteren had gaan ze gewoon door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
Inclusief voorrondes dit jaar Europees (binnen 90 min) 2x gewonnen 4x verloren en 4x gelijk en toch in een achtste finale staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te bizar voor woorden. Dit is veruit het slechtste seizoen dat ik ooit heb meegemaakt, en toch blijven we langer Europees actief.
in de mongolenleague.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige is wel dat je pas verder bent dan PSV als je de komende ronde doorkomt, dit was een tussenronde.
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja het is qua niveau sws niet te vergelijken natuurlijk maar enigszins grappig is het wel in dit bizarre seizoen.
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb gisteren met verbazing gekeken, zelfs toen m'n zoons in de F-jes speelden zag ik meer structuur.
Hebben we toch ook vaak genoeg gehad, dat je denkt hoe kan het.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
Nu is Bodo ook wel zo matig dat ik vermoed dat dit ze vaker overkomt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draai het eens om: stel dat Bodo Ajax was geweest, dan trek je je toch de haren uit je hoofd dat je na deze 2 wedstrijden eruit ligt.
1964 was pas een pokkejaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wij waren het er gisteren unaniem over eens: Dit was het slechtste Ajax sinds de jaren '70. Het was een surrealistische vertoning.
Zo'n seizoen is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |