Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.quote:
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.
Dat is ook weer onzin natuurlijk, deze wedstrijd zit er aan te komen en normaal dat je dat aankondigt maar het gaat een beetje om de manier waarop, zeker als je naar de spelerslijst kijkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.
Wordt dan leuk in combinatie met Musampaquote:
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.quote:
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Ik mis Frank de Boer, Seedorf en Davids bijvoorbeeld, die zijn meen ik nog aardig fit, maar het valt uiteraard niet mee om op een bepaalde datum zoveel mensen bij elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Erg naar inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dus
Babel en Boerrigter. Legends.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Vooral vanwege ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.
We dachten dit ontgroeid te zijn maar we weten inmiddels dat er is niet veel voor nodig om weer naar dat niveau of nog erger te vallen.quote:
pi vught?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik zat in jilla de afgelopen dagen. Mijn posts hadden een ultiem dieptepunt net als Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |