zou toch wel moeten ze heeft een vrijstelling hahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
maar dat mag zo zijn!quote:
waar zitten die dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Bondgenoten is een deurtje verder.
dacht dichtbij qua gebouw dat jullie dat bedoeldequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
RLS / De Bondgenoten #25 Vlam in de pan....
Moest even flink zoeken in mijn opnames, maar deze is volgens mij van die camera ....quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef Hunter het volgende:
Hebben we eigenlijk nog wel eens beeld vanachter de spiegels?
Oh ja, dat moet welquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moest even flink zoeken in mijn opnames, maar deze is volgens mij van die camera ....![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook ergens bewegende beelden gezien, met die tussenschotten ookquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moest even flink zoeken in mijn opnames, maar deze is volgens mij van die camera ....![]()
[ afbeelding ]
Bondgenoten is bij Lelystad ,BB in ZO Amsterdam.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht dichtbij qua gebouw dat jullie dat bedoelde
Nee joh, die roept gewoon 'lik m'n bal!' en ze kan er weer tegenaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zet met liefde de poort open.quote:
man manquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef engine het volgende:
Sabeau heeft even een beetje emotie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja dat is niet echt dichtbij dan he je schreef is een deurtje verderquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bondgenoten is bij Lelystad ,BB in ZO Amsterdam.
Sorry dat ik je vraag verkeerd begreep.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is niet echt dichtbij dan he
omdat dilano niet meer 2 meter in de buurt is?quote:
ahhhhhhhhhhhhhhh gossie tochquote:
Mooi😁quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat dilano niet meer 2 meter in de buurt is?
Ging een half uurtje geleden douchen ....quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:17 schreef zodeju het volgende:
Heb al een tijd geen Alice gezien....die loopt toch niet buiten met dit weer...
En toen is ze door het doucheputje ontsnapt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging een half uurtje geleden douchen ....
Weggewaaidquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen is ze door het doucheputje ontsnapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |