Positieve noot die ik had bedacht is dat dan Letland wel de finale zou halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik lees op Twitter ondertussen flink wat ontkenningen, dus hopelijk is het niet zo. Maar dit is een recept voor een heleboel “Land A was robbed” geklaag, en dat zou ook niet helemaal onterecht zijn. En het ESF wordt ook echt niet beter van Moldavi in plaats van Ierland en Denemarken in plaats van Estland in de finale. Want dat soort lood om oud ijzer is het uiteindelijk.
Wat echt buitengewoon bizar is als je er over nadenkt, als je ziet hoe elke Zweedse scheet jurymateriaal is geblekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Cee het volgende:
Zweden 2008 had het zonder die regel niet gehaald.
Deze Zweedse scheet haalde de finale dan ook ten koste van:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat echt buitengewoon bizar is als je er over nadenkt, zeker als je ziet hoe elke Zweedse scheet jurymateriaal is geblekenHero natuurlijk ook gewoon in die finale thuis
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze terug gaan naar dit systeem. De vorige keer was het ook niet echt een succes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:56 schreef Nexum het volgende:
Hoe kut als je dan een borderline qualifier bent bij de televote, dan baal je
[ x ]
Ik vond destijds dat nummer van FYR Macedoni geweldig.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze Zweedse scheet haalde de finale dan ook ten koste van:
#10 bij de televote
Ik had dan liever de #11 in de televote gehad in plaats van de #12.
Precies. Beter dan die plastic meuk uit Zweden (no pun intended) die de jury had opgevist.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond destijds dat nummer van FYR Macedoni geweldig.
Ik had best zonder Charlotte Pirelli op m'n netvlies gekund.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Precies. Beter dan die plastic meuk uit Zweden (no pun intended) die de jury had opgevist.
Ik denk dat ze gewoon voor Denemarken gaan eigenlijk. Radio 2’eriger doet er amper mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Positieve noot die ik had bedacht is dat dan Letland wel de finale zou halen.
Als ze dit systeem in 2018 nog hadden gebruikt, was Waylon die tiende geweest die door de jury’s werd gered.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Cee het volgende:
Zweden 2008 had het zonder die regel niet gehaald.
Klopt, die van morgen staat ook al klaar!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef Momo het volgende:
Matt gaat weer live zo, dan zal hij NL wel morgen doen
ESF / OGAE en andere grote internationale fan pollsquote:Op zondag 24 maart 2024 19:45 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Punten voor Nederland, wellicht een topic aanmaken?
Zou wel alleen in de finale zijn dus dat scheeltquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Zou wel lelijk zijn trouwens als je tijdens de optredens ziet hoe je op het nummer kunt stemmen met zo’n balk in beeld.
Eerste account hier zit wel pro Rusland dingen te liken en retweetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:42 schreef Greys het volgende:
Hier ook maar even dan:
Ik vind het ontzettend kut voor ze dat ze zich hiertoe berhaupt gedwongen/geroepen voelen. De druk die er op deze deelnemers gelegd wordt.
En al helemaal dat zelfs dt statement voor sommigen weer niet genoeg is. Zie bv deze reactie eronder. Alsnog weer 'extremely disappointed in Olly'. Wat wil je dan, dat hij echt het hele ESF maar opgeeft? Mee gaat vechten? Wat zou wl genoeg zijn voor je?
(En... wat geven de oproep-tot-terugtrekken-roepers eigenlijk zlf op hiervoor? Want het is wel erg makkelijk eisen/verwachten he van artiesten wiens droom dit is. Wat lever je zelf in?)
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oh het zou me niks verbazen als een substantieel deel van deze accounts Russische trollen zijn. Alles om verdeeldheid en haat te zaaien, het onderwerp doet niet echt ter zake.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste account hier zit wel pro Rusland dingen te liken en retweetenPrima dat een aantal artiesten zich kritisch opstellen, die vrijheid moet er zeker zijn. Ook al staat hun omroep daar waarschijnlijk niet achter. Stel een aantal landen trekken zich terug wat hebben de burgers in Palestina daar aan? Naast je dat je dan een verneukt Eurovisie hebt. Landen spelen nog wel gewoon bijvoorbeeld voetbal tegen Isral. Waarom moeten artiesten op het ESF zich terugtrekken? Waarom moet 1 persoon alles opgeven waarvoor ze gewerkt hebben? Waarom moet je perse weglopen als het niet eens bent? Dan wint Isral toch eigenlijk alleen maar? Doe eventueel een Hatari met een vlag. Maak mij nog wel steeds zorgen om de veiligheid van alles straks in Malm...
Precies.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerste account hier zit wel pro Rusland dingen te liken en retweetenPrima dat een aantal artiesten zich kritisch opstellen, die vrijheid moet er zeker zijn. Ook al staat hun omroep daar waarschijnlijk niet achter. Stel een aantal landen trekken zich terug wat hebben de burgers in Palestina daar aan? Naast je dat je dan een verneukt Eurovisie hebt. Landen spelen nog wel gewoon bijvoorbeeld voetbal tegen Isral. Waarom moeten artiesten op het ESF zich terugtrekken? Waarom moet 1 persoon alles opgeven waarvoor ze gewerkt hebben? Waarom moet je perse weglopen als het niet eens bent? Dan wint Isral toch eigenlijk alleen maar? Doe eventueel een Hatari met een vlag. Maak mij nog wel steeds zorgen om de veiligheid van alles straks in Malm...
Mooi, weet ik in elk geval op welke landen ik niet hoef te stemmen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaring van een aantal artiesten dit jaar (mede na heel gedoe op social media waar mensen vragen artiesten zich terug te trekken omdat Isral mee doet)
Wat een broekiesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef Momo het volgende:
Een jonge Nemo, Jerry, Silvester onder andere.
Ja, het zou wel vreemd zijn dat het echt iets enorms is, als ze er zo lang mee wachten. Het zal in elk geval niet iets worden dat de optredens zelf benvloedt dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef NailQueen het volgende:
We weten nog steeds niet wat die andere 'big change' is he? Hoe langer ze wachten hoe meer ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo groot is. De green room in een andere ruimte? Een van de Abba leden die de green room presenteert?
Oh dat van die greenroom zou best kunnenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef NailQueen het volgende:
We weten nog steeds niet wat die andere 'big change' is he? Hoe langer ze wachten hoe meer ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo groot is. De green room in een andere ruimte? Een van de Abba leden die de green room presenteert?
Godsamme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |